Ako u prvom postu kaze da je dobio zelju za brzinom tripl mu ne treba (sala)
Ali i jeste tako: ako je čovek u formi i ako planira i da vozi što brže (štoperica, ili trka), duble je puno bolje rešenje. U principu ne misliš o prednjem menjaču, samo voziš. Ne voli baš kad je skroz ukršten pozadi, ali se i ne buni previše. Kad stigne nešto krvi u mossak posle uspona, onda možeš da gledaš jesi na maloj, ili velikoj šajbi i da li je lanac prav.
Tripl je tu nezahvalniji. Mora se malo povesti računa na kom si lančaniku napred. Prednost je što uvek daje dovoljno sporu brzinu za strm uspon kad baš crkneš, dovoljno brzu za nizbrdicu i dovoljno gusto poslagane brzine da na ravnom uvek možeš naći onu idealnu. Dubl, pogotovo compact, tu ume da bude malo nezgodan (nekom legne, nekom ne - taj crveni je sa compact dublom 50-34).