Jump to content


Fotografije

Savet


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
88 odgovora na ovu temu

#1 Nik_B

Nik_B
  • Members
  • Pip
  • 16 posts

Postavljeno 24 February 2016 - 10:30 AM

Pozdrav svima,

 

pre svega izvinjenje sto vas gnjavim temom koja se ponavlja iznova i iznova. Bio bih zahvalan ako neko ima volje da mi udeli neki savet pri kupovini bajsa.

 

Nisam bio u mogucnosti da vozim poslednjih 4-5 godina, a stari SCOTT bajs nize klase odavno sam prodao. Uslovi se se konacno popravili, te mogu da odvojim odredjenu sumu novca za novi bicikl.

 

Da ne bude zabune, totalni sam laik! Znam samo po nesto sto sam se informisao na netu od pre i to je to. Moje znanjne se svodi na to da ne kupujem nista kinesko, nista sa pijece, nista sto izgleda nafurano a malo kosta, nista ispod par stotina eura a da je novo, nista ispod Schimano Deore opreme (za malo zahtevniju voznju), nikakva "No name" oprema, itd. Dakle uopstene stvari. O geometriji rama, uglovima i njihovim uticajem na telo pri voznji nemam pojma. Ranije sam imao bol u ledjima tokom duze voznje iako sam kupoio XL bajs, sto je za moji vosinu od 195cm bio ispravno (valjda).

 

Kriterijumi:

 

1. Pre dok sam vozio, vozio sam otprilike 2x nedeljno po 50-80km. Uglavnom na asfaltu, uz povremenu voznju po prirodi. Avala npr. Mislim da se tu sad nista nece promeniti.
2. Dve marke dolaze u obzir. Specialized i SCOTT

3. Budzet je +1000e

4. Moj favorit je SCOTT Scale 940 (ca.1650e)

   http://www.scott-spo...-Scale-940-Bike

 

a onda vidim ovaj Aspect: (ca. 1000e)

   http://www.scott-spo...Aspect-910-Bike

 

pa se pitam, da li meni treba onaj odozgo koji kosta prilicno puno?

Da li je razlika u materijalima tj. opremi zaista toliko primetna da se isplati dati 700 evra vise?

Koja je uopste razlika izmedju Aspect i Scale  rama?

Da li cu ispasti magarac ako dam toliku lovu za bajs?