Jump to content


Fotografije

Drumaš za putovanja


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
40 odgovora na ovu temu

#1 skylab

skylab
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 602 posts

Postavljeno 23 January 2016 - 09:04 AM

Možda ne spada baš u kategoriju pravih drumaša, ali vizuelno liči na njih pa sam ovu temu smestio ovde.

 

Konkretno me zanima šta mislite o ovom biciklu. Gledam ga već duže vreme i sve me više privlači:

 

http://www.2bike.rs/...20#.VqNBPVNteqY

 


  • 0

#2 Z4RE

Z4RE
  • Members
  • PipPip
  • 51 posts
  • LocationNiš, Srbija

Postavljeno 23 January 2016 - 09:18 AM

Jel znaš cenu?
  • 0

#3 skylab

skylab
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 602 posts

Postavljeno 23 January 2016 - 10:22 AM

1000 evra.


  • 0

#4 Serbian_SPIRIT

Serbian_SPIRIT
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1079 posts
  • LocationMeckenheim

Postavljeno 23 January 2016 - 11:21 AM

Mislim da je preskup. 700e možda i manje.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
  • 1

And now something completely different
 

https://www.youtube....d8weJKBVCnAPfgx


#5 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14651 posts

Postavljeno 23 January 2016 - 11:36 AM

Drumski volan i offroad voznja, hmmm. Mislim da bi offroad voznja sa prednjim bisagama i drumskim volanom bila "avantura" kako stoji u reklami, nekako kad vozis van asfalta zelis da su ti ruke blizu rucica kocnica a za to bi morao da budes u dropovima non-stop. A po asfaltu mislim da bi se lakse kotrljao sa uzim gumama.


  • 0

#6 Peloponez

Peloponez
  • Members
  • PipPipPip
  • 127 posts

Postavljeno 23 January 2016 - 12:13 PM

1000e ? Nadam se da se neces nasaliti i platiti ovo toliko. Mislim lep je bajs, lepa mu je i namena, ali brate treba biti i realan.


  • 0

#7 pavaobg

pavaobg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1706 posts

Postavljeno 23 January 2016 - 12:23 PM

Jedina namena koju ja vidim ovom treku je da može da ponese 50kg uz masnu banderu.

 

MTB prenos jeste robusniji od drumaškog i ovde je prilagođen sporoj vožnji, al mu po meni fali treći lančanik. Bar end šiftere nisam koristio pa nemogu da im sudim, osim da mi deluju neergonomski.

 

Sve u svemu bicikl sa vrlo ograničenom namenom za pare za koje je moguće kupiti sličan, a univerzaliniji nov, mada sa mehaničkim kočnicama http://www.bike-disc...475646/wg_id-40

ili ako uzmeš u Hr ili Mađarskoj i vratiš PDV i hidraulika je dostupna za te pare http://www.bike-disc...475674/wg_id-40


  • 0

#8 skylab

skylab
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 602 posts

Postavljeno 23 January 2016 - 12:23 PM

Dopada mi se kao koncept. Neko moje iskustvo sa duzih tura je takvo da mi prija kad mogu da promenim hvat, a ovde imam bar tri polozaja. Naravno ne nameravam da dam tolike pare. Mozda da dam neki od svojih bicikli uz doplatu ali prodavac ne pristaje na to.
  • 0

#9 pavaobg

pavaobg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1706 posts

Postavljeno 23 January 2016 - 12:27 PM

I meni se dopada kao koncept, ali mislim da nije najbolja razrada tog koncepta za ture od par dana.


  • 0

#10 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14651 posts

Postavljeno 23 January 2016 - 12:41 PM

Ne znam koliko je to novi koncept, Trek 520 (link) postoji vec decenijama i takvi bicikli su klasicni bicikli za avanturisticka putovanja. Ovom 920 su dodati 29" tockovi kao mogucnost lagane offroad voznje ali kao sto sam napisao takvo nesto bi moglo da zaista ispadne "avantura". Ja bih pre uzeo neki kao Trek 520.


  • 0

#11 GoranZemun

GoranZemun
  • Members
  • PipPipPip
  • 76 posts

Postavljeno 23 January 2016 - 05:16 PM

Trek 520 je legenda znam dvojicu koji imaju zavidan broj kilometra sa njima samo reci hvale imaju za 520-cu


  • 0

#12 Fiery

Fiery
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2272 posts

Postavljeno 23 January 2016 - 06:46 PM

Klasični turing bicikli su oduvek imali drumske volane. Treking "leptir" volani su samo pokušaj da se napravi isto to za generacije odrasle uz MTB koje se plaše drumskih volana, kao što je ovde većinom slučaj. Drumski volan nije rešenje za ozbiljnu offroad vožnju, ali ni ovaj bicikl ne deluje da je tome namenjen. Reklo bi se da je u pitanju kombinacija turera i bicikla za makadam (tzv. gravel grinder), i za to su ga veoma dobro osmislili. Mnogo je univerzalniji nego CX bicikl, jer daje mogućnost da se po istoj vrsti terena vozi sa bisagama, a deluje mi i da prihvata veće gume. Bar end ručice su smor posle šamaraljki, ali su ipak robusnije za višednevne ture, naročito ako se ide u zabiti dalje od većih naselja. Sve u svemu, meni se čini da taj Trek ima dosta smisla.

 

Zamislite neku ovakvu vožnju, samo bez pratnje vozila za podršku:

http://cyclingtips.c...abouts-reprise/


  • 0

#13 karpkg

karpkg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1810 posts

Postavljeno 23 January 2016 - 07:50 PM

I meni se taj Trek dopao onako na prvu, ali pitanje je da li vredi toliko para, kada već od 250 do 450 evra mogu da se nabave na berzi sasvim slični bicikli za takvu namenu. Video sam takođe mnoge kombinacije nedrumskih šaltera i kočnica  sa drumskim volanom (revo šiftere na kraju dropova ili kombinovane MTB šaltere/kočnice montirane kao drumske šamaraljke), tako da mi ova kombinacija sa bar-end šalterima i ne izgleda previše praktična.

Čini mi se da bi ovaj bicikl najpre došao u obzir kao "nabavka jednog multifunkcionalnog bicikla za najveći deo korisnikovih potreba", pošto srećem sve veći broj ljudi koji tragaju za takvim biciklom. Možda bi smo trebali i pokrenuti jednu takvu temu u kojoj bi svako dao predlog kako po njemu izgleda takav bicikl, pošto smo se već u više tema toga doticali.


  • 0
"Nesposobni su jedino sposobni da onesposobe sposobne"

#14 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4279 posts

Postavljeno 23 January 2016 - 08:12 PM

Svi zaboravljate da je bicikl ogroman, tj. 61 cm. Ako covek nije dunster i zna koja velicina mu treba onda nista ne znaci gomila jeftinijh bicikala na berzi ako nema velicine koja njemu treba. A bar je opste poznato da 48 i 50 cm ram nadjes jednom ili ni jednom godisnje i obavezno po nekoj ludackoj ceni. Potpuno isto je i sa 60 i vise cm. 


  • 0
.

#15 Fiery

Fiery
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2272 posts

Postavljeno 23 January 2016 - 08:28 PM

Ja sam komentarisao sam model. Ovo na oglasima će teško naći svog kupca, naročito ako je 1000€. Nije u Srbiji tržište za takve bicikle, čak i da nije tako veliki ram.


  • 0

#16 skylab

skylab
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 602 posts

Postavljeno 23 January 2016 - 11:13 PM

Ni meni se ne dopadaju ti bar-end šifteri, nekako štrče i kvare izgled volana. Više bi voleo da ima šamaraljke. Sa druge strane kao što Fiery kaže šamaraljke su osetljive i najmanji pad može da ih polomi. Što se tiče rama uklapam se, mada mislim da bi stavio kraću lulu i okrenuo na gore zbog malo udobnije pozicije.

 

Ipak za ovu sezonu mislim da ću i dalje terati trekinga na dalja putovanja.

 

Inače zanimljiva je ta diskusija oko ekstremno velikih/malih ramova. Sa pozicije kupca to je argument za značajno spuštanje cene, pošto se takvi ramovi teško prodaju, a sa pozicije prodavca upravo suprotno, jer jedini on ima veličinu koja meni treba. Pitanje je šta je tu jači argument?


  • 0

#17 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8888 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 24 January 2016 - 08:25 AM

Možda ne spada baš u kategoriju pravih drumaša, ali vizuelno liči na njih pa sam ovu temu smestio ovde.

 

Konkretno me zanima šta mislite o ovom biciklu. Gledam ga već duže vreme i sve me više privlači:

 

http://www.2bike.rs/...20#.VqNBPVNteqY

Ja volim bicikl koji ima mesta i prihvate za šire gume, pak treger i blatobrane. Puno mi je praktičniji od "suvog" drumaša. Ciklo kros ramovi obično nemaju prihvat za pak treger, iako primaju veće gume.

 

Tako da mi se koncept bicikla veoma dopada - ram pogotovo. Ne sviđa mi se što nema 3x8, umesto 2x10. 

 

Bar end menjači imaju veću izdržljivost, a nisu baš toliko daleko kao down tube menjači, pa da se mora ruka skidati s kormana za promenu brzine.

 

Jedina zamerka koju imam je nedostatak nosača za v-brejk na ramu (ni napred ni nazad). Za turistički bicikl bih voleo imati tu opciju, makar je ne koristio.


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#18 pavaobg

pavaobg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1706 posts

Postavljeno 24 January 2016 - 09:39 AM

Za ozbiljniju diskusiju o ovakvim i sličnim biciklima trebalo bi prvo definisati upotrebu tog bicikla. Ako pričamo o biciklu za put oko sveta akcenat će biti na izdržljivosti i jednostavnosti nauštrb komfora, a ako pričamo o biciklu za ture od par dana ja bih prednost dao komforu.

 

@ FalloutBoy

Sve više rekreativnih CX ramova ima prihvat za paktreger, čak i za prednje. Primer su oni Cube koje sam kačio.


  • 1

#19 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8888 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 24 January 2016 - 10:31 AM

Za ozbiljniju diskusiju o ovakvim i sličnim biciklima trebalo bi prvo definisati upotrebu tog bicikla. Ako pričamo o biciklu za put oko sveta akcenat će biti na izdržljivosti i jednostavnosti nauštrb komfora, a ako pričamo o biciklu za ture od par dana ja bih prednost dao komforu.

 

@ FalloutBoy

Sve više rekreativnih CX ramova ima prihvat za paktreger, čak i za prednje. Primer su oni Cube koje sam kačio.

+ lični afiniteti. Meni je i kod kola, motora i bicikala prioritet da radi pouzdano, da je što robusnije i da mogu sam popraviti šta god da se desi na putu. I na 10 km od kuće mi je cimanje ako treba da me neko šlepa, ili da guram do stana. Kamo li dalje.


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#20 carobnica

carobnica
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 566 posts

Postavljeno 24 January 2016 - 11:07 AM

Nisam iz drumskih voda, ali bih voleo da neko ko je voljan napise cene komponenti ovog bajsa bez cene rama.


  • 0




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika