Jump to content


Fotografije

Hartje Salerno


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
68 odgovora na ovu temu

#41 Wolf1984

Wolf1984
  • Members
  • PipPipPip
  • 120 posts

Postavljeno 09 March 2015 - 03:23 PM

Brzinomjer je Ciclosport Ciclomaster CM 4.2 + senzor kadence kao dodatna opcija.

Sam senzor brzine je bežični, a senzor kadence je žica.


  • 0

#42 vivicav

vivicav
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 567 posts
  • LocationПанчево

Postavljeno 09 March 2015 - 05:28 PM

Хвала :-) Мало неспретна комбинација безжично и кабловско повезивање сензора...
  • 0

#43 Wolf1984

Wolf1984
  • Members
  • PipPipPip
  • 120 posts

Postavljeno 09 March 2015 - 07:28 PM

Djeluje na prvu kao komplicirana kombinacija , ali je u praksi dobra i pouzdana stvar.

Imao sam do sada 3 brzinomjera , svi modeli bežični sa bežičnom kadencom i mogu reći da je to dobra stvar što se tiče jednostavnosti bez kablova , ali ako se dosta vozi onda se baterije mijenjaju vrlo često.

 

Recimo na Sigmi STS1909 postoje ukupno 4 baterije (brzinomjer, kadenca, pulsmetar i senzor brzine). Baterije su one pločaste na 3V (2032, 2025) i to traje cca 3-4mj i isprazni se. Znači svaki mjesec sam kupovao jednu bateriju po 3 Eura što počinje ići na živce... Taman kada zamjenim senzor kadence, onda pokaže da je baterija slaba na senzoru brzine. Zamiješ senzor brzine, onda prazna na senzoru pulsmetra...i tako u krug. 

Stvar je u tome da je senzor kadence i pulsmetra daleko od brzinomjera pa se brže troše baterije. Slična stvar mi je bila isa VDO brzinomjerom...

Uz to, kada je sve tako bežično "spojeno", zna se dogoditi da se senzor zblesa pa pokazuje ponekad čudne vrijednosti (npr. na putu od 40-50km želim pogledati max kadencu a on pokaže 160 o/min n2:Heristical . Da mogu toliko vrtiti išao bi na tour.

 

Sa žicom nema pogreške.

Na Ciclosportu je u senzoru brzine ona prava baterija od 12V sa puno većim kapacitetom koja bi trebala trajati barem 2-3g. A senzor kadence je spojem žicom i onda nema brige oko baterija.


  • 1

#44 vivicav

vivicav
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 567 posts
  • LocationПанчево

Postavljeno 10 March 2015 - 09:49 AM

Нисам тако размишљао обзиром да су на мом оба сензора жичана па буде естетских "проблема" :) Хвала на подењеном искуству ;)


  • 0

#45 Wolf1984

Wolf1984
  • Members
  • PipPipPip
  • 120 posts

Postavljeno 27 June 2015 - 02:24 PM

Stigli bužiri i nove sajle za kočnice Jagwire. Vidjet ćemo dugotrajnost, dok su nove sve naravno radi kao podmazano.

Attached Thumbnails

  • DSC_0578.jpg
  • DSC_0579.jpg

  • 0

#46 Wolf1984

Wolf1984
  • Members
  • PipPipPip
  • 120 posts

Postavljeno 04 July 2015 - 09:47 AM

Napravio sam upgrade prednjeg svjetla.

 

Prvo svjetlo koje sam dobio uz sam bicikl je B&M LYT N koje daje 25 luxa svjetla. Generalno dobro svjetlo kada se prelazi sa halogenog na LED. Svjetlo u praksi nije dovoljno za noćnu vožnju, ali za grad je ok. Više je svjetlo da budeš viđen nego da sam vidiš ispred sebe.

25 luxa je dovoljno svjetla, ali da bi bilo učinkovito trebalo bi biti šire raspoređeno na cesti. Svjetlosni krug koji osvjetljava 3-4m ispred nema smisla na dužim relacijama.

B&M LYT svjetlo.jpg  B&M LYT.jpg

 

Nakon pregleda testova na njemačkim forumima, kupio B&M EYC. Glavne su mu prednosti male dimenzije, mala masa (samo 70g !!!) i najnovija tehnologija LED svjetla na dinamo (IQ2). Generalno zamišljeno da LED dioda ispred sebe ima malu leću koja daje dosta više svjetla ispred samog bicikla , već od 1m omogućava odlično svjetlo.

Prvo je klasični LED, drugo IQ, a treće IQ2.

IQ2.jpg

 

Mislio sam da sam riješio problem, ali svjetlo me nakon početnog oduševljenja u prvoj dužoj vožnji razočaralo. Previše svjetla na 1-3m od bicikla, nakon toga je puno manje svjetla i gubi se širina. U praksi izgleda snom kao piramida. Ima širinu koja ne služi ničemu, a tamo gdje treba biti široko na vrhu snopa nema ni dovoljno svjetla ni širine. 

B&M EYC svjetlo.jpg   B&M EYC.jpg   DSC_0409.jpg   DSC_0414.jpg   DSC_0415.jpg   

 

Prodao EYC i zamijenio sa B&M IQ CYO T Premium.

Želio sam "izvući" maximum iz dinama u kotaču jer otpora gotovo i nema u vožnji a može se dobiti učinkovita rasvjeta.

Za sada sam zadovoljan. 

Premium ima širok snop na u daljini, ispred bicikla je dovoljno svjetla već od 1m ali nije prejako, u daljinu ima snagu gotovo kao farovi od auta. Uz to ima dnevna svjetla raspoređena kao 4 LED ispod glavnog svjetla koja svijetle direktno u oči vozilima i suprotnog smjera, a kada padne sumrak dnevna svjetla se automatski prigušuju isvjetle sa cca 40% inteziteta dok glavna svjetla rade na 100%.

Jedinu zamjerka svjetlu je upravo dnevno svjetlo.

 

Znači preko noći je sve ok i logično (po meni), glavno svjetlo radi na 100% a dnevna su prigušena na cca 40%. Provjereno ne smeta vozačima iz suprotnog smjera ali me jasno vide u prometu.

Preko dana, dnevna rade na 100% , a glavno je prigušeno na 70% inteziteta. Tu su mogli još prigušiti glavno svjetlo jer nema smisla da svijetli tako jako preko dana. Idealno bi bilo da glavno svjetlo bude isključeno ili da svijetli sa 20-30% inteziteta tek toliko da se vidi da radi.

B&M CYO.jpg BM CYO 1.JPG BM CYO 2.JPG BM CYO.JPG BM CYO 4.JPG BM CYO 3.JPG

 

Ne bilo mi teško, uzeo sam luxmetar i izmjerio svjetlost po noći dok je glavno LED u 100% i dok je prigušeno kao dnevno svjetlo.

Na 100% sam na 2m udaljenosti dobio 140luxa, a prigušeno kao dnevno daje 110 luxa. U praksi se vidi da se svjetlo priguši ali definitivno nema smisla da svijetli na 75% jačine po danu. 

 

Moguće da je problem tehničke prirode pa kada je svjetlo upaljeno mora trošiti 2,4W. Onda su vjerojatno dnevne LED puno slabije pa uz njihov 100% intezitet moraju prigušiti glavno na visokih 75% kako bi sve zajedno opet davalo 2,4W po danu. To mi jedino logično djeluje.

Srećom, može se svjetlo potpuno ugasiti. 

 

Najbolji model istog proizvođača je B&M Luxos.

Još širi snop ali preskup za poboljšanje koje nudi. Čak se i žale ljudi da USB koji ima za punjenje ima problem pa prekida u radu...

Ipak, nakon ovog snopa se tek vidi koliko je prvo svjetlo LYT izgleda smiješno na cesti.

B&M Luxos snop.jpg B&M luxos svjetlo.jpg


  • 0

#47 Wolf1984

Wolf1984
  • Members
  • PipPipPip
  • 120 posts

Postavljeno 01 September 2015 - 07:33 PM

Zamijenio Power modulator na sajli kočnice sa savitljivom. Pokazalo se kao bolje rješenje jer se sajla ne ureže u metal kod kočenja zbog savijanja kompletnoj dijela prilikom kočenja. A i sila kočenja je sada dosta jača...

IMG_20150803_164744.jpg

 

Imao sam problema sa krckanjem srednjeg pogona...rješavao 2 tjedna dotezanjem pa podmazivanje u servisu...na kraju zamijenjen novom osovinom srednjeg pogona Acor BB-2101. Do sada je bila Shimano UN26.

IMG_20150729_203055.jpg

 

IMG_20150729_202714.jpg   IMG_20150803_164536.jpg   IMG_20150807_170911.jpg   IMG_20150807_170950.jpg   IMG_20150807_171002.jpg   IMG_20150807_171038.jpg

 

Usput, zna li tko kakav lančanik tražiti za srednji pogon? Trenutno imam 39T a volio bi za slijedeću sezonu staviti manji od 34-35T kako bi malo smanjio prijenosni omjer. Nikako da mi stigne ključ za skidanje osovine pa ne mogu rastaviti...ali koliko vidim lančanik je neki sa dosjedom sa više zubaca koji se montira direktno na osovinu...

 

Nije klasični pogon gdje se lančanici mogu montirati bez skidanja poluga pedale pa se samo zamijeni lančanik sa novim tipa 4x104mm ili 5x110mm...ovo je sve u kompletu kao neki direktni mount.

Jel mi odgovara ovako nešto? 

https://www.bike24.d...pgc=14738:14776

 

 

 


  • 0

#48 IgorN

IgorN
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5463 posts

Postavljeno 01 September 2015 - 07:47 PM

...Usput, zna li tko kakav lančanik tražiti za srednji pogon? Trenutno imam 39T a volio bi za slijedeću sezonu staviti manji od 34-35T kako bi malo smanjio prijenosni omjer. Nikako da mi stigne ključ za skidanje osovine pa ne mogu rastaviti...ali koliko vidim lančanik je neki sa dosjedom sa više zubaca koji se montira direktno na osovinu...

 

Nije klasični pogon gdje se lančanici mogu montirati bez skidanja poluga pedale pa se samo zamijeni lančanik sa novim tipa 4x104mm ili 5x110mm...ovo je sve u kompletu kao neki direktni mount.

Jel mi odgovara ovako nešto? 

https://www.bike24.d...pgc=14738:14776

cini mi se da ovaj pogon nema mogucnost zamene lancanika, posto je celicni ocekujese se da nadzivi alu poluge. Ono sivkasto bi mogao da bude aluminijum koji se deformise prilikom zakivanja lancanika na polugu.

U tom slucaju preporucujem da odredis sta bi mogao da planiras da vozis u buducnosti i spram toga kupis pogon sa s*kidajucim lancanicima* gde imas na umu najmanje lancanike koji mogu da stanu na pogon da ne dodjes u situaciju sa nabavis pogon sa pomenutim rasporedom 5x110 a zelis da postavis lancanik od npr. 30 zuba sto nece da mogne :(

Kao sto si i sam video iz linkovanog, direct mount nisu jeftini lancanici i bili bi moj poslednji izbor


  • 0

#49 Wolf1984

Wolf1984
  • Members
  • PipPipPip
  • 120 posts

Postavljeno 06 September 2015 - 09:50 PM

Hvala na informaciji, 5x110 sam samo naveo kao primjer. 

Sad je 39T prednji lančanik, ispod 32T ne bi išao, a vjerojatno bi montirao 34T. To je sada tek razmišljanje jer ne bih ništa mijenjao dok traje...

Dosta mi je to sve skupo za zamjenu a trenutno nema potrebe, realno. Razlog promjene je isključivo taj da iskoristim svih 11 brzina u vožnji (trenutno vozim na samo 7 jer su zadnje 4 preteške za gradski bicikl).

 

Promijenio sam napokon i sjedalo.

Uzeo sam Selle Royal Respiro, model moderate što odgovara mom načinu vožnje gradskog bicikla. Sjedalo je udobno, nije premekano već dosta tvrđe nego što sam očekivao ali to je samo plus za duže ture.

Respiro.jpg

 

Prodao sam Brooks B67s i Contec Anatomic 2 iz razloga što mi niti jedno nije odgovaralo. Contec Anatomic 2 mi je preusko, a Brooks B67s mi je bilo prekratko.

Moram reći da me Brooks malo razočarao...nevezano za to što mi nije odgovarao dimenzijama već je sama izrada sjedala puno lošija nego sam očekivao , pogotovo završna obrada. Ta koža škripi dok se pedalira, uvijek se čuje neki zvuk. Pa onda dio gdje je šaraf (služi za zatezanje kože) je spojen metal na metal je opet se čuju zvukovi iz njega dok se pedalira. Pa railovi gdje se sjedalo montira na cijev sjedala je u početku stalno klizila...dok nisam malo ošmirglao railove...što je bezveze da nisu mogli tvornički riješiti kod sjedala od cca 100 Eura. Uglavnom, možda jednog dana odlučim isprobati B17 bez opruga...ali dobro ću razmisliti prije kupnje Brooksa.

 


  • 0

#50 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8887 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 07 September 2015 - 08:29 AM

Hvala na informaciji, 5x110 sam samo naveo kao primjer. 

Sad je 39T prednji lančanik, ispod 32T ne bi išao, a vjerojatno bi montirao 34T. To je sada tek razmišljanje jer ne bih ništa mijenjao dok traje...

Dosta mi je to sve skupo za zamjenu a trenutno nema potrebe, realno. Razlog promjene je isključivo taj da iskoristim svih 11 brzina u vožnji (trenutno vozim na samo 7 jer su zadnje 4 preteške za gradski bicikl).

 

Promijenio sam napokon i sjedalo.

Uzeo sam Selle Royal Respiro, model moderate što odgovara mom načinu vožnje gradskog bicikla. Sjedalo je udobno, nije premekano već dosta tvrđe nego što sam očekivao ali to je samo plus za duže ture.

attachicon.gifRespiro.jpg

 

Prodao sam Brooks B67s i Contec Anatomic 2 iz razloga što mi niti jedno nije odgovaralo. Contec Anatomic 2 mi je preusko, a Brooks B67s mi je bilo prekratko.

Moram reći da me Brooks malo razočarao...nevezano za to što mi nije odgovarao dimenzijama već je sama izrada sjedala puno lošija nego sam očekivao , pogotovo završna obrada. Ta koža škripi dok se pedalira, uvijek se čuje neki zvuk. Pa onda dio gdje je šaraf (služi za zatezanje kože) je spojen metal na metal je opet se čuju zvukovi iz njega dok se pedalira. Pa railovi gdje se sjedalo montira na cijev sjedala je u početku stalno klizila...dok nisam malo ošmirglao railove...što je bezveze da nisu mogli tvornički riješiti kod sjedala od cca 100 Eura. Uglavnom, možda jednog dana odlučim isprobati B17 bez opruga...ali dobro ću razmisliti prije kupnje Brooksa.

Brooks se samo podmaže dole na tim spojevima gde može da škripi. Izrada je još uvek vrhunska, sic je neuništiv. Ali treba par kapi ulja.

 

Što se brzina tiče, bolje je voziti veći lančanik napred i pozadi na sredini kasete, nego koristiti male zupčanike kasete. Ti mali zupčanici su za brze nizbrdice, kome se jurca, inače se za vožnju po ravnom puno brže potroše. U principu svaki zupčanik sa manje od 13 zuba savija lanac pod velikim uglom, praveći veće mehaničke gubitke i trajući puno kraće.


  • -1

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#51 Wolf1984

Wolf1984
  • Members
  • PipPipPip
  • 120 posts

Postavljeno 07 September 2015 - 01:48 PM

Brooks se samo podmaže dole na tim spojevima gde može da škripi. Izrada je još uvek vrhunska, sic je neuništiv. Ali treba par kapi ulja.

 

Što se brzina tiče, bolje je voziti veći lančanik napred i pozadi na sredini kasete, nego koristiti male zupčanike kasete. Ti mali zupčanici su za brze nizbrdice, kome se jurca, inače se za vožnju po ravnom puno brže potroše. U principu svaki zupčanik sa manje od 13 zuba savija lanac pod velikim uglom, praveći veće mehaničke gubitke i trajući puno kraće.

Inače imam Alfine 11 mjenjač tako da sa ovom promjenom lančanika trebam dobiti meni korisnije prijenose. Ti si opisivao klasičan mjenjač sa kazetom straga...

Alfine je mjenjač unutar zadnje nabe, a promjenom lančanika se direktno utječe na brzinu u pojedinom stupnju prijenosa. 

Trenutno bi mogao voziti u 11. brzini na nekoj kadenci 80 brzinom od 44km/h što je previše tako da to planiram malo smanjiti na cca 35-36km/h. Uz to bi dobio malo manji razmak između susjednih brzina.

 

Što se tiče Brooksa, nisam želio uljiti kožu. Čuje se zvuk i direktno iz stražnjeg dijela gdje je se metal dodiruje sa kožom. Strah me tu bilo uljiti na prirodnu kožu...

Sama anatomija sica je vrlo loša jer je središnji dio izbočeniji od dijela gdje sjediš i osobno mi je to stvaralo nelagodu kod vožnji od preko 10-15km.

To mi je neprihvatljivo za sic od 100 Eura. 

Opet kažem, možda su ostali modeli bolji, ali ovaj sam Brooks reklamira kao neku vrhunsku udobnost a zapravo je daleko od toga...barem za moj ukus.

Dosta ljudi odgovara pa ga hvale na sva usta, a ja pišem realno kako je stvarno stanje za moj ukus.


  • 0

#52 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8887 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 07 September 2015 - 02:08 PM

Da, za brzine u glavi je druga priča. Mada i dalje važi - što više zuba, to duže traje. Ako ima mogućnost da se zameni pozadi zupčanik, pre bih tu stavio veći, nego napred manji.

 

Sedla su individualna. Samo to što ti nije odgovaralo, ne znači da kvalitet nije dobar. Sve škripi kad nije podmazano. :)

 

Sa donje strane se ulje spojevi metala, ne treba uljiti kožu. Barem meni nije škripao sic posle podmazivanja. 


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#53 Wolf1984

Wolf1984
  • Members
  • PipPipPip
  • 120 posts

Postavljeno 08 September 2015 - 09:40 AM

Teško je pronaći takve lančanike (ako uopće postoje), najveći koji sam našao je 23T. Možda i nije loša opcija prvo zadnji zamijeniti, to je vrlo povoljna opcija.

http://www.bike24.co...=0;pgc=10:18706

 

Baš gledam što bi dobio sa 23T zadnjim lančanikom i vidim da je to odlična opcija.

Sa 39:23 dobijem iste omjere kao sa 34:20. 

 

Sa kadencom 80:

11. brzina bi mi sa 44km/h pala na 38,2km/h

10. brzina sa 38,5km/h na 33,5km/h

9. brzina sa 34km/h na 29,6km/h

 

Uglavnom, to bi bila jedna brzina niže što je ok za početak.

Za usporedbu cestovni pogon 50:12 postigne 42km/h na istoj kadenci.


  • 0

#54 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8887 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 08 September 2015 - 10:24 AM

Po mom mišljenju je to i jeftinija (u startu), a i na duži rok varijanta. Ako nije bitno zbog "klirensa" (za terensku vožnju), više zuba je uvek bolje. Sve do 53 napred.  :)


  • -1

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#55 Wolf1984

Wolf1984
  • Members
  • PipPipPip
  • 120 posts

Postavljeno 17 September 2015 - 07:58 PM

Nakon zamjene sjedala nisam si mogao dovoljno pomaknuti sjedalo prema naprijed zbog offseta postojeće cijevi sjedala.

Nije bilo drugog rješenja nego nabaviti novu bez offseta kako bi si osigurao ispravnu poziciju za koljena.

 

Dok sam čekao novu cijev bez offseta vozio sam se na posao sa postojećom cijevi.

20150914_071759.jpg

Baš me zanimala razlika u pedaliranju i mogu reći da ispravno podešen bicikl donosi barem 30% učinkovitije pedaliranje uz manje utrošenu snagu. Za koljena da i ne govorim koliko trpe...

 

Ispravna pozicija je ovo:

KOPS3.jpg

 

A meni je koljeno bilo cca 3-4cm iza pedale. Naviknut na cestovni bicikl sam naučio koliko je važna gotovo idealna pozicija tako da sada osjetim i najmanju promjenu u podešavanju.

Sa novom cijevi bez offseta i potpuno prema naprijed pomaknutim sjedalom dobio sam pravu poziciju, ali sve je dosta knap jer naprijed više ne mogu micati sjedalo...ni ne treba mi više...ali opet je glupo što sam na samoj granici i sa cijevi bez offseta. 

Stvar je u vodilicama na novom sjedalu Selle Royal koje nemaju baš dovoljnu dužinu za podešavanje naprijed-nazad.

Vodilice dopuštaju svega 4-5cm naprijed ili nazad. Ostala sjedala koja sam do sada imao sam mogao puno više pomicati, a i sam kraj vodilica je bio puno bliže sjedećoj površini. 

20150915_074330.jpg

 

I evo par slika trenutnog stanja.

20150915_173418.jpg   20150915_173433.jpg   20150915_173509.jpg

 


  • 0

#56 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8887 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 17 September 2015 - 08:11 PM

Kod turističke vožnje, zbog manjeg opterećenja ruku, sedlo može biti tako da koleno bude par cm iza. Isto kao što se kod ramova za TT sedlo pomera par cm ispred te KOPS ose. Iza - opušteniji položaj, ispred - agresivniji. Prvo je bolje za manje intenzivno pedalanje, dok je drugo za suprodno - kraća vožnja, ali intenzivniji pritisak na pedale.


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#57 Wolf1984

Wolf1984
  • Members
  • PipPipPip
  • 120 posts

Postavljeno 18 September 2015 - 06:26 AM

Evo osobno isprobao i taj položaj i ne odgovara mi nikako dok mi je koljeno iza pedale...imam manje snage i više se umaram.

Točno iznad pedale mi je najudobnije i najmanje se umaram. Ovisi to i o geometriji bicikla , ali čudno mi je kada kažeš da si iza pedale opušteniji kada ti koljeno nije direktno iznad pedale. Takvim načinom moraš trošiti više snage za jednaku brzinu...ne znam gdje je tu opuštenost.


  • 0

#58 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8887 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 18 September 2015 - 12:50 PM

Evo osobno isprobao i taj položaj i ne odgovara mi nikako dok mi je koljeno iza pedale...imam manje snage i više se umaram.

Točno iznad pedale mi je najudobnije i najmanje se umaram. Ovisi to i o geometriji bicikla , ali čudno mi je kada kažeš da si iza pedale opušteniji kada ti koljeno nije direktno iznad pedale. Takvim načinom moraš trošiti više snage za jednaku brzinu...ne znam gdje je tu opuštenost.

Položaj sedenja. Rasterećenije ruke. Ako planiraš duže voziti bez neke velike kadence i bez neke velike sile na pedalama, onda je to bolji položaj od onog gde je čašica kolena tačno iznad osovine pedale (KOPS). Mada to sve naravno zavisi i od ličnog ukusa, stila, fizionomije, uzeti sve s rezervom - kao i sam KOPS u ostalom.

 

Na primer jedno drugačije mišljenje & objašnjenje, ako nisi to već čitao:

 

http://www.sheldonbrown.com/kops.html


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#59 Wolf1984

Wolf1984
  • Members
  • PipPipPip
  • 120 posts

Postavljeno 20 September 2015 - 02:35 PM

Nisam iskreno čitao, ali pročitat ću svakako.

Meni je idealna kadenca 75-85, tu mi je najugodnije za voziti. Ispod 65 se umaram previše, a preko 95 mi je prebrzo na neko duže vrijeme. 

 

Moguće da mi upravo zato ne odgovara takav položaj sjedenja jer održavam takvu kadencu od cca 80. Ne znam što smatraš velikom kadencom... :-)

Dosta toga ovisi i o terenu na kojem voziš, da li je to MTB, cestovni, gradski ili neki drugi bicikl. 


  • 0

#60 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8887 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 20 September 2015 - 03:02 PM

100 i više je velika 80 do 100 neka srednja, a ispod toga niska.


  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png





0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika