Sve namješteno i podešeno.
Gume sam uzeo Continental Sport contact II 700x35, nemaju klasičan dezen treking gume već dezen kao cestovna guma sa sitnim ripnama po cijelog gaznoj površini.
Iznimno tiha u vožnji, a na maximalnom tlaku od 6bara udobnija nego dosadašnje Schwalbe Marathon na 4 bara. Uz to su lakše i stvaraju manji otpor kotrljanja.
Razmišljao sam i o Schwalbe Supreme ali su pretjerano skupe za ono što nude.
Dugo vremena sam već planirao staviti drugi prijenos i time prilagoditi Alfine 11 mojim potrebama.
Zadnja glava prima maximalno 23T lančanike što mi u kombinaciji sa prednjim 39T nije bilo dovoljno nisko, tako da sam morao uzimati i novi pogon koji dopušta izmjenu lančanika za neke buduće kombinacije (ukoliko bude bilo potrebe).
Do sada sam sa pogonom 39T i nazad 20T imao neiskorištene zadnje 3 brzine koje nikada nisam upotrebljavao jer je teško bilo razvrtiti gradski bicikl i dulje održavati preko 30km/h.
Ovo su brzine pri kadenci 80 o/min.
Prije 39T:20T sa gumama 700x38c -> sada 36T:23T sa gumama 700x35c
1. brzina - 10,8 km/h -> 8,6 km/h
2. - 13,9 km/h -> 11,1 km/h
3. - 15,7 km/h -> 12,5 km/h
4. - 17,9 km/h -> 14,3 km/h
5. - 20,3 km/h -> 16,2 km/h
6. - 23,1 km/h -> 18,5 km/h
7. - 26,4 km/h -> 21,0 km/h
8. - 29,8 km/h -> 23,8 km/h
9. - 34,0 km/h -> 27,2 km/h
10. - 38,5 km/h -> 30,8 km/h
11. - 43,9 km/h -> 35,1 km/h
Sada mi 11. brzina ostaje dovoljno duga za jurnjavu jer kadencom 90 o/min vozim 40km/h.
U usporedbi sa nekim klasičnim MTB koji ima pogon 42-32-24 i kazetu 11-34T , u 1. brzini se ide 7,5km/h , a u 2.brzini 9,1km/h. Moja 1. brzina je sada između ove dvije što je stvarno nisko i mogu voziti i najtežu uzbrdicu.
Dok se recimo zadnja brzina na MTB (42:11) vozi 40,4km/h a već 42:13 iznosi 34,2km/h.
Raspon je sada vrlo blizu MTB-a klasičnim prijenosu.
U usporedbi sa cestovnim kompakt pogonom 50-34 i kazetom 11-25, u 1.brzini se ide 13,7km/h , dok zadnja brzina (50:11) razvija 45,8km/h.
Sad se tek vidi koliko je ovaj početni prijenos 39:20 za ALFINE 11 pretežak. Neki čak imaju i teže prijenose 45:20 na Alfine 11. Uopće mi nije jasno kako to ljudi voze preko 8.brzine u tako teškom prijenosu.