Jump to content


Fotografije
- - - - -

Ovo mi se svidja


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
833 odgovora na ovu temu

#701 milovuk1967

milovuk1967
  • Members No Voting
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1239 posts

Postavljeno 17 November 2021 - 03:26 PM

 Slazem sa svim sto je Vidak napisao. Ja sam jedan od tih sto nisam mogao da vozim ni gravela ni cilko krosa.

 

 Ako vec imas drumasa,onda idi na pravi MTB. Vac sam pisao, sa njim mozes gde mozes i sa drumasem i sa gravelom, ali obrnuto ne. Ako sapadas u nekog ko vozi i zimi, a ja sam taj, tek je tu prednost MTB. Desava se kada se vozi u nekim delovima koji su zaklonjeni od sunca, ostane dubok sneg, da ne mozes ni sa MTB proci a kamoli sa necim drugim. Jednostavno univerzalana masina, jeste da potrosis vise energije, ali sta fali. Kada budes seo na drumasa, ima da letis.


  • 0

#702 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 18 November 2021 - 05:12 PM

Da, definitivno se razmišljam da skočim direktno na mtb kao što predlažete ali đavo mi ne da mira, moram najpre da probam malo da graveliram. :)

Letos smo drugar i ja išli na neku vožnju na neasfaltiranom putu kroz šumu, on mtb-om a ja ovim mojim Tribanom što liči na gravel. Malo sam spustio pritisak u gumama i vožnja po tom gravelu je bila začuđujuće udobna. Međutim u jednom momentu skrenusmo na travu preko neke poljane u upadasmo u nekakav pesak. E tu je on sa njegovim kramponkama počeo da rije taj pesak i brzo mi pobegao napred a ja ostao da se sa mojim tanjim gumama borim sa podlogom koja mi je bacala prednji točak malo levo malo desno trudeći se da i mene obori sa bicikla. U par navrata umalo da ne padnem i skroz sam stao crkavajući od smeha. Pita me drug što se tako smejem, a ja rekoh eto jer mi ovo zabavno. :)
I stvarno jeste zabavno voziti bajk po terenu gde se boriš samo da ostaneš na biciklu i ništa drugo. Kao ono kad si dete pa skačeš po blatnjavim baricama. :)

Plan mi je da za sada stavim na taj moj bajk napred pogon 46 30 i prednji menjač, pozadi već ima veliku račnu 14 34. Ti prenosi bi trebalo da budu dovoljni i za ozbiljne offroad uspone. Malo me brinu kočnice jer su kaliper, ali kad su pakne i felne čiste, stvarno lepo koče. Problem je kad se isprljaju ali avaj. Neki kompromis mora da postoji.

U svakom slučaju tim bih bajsom išao na vožnje kombinacija asfalt i gravel, utabani letnji putevi i šumske staze. Znam da taj bajs za oranje i blato nije, ali za početak lagani offroad da vidim da li mi se sviđa. Samo što dalje od ljudi i civilizacije. :)
  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#703 ivkesm

ivkesm
  • Members
  • PipPipPip
  • 104 posts
  • LocationSremska Mitrovica

Postavljeno 18 November 2021 - 05:36 PM

Da izvineš a što ne uzmeš trekinga i na njega staviš kako kažeš kramponke? Ja sam se trekingom popeo i spustio uz i niz Tornik, prošao sve staze po Fruškoj Gori i to sve na schwalbe gt tour gumama (koje uopšte nisu kramponke). Malo je teže nego na MTB-u ići niz neki krš/kamen, ali ide i plus imaš amortizer koji ti dosta znači...

 

Ovo piše neko kome postojanje gravel-a uopšte nije jasno, gravel je po meni kombinacija drumaša i trekinga. Nikako drumaša i MTB-a. Poređenje sa MTB-om je po meni nemoguće čak i stavljanje u istu rečenicu je bespotrebno.

 

Gravel je izmišljen da bi drumaši mogli malo lakše da savladaju loše puteve.


  • 0

Cannondale Trail 6 2020, 1x11 XT M8000 + Deore M5100 11-51, DT Swiss 240s napred i nazad sa WTB i29 30mm, Deore M6100 kočnice sa 180mm
xt napred i nazad, Onza Porcupine White, Ergon GA2 Fat

Norco Fluid HT1 2022 1x12 XT M8100 full, XT M8120 + 203mm napred i nazad, DT Swiss 350 + DT Swiss e532 + Onca Porcupine White 2.4, CrankBrothers 170mm Highline 3, Spank Vibrocore + ODI waffle grips
Norco Fluid FS3 2021 1x12 M6100 + XT M8120 + 203/180mm, DT swiss X1900 25mm, Maxxis Mionin DHF + DHR, Crankbrothers 150mm Highline 3

Merida Cross MD20 2016, 3x8, MT200 kočnice, Ergon GA3, Schwalbe Tour GT 40mm

Merida Cross 20, 2010, 2x9 Alivio
Scott Contesa JR 20, Schwalbe Smart Sam Plus, Shimano MT400, customed točkovi, xt 772, 11-36 9s kaseta

Scott Ransom 600 2022


#704 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 18 November 2021 - 05:57 PM

Gravel bajk je, zbog aerodinamične pozicije vozača koja je slična onoj na drumskom biciklu, dosta brži od treking bicikla, pogotovo na asfaltu i većim brzinama, pa je zbog toga meni neuporedivo bolja opcija od trekera.
  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#705 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14588 posts

Postavljeno 18 November 2021 - 06:07 PM

Ko danaske kupuje treking?


  • 0

#706 profa

profa
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 362 posts

Postavljeno 18 November 2021 - 07:12 PM

A evo i ja da se opet malo ukljucim....citam sve sto pisete,i uglavnom se slazem sa mnogim konstatacijama. Da napomenem opet, u mom voznom parku i ergeli su mtb 26 karbon front suspension + Sequoia gravel chrom molibden rigid fork 29 + Cube Nuroad alu i rigid carbon fork takodje u 29 vel.
Odnedavno testiram i vozim i standard 27,5 tockova koje postavljam na Sequoi...sirina tih guma su 2,2 u pitanju su Maxis Ikon gume koje su teske oko 500 g, imaju srednje izrazene krampone. U mojim uslovima za voznju uglavnom imam dostupan ofroad i single treckove kroz sumske staze. Da se razumemo to nisu teski kamenjari i jako neravani teren. Ima korenja od borova i zila,ali nista strasno sto ne moze da se vozi i ide...
E sada, svi bicikli idu i prelaze taj teren ali opet def.mtb 26 ica karbon 22/32/42...34 pozadi, koji je tezak oko 9 kg ubedljivo najlakse sve to savladava. Uvek se setim Milovuka i njegove price o prednostima 26_ice. Def taj bic i standard mi je bio ostavljen po strani dok nisam ove 2, 3 god isprobavao 29 standard ali prvenstveno na gravelu.
Sama Sequoia 29 celik je oko 12 kg teska, tu je prenos 46/30 a pozadi 46 na nju mozeete da natovarite bukvalno sve, i to je tada expedition adventure turing bic.Sa i Bez tereta je vrlo stabilan bic a poseebno do izrazaja dolazi njegova upravljivost na spustu i pod opterecenjem... Bez tereta na usponu on ide ali se trazi ipak dobra fizicka sprema.
Cube Nuroad je alu bike oko 10 kg tezak i ima manji klirens za gume od Sequoie. Max do 42 sirine. Na njemu su uglavnom Schwalbe g one gume 35 sirine. On ima i manji wheelbase 1032mm pa je dosta okretniji. Kada mu se nabace gume sirine od 30mm leti po asfaltu i ponasa se maltene kao drumas, ali opet nije to to. Drumas je ultralak bic i njegova prednost se posebno vidi na usponima, ali to je jednostavno bic samo za asfalt.
  • 0

#707 milovuk1967

milovuk1967
  • Members No Voting
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1239 posts

Postavljeno 18 November 2021 - 07:59 PM

Iveksem i profa, znaci bukvalno isto mislimo. Da ne potezemo ponovo istu temu, vec smo sve rekli, ali sve sam  to probao i imao, ali ta lakoca voznje  a sa druge strane opustenost, mi je najbolja na mtb i to 26. ali dobrom 26''.

 

Ali opet sve zavisi za sta kome sta treba, I mora sve da se ima i proba. Mi znamo teoriju i u vecini slucajeva je tacna. Ali mora da se nesto ima par par meseci da bi se osetilo da li je to za nekog ili ne.

 

Nije mi bilo zao da kupim sve i probao i terao sebe i ubedjivao, ali ne vredi. 


  • 0

#708 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14588 posts

Postavljeno 18 November 2021 - 08:06 PM

Jel probao neko na drumasa da stavi zadnji tocak 27,5" a napred 28"?


  • 0

#709 ivkesm

ivkesm
  • Members
  • PipPipPip
  • 104 posts
  • LocationSremska Mitrovica

Postavljeno 18 November 2021 - 08:08 PM

Ko danaske kupuje treking?

Isto pitanje mogu i ja da postavim, ko danas kupuje gravel?

 

Imao sam priliku da ga vozim, i ne mogu da kažem da sam oduševljen tj ne mogu da kažem da pruža više od trekinga, pogotovo kada se uzme cena jednog i cena drugog.

 

Prosečan treking može da se uzme za 600-700€ (nov) a prosečan gravel nije ispod 1500€ (nov) a opet taj gravel osim težine ne nudi ništa, ako pogledamo geometrije, jedina prednost mu je što ima niži bb pa je samim tim težište niže, pogonski opseg je realno bolji na trekingu, stoji da je gravel brži, ali ako hoćeš da voziš brzo, uzećeš drumaša, ali opet ako pogledamo da 90% gravela nikada gravel, zemlju neće videti, totalno je bespotrebno pričati o upotrebi offroad.

 

Kapiram u stvari zašto je to napravljeno, zato što "moderni biciklisti" žele da budu kao tour de france vozači pa su to današnji više modni trendovi gde se gleda ko će više novca potrošiti i gde se gleda prestiž, nekako je danas kul biti "moderan" pa obući biciklističke, pa se uteći u kombinezone i onda kao ide i vozi, pa malo slikanje ovde, malo slikanje onde...

 

Sve je to pomodarstvo.


  • 0

Cannondale Trail 6 2020, 1x11 XT M8000 + Deore M5100 11-51, DT Swiss 240s napred i nazad sa WTB i29 30mm, Deore M6100 kočnice sa 180mm
xt napred i nazad, Onza Porcupine White, Ergon GA2 Fat

Norco Fluid HT1 2022 1x12 XT M8100 full, XT M8120 + 203mm napred i nazad, DT Swiss 350 + DT Swiss e532 + Onca Porcupine White 2.4, CrankBrothers 170mm Highline 3, Spank Vibrocore + ODI waffle grips
Norco Fluid FS3 2021 1x12 M6100 + XT M8120 + 203/180mm, DT swiss X1900 25mm, Maxxis Mionin DHF + DHR, Crankbrothers 150mm Highline 3

Merida Cross MD20 2016, 3x8, MT200 kočnice, Ergon GA3, Schwalbe Tour GT 40mm

Merida Cross 20, 2010, 2x9 Alivio
Scott Contesa JR 20, Schwalbe Smart Sam Plus, Shimano MT400, customed točkovi, xt 772, 11-36 9s kaseta

Scott Ransom 600 2022


#710 milovuk1967

milovuk1967
  • Members No Voting
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1239 posts

Postavljeno 18 November 2021 - 08:15 PM

Isto pitanje mogu i ja da postavim, ko danas kupuje gravel?

 

Imao sam priliku da ga vozim, i ne mogu da kažem da sam oduševljen tj ne mogu da kažem da pruža više od trekinga, pogotovo kada se uzme cena jednog i cena drugog.

 

Prosečan treking može da se uzme za 600-700€ (nov) a prosečan gravel nije ispod 1500€ (nov) a opet taj gravel osim težine ne nudi ništa, ako pogledamo geometrije, jedina prednost mu je što ima niži bb pa je samim tim težište niže, pogonski opseg je realno bolji na trekingu, stoji da je gravel brži, ali ako hoćeš da voziš brzo, uzećeš drumaša, ali opet ako pogledamo da 90% gravela nikada gravel, zemlju neće videti, totalno je bespotrebno pričati o upotrebi offroad.

 

Kapiram u stvari zašto je to napravljeno, zato što "moderni biciklisti" žele da budu kao tour de france vozači pa su to današnji više modni trendovi gde se gleda ko će više novca potrošiti i gde se gleda prestiž, nekako je danas kul biti "moderan" pa obući biciklističke, pa se uteći u kombinezone i onda kao ide i vozi, pa malo slikanje ovde, malo slikanje onde...

 

Sve je to pomodarstvo.

 

E jbg, a taman sam te pohvalio  :), Ovo sa predzadnjim pasusom nije bas tako.


  • 0

#711 ivkesm

ivkesm
  • Members
  • PipPipPip
  • 104 posts
  • LocationSremska Mitrovica

Postavljeno 18 November 2021 - 08:21 PM

E jbg, a taman sam te pohvalio  :), Ovo sa predzadnjim pasusom nije bas tako.

Vidi 90% tih "drumaša" koje ja poznajem, a usput ih ja zovem instagram-dupežuljači su upravo to, njihove vožnje su, sednu u gradu, pa odu do prvog sela, tamo se slikaju pola sata, pa idu u drugo selo, pa se tamo slikaju....i tako u krug

 

Čast naravno izuzetcima, ali da se ne lažemo, biciklizam je u poslednje vreme postao kao skijanje, pomodarstvo


  • 0

Cannondale Trail 6 2020, 1x11 XT M8000 + Deore M5100 11-51, DT Swiss 240s napred i nazad sa WTB i29 30mm, Deore M6100 kočnice sa 180mm
xt napred i nazad, Onza Porcupine White, Ergon GA2 Fat

Norco Fluid HT1 2022 1x12 XT M8100 full, XT M8120 + 203mm napred i nazad, DT Swiss 350 + DT Swiss e532 + Onca Porcupine White 2.4, CrankBrothers 170mm Highline 3, Spank Vibrocore + ODI waffle grips
Norco Fluid FS3 2021 1x12 M6100 + XT M8120 + 203/180mm, DT swiss X1900 25mm, Maxxis Mionin DHF + DHR, Crankbrothers 150mm Highline 3

Merida Cross MD20 2016, 3x8, MT200 kočnice, Ergon GA3, Schwalbe Tour GT 40mm

Merida Cross 20, 2010, 2x9 Alivio
Scott Contesa JR 20, Schwalbe Smart Sam Plus, Shimano MT400, customed točkovi, xt 772, 11-36 9s kaseta

Scott Ransom 600 2022


#712 milovuk1967

milovuk1967
  • Members No Voting
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1239 posts

Postavljeno 18 November 2021 - 08:33 PM

Vidi 90% tih "drumaša" koje ja poznajem, a usput ih ja zovem instagram-dupežuljači su upravo to, njihove vožnje su, sednu u gradu, pa odu do prvog sela, tamo se slikaju pola sata, pa idu u drugo selo, pa se tamo slikaju....i tako u krug

 

Čast naravno izuzetcima, ali da se ne lažemo, biciklizam je u poslednje vreme postao kao skijanje, pomodarstvo

 

Ima svega naravno ali ko je osetio sta znace biciklisticki dres, gace i sprinterice, tesko da vise moze da vozi bez toga. Moze naravno i u papucama, ali je razlika ogromna.


  • 1

#713 profa

profa
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 362 posts

Postavljeno 18 November 2021 - 08:33 PM

I ovo da kazem i dodam...mislim da je ipak jako vazno proceniti i odrediti teren na kom zelimo voziti bic. Pa prema tome da uzimamo, kupujemo i koristimo taj bic. Ako neko vozi 70% makadam a ostalo asfalt onda mtb recimo, ili obrnuto 70% asfalt i ostalo makadam tad mozda gravel!? Itd,itd...
  • 0

#714 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 18 November 2021 - 08:37 PM

Isto pitanje mogu i ja da postavim, ko danas kupuje gravel?
 
Imao sam priliku da ga vozim, i ne mogu da kažem da sam oduševljen tj ne mogu da kažem da pruža više od trekinga, pogotovo kada se uzme cena jednog i cena drugog.
 
Prosečan treking može da se uzme za 600-700€ (nov) a prosečan gravel nije ispod 1500€ (nov) a opet taj gravel osim težine ne nudi ništa, ako pogledamo geometrije, jedina prednost mu je što ima niži bb pa je samim tim težište niže, pogonski opseg je realno bolji na trekingu, stoji da je gravel brži, ali ako hoćeš da voziš brzo, uzećeš drumaša, ali opet ako pogledamo da 90% gravela nikada gravel, zemlju neće videti, totalno je bespotrebno pričati o upotrebi offroad.
 
Kapiram u stvari zašto je to napravljeno, zato što "moderni biciklisti" žele da budu kao tour de france vozači pa su to današnji više modni trendovi gde se gleda ko će više novca potrošiti i gde se gleda prestiž, nekako je danas kul biti "moderan" pa obući biciklističke, pa se uteći u kombinezone i onda kao ide i vozi, pa malo slikanje ovde, malo slikanje onde...
 
Sve je to pomodarstvo.



Ne bih se složio sa konstatacijom.

Gravel bicikl nije jeftin, ali pod uslovom da to mora da bude renomirani brend, minimum 11 brzina pozadi, obavezno hidraulične disk kočnice i da je lagan. Ko je spreman na kompromise može da prođe dosta jeftinije.

Primera radi, Decathlon je prodavao modele Triban Grvl120 za 620 eura. Gravel geometrija, 1x10 prenos, Microshift šamaraljke, mehanički diskovi. Vrlo korektan bicikl za "male" pare, ili recimo malo skuplja opcija, GRVL500, Sram Apex 11 brzina, hidraulične kočnice za 999 eura. Dakle i više nego povoljno za moderan gravel. Uz to, ja kad završim sklapanje mog Gravel frankenštajna dokazaću da za jako male pare tipa 250 eura može se sklopi funkcionalan, jeftin, zabavan u upotrebljib gravel koji neće biti lagan ali pri težini između 11,5 ili 12kg svakako ne pretežak bajk a opet lakši i brži od bilo kakvog trekera.


Razlika između trekera i gravela je nebo i zemlja. Kao što spomenuh, gravel je daleko brži po asfaltu, po makadamu nije ništa neudobniji od trekera, možda je i udobniji jer ima više mogućnosti za različite hvatove na kormanu. Nijedan ni drugi nisu za ozbiljan offroad ili downhil a gravel je opet nekoliko kila lakši,a u biciklizmu se kod skupljih bicikala kila redukcije plaća oko 1000 eura. Kako god da okreneš, težina nije presudna ali jeste bitna.

ŠTo se biciklističkih gaća tiče, svakome ko smatra da je to glupost, pomodarstvo, manekenstvo i šta ti ja znam, predlažem da odvoji jedan dan da jedno 6 do 8 sati odjaše na biciklu u pamučnim gaćama i običnom šorcu, trenerci i tome slično. Kad vožnju završi sa živim ranama i ojedom ne znam kog stepena, sve će mu biti jasno.
  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#715 milovuk1967

milovuk1967
  • Members No Voting
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1239 posts

Postavljeno 18 November 2021 - 08:42 PM

Kako god da okrenemo individualna stvar. Svako mora da zna sta vozi, kuda i pisao sam da li cele godine ili ne. Zima sneg, lokve, rizla, blato, sve menja u odluci. Ne postoji univerzalan bajk.


  • 0

#716 ivkesm

ivkesm
  • Members
  • PipPipPip
  • 104 posts
  • LocationSremska Mitrovica

Postavljeno 18 November 2021 - 08:45 PM

frankenštajna dokazaću da za jako male pare tipa 250 eura može se sklopi funkcionalan, jeftin, zabavan u upotrebljib gravel koji neće biti lagan ali pri težini između 11,5 ili 12kg svakako ne pretežak bajk a opet lakši i brži od bilo kakvog trekera.

ŠTo se biciklističkih gaća tiče, svakome ko smatra da je to glupost, pomodarstvo, manekenstvo i šta ti ja znam, predlažem da odvoji jedan dan da jedno 6 do 8 sati odjaše na biciklu u pamučnim gaćama i običnom šorcu, trenerci i tome slično. Kad vožnju završi sa živim ranama i ojedom ne znam kog stepena, sve će mu biti jasno.

Ne znam koja je veličina tog gravela, ali ja sam ženi trekinga napakovao da ima 12kg i to sa krš točkovima, na kojima sigurno može da se skine bar 200-300 g po točku, i sa suntour vilom.

 

Što se gaća i svega ostalog tiče nisam rekao da su gaće pomodarstvo, već današnji instagram-dupežuljači...muka mi je kada na tom putu ka lokalnim selima, ja sa svojih 125kg i trekingom (XL od 58cm, sa sve 3x8 pogonom, 40mm gumama od 800g po komadu, sa "zaštitom") od bar 14kg njih obilazim...i onda istim tim trekingom krenem po oštrom tucaniku da vozim uzbrdo a oni nose svoje skupocene mašine do obližnjeg lovačkog doma...


  • 0

Cannondale Trail 6 2020, 1x11 XT M8000 + Deore M5100 11-51, DT Swiss 240s napred i nazad sa WTB i29 30mm, Deore M6100 kočnice sa 180mm
xt napred i nazad, Onza Porcupine White, Ergon GA2 Fat

Norco Fluid HT1 2022 1x12 XT M8100 full, XT M8120 + 203mm napred i nazad, DT Swiss 350 + DT Swiss e532 + Onca Porcupine White 2.4, CrankBrothers 170mm Highline 3, Spank Vibrocore + ODI waffle grips
Norco Fluid FS3 2021 1x12 M6100 + XT M8120 + 203/180mm, DT swiss X1900 25mm, Maxxis Mionin DHF + DHR, Crankbrothers 150mm Highline 3

Merida Cross MD20 2016, 3x8, MT200 kočnice, Ergon GA3, Schwalbe Tour GT 40mm

Merida Cross 20, 2010, 2x9 Alivio
Scott Contesa JR 20, Schwalbe Smart Sam Plus, Shimano MT400, customed točkovi, xt 772, 11-36 9s kaseta

Scott Ransom 600 2022


#717 ivkesm

ivkesm
  • Members
  • PipPipPip
  • 104 posts
  • LocationSremska Mitrovica

Postavljeno 18 November 2021 - 08:45 PM

Kako god da okrenemo individualna stvar. Svako mora da zna sta vozi, kuda i pisao sam da li cele godine ili ne. Zima sneg, lokve, rizla, blato, sve menja u odluci. Ne postoji univerzalan bajk.

ma postoji, dobar treking :D


  • 0

Cannondale Trail 6 2020, 1x11 XT M8000 + Deore M5100 11-51, DT Swiss 240s napred i nazad sa WTB i29 30mm, Deore M6100 kočnice sa 180mm
xt napred i nazad, Onza Porcupine White, Ergon GA2 Fat

Norco Fluid HT1 2022 1x12 XT M8100 full, XT M8120 + 203mm napred i nazad, DT Swiss 350 + DT Swiss e532 + Onca Porcupine White 2.4, CrankBrothers 170mm Highline 3, Spank Vibrocore + ODI waffle grips
Norco Fluid FS3 2021 1x12 M6100 + XT M8120 + 203/180mm, DT swiss X1900 25mm, Maxxis Mionin DHF + DHR, Crankbrothers 150mm Highline 3

Merida Cross MD20 2016, 3x8, MT200 kočnice, Ergon GA3, Schwalbe Tour GT 40mm

Merida Cross 20, 2010, 2x9 Alivio
Scott Contesa JR 20, Schwalbe Smart Sam Plus, Shimano MT400, customed točkovi, xt 772, 11-36 9s kaseta

Scott Ransom 600 2022


#718 milovuk1967

milovuk1967
  • Members No Voting
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1239 posts

Postavljeno 18 November 2021 - 08:50 PM

ma postoji, dobar treking :D

 

Svaki ciga svoga konja hvali  :D. Treking je nesto kao sada sto prave celogodisnje gume za kola.  NIt su dobre za pravu zimu, niti za pravo leto. Nit smrde nit mirisu. Ali, ok, postujem svaciji izbor.


  • 1

#719 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3197 posts

Postavljeno 18 November 2021 - 09:00 PM

Ne znam koja je veličina tog gravela, ali ja sam ženi trekinga napakovao da ima 12kg i to sa krš točkovima, na kojima sigurno može da se skine bar 200-300 g po točku, i sa suntour vilom.

Što se gaća i svega ostalog tiče nisam rekao da su gaće pomodarstvo, već današnji instagram-dupežuljači...muka mi je kada na tom putu ka lokalnim selima, ja sa svojih 125kg i trekingom (XL od 58cm, sa sve 3x8 pogonom, 40mm gumama od 800g po komadu, sa "zaštitom") od bar 14kg njih obilazim...i onda istim tim trekingom krenem po oštrom tucaniku da vozim uzbrdo a oni nose svoje skupocene mašine do obližnjeg lovačkog doma...


I taj moj bajk ima " krš" točkove, no name nable, nepoznata težina, plus čelična kruta vila. Uz određene korekcije, može težina da se spusti ispod 11 kila ali nije poenta na jeftin bajk stavljati skupe komponente.

Svakako, i da je teži od trekera, opet je neuporedivo brži, pre svega zbog činjenice da na biciklu najveći otpor vazduha pravi telo vozača, a na biciklu sa drumskom geometrijom, vozač je postavljen tako da njegovo telo pravi ubedljivo najmanji otpor (izuzimajući Time trial bicikle).

Svaka tebi čast i na trudu, i na kilaži, ali te koje lagano obilaziš uzbrdo, nisu baš pravi reper drumskog bicikliste. Kad te na usponu obiđe drumski biciklista tako da imaš utisak kao da stojiš u mestu, taj je pravi. :)
  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#720 milovuk1967

milovuk1967
  • Members No Voting
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1239 posts

Postavljeno 18 November 2021 - 09:18 PM

To je zato sto ljudi koji nisu dovoljno upuceni u materiju, svakog u dresu dozivljavaju kao "pravog" biciklistu. Medjutim ne cini dres bicikistu .Ko zna da gleda, prepoznaje "pravog" biciklistu posle 20 okretaja pedala. Po tome kao sedi, kako okrece, kako mu stoje ruke u laktovima, kako vrat, po kolenima, jednostavno vidi se da su srasli. Ali da bi to neko video mora i sam da prodje sve faze biciklizma.


  • 2




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika