Jump to content


Fotografije
- - - - -

Ovo mi se svidja


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
832 odgovora na ovu temu

#681 MI1966

MI1966
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1816 posts

Postavljeno 10 November 2021 - 11:50 PM

Dobar držač za torbu ispod sedišta.

(klik na foto za punu veličinu)

Chris-Wilson-catch-and-cook-basin-lake-1
  • 2

#682 IgorN

IgorN
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5434 posts

Postavljeno 15 November 2021 - 04:43 PM

ako bi morao da biras, izabrao bi...?

a )

ktm revelator.jpg

b )

specialized aethos.jpg

 

b :)

 


  • 0

#683 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3194 posts

Postavljeno 15 November 2021 - 06:51 PM

Definitivno opciju b. Vidim da se ljudi danas bruka lože na aero ramove, kormane koji su napravljeni zajedno sa lulom, ali koliko god to delovalo kul, futuristički i aero, toliko je i glupo i neupotebljivo jer je nameštanje položaja vozača ubedljivo najbitnije za udobnu i bezbolnu vožnju bicikliste, a nemogućnost da podesiš visinu kormana ili da relativno lako nađeš odgocarajuću lulu za korman koju možeš da okreneš kako ti paše je za mene lično ogroman minus i neoprostiv nedostatak.


Meni se inače ovo brutalno sviđa


https://www.decathlo...12/_/R-p-304245


Prijateljica radi u Decathlonu i mogao bih da ga kupim na njeno ima sa 33% popusta i mislim da je za te novce ovo brutalan bicikl. No problem je što ja za još jedan bicikl vremena jednostavno NEMAM a drumskog bajka da se odreknem ne mogu, srce mi ne da.

I zato tako ponekad gledam te slike i u potaji kujem neki penzioni plan. :(
  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#684 MI1966

MI1966
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1816 posts

Postavljeno 15 November 2021 - 06:52 PM

a)
  • 0

#685 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14487 posts

Postavljeno 15 November 2021 - 07:21 PM

Oba bicikla su brutalno izdominirali da je bruka. U stvari ne, bruka je koliko su oba bicikla brutalno izdominirala. Ebaj ga, dok ja naucim ovaj novi srpski jezik...


  • 1

#686 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3194 posts

Postavljeno 15 November 2021 - 07:49 PM

Nije novi, to je ulični "sleng" od pre jedno petnaestak godina. Samo ti kanda imaš poviše godina pa ti nije baš poznato ili si jako obrazovan, fin i prepun manira. :)
  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#687 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14487 posts

Postavljeno 15 November 2021 - 08:11 PM

I jedno i drugo.  \:D/


  • 0

#688 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4536 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 15 November 2021 - 08:39 PM

Definitivno opciju b. Vidim da se ljudi danas bruka lože na aero ramove, kormane koji su napravljeni zajedno sa lulom, ali koliko god to delovalo kul, futuristički i aero, toliko je i glupo i neupotebljivo jer je nameštanje položaja vozača ubedljivo najbitnije za udobnu i bezbolnu vožnju bicikliste, a nemogućnost da podesiš visinu kormana ili da relativno lako nađeš odgocarajuću lulu za korman koju možeš da okreneš kako ti paše je za mene lično ogroman minus i neoprostiv nedostatak.


Meni se inače ovo brutalno sviđa


https://www.decathlo...12/_/R-p-304245


Prijateljica radi u Decathlonu i mogao bih da ga kupim na njeno ima sa 33% popusta i mislim da je za te novce ovo brutalan bicikl. No problem je što ja za još jedan bicikl vremena jednostavno NEMAM a drumskog bajka da se odreknem ne mogu, srce mi ne da.

I zato tako ponekad gledam te slike i u potaji kujem neki penzioni plan. :(

Pa ovako, mtb ne isključuje drumski bajs i obrnuto, tako da je po toj ceni sa popustom ovo skroz ok kupovina.

A za penziju samo elektro mtb gledaj.

Mtb je malo komplikovaniji zbog logistike, odlaska i transporta, osim ako ne živiš u planinskom podneblju pa ti je sve na pljucomet.
Zahteva društvo, mislim za nekog usamljenika možda i ne, ali meni je mtb nekako povezan sa druženjem.
Ume da bude jako opasno ako ti se dogodi neki defekt ili ne daj bože teži pad a sam si u nedođiji, zato bar grupa od dvoje ljudi.
Kada se sve uklopi, mnogo dobra zabava i veliko uživanje.



Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
  • 0

#689 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3194 posts

Postavljeno 16 November 2021 - 07:53 AM

Verujem da je super zabava, i verujem da koliko god voleo vožnju po glatkom dobrom putu, vožnja u prirodi na čistom vazduhu, bez mnogo ljudi a pogotovo motornih vozila i sa fenomenalnim pogledima može da bude stvarno extra...

 

 

Međutim u mom slučaju mtb zaista mora da isključuje drum ili obrnuto. Vozim ja bajs svaki dan do posla i nazad, i vikendom još oko 2 vožnje, zimi uglavnom jedna. Dakle maksimalno dve prave vožnje nedeljno (sem na godišnjem odmoru, tada češće) i ako bih odabrao mtb, jednostavno vremenski ne bih mogao i drumaša da stignem da vozam i skupljao bi prašinu.

 

Drugo, to za logistiku si zaista u pravu. Za pravi mtb doživljaj treba ti jedan dobar nosač za auta, društvo za vožnju mada mislim da to ne bi bio problem, plus ugradnja auto kuke (krovne nosače mrzim) i što je najbitnije od svega, opet ti tu trebe VREME da se popakuješ, putuješ i kreneš na destinaciju sa koje bi vozio i opet da se vratiš. To dakle nedeljnom pre podne kad kreneš, nema te do popodneva, a koliko god voleo da vozim bajk, volim da provodim i vreme sa svojojm malom ćerkicom i suprugom...

 

Nego, ako bi morao da odabreš između dve opcije, a da se druge odrekneš, koji bi bajk odabrao? Mtb ili drumski?


  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#690 bakara

bakara
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2428 posts
  • LocationnBGd

Postavljeno 16 November 2021 - 11:20 AM

Slabo ljudi voze MTB,
tako da ako treba društvo teško ćeš ga naći jer su to sve sezonski vozači koji voze dvaput godišnje i to samo ako je lepo vreme.

Drumski se voze preko cele godine, vozači su zagrizeniji, prelaze više kilometara, voze mnogo češće i više su posvećeni biciklizmu i lakše je naći kompanjona za vožnju.



Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk
  • 0

#691 mhetlerovic

mhetlerovic
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 437 posts

Postavljeno 16 November 2021 - 02:26 PM

Mislim da je greška baš tako široko generalizovati, osim recimo činjenice da drumski bicikli prelaze mnogo više kilometara, tu je lako se složiti jer je prosto sport nešto drugačiji. I mogu da se složim da je kod nas lakše naći nekoga za drumsku nego za mtb vožnju jer ima prosto više ljudi koji voze. Sve ovo ostalo je dosta upitno u smislu sezone, učestalosti vožnje i slično i zavisi od čoveka do čoveka, gomila ljudi ne vozi ni drumski bicikl od novembra do marta otprilike. 

 

Dodatna problematika jeste i starosna struktura jedinih i drugih - moram priznati da znam mnogo više klinaca (tipa uzrasta 15-30 godina starosti) koji voze mtb, a mnogo manje ljudi mojih godina (oko 40), dok je na strani drumskih bicikala upravo suprotno, znam i ljude solidno starije od mene koji voze ozbiljne kilometre po drumu. Rekao bih i da je to zbog toga što mtb više malo vuče ka tom ekstremnijem sportu u odnosu na drumski. E sad to naravno i otežava pronalaženje kompanjona za mtb s porastom broja godina vozača :)

 

A što se dileme drumski/mtb moj odgovor tu je prosto - oba :) sve ima i prednosti i mana, kao i uklapanja. Recimo od Nove godine planiram da češće idem na posao biciklom (nema veze sa konkretno mojom odlukom nego sa nekim poslovnim planovima koji će to lakše omogućiti) gde ću koristiti "drumski" (gravel) bajs a onda vikendom mtb. Ili kada vozim sada u ovo doba kada noć pada mnogo ranije mnogo više ima smisla noću voziti po manje opterećenim putevima nego po nekim šumama po mrklom mraku. Zato ako dođe lep vikend kao prošli onda na mtb pa kroz blato, sve ima svojih prednosti. 


  • 0

#692 omega

omega
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3323 posts

Postavljeno 16 November 2021 - 02:59 PM

За класичну мтб вожњу, добра логистика је неопходна, као и одвајање доста времена. Друмска вожња је заиста лакша за организацију и налажење друштва. Међутим, овде у Срему, а и у целој Војводини, може се наћи компромисно решење за које се може користити мтб или гравел, још боље. Има доста такозваних летњих путева и путева кроз атаре, па се може возити кроз природу, може се истраживати и слично. Природа јесте другачија него она у брдским пределима, али зато сам к рекао дс је то неки компромис. Не мора да се потроши толико времена за припрему, не мораш да имаш ауто са носачем, итд.
  • 0

#693 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4536 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 16 November 2021 - 03:35 PM

За класичну мтб вожњу, добра логистика је неопходна, као и одвајање доста времена. Друмска вожња је заиста лакша за организацију и налажење друштва. Међутим, овде у Срему, а и у целој Војводини, може се наћи компромисно решење за које се може користити мтб или гравел, још боље. Има доста такозваних летњих путева и путева кроз атаре, па се може возити кроз природу, може се истраживати и слично. Природа јесте другачија него она у брдским пределима, али зато сам к рекао дс је то неки компромис. Не мора да се потроши толико времена за припрему, не мораш да имаш ауто са носачем, итд.

Pa kod tebe je blizu Fruška gora koja ima čini mi se oko 300km offroad staza.

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
  • 0

#694 ivkesm

ivkesm
  • Members
  • PipPipPip
  • 104 posts
  • LocationSremska Mitrovica

Postavljeno 16 November 2021 - 07:36 PM

...a koliko god voleo da vozim bajk, volim da provodim i vreme sa svojojm malom ćerkicom i suprugom...

A uvek možeš da spojiš sve zajedno, ćerku ako je mala u korpu a ženu nagovoriš da ide sa vama i eto kvalitetno i zdravo provedenog nedeljnog prepodneva :)

Attached Thumbnails

  • 1627210174677.jpg

  • 0

Cannondale Trail 6 2020, 1x11 XT M8000 + Deore M5100 11-51, DT Swiss 240s napred i nazad sa WTB i29 30mm, Deore M6100 kočnice sa 180mm
xt napred i nazad, Onza Porcupine White, Ergon GA2 Fat

Norco Fluid HT1 2022 1x12 XT M8100 full, XT M8120 + 203mm napred i nazad, DT Swiss 350 + DT Swiss e532 + Onca Porcupine White 2.4, CrankBrothers 170mm Highline 3, Spank Vibrocore + ODI waffle grips
Norco Fluid FS3 2021 1x12 M6100 + XT M8120 + 203/180mm, DT swiss X1900 25mm, Maxxis Mionin DHF + DHR, Crankbrothers 150mm Highline 3

Merida Cross MD20 2016, 3x8, MT200 kočnice, Ergon GA3, Schwalbe Tour GT 40mm

Merida Cross 20, 2010, 2x9 Alivio
Scott Contesa JR 20, Schwalbe Smart Sam Plus, Shimano MT400, customed točkovi, xt 772, 11-36 9s kaseta

Scott Ransom 600 2022


#695 omega

omega
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3323 posts

Postavljeno 16 November 2021 - 09:05 PM

Pa kod tebe je blizu Fruška gora koja ima čini mi se oko 300km offroad staza.
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk

Јесте, али опет је довољно удаљена да је потребна нека припрема за такве вожње, или бар неколико дедетина километара асфалта ба мтб-у. Додуше, мене ни не привлачи такав тип вожње, а нешто мало сам пробао по летњацима.
  • 0

#696 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3194 posts

Postavljeno 16 November 2021 - 09:11 PM

Spajam ja to zadnjih godinu i po dana, ali teško da mogu da stavim ćerku u dečije sedište pa da je vozim jedno 2 sata cross country i za kraj jedan downhill. :)

Dete se sedeći u sedištu već posle pola sata smori, i ako se ne ide na neku destinaciju na kojoj je cilj dečije igralište nije joj mnogo zanimljivo. Niti se sa detetom na korpi može odraditi bilo kakva sportska vožnja. Tako da, te ležerne porodične vožnjice mi upražnjavamo manje više redovno, a ono što ja tražim je solo beg u divljinu i neistraženo, za moju dušu.


Sve nešto razmišljam kako se taj gravel bike nameće kao jedan jako logičan izbor. Stave se na njega kramponke i pravac u šumu i u brda, ili se montiraju lagani točkovi i tanke gume pa ceo dan po asfaltu. Naravno bez suspenzije napred neće biti toliko sposoban za offroad kao mtb niti će imati 8 kila kao drumaš, ali ako je opcija jedan i jedini bajs, mislim da bi jedan solidan gravel sa dva para točkova mogao da uskladi najbolje i od drumskog i off road sveta...
  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#697 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4536 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 17 November 2021 - 10:33 AM

Spajam ja to zadnjih godinu i po dana, ali teško da mogu da stavim ćerku u dečije sedište pa da je vozim jedno 2 sata cross country i za kraj jedan downhill. :)

Dete se sedeći u sedištu već posle pola sata smori, i ako se ne ide na neku destinaciju na kojoj je cilj dečije igralište nije joj mnogo zanimljivo. Niti se sa detetom na korpi može odraditi bilo kakva sportska vožnja. Tako da, te ležerne porodične vožnjice mi upražnjavamo manje više redovno, a ono što ja tražim je solo beg u divljinu i neistraženo, za moju dušu.


Sve nešto razmišljam kako se taj gravel bike nameće kao jedan jako logičan izbor. Stave se na njega kramponke i pravac u šumu i u brda, ili se montiraju lagani točkovi i tanke gume pa ceo dan po asfaltu. Naravno bez suspenzije napred neće biti toliko sposoban za offroad kao mtb niti će imati 8 kila kao drumaš, ali ako je opcija jedan i jedini bajs, mislim da bi jedan solidan gravel sa dva para točkova mogao da uskladi najbolje i od drumskog i off road sveta...

Zanimljivo je da su svi koje znam kupili gravel kao u uverzalan bajs jer može da ide na offroad, i svi su, osim jednog čoveka, uspeli u nameri da ga koriste i na offroadu.
Svi drugi, uključujući i mene su odustali jer je to baš rezervisano za jako izdržljive ljude i tehnički potkovane vozače.
Imaš sreću da živiš u zemlji gde je vrv moguće iznajmiti gravel i probati da li ti odgovara, jer je u odnosu na drumaša dosta sporiji i tromiji a u odnosu na mtb vrhunska sprava za mučenje.

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
  • 1

#698 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3194 posts

Postavljeno 17 November 2021 - 02:14 PM

To da je gravel sporiji od drumaša mi je savršeno jasno. Imam nešto što liči na gravel bajk, drumski drop korman i geometrija a gume 32mm polukramponke, i baš sam za vikend vozio neku deonicu na kojoj drumašem lagano držim tridesetak, na tom bajku jedva 27. Naravno, ogromnu razliku prave gume i točkovi, ali moram priznati da je na tom bajku neka shimano bazična grupa delova koja em je teška em sigurno ima neke fleksije u pogonu pa sve kad se sabere i oduzme, utiče na vožnju.

Nego, mene konkretno zanima zbog čega smatraš da, da bi neko vozio offroad gravel bajkom mora da bude jako izdržljiv i tehnički potkovan? ŠTa je to toliko teže na gravelu u odnosu na mtb?
  • 0

"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa".   H. Ford


#699 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4536 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 17 November 2021 - 02:23 PM

To da je gravel sporiji od drumaša mi je savršeno jasno. Imam nešto što liči na gravel bajk, drumski drop korman i geometrija a gume 32mm polukramponke, i baš sam za vikend vozio neku deonicu na kojoj drumašem lagano držim tridesetak, na tom bajku jedva 27. Naravno, ogromnu razliku prave gume i točkovi, ali moram priznati da je na tom bajku neka shimano bazična grupa delova koja em je teška em sigurno ima neke fleksije u pogonu pa sve kad se sabere i oduzme, utiče na vožnju.

Nego, mene konkretno zanima zbog čega smatraš da, da bi neko vozio offroad gravel bajkom mora da bude jako izdržljiv i tehnički potkovan? ŠTa je to toliko teže na gravelu u odnosu na mtb?

Nema suspenziju, plus tanje gume, vibracije i truckanje jezivo umara, trese, otima se.
Na zahtevnim tehničkim delovima drumski volan je jako zajeban za upravljanje.
Ima još toga što meni smeta, probao i ne leži mi, ali kažem, pre kupovine ako imaš mogućnost za probu, obavezno proveri da li ti je to odgovarajuća naprava za offroad.

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
  • 0

#700 omega

omega
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3323 posts

Postavljeno 17 November 2021 - 02:53 PM

Да поделим и своје искуство. Гравел бајс сам купио са наменом да га користим као друмаша, односно за неке краће друмске вожње, а о теренској вожњи нисам превише размишљао. Због чега нисам купио друмаша? Разлог је тај што сам релативно касно открио љубав према вожњи бицикла и према ономе шта ми та вожња доноси. У почетку сам возио различите модификоване трекинг варијанте, најчешће са крутом вилом (не рачунам челични туринг). Када сам пожелео нешто брже, одлучио сам се за гравел јер сам сматрао да ће ми бити удобнији него класичан друмаш, али к због могућности да са гумама 35 или 40, безболније савладам неке лошије деонице путева. Пошто нисам одмалена био у свету бициклизма (не рачунам оно са поникама и осталим бициклима из детињства) нисам хтео да ризикујем са друмашем који ми је одувек деловао сувише агресивно. Нисам веровао да ће ми тај спортски положај бити пријатан, а нисам имао ни од кога да позајмим друмаша да испробам, а фалило је и искуства које би олакшало избор.
Гравелом сам добио већи део онога што сам и хтео - компромисни удобнији положај, могућност спуштања у дроп када дува, већу брзину у односу на трекинг, безбрижност на лошим деоницама и неким летњим путевима између села. Сад, јасно је да у поређењу са друмашем, не могу да постигнем ту брзину - тежи је, робуснији, итд. Волео бих да пробам друмаша или бар неки ендуро модел да ме жеља мине и чисто да видим могу ли да будем бржи. Разуме се да не могу сад да купујем друмаше по берзи само да бих то установио, криза је :)
Иначе, један мој пријатељ је успео да искористи свој гравел до максимума. Вози га и по друму, али цепа и терен. Штавише, имао је мтб и продао га да би купио гравел. Додуше, млад је и јак па свску вожњу савладава лако, било да је друм, било терен. Гуме не мења, стално су му гравел гуме на точковима и то 29".
  • 0




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika