Jump to content


Fotografije

Neu3no [hybrid ] Cannondale Bad Boy 9


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
165 odgovora na ovu temu

#21 neu3no

neu3no
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 297 posts

Postavljeno 18 June 2013 - 11:13 AM

Kažu s kim se družiš potaješ takav, a ja sam počeo da se družim sa vama, pa se nadam da ću postati pametniji, ako za išta onda što se tiče bicikla.

Otkrih da pogon koji imam je Shimano FC M171 na mom bajsu težak 1kg, a radi super i odgovara mi super. Zamalo da bacim pare na pogon istih karakteristika, a čak i malo teži. :D

100 evra za 100 grama je kretenska računica. Mislim da ću se zadržati na menjanju volana i šticne u karbon, a ostaviti mehaniku da radi dok se ne pokvari, kako neko reče. Eventualno može jednog dana neka enve viljuška.

Pitanje: Promenio sam originalne bezveze u dobre Bontrager gripove sa lock-on-om,
ovakve: Postavljena slika samo su crne.


al mi se mnogo sviđaju gripovi kod devojke na bajsu sa trakom. Nešto ovako, s tim da je njena traka lepša. http://www.chainreac... ... /89751.jpg

Jel može ta traka da se obmota na ravnom volanu i da se stave isti ti lockovi, ili ručke moraju da se kupe takve?
  • 0
Hibridni drumaš

#22 pavaobg

pavaobg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1706 posts

Postavljeno 18 June 2013 - 01:26 PM

100 evra za 100 grama je kretenska računica. Mislim da ću se zadržati na menjanju volana i šticne u karbon, a ostaviti mehaniku da radi dok se ne pokvari, kako neko reče.


Sam ćeš se smejati kakav si kreten kad počneš da kupuješ karbon. :lol:

Nemoj da misliš da te vređam nego parafraziram gore napisano. Videćeš i sam da ako uđeš ozbiljnije u pimp i igranje sa gramima da smo svi kreteni jer pristajemo da plaćamo taj € za gram manje, a najgore je što smo svesni toga i srećni smo zbog toga. :D
  • 0

#23 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4276 posts

Postavljeno 18 June 2013 - 01:42 PM

Laza Lazarevic :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .

Misljenja su razlicita ali po meni nema neke velike svrhe stavljati karbonsku lulu, volan i sticnu. Dobro, skinuce se celih 100-150 grama, ostati kraci za 100-200 evra i skoro nista vise ;).
Mogucnost da zbog malog pada ili pada parkiranog bicikla dodje do loma ne racunam...
  • 0
.

#24 pavaobg

pavaobg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1706 posts

Postavljeno 18 June 2013 - 01:48 PM

Aj bre Zare radost je jedini motiv takvih rabota i samo se on računa. Kreteni jesmo, al nismo imbecili da ne shvatamo sav besmisao svega toga. :lol: :lol: :lol:
  • 0

#25 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4276 posts

Postavljeno 18 June 2013 - 02:19 PM

Ma ne pricam ja to zbog nas ludaka. Nego da neko mlad i neiskusan ne zastrani :mrgreen: :mrgreen: .
  • 0
.

#26 pavaobg

pavaobg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1706 posts

Postavljeno 18 June 2013 - 02:47 PM

Male su mu šanse da ostane normalan ako se uhvati u kolo s nama. Baci večeras pogled na moju temu videćeš najgori stadijum ludila. Nemam sada vremena da obrađujem slike.
  • 0

#27 neu3no

neu3no
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 297 posts

Postavljeno 18 June 2013 - 04:35 PM

Ako šta mislite ovako, da kupim drugi bicikl još jedan, a ovaj prvi nešto doterujem i popravljam. Ako me vidi neko sa strane reći će "gle potpuno normalan čovek, radi nešto oko svojih bicikala".

:mrgreen:
  • 0
Hibridni drumaš

#28 branimir

branimir
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 192 posts

Postavljeno 18 June 2013 - 04:45 PM

i to ume da bude problem, posle izvesnog vremena krene malo drugi pa opet prvi pa drugi... :D i dok si reko keks, eto dva u full-u i ode budzet... :mrgreen:
  • 0

#29 neu3no

neu3no
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 297 posts

Postavljeno 18 June 2013 - 07:01 PM

Dva tri. Probah kod Miroslava i Paje nekog 29-era. Ipak tri. :P

E pa, Rados me je zamolio da napišem neki review za BB 9-tku pa ću pokušati da dočaram moje utiske i iskustva posle godinu dana intezivnog druženja.


Estetiku možemo da ostavimo po strani, al ja sam bajs i odabrao zbog izgleda. Nisam baš znao tačno šta to kupujem, al imao sam dobru preporuku od drugara Janka. Nisam ni znao da ima da se kupi u Srbiji za skoro istu cenu kao i u Americi. Jasno je da BB 2012 model izgledom mnogo privlači pažnju, al BB9 nešto manje jer nema tu atraktivnu lefti viljušku. Fatty je meni sasvim dobar. Posle Capriolo Anaconde, velike i teške čelične bicikle (16kg) BB9 je meni bio zapanjujuće lagan, al 10,6 kg i nije baš toliko lako i čovek se vrlo brzo "navikne" na taj teret i oće manji.

Najveću zamerku za kupovinu BB9 ljudi daju lošim komponentama. Alivio menjači, Sunrace CSM668 kaseta , 11-32, 8-speed, FC M171 pogon i osnovne Tektro Novela (sad kod mene na oglasima) entry level mehaničke kočnice. Srećnici na BB1 i BB5 imaju one lepe URBAN 6POINT 3 ALLOY, a BB9 ima neke jadne plastične wellgo sa kojih mi je otpalo stakalce. Cannondale je na BB9 uštinuo gde je god mogao da mu spusti cenu. Katrastrofa su i ručke bez lock-onda za te pare. :) Tu je jasno da su kupci, za svoje pare dobili odličan ram, i odlične, al malo teške Cannondale Madux C3 točkove. Ipak, osnovne komponente su dovoljne da se oseti kako ovaj bajs radi, tj vozi se, a radi savršeno. Ram je ono što svi hvale na bajsu, a isti ram imamo i mi skromniji vlasnici BBjeva i ovi koji su dali par hiljada.

Da ima leftija, deore pogon i menjače, grip sa lock-on-om i te famozne 6 point pedale, koštao bi 1800 dolara, a ovako je bio 800. Te dodatne pare mogu i ja sam da potrošim na bajs birajući nove komponente po svojoj volji. :) Zato smo mi vlasnici BB 9 zbog skromnosti mnogo bolji od ovih drugih koji imaju bezobrazno mnogo para da dadu za BB1 ili BB3. Pre neki dan sam video momka kako opušteno vozika svoj BB1, u košuljici i pantalonama na Adi. Cenim da se hvališe sa svojim avangardnim biciklom isto kao da je u pitanju kakav skup automobil, ili motorcikl. Ne zameram im to. Ja ne pripadam toj skupini. Ja sam od onih kojih ima mnogo više u Srbiji i dati 60 hiljada odjednom na ovakav proizvod mi je izazvao tremu i osećaj krivice. Finalna obrada je u stilu Apple-a ili mercedesa. Varovi su izbrušeni, a sve na bicikli (sem osnovnih komponenti, mada su i one fer) govori zašto je, eto, malo skuplja.

Prvi dan sam ga dovezo kući sa skoro skroz spuštenim sedištem. A i ram mi je malkice veći. Umesto M koji bi mi savršeno odgovarao, ja sam uzeo L. Sa tako spuštenim sedištem, i u odgovarajućoj brzini, bajs doslovno daje utisak onih dugačkih starinskih bicikala koje su građene kao tenk i sa kojima bi mogao da prevezeš ceo svet. Nije slučajno što u Cannondale-u spominju da su inspirisani vojnom stealth tehnologijom. Nemali broj puta sam pomislio tokom vožnje da bi ovakav bajs, zbog svoje građe, kvaliteta, možda geometrije, uz bolje komponente mogao lako da bude vojni, ili policijski bicikl.

Kad sam se malo ohrabrio da izađem i na ulice sem trotoara, svikao na bajs, malo namestio i podigao sedište na moju visinu, e tad je počelo ludilo. Bajs, tj ja na bajsu, ubrzavam i uzbrdo i nizbrdo. Taman sam bio nabio malo kondicije sa Anakondom, pa se više nisam mučio sa usponima. Bajs leti. Položaj na bajsu je nešto između drumaša i MTB. Postavljen si visoko tako da ti je sve pregledno, i nagnut si tek malo više napred. Volan je ravan i širok (620mm) i upravljivost je super. Sedište nije najmekše na svetu, al ako se dobro namesti neće praviti problem. Isprva, kad ga nisam podešavao znalo bi da zaboli tokom vožnje, al nikad nije ostavilo traga posle vožnje. Da je malkice samo mekše. Na novom zemunskom keju sam ga jednom probao po ravnom novom asfaltu bez vetra i Strava kaže 50 na sat. Mislim da mi to nije bio maximum, i da sam mogao još, al nedostajalo mi je brzina. :) Možda bi drumski pogon sa 52 zubca ipak tu lego. FC M171 48 x 38 x 28 je po svemu drugom sjajan za gradske uslove, pentranje uz Nemanjinu ili Košutnjak, izbegavanje pešaka na trotoaru, "proletanje" između automobila.

Jednom eto, stadoh pored tramvaja (onog novog) u Milentija Popovića, i krenusmo mi tako da ubrzavamo. Daje šofer gas, dajem ja gas. Mogu ljudi da kažu štagod za Altus i Alivio, al mene poštuje sasvim ok. par klikova i ja sam u odgovarajućoj brzini i trkam se sa novim tramvajem. :) I brži sam. Pišem vam to iako je glupo i detinje, jer je takav bajs. Jednostavno te tera da probaš njegove granice, a granice nisam osetio ni kad sam se spuštao niz džombe u Tadeuša Košćuška u Julu prošle godine. http://app.strava.com/segments/1653543 Vibracija nema. Nigde ništa ne lupa, ne škripi, a felne su odlične i dan danas posle tog žestokog udaranja po onim džombama sa 50 na sat. U priručniku lepo piše, ovaj bajs nije za ovo ili ono već je namenjen za gradsku vožnju po ulicama, i blagi off road. Pola metra se navodi max visina sa koje BB može da skoči a da Cannondale garantuje da neće ništa pući. To je dovoljno za skokove, sa viših ivičnjaka, al dugački ram i neće dozvoliti neko ludiranje. Nisam osetio ni tu famoznu vibraciju i iskreno, nisam siguran da li bi tako smeo da vozim da sam imao leftija umesto Fatty-ija. Moja nestručna, al intuitivna procena je da bi ovaj bajs bez nekih problema izdržao 100km-h a onda bi verovatno počeo neugodno da vibrira i trese, a leftiju bi verovatno otpao prednji točak. :) Bajs je kao što rekoh, dosta dugačak. Ja sam svaki mogao da dignem za zadnji točak, al sa BBom se baš mučim. Ipak nešto malo Bunny Hopa se da izvesti kad se penje na višlji ivičnjak.

Za trenutni odziv i brzinu i ležanje ovog bajsa na drumu sigurno su velikim delom zaslužne i odlične gume. Schwalbe Kojak Race Guard 700x 28c, i nažalost one se više ne proizvode sem u verziji 700x35. ;( Verovatno schwalbe želi da probamo i druge njihove gume, al zamena za ove neće biti. Koliko su moćne gume jasno je bilo i meni kao amateru čim sam se prvi put provozao i po vrelom suvom asfaltu, i po potpuno mokrom po najvećoj kiši (imale su 5 zvezdica za wet uslove na sajtu). One se lepe za drum nije ih briga. Mislim da se lepe i za sneg jer sam ga vozio i zimi. I što se tiče bušenja su sjajne jer imaju kevlarsku zaštitu. Jedini način na koji sam uspeo da ih probušim je snake bite kad mi se isprazni guma, a ja naletim na oštar ivičnjak. Inače isčeprkam stakliće iz gume i nastavim dalje. Nadajmo se da schwalbe zna šta radi i da ima adekvatnu zamenu. Ultremo ZX deluju ok, al kod njih je akcenat na brzini i lakoći, a nikakav na zaštiti i trajnosti. Voda se ne pominje. Izgleda da imaju neku AQUA baš za vodu, al može i švaba da pogreši. Mislim da je fora sa vodom, to što je sleek, i što je takva vrsta gume. Čim guma ima šaru dolazi do stvaranja vazdušnih jastučića između vode i gume i eto famoznog "aqua planninga". Nove aqua gume su komletno u šari. To bre nije to degeni. Mogu samo da zamislim kako li je voziti ono po suvom. DO SMEŠE GUME JE DEGENI JEDNI!!!

Malo o manama. Mane su znalcima na prvi pogled jasne. Entry level komponente koje su tu da isluže svoje uz ovaj ram. Odmah sam zamenio ručke, a nedavno i kočnice. Hidraulika umesto mehanike. Kraće vreme zaustavljanja odmah dozvoljava i bržu vožnju. A diskovi više ne škripe kao sa mehanikom. Da li je do njih, ili do rotora, al svakako, svi vlasnici BB-jeva su se žalili na tu dreku kočnica. Sad sa Shimano BL-M505 se više ne čuju.

Svi pa i ja smo se žalili i na gužvu na upravljaču. Altus shifteri, i tektro novela ručice su bile nekako male i uske, kao za male ruke. Al i to se rešilo kad sam promenio kočnice i malo doterao.

Najveća zamerka, a bilo je očekivati, svih vlasnika BB je farba. Mat crna je nažalost, toliko osetljiva da ju je loše postavljen kabl od kočnica koji se "trao" uz ram, lako skinuo i doslovno počeo da pila ram, a aluminijum je mekan. Da li omotač kabla izaziva preterano trenje, ili je mat crna slaba, ili i jedno i drugo. Tu je trebalo odmah namestiti neki štitnik, al ja to nisam primetio. Par udaraca tu i tamo kad se bajs nosi tamo-amo i ode lepa farba. :D jbg. (ionako bi ga rado ofarbao u neku Ferrari crvenu)

Šta još da kažem sem da mi je ovaj bajs preoteo malo moje ličnosti i dodao nešto svoje. Kad se čovek namesti na njega kako treba, on zove na ludačku vožnju po gradu, na istraživanje vlastitih mogućnosti i granica, pa i što da ne, na dugu opuštenu vožnju. Zbog svog izgleda, nažalost ne zove na ostavljanje ispred tržnih centara i kafića, ili prodavnica na 5 minuta. Odneće ga.

Voleo bi da je malo lakši, al voleo bi i da ima Lightweight karbonske točkove umesto legure pa se to ne računa. Za kraj, malo je stvari ovako dobro napravljenih koje mogu ovoliko radosti da pruže, za tih 500 evra koliko je koštao novi BB, osnovni model.
  • 0
Hibridni drumaš

#30 srdjoni

srdjoni
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2431 posts
  • LocationNovi Sad

Postavljeno 18 June 2013 - 07:33 PM

Hvala ti na ovoj nadahnutoj priči. Kao da smo ga provozali. A nekako sam slično tu vožnju i zamišljao gledajući ga svaki put kad svrnem u Planet...
  • 0
Homesick for a place you've never been...

#31 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4276 posts

Postavljeno 18 June 2013 - 07:43 PM

Mislim da je fora sa vodom, to što je sleek, i što je takva vrsta gume. Čim guma ima šaru dolazi do stvaranja vazdušnih jastučića između vode i gume i eto famoznog "aqua planninga".

Ovaj, silno gresis sinak :mrgreen: .
"Celava" guma tj. slik (a i sve ostale gume) imaju kontakt sa podlogom sve dok je povrsinski pritisak gume veci od povrsinskog pritiska vode. Tako nesto bese, zaboravio sam bas precizno, da ne ulazimo u detalje :mrgreen: .
Guma gubi kontakt sa podlogom povecanjem brzine i sa smanjenjem tezine vozac/bicikl. Nece se na istoj brzini desiti akvaplaning meni sa 70-tak kg i nekom ko ima 90 ili 100 :D . Koliko se secam, tezina je tu mnogo manje bitna.
Akvaplaning je pojava gde guma izgubi kontakt sa podlogom tj. "popne" se na sloj vode i pliva po njemu jer ne moze da odvede vodu ispod sebe. A ne moze jer je celava :D .

Zato kisne gume i imaju saru ciji je cilj da odovi vodu i spreci akvaplaning. Naravno da ni te sare nisu svemoguce. Svaka guma na nekoj svojoj granicnoj brzini pocinje da pliva.

Kvalitet gume ima uticaja ali su to male razlike u odnosu na ono sto donose sare.
  • 0
.

#32 neu3no

neu3no
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 297 posts

Postavljeno 18 June 2013 - 07:49 PM

A to je Aqva planing. :mrgreen:

Al onda mi reci jedno. Zašto je Kojack tako dobar po kiši, a nema šare,
a Aqua je proizvod namenjen upravo za kišu i ima šare?

Postavljena slika

Ja vidim moju grešku, ali gde tu logika?
...Il ova Aqua zapravo kida. :mrgreen:
  • 0
Hibridni drumaš

#33 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4653 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 18 June 2013 - 09:23 PM

Evo ovde Sheldon objasnio :)
http://sheldonbrown....ml#hydroplaning
  • 0

#34 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4276 posts

Postavljeno 18 June 2013 - 09:52 PM

Al onda mi reci jedno. Zašto je Kojack tako dobar po kiši, a nema šare,
a Aqua je proizvod namenjen upravo za kišu i ima šare?

Otkud ja znam sta je tom Kojack-u, nisam ga ja konstruisao :mrgreen: . Mada prvi put cujem da guma za kisu nema saru. Ko zna mozda su smislili neku zvrcku. Saznace se valjda u cemu je fora.
  • 0
.

#35 neu3no

neu3no
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 297 posts

Postavljeno 18 June 2013 - 11:06 PM

Evo ga i Kojak HS 385.

Postavljena slika
http://www.schwalbet... ... ires/kojak

Prakticno iste karakteristike.

(ne mogu da spavam od vrucine ne radi mi klima)
  • 0
Hibridni drumaš

#36 neu3no

neu3no
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 297 posts

Postavljeno 19 June 2013 - 09:44 AM

Šta mislite o ovome? Malo sam se igrao u Fotošopu.

Postavljena slika
  • 0
Hibridni drumaš

#37 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4276 posts

Postavljeno 19 June 2013 - 10:37 AM

Prva liga ;). Extra sto bi rekli klinci :mrgreen: .
  • 0
.

#38 MarkoZmaj

MarkoZmaj
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 463 posts
  • LocationŠimanovci

Postavljeno 19 June 2013 - 11:13 AM

Ne znam ali meni Bad Boy ako nije crn nije to to :D Mozda jedino bi točkove u zeleno drečavo ofarbao :D
  • 0
"It never gets easier, you just go faster."

#39 rados

rados
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 338 posts

Postavljeno 19 June 2013 - 11:26 AM

Moze crvena al da napises negde na ramu BAD GIRL n2:a1513
Danas idem da vidim http://www.cikloberz...w.php?id=103537 jer mi na slikama ne izgleda bas ocuvan.
  • 0

#40 neu3no

neu3no
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 297 posts

Postavljeno 19 June 2013 - 12:18 PM

Bad girl je malo drugaciji. :) Lepo mu stoji crvena. Jedva cekam da ga izgrebem da mora da se farba.


A taj BB na slici je 2008 model. Drugaciji je ram. Geometrija je mislim ista, al ram deluje nekako obicnije. Nema lose komponente, al ako ne spusti cenu, 385eur cena ti je previse blizu novog novcatog.
  • 0
Hibridni drumaš




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika