Jump to content


Fotografije

Isečena spoljna guma


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
132 odgovora na ovu temu

#61 brko83

brko83
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2939 posts
  • LocationKV !!!

Postavljeno 26 October 2013 - 08:10 PM

Bem li ga, aj probaj da to uradis sa novim lepkom...Ja u zivotu nisam kupio flekicu.....
  • 0
Kupujem avid arch rival jednu ili obe celjusti!

Kupujem jedan xtr paralelogram u ocuvanom stanju(bez lufta)!

#62 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4653 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 20 November 2013 - 02:32 PM

Hajde ovde da pitam mada nije ništa isečeno već izgleda pukli konci...

Guma.jpg

Da li je ovo popravljivo, ima li svrhe stavljati bajlag? Mislim ako zalepim dobro, i veće parče verovatno bi držalo oblik kad prvi put naduvam, ali da li bi bilo pouzdano za vožnju, jel neko imao iskustva s tim?
Ne nađoh ništa na forumu, sliku sam pokupio s neta ali čini mi se da je vlasnik upravo kolega s cikloberze pa ću da ga pitam, jer mi se čini sa slike da je baš u pitanju ista guma - kenda kontender 25mm.

Drugo, i mnogo bitnije mi pitanje je: Da li ovo može da se desi zbog spoljnjeg uticaja ili je guma loša?
Ne znam šta da radim, da li da kupujem opet istu ili širu, da li može da izdrži ove očajne puteve...
  • 0

#63 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8887 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 20 November 2013 - 03:25 PM

Ako se ne trkaš i ako staje na bajs - što šira, to bolje. Po lošem putu, tanje gume nisu brže, samo su neudobnije i brže se & lakše sjebu same gume, ili/i bandaši.
  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#64 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4279 posts

Postavljeno 20 November 2013 - 03:29 PM

Ta guma je odvozala svoje...
  • 0
.

#65 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4653 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 20 November 2013 - 04:03 PM

Ali po dobrom putu mi znače tanje gume pa bih radije iste takve, a po lošem svejedno se ide sporije, pazim koliko mogu ali...
Mada ne mogu ni da menjam zadnju gumu dva puta godišnje...

A šta mislite koji je uzrok, jel prodaju škart gume ili slučajnost? Mada kod kolege (sa slike) isto to posle samo 700km. Kod mene manje od 2000.

To mi se desilo na Fruškoj Gori, ja mislio došao sam u civilizaciju sad ću da se navozam po dobrim putevima, još nacionalni park ima da bude kao staklo... a ono na prevoju žali bože, za plakanje n:mad0090 sreća pa mi nije puklo na spustu niz venac po mraku, tek kući sam primetio, još se čudim kako je tako "neravan" put pa ne smem brže od 40.

Logično mi je da kad naleti na rupu dobijem snakebite (što mi se jednom desilo), a ne da popuca toliko konaca. E da, još nešto, kad sam išao s ortakom do Kikinde, isto očajni putevi, on sa starim drumašem na kojem su došle stare gume, pozadi neka dosta vožena michelin orium. I desila mu se identična stvar ali smo to pripisali dotrajaloj gumi, međutim eto sad i kod mene isto na relativno novoj.
Sreća bio radni dan pa je uzeo u Kikindi cst czar, videćemo sad sledeće sezone kako će biti.

Sad već mislim da zbog puteva mogu da se pozdravim sa mojim drumaškim planovima...
  • 0

#66 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4279 posts

Postavljeno 20 November 2013 - 04:44 PM

Jesu krivi putevi ali tu i guma ima dosta uticaja. Od jeftinih guma se ne moze ocekivati da trpe kao one koje kostaju 35-40 evra/komad. Za nase puteve su skoro obavezne kevlarske gume pa i njima moze da se desi isto kao ovoj gumi, samo mnogo redje.
  • 0
.

#67 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4653 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 20 November 2013 - 05:11 PM

E pa to pitam, šta kaže iskustvo :)
Ok thanks, uzeću onda još jednu ovakvu jer su jeftine ~1000 din pa valjda će potrajati duže. Ako se opet desi isto, vraćam se na 32 mm njih sam terao tri godine, preko 10k km.
I tako sam mislio kad uzmem neki stariji drumaš za điranje kraćih relacija, da ovaj mtb potpuno prilagodim za turingovanje i vukljanje prtljaga.

A koje bi bile kevlarske za preporuku, a što pristupačnije?
Koliko je to okvirno skuplje od entry level tipa conti ultra sport ili schwalbe lugano?
Zbunjuje me što često označavaju kao kevlarske i obične sa kevlarom umesto žice...
  • 0

#68 Fiery

Fiery
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2272 posts

Postavljeno 20 November 2013 - 05:39 PM

Za otpornost gume na takvo sečenje i pucanje je najbitnija debljina platna u osnovi i debljina sloja gume preko, naročito na stranicama. Neće guma od 28mm biti baš mnogo izdržljivija nego 25mm ako su obe fini pamuk sa ultratankom gumom preko, a neke od ovih najskupljih su baš takve.

Znači juri gume koje imaju kevlar ili drugo ojačanje baš od ivice do ivice, a ne samo ispod gazne površine. Nažalost, takve gume će biti i malo tvrđe i sporije, ali mora da se pravi kompromis. Continental GatorSkin i Grand Prix 4Season ili Michelin PRO4 Endurance recimo odgovaraju tom opisu.

Je l' redovno pumpaš gume na manometar?
  • 0

#69 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8887 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 20 November 2013 - 05:49 PM

E pa to pitam, šta kaže iskustvo :)
Ok thanks, uzeću onda još jednu ovakvu jer su jeftine ~1000 din pa valjda će potrajati duže. Ako se opet desi isto, vraćam se na 32 mm njih sam terao tri godine, preko 10k km.
I tako sam mislio kad uzmem neki stariji drumaš za điranje kraćih relacija, da ovaj mtb potpuno prilagodim za turingovanje i vukljanje prtljaga.

A koje bi bile kevlarske za preporuku, a što pristupačnije?
Koliko je to okvirno skuplje od entry level tipa conti ultra sport ili schwalbe lugano?
Zbunjuje me što često označavaju kao kevlarske i obične sa kevlarom umesto žice...


Odlične do 28 mm debljine - preporuka baš za te od 28 mm:
http://www.conti-onl... ... on_en.html

Jeftinija varijanta:
http://www.conti-onl... ... CT_en.html
  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#70 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4653 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 20 November 2013 - 07:35 PM

Pogledao sam cene, pa dobro nije ni to toliko papreno ako će da traje. 35-40e po komadu bi mi uvek biti previše i overkill... obzirom da planiram ceo bicikl za oko 130e :mrgreen:
To sam samo informativno pitao, još uvek sam na mtb-u.

http://planetbike.rs... ... Gume/2227/
Ovo je sporna guma, pumpao sam uvek tačno na 7 bara. Međutim i pored toga sam precvikao jednom, pri samo 20kmh ali nisam video rupu pa sam trucnuo celom težinom. Ali to je bilo na drugom mestu, okrpio samo unutrašnju i teraj.
A ove sam terao 10k bez problema samo oseti se ipak da su sporije (ali i udobnije), njih sam uvek duvao na 5.
http://planetbike.rs... ... Gume/2228/

Evo i slike, zaboravih svoje da okačim. Samo spoljni sloj platna je izgleda popucao, unutrašnji se samo odlepio.
http://i41.tinypic.com/zu2m91.jpg
http://i43.tinypic.com/20sywwz.jpg
http://i39.tinypic.com/15i866h.jpg
http://i44.tinypic.com/24kwrr4.jpg
http://i39.tinypic.com/23krfx5.jpg
  • 0

#71 brko83

brko83
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2939 posts
  • LocationKV !!!

Postavljeno 20 November 2013 - 08:00 PM

To se meni dogodilo na bontrager race lite 700*23....
  • 0
Kupujem avid arch rival jednu ili obe celjusti!

Kupujem jedan xtr paralelogram u ocuvanom stanju(bez lufta)!

#72 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8887 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 20 November 2013 - 08:20 PM

Pogledao sam cene, pa dobro nije ni to toliko papreno ako će da traje. 35-40e po komadu bi mi uvek biti previše i overkill... obzirom da planiram ceo bicikl za oko 130e :mrgreen:
To sam samo informativno pitao, još uvek sam na mtb-u.


U auto od 100 hiljada evra, kao i u jugića ide gorivo od 150 dinara litar. Nije jeftinije za juga. Slično je sa bici gumama: točkovi (i gume) prave najveću razliku u osećaju pri vožnji i dobre gume koštaju (na žalost).
  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#73 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4576 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 20 November 2013 - 10:28 PM

Hajde ovde da pitam mada nije ništa isečeno već izgleda pukli konci...

[attachment=0]Guma.jpg[/attachment]

Da li je ovo popravljivo, ima li svrhe stavljati bajlag? Mislim ako zalepim dobro, i veće parče verovatno bi držalo oblik kad prvi put naduvam, ali da li bi bilo pouzdano za vožnju, jel neko imao iskustva s tim?
Ne nađoh ništa na forumu, sliku sam pokupio s neta ali čini mi se da je vlasnik upravo kolega s cikloberze pa ću da ga pitam, jer mi se čini sa slike da je baš u pitanju ista guma - kenda kontender 25mm.

Drugo, i mnogo bitnije mi pitanje je: Da li ovo može da se desi zbog spoljnjeg uticaja ili je guma loša?
Ne znam šta da radim, da li da kupujem opet istu ili širu, da li može da izdrži ove očajne puteve...

meni se ovo desilo u mestu dok je bajs stajao na suncu, iskrivila se sama od sebe, neka kineska guma je bila 26'' dobio sam je bio uz bajs....
  • 0

#74 Fiery

Fiery
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2272 posts

Postavljeno 20 November 2013 - 10:35 PM

Evo i slike, zaboravih svoje da okačim. Samo spoljni sloj platna je izgleda popucao, unutrašnji se samo odlepio.
http://i41.tinypic.com/zu2m91.jpg
http://i43.tinypic.com/20sywwz.jpg
http://i39.tinypic.com/15i866h.jpg
http://i44.tinypic.com/24kwrr4.jpg
http://i39.tinypic.com/23krfx5.jpg

Ovo mi izgleda kao da se izlizala od nekog kočenja. Nema veze sa stranicama i pritiskom, a mislim da nema ni sa platnom. Moguće da se gazni sloj malo odvojio od platna, loše vulkanizirano. Jesi imao neka nagla kočenja sa proklizavanjem?
  • 0

#75 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4653 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 21 November 2013 - 12:45 AM

Nemam nikad potrebe pa ne kočim jako, pogotovo ne zadnjom jer nema svrhe... mada moguće, liči na to da je očešano i da se odvojio materijal. Uglavnom guma je nešto fasovala na fruškoj, tu od zmajevca do venca i tornja. Jer kad sam se spuštao do vrdnika sve je bilo ok i preko 50kmh a u povratku za ns niz venac sam osetio da trucka.
  • 0

#76 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8887 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 21 November 2013 - 04:54 AM

Stavi slobodno par debljih guma. Nisu sporije, samo se nekad čine sporijim zbog toga što ne truckaju. :) Uzmi štopericu i spusti se niz isto brdo sa parom tankih i sporih guma. Razlika je minimalna. Uopšte, za rekreativnu vožnju, po srBskim putevima... samo preko 30 mm ako je moguće ikako.
  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#77 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4653 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 21 November 2013 - 11:58 AM

Jesi ti to čitao ovaj link? :)
http://janheine.word... ... -of-tires/
Slažem se da zvuči interesantno.

Kažem, na ovom bajsu pre ili kasnije će biti 32 mm jer su bolje za turing i prtljag pozadi, mnogo udobnije, dovoljno brze i nema snejkbajtova.
  • 0

#78 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8887 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 21 November 2013 - 01:06 PM

Jesi ti to čitao ovaj link? :)
http://janheine.word... ... -of-tires/
Slažem se da zvuči interesantno.

Kažem, na ovom bajsu pre ili kasnije će biti 32 mm jer su bolje za turing i prtljag pozadi, mnogo udobnije, dovoljno brze i nema snejkbajtova.


Postavio sam taj link na forum već. :)

Ali do zaključka sam došao pre toga sam, samo nije bio naučno potvrđen. Merenjem vremena do vikendaje uzbrdo, od grada do kuće (po ravnom), kao i svim drugim vožnjama po bajnim nam putevima. Deblje gume su u praksi zanemarivo sporije na dobrom putu, a na lošem putu čak i brže - manje se truckaš, cimaš, možeš opuštenije pedalirati.

Isto tako, neko moje iskustvo je da (sa mojih 70ak kila) staklići (sitna srča) sa puta neće da se zabadaju u gumu koja je naduvana na manje od 6 bara. Tako da ću na proleće i na drumaš da montiram 28 mm gume, kako bi moju težinu nosile bez problema na max 6 bara.
  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png


#79 Fiery

Fiery
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2272 posts

Postavljeno 21 November 2013 - 02:27 PM

Ne možeš da gledaš samo pritisak ako pričaš o gumama različite zapremine. Na primer, guma od 32mm na 6 bara je dosta tvrđa nego 25mm na 6.5 bara. Takođe, sastav gume utiče na to koliko će "hvatati" stakliće i slično jednako ili više nego pritisak gume.

Kad se priča o kvalitetu puteva... Ja 25-ice teram preko kaldrme i šljunka, i trpe :) Nije da ću da vozim samo po kaldrmi ako ne moram, ali koji kilometar uopšte nije problem.
  • 0

#80 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8887 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 21 November 2013 - 02:35 PM

Ne možeš da gledaš samo pritisak ako pričaš o gumama različite zapremine. Na primer, guma od 32mm na 6 bara je dosta tvrđa nego 25mm na 6.5 bara. Takođe, sastav gume utiče na to koliko će "hvatati" stakliće i slično jednako ili više nego pritisak gume.

Kad se priča o kvalitetu puteva... Ja 25-ice teram preko kaldrme i šljunka, i trpe :) Nije da ću da vozim samo po kaldrmi ako ne moram, ali koji kilometar uopšte nije problem.


Gume koje su kao otpornije na srču hoće da pokupe istu na 8 bara, dok na 6 nema šanse.

Što se tvrdoće tiče, to stoji - spram debljine ide i pritisak, naravno.

Na kaldrmi je ogromna razlika između 37mm i 23 mm. Sa 37 se skoro i ne oseti, posebno ako je pritisak ispod 4 bara.

Svako sebi bira. Lično ne osetim neku preteranu razliku u performansama između par brojeva debljih i tanjih guma, a osetim u udobnosti, pa volim deblje.
  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png





0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika