cybernck [drumas] Scott CybeR1
#21
Postavljeno 09 August 2013 - 09:25 PM
Svi govore da je ruzno i/ili se smiju... dok ne naidje kisni trening .
Dodatke stavljam po potrebi, uglavnom kratke.
#22
Postavljeno 14 August 2013 - 09:59 PM
1/Jun/2013 - Drzavno prvenstvo u brdskoj voznji. Kratko i ne tako jako brdo. U trku sam usao kao branilac titule, ali kako jos uvijek nisam bio u najboljoj formi - zavrsio sam kao drugoplasiran, ali mi to nije bilo toliko bitno, jer mi je glavni cilj u ovoj sezoni bilo osvajanje predstojeceg drzavnog prvenstva u voznji na hronometar.
Treninge sam nastavio fokusiran na drzavno prvenstvo u voznji na hronometar, kao i u drumskoj voznji, zakazane za kraj juna.
Fotografije u punoj velicini: http://photos.cybern...m/cyber1?page=5
#23
Postavljeno 28 December 2013 - 05:20 PM
30/Jun/2013 - Državno drumsko prvenstvo u Bužimu, Bosnia i Hercegovina. Nakon što sam osvojio državno prvenstvo u vožnji na hronometar samo nekoliko dana ranije, veoma opušteno sam pristupio ovoj 93 km dugoj, zahtjevnoj i brdovitoj stazi.
Trka je bila dinamična i zanimljiva. Na oko 20 km od cilja sam iskoristio priliku da se odvojim i vodeće grupe i vozio "pun gas" do ubjedljive solo pobjede, 2:20 minuta ispred drugoplasiranog vozača (iz bilo koje kategorije).
Scott CR1 zvani CybeR1 je perfektno odradio posao!
Ponovo na vrhu podijuma.
Nikica Atlagić - šampion Bosne i Hercegovine za 2013. godinu!
Fotografije u punoj veličini: http://photos.cybern...m/cyber1?page=5
#24
Postavljeno 06 January 2014 - 06:33 PM
S obzirom da sam veoma rijetko koristio svoje Spinergy Rev-X tockove (uglavnom samo prednji tocak i to iskljucivo za drzavno prvenstvo na hronometar), odlucio sam da je vrijeme da ih pustim i prodao ih u Veliku Britaniju (odakle sam ih i kupio). Zadnju voznju na njima sam odradio na svom drumskom biciklu i napravio ovu, vjerovatno rijetku, fotografiju Scott-a CR1 sa ovim tockovima .
Nastavljajuci sa retro tematikom - uslikao sam bicikl zajedno sa poznatim Peugeot-om 205 sa dva Mi16 motora, zvanim 205 Mi32 (http://www.205Mi32.com).
Fotografije u punoj velicini: http://photos.cybern...m/cyber1?page=6
#25
Postavljeno 14 January 2014 - 09:58 PM
Ovdje se desila važna bitka Drugog svjetskog rada (zbog toga je tu spomenik u pozadini), a isto tako i moja lična današnja borba. Naišao sam i na "spomenik" slovačkom ciklo-turisti koga je udario i ubio auto u blizini Sarajeva, prije nekoliko godina. I konačno - povratak u "bazu", nakon 196 km vožnje.
26/Jul/2013 - Narednog dana, napravio sam kružnu rutu koju sam nazvao "Putem olimpijskih planina", počevši na Palama (850 m/nv), zatim spust u Sarajevo (500 m/nv) i uspon na brdo Hum (800 m/nv). Nakon povratka u Sarajevo, napravio sam kraću pauzu na Vrelu Bosne, na putu do prve od četiri olimpijske planine koje su ležale na mom putu. Prva je bila olimpijska planina Igman, na visini od oko 1200 m/nv (vrh na na oko 1500 m/nv), na kojoj su se održavali skijaški skokovi tokom zimske Olimpijade 1984. godine.
Zatim sam nastavio do olimpijske planine Bjelašnica, gdje se održao program muškog skijanja. Ja sam bio na visini od oko 1300 m/nv, dok je vrh u pozadini na preko 2000 m/nv. Nakon spusta u Sarajevo, slijedio je uspon na olimpijsku planinu Trebević, a ovo su jedini ostaci bob staze.
http://photos.cybern...1_094.thumb.jpg
Na Trebeviću, na oko 1200 m/nv, gledajući na obronke Jahorine. I konačno - olimpijska planina Jahorina, na kojoj su održan program ženskog skijanja, na preko 1600 m/nv (vrh u pozadini je na preko 1900 m/nv), a zatim konačni spust u Sarajevo - 170 km ukupno.
http://photos.cybern...1_096.thumb.jpg
Fotografije u punoj veličini: http://photos.cybern...m/cyber1?page=6
#27
Postavljeno 28 January 2014 - 03:52 PM
Nije ga bilo ni u decembru... evo tek sada je malo napadao, ne bi li se izvukla zimska sezona.
#29
Postavljeno 25 February 2014 - 11:32 PM
Nekoliko dana kasnije smo imali promociju novih klubskih dresova. Veoma svijetao dizajn, u poredjenju sa starim. Ponovo sa francuskim ambasadorom i njegovom suprugom, svi zajedno u novim BSK-ovim dresovima.
Fotografije u punoj velicini: http://photos.cybern...m/cyber1?page=7
#30
Postavljeno 03 March 2014 - 10:15 PM
Nikica:
Shimano Ultegra CS-6500 9-faz kaseta 13-23 - odlični prenosni odnosi za hronometar.
Broj zuba: 13 / 14 / 15 / 16 / 17 / 18 / 19 / 21 / 23
Takođe, lako se pretvara u "juniorski" faz, skidanjem najmanjeg zupčanika.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pazi, ne bi trebalo da ovo može, jer ako skineš 13, kako ćeš "zaključati" na 14-ti kada on nema ozubljenje za lock-ring, već ima 13. Zar ne? Treba da nađeš 14 koji ima ozubljenje za lock ring i onda bi kaseta mogla da se prevede i u juniorsku, a sada ovako ne može. Ispravi me ako sam pogrešio?
Onda ima još jedan problem, ako imaju 14 za lock ring, treba videti da li je za 9/10 faz ili 7/8 faz, jer spejser koji je izjedna sa lančanikom na toj 14-ci, može biti da je od 9/10 faza gde je 2,56mm ili da je od 7/8 faza gde je 3mm, pa lako može praviti probleme krzanja lanca kada se vozi na 14-tom, pa eventualno i na 15-tom ako upariiš na primer 14cu 9/10 faza na 8/7 faz što kod ove kasete nije slučaj, ali onda je jedan spejser 3mm a ostali 2.56 mm pa može da ima malo lošeg šaltanja na tom poslednjem najmanjem lančaniku!
#31
Postavljeno 03 March 2014 - 10:34 PM
#32
Postavljeno 03 March 2014 - 10:41 PM
kada je rađena takva, tj kada je brušen 12-ti i 13-ti da ne bi mogli da prebacuju jer mogu da ne ograniče menjač.
A izgleda ko čovečiji zubi samo obrušeni
A i napisao si "skidanjem", bolje "brušenjem" zadnjeg lančanika.
Ja sam mislio za običnog korisnika, ne za takmičare, koji sigurno ne znaju te fore, već klasika, da stavi na 8 fazu na primer, i tu mu može biti problem jer nema kako da zaključa. Na to sam mislio, a to sam i pojasnio
A ovde je prelazak sa 10 faza na 8, ili 9 na 7 i to je OK.
#33
Postavljeno 03 March 2014 - 10:55 PM
A kako je naba ista za 8/9/10 kasetu, dok kaseta samo ima razlicit spejsing izmedju zuba (i adekvatno tanji lanac), tako ne bi bilo logicno ni da neko zakljuci da ce dobiti klasicni osmofaz skidanjem jednog zupcanika, niti je moj komentar navodio na to.
A i tako je veoma malen broj ljudi kojima bi taj faz uopste bio zanimljiv zbog toga. Prije da je odlican faz za ravno - tj. idealan devetofaz za hronometar - a to je bio i razlog zbog kojeg sam ja specificno trazio taj faz.
Bilo kako bilo, to nema veze sa ovom temom. Ako ti treba faz - dacu ti dobar popust
#34
Postavljeno 03 March 2014 - 11:07 PM
E na 7 fazu su jbade dobre. Pravio sam ovo 14/15/16/17/19/21/23.
Ali nikako ne mogu da nađem 14 lock ring sa 3mm, jer je to baš staro, pa sam tu morao od 9 faza i pride lanac 8 faza od 7.1mm širine. Vidiš šta sve čoveku može da padne napamet, koje kombinacije. Jer sam išao logikom da na 7 fazu dobijem 9 faz a da mi ostanu 7-fazne šamaraljke. Skuplje je zbog lanca samo, ali je i kaseta gotovo tj i jeste takmičarska.
Ja vrlo retko koritsim 12/13, 52x12/13 ja sam vrlo, vrlo retko vozim, a i tada možeš negde da se skršiš jer je saobraćaj otvoren i td. A već od 14-ce pa na gore to je ok za pedaliranje.
Dakle sa kasete 12/13/14/15/16/17/18/19/21/23, sam skinuo 12/13 i 18.
A imao sam 12/13/15/18/21/24/28 prava rekreativna, a meni su tu mnogo veliki skokovi. To je u stvari mtb kaseta, ali nju stavljaju i na novim drumašima sa 7 faz-om Primer novi Polar Furia, koji je izuzetno lep. Čak ni šimano, iako je krenuo sa novom Road Tourney grupom nije izbacio nove 7-fazne kasete, već koristi mtb, a mislim i da neće. Šteta.
Ugušio sam temu, može mod da prebaci u temu "kasete" koja je već otvorena
#35
Postavljeno 03 March 2014 - 11:14 PM
#36
Postavljeno 03 March 2014 - 11:21 PM
Friziro sam mašinu
#37
Postavljeno 05 March 2014 - 10:38 PM
dok nismo došli do brda, gdje sam ja odmah lansirao napad, lako se odvojio od ostalih tamičara
i došao solo na finiš, moju prvu pobjedu u novoj BSK-ovoj opremi.
Međutim, prava nagrada je bila ovo .
Pobjeda je značila i povećanje razlike na "vječnoj listi" drumskih prvenstava Republike Srpske.
Dobar način da se završi sezona!
Fotografije u punoj veličini: http://photos.cybern...m/cyber1?page=7
#39
Postavljeno 06 March 2014 - 09:54 PM
#40
Postavljeno 06 March 2014 - 10:00 PM
Nisam, nemamo mi bas ekipu za to, ali ko zna...
mozes da vidis da vozis za nekog ??
5500km-2010
6400km-2011
3800km-2012
6080km-2013
7660km-2014
8500km-2015
5000km-2016
Moj zanat mi je dao vrh sa koga ću pasti“... Ako ste dostigli vrh, onda i pad može da bude veličanstven!“ D.V
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika