Nisam, a bojim se da neces ni ti, posto je 99% u pitanju obicna prevara.
Tockovi
#182
Postavljeno 17 January 2021 - 09:26 AM
Nisam, a bojim se da neces ni ti, posto je 99% u pitanju obicna prevara.
Mislim da ovaj link podržava Bakarinu priču
https://www.ruten.co...?21640823261601
And now something completely different
#183
Postavljeno 17 January 2021 - 11:27 AM
Skoro sam na Kupujem-prodajem naišao na osobu koja prodaje biciklo, tražila mi da uplatim akontaciju oko pola cene. Kasnije vidim da je prijavljena i blokirana.
Mnogo je prevaranata po oglasima.
Poslato sa VOG-L29 pomoću Tapatoka
#186
Postavljeno 21 January 2021 - 11:18 PM
Neko je pokrenuo to pitanje u jednoj žabarskoj fb grupi, pa je bilo raznih odgovora, a većina se složila da je sa bicikla bitnije skinuti težinu sa rotirajućih delova.
Onda je neko zalepio taj link gore, zanimljivo...
*
A tamo sam našao i ovu tabelu:
% uspona, pa koliko sekundi se gubi po svakom pređenom km (1kg viška tereta, 5 ili 10)
#187
Postavljeno 22 January 2021 - 12:34 AM
Bicikl br. 1 bez dodatne tezine
Bicikl br. 2 sa dodatnom tezinom na ramu bicikla
Bicikl br. 3 sa dodatnom tezinom u tockovima (voda u gumama)
(link)
Ovi placeni baroni iz medija neka slobodno uzmu gvozdenu felnu od 2kg. pa neka onda pricaju kako rotaciona masa nije bitna...
#188
Postavljeno 22 January 2021 - 05:41 AM
O rotirajućoj masi (na engleskom).
Ukratko - nije puno više bitna od "nerotirajuće", barem na biciklu. Zbog relativno slabih ubrzanja koje čovek može da napravi, jer nema 300 konjskih snaga.
#189
Postavljeno 22 January 2021 - 08:35 AM
Bicikl br. 1: 14,5 kgBicikl br. 1 bez dodatne tezine
Bicikl br. 2 sa dodatnom tezinom na ramu bicikla
Bicikl br. 3 sa dodatnom tezinom u tockovima (voda u gumama)
(link)
Ovi placeni baroni iz medija neka slobodno uzmu gvozdenu felnu od 2kg. pa neka onda pricaju kako rotaciona masa nije bitna...
Bicikl br. 2: 16,5 kg
Bicikl br. 3: 18 kg
Nešto mi se čini da tih 1,5 kila više na trećem biciklu kvare bilo kakvu procenu, da ne pominjem razlike između vode koja se slobodno kreće u gumama i fiksne mase na točkovima. Ali siguran sam da je GMBN-u drago ako misliš da oni nisu plaćeni baroni iz medija
#190
Postavljeno 22 January 2021 - 08:53 AM
O rotirajućoj masi (na engleskom).
Ukratko - nije puno više bitna od "nerotirajuće", barem na biciklu. Zbog relativno slabih ubrzanja koje čovek može da napravi, jer nema 300 konjskih snaga.
Malo ti 5 %? Koliko je to vremenski na pola sata-sat voznje?
#191
Postavljeno 22 January 2021 - 09:03 AM
Malo ti 5 %? Koliko je to vremenski na pola sata-sat voznje?
Tako je. Na brdu pogotovu jakom brdu se dobije i dosta vise. Ako je neko vozio bas jako brdo stojeci, mogao je da prometi da bicikl kada noge dodju u onu mrtvu fazu, podje kako mi zargonski kazemo unazad. To se vidi da ovaj sto vozi iza ovog prvog u tom trenutku moze da udari u njegov tocak.
To nije konstantna fluidna voznja, vec svaki okretaj pedala je kao da se krece ponovo. Tako da masa tockova ima ogroman znacaj.
#192
Postavljeno 22 January 2021 - 09:31 AM
Bicikl br. 1 bez dodatne tezine
Bicikl br. 2 sa dodatnom tezinom na ramu bicikla
Bicikl br. 3 sa dodatnom tezinom u tockovima (voda u gumama)
(link)
Ovi placeni baroni iz medija neka slobodno uzmu gvozdenu felnu od 2kg. pa neka onda pricaju kako rotaciona masa nije bitna...
Možeš li samo da mi razjasniš ko ih plaća za ovakve tvrdnje i koji im je interses da se takve tvrdnje proguraju kao činjenice?
#194
Postavljeno 22 January 2021 - 10:41 AM
O rotirajućoj masi (na engleskom).
Ukratko - nije puno više bitna od "nerotirajuće", barem na biciklu. Zbog relativno slabih ubrzanja koje čovek može da napravi, jer nema 300 konjskih snaga.
Meni je bas nekako logicnije da ukoliko vozilo ima vise snage, sve lakse savladava te otpore koje ima veca rotaciona masa na tockovima, a sto je slabiji "motor" koji pokreće vozilo odnosno u našem slučaju bicikl, sve mu je bitniji svaki gram, zar ne?
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
#195
Postavljeno 22 January 2021 - 01:22 PM
#196
Postavljeno 22 January 2021 - 02:25 PM
Neko ne proizvodi lagane točkove, već samo teške, pa podmeće klipove u te lagane?
#198
Postavljeno 22 January 2021 - 03:03 PM
Meni je bas nekako logicnije da ukoliko vozilo ima vise snage, sve lakse savladava te otpore koje ima veca rotaciona masa na tockovima, a sto je slabiji "motor" koji pokreće vozilo odnosno u našem slučaju bicikl, sve mu je bitniji svaki gram, zar ne?
Kod ubrzanja koje ne dolazi ni blizu 1g, uticaj rotirajuće mase je bliže zanemarivom.
#200
Postavljeno 22 January 2021 - 03:35 PM
Ne nego ne ide nam dobro prodaja ovih dubokih felni ovi drumasi se nesto napalili pa svi voze brda, ajde napravite neki video kao nema veze koliko su tockovi teski rado cemo vam platiti.
A šta rade kad im se popravi prodaja dubokih, a opadne prodaja plitkih? Plate za kontra-reklamu?
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika