Koji bicikl za devojku do 30 000 din????
#42
Postavljeno 07 April 2013 - 08:42 PM
A ti sad ode u drugu krajnost, ispade još da nema održavanja , namestiš jednom i uživaš... Lepo bi bilo da je tako (pre se v-brake uklapa u taj opis nego hidraulika). Pri tom mnogo su skuplji delovi, servis i eventualne intervencije. V-brake olabaviš paknu, stisneš ručku i zategneš imbus - gotovo. I problema ne može, nema gde da ih bude, a sa hidraulikom da se ne lažemo, prepun je forum svaki čas neko ima problem s vazduhom u sistemu, pušta negde ulje, dolivanje, masni rotori, krivi rotori, češanje, grebanje, škripanje... nije to za svakoga.O kakvom odrzavanju pricas?.
#43
Postavljeno 07 April 2013 - 08:56 PM
#44
Postavljeno 08 April 2013 - 02:08 AM
Definitivno V-brake, čitala sam da ta hidraulika treba dosta da se održava. Otpao je onaj polovan Monitor tako da ostaje nov Monitor FS ili običan pa da kupim neku vilu sa amortizerom ako je to uopšte pametno i ako je moguće.
Mislim da bi ipak to bilo najpametnije, uzeti lepo nov u Capriolu i posle ako se nešto ne daj bože desi imaćeš kome da skačeš po glavi realno. Šalim se, ali bilo kako bilo ipak treba i to imati u vidu kao slika na zidu. lol Svakako ćeš imati račun i garanciju, a i pretpostavljam pravo na možda jedan/dva servisa za dž, što nikako ne treba da uključuje samo pumpanje guma... to odma idi i kupi najjeftiniju pumpu, za auto ventil koliko sam uspeo da vidim na slikama, da imaš za bajs kod kuće. Jer svi ovde znamo da se i pumpanje gume u nekim slučajevima može računati kao neki "rad". Moji savet ti je da uzmeš bez amorta, tj običan Monitor. Onaj belo-crveni ram izgleda možda najlepše, neće se videti prašina i tako to. lol Doduše ako imaju veličine za tebe. Tebi treba max 18" a i manje verovatno. Ali nešto nisam siguran da oni imaju manje od 18... :/ To ćeš znati tako što ćeš videti da piše 18" negde na sredini na vertikalnoj cevi od sedišta do pogona dole, možda bude neka nalepnica, u slučaju da ne znaš gde je to... Znači bez prednjeg amorta, a sudeći po ramu, moći će posle da se zameni vila i stavi neka sa amortizerom. Taman za tu razliku kupiš neku opremu, rukavice, naočare, (najpametnije ) kacigu.
U slučaju da se predomisliš i nećeš novi... reci pa da predlažemo neke polovnjake, realno.
#45
Postavljeno 08 April 2013 - 09:20 AM
Ovo sto ti pricas su kvarovi ali toga imas i na v brake.
O tome ti on i prica In vivo nisam sreo zivog coveka da nikakav problem oko hidraulike nikad nije imao, naprosto to normalno ide sa vremenom i neizbezno je. Onda stavis na jedan tas resavanje problema kod v-brake a na drugi resavanje problema kod hidraulike i vidis gde pretegne.
#46
Postavljeno 08 April 2013 - 10:56 AM
Naravno ako mu bajk omogucava hidrauliku.
#47
Postavljeno 08 April 2013 - 11:27 AM
Pa bas suprotno Pod uslovom da ne vozis po blatu i u veoma vlaznim uslovima v-brake je definitivno best buy. U ovim pobrojanim slucajevima on nije narocito sretno resenje.Ali ne uzimas u obzir ulozeno dobijeno.
V-brake koji radi odlicno ne mora biti u nekakvoj skupoj high end klasi, vec i obican deore koci kao ubica ako je podesen kako valja i na sebi ima kvalitetne pakne, sajle i buzire.
Hidraulika kao ni bilo kakav drugi tehnicki sklop pristupacan obicnm ljudima ne radi po principu montiraj i zaboravi. Pitanje je znanja i iskustva u nalazenju felera, a dobar deo ciklo populacije tome i nije najvicniji.
Sem toga ti problemi se ne javljaju nakon par meseci, potrebno je vreme da se manifestuju, a to u nasoj sredini nije narocit problem jer vecina vozi polovne i raubovane komponente koje potom niti odrzava niti je svesna potrebe o odrzavanju. To obicno dodje po principu kad se raspadne reagujes, a sve sto se nije raspalo radi kako treba ...
#48
Postavljeno 08 April 2013 - 12:50 PM
Ali ne uzimas u obzir ulozeno dobijeno. Dobar v brake takodje nije jeftin. Vozim godinu dana hidrauliku. Prvo jucy 3 pa onda xt i sad novi xt i nikakvih problema kao i moji prijatelji koji svi voze hidrauliku i niko nikakvih problema nema. Sa v brake nisam imao problema ali nisam imao ni kocenje kakvim bih bio zadovoljan. Ko vozi samo cestu v brake dovoljan ali ko ce kupovati vrhunski v brake treba razmisliti o pristojnoj hidraulici. Moje misljenje
Naravno ako mu bajk omogucava hidrauliku.
Dobar v-brake je 25 evra I top stanju....Dobra hidraulika je 80-100 evra.....Napomena,juicy3 i entry level shimano ne spadaju u kocnice....
Kupujem jedan xtr paralelogram u ocuvanom stanju(bez lufta)!
#49
Postavljeno 08 April 2013 - 03:34 PM
Sto se tice v brake ja sam imao avid sd7 sto bas i ne mozes nazvati entry level kocnicama i to me nije zadovoljavalo .
#50
Postavljeno 08 April 2013 - 03:55 PM
To nije problem. Ako vozis po blatu i slozenim meteo uslovima nije ni cudo. Medjutim ako ne vozis po sredinama koje zamascuju kocione povrsine onda ili imas sky high standarde ili si imao falinku u kocionom sistemu.Sto se tice v brake ja sam imao avid sd7 sto bas i ne mozes nazvati entry level kocnicama i to me nije zadovoljavalo .
#53
Postavljeno 09 April 2013 - 06:17 PM
#55
Postavljeno 10 April 2013 - 04:47 PM
#57
Postavljeno 10 April 2013 - 05:27 PM
Tako da bajk koji je 10 000 skuplji će služiti tebe po asfaltu odlično godinama. Koji ti se svidja, uzmi. Nemoj samo roze boje
#59
Postavljeno 10 April 2013 - 07:45 PM
http://www.totalbike...t/monitor-man-0
Taj lady trekking ram 28" i da sam žensko ne bih vozio. Forester mi tako deluje kao da je stvoren za bakaluk. lol
Edit: sad gledam na sajtu, "Mirage Comp ne postoji u manjoj veličini od 20"" a lepo na sajtu piše da postoji i da ga ima na stanju
POLAR MIRAGE COMP
veličina rama: M (44cm)
itd itd...
Po mom iskustvu može biti dve stvari, jedno je da slučajno nisi dobro proverila ili što je takođe realno da na tarabi piše, a ostalo znate.
A realno Monitor Man ima lepši ram.
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika