Jump to content


Fotografije

Koji bicikl za devojku do 30 000 din????


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
82 odgovora na ovu temu

#1 jelena84

jelena84
  • Members
  • Pip
  • 22 posts

Postavljeno 29 March 2013 - 10:01 PM

Pozdrav svima,
Duže vremena čitam forum i polako počinjem da povezujem šta je šta pošto sam totalni laik iako celog života vozim. Vozim dnevno izmedju 20-30km 90% po ravnom asfaltu. Visoka sam 168 cm. Interesuju me isključivo nove bicikle. Nemam ništa protiv polovnih i znam da mogu da kupim neki mnogo bolji polovni za isti novac, ali moram da kupim nešto u narednih nedelju dana tako da nemam vremena da čekam na oglasu bicikl koji mi odgovara niti da idem po Srbiji da gledam. Plus i totalno nemam pojma sta da gledam jer se slabo razumem. Malo sam gledala po netu i po radnjama i ono što mi se najviše svidja su Capriolo Monitor - Monitor FS od 18'' i Polar Forester ženski , takodje sam uzela u obzir i Capriolo Anolis s tim što bih mu promenila gume. Monitor FS je 22000 din, Anolis 25000, Forester mislim da je oko 27000din. Ova 3 bicikla sam sto mi odgovaraju njihove cene, i što mi se svidja kako izgledaju :) Svesna sam da nemaju neku opremu, ali planiram da to postepeno ''budžim''
Otvorena sam za sve predloge i sugestije, nadam se da sam dala dovoljno informacija da bi mi pomogli pri izboru odgovarajuce bicikle, bilo da se radi o ova tri modela koja su mi u užem izboru ili o nekom totalno novom predlogu.
Hvala unapred svima.
  • 0

#2 dule0911

dule0911
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2446 posts
  • LocationLestane, Beograd

Postavljeno 29 March 2013 - 11:05 PM

Mrzi me sad da trazim iako znam da bi ti ovaj bajs bio vrv veliki, ali posto nisi navela sta vozis predpostavljam da hoces neki trekking, pogledaj nesto ovako: http://cikloberza.co...ow.php?id=99534