Dilema (Scout ili Capriolo)
#21
Postavljeno 11 March 2013 - 07:37 PM
#22
Postavljeno 11 March 2013 - 08:04 PM
Ljudi,
ima li negde neki tutorijal za:
za dotezanje/stelovanje bicikla?
Polako vec pocinjem da gubim zivce, lanac sad kaci nesto negde dole na odredjenim polozajima, proizvodeci blago iritirajuci zvuk (treci zupcanik -> 4. i 5. brzina, drugi zupcanik ->5. brzina, i mozda jos neka kombinacija koju nisam isprobao). Ovo odlazenje u servis svaki dan izgleda nece uroditi plodom, bojim se da cu morati sam da se pozabavim ovim...
Nateraj ih da rade svoj posao,izdeklamuj im lepo svoja prava i reci da ako to ne urade tražiš povraćaj novca preko inspekcije i društva za zaštitu potrošača....
Inače stelovao sam dosta tih turneja i svi bar prve godine rade bez greške....
Kupujem jedan xtr paralelogram u ocuvanom stanju(bez lufta)!
#23
Postavljeno 11 March 2013 - 08:07 PM
Zato treba naci dobrog majstora i ne menjati ga. Kao i za kola, a i sve ostalo.
Ja sam u garanciji nosio samo kad nesto bas rikne pa da ne bih placao, a to fino stelovanje i podesavanje kod svog majstora.. Bolje da dam 1000 dinara da sve radi kako treba nego malo malo da idem kod ovlascenog servisera...
#24
Postavljeno 26 April 2013 - 09:14 AM
Bicikl je danas zavrsio opet kod servisera, jubilarni sedmi put.
Sesta intervencija je bila zbog "rasklimanih" pedala: osebujni prijatni zvuk + ''preskakanje" (casica na pedali nije bila zategnuta?); danas je u pokusaju prebacivanja sa drugog na treci zupcanik, pukla felna.
Serviseri su pristali da srede to, ali su, koliko sam razumeo suprugu, otprilike napomenuli da je to (i) vozaceva odgovornost/greska - ''neadekvatno'' prebacivanje (izgleda ce biti potreban neki seminar, jbt, za prebacivanje sa zupcanika na zupcanik)?!
Sve u svemu, ekstremno sam nezadovoljan i preporucio bih da zaobilazite ovaj model u sirokom luku:
http://www.totalbike...ing/sunrise-man
Trebalo je da verujem onome sto pise na ovoj slici (a i nekima od vas). Ukoliko se za samo dvadesetak dana voznje desilo sve ovo - logicno je ocekivati da pred PRVI redovan servis pukne ram.
#25
Postavljeno 26 April 2013 - 09:49 AM
Al kako to da pukne felna prilikom menjanja brzine....jos mi nije jasno.
#27
Postavljeno 26 April 2013 - 11:59 AM
ako su ti zamenili polomljenu felnu i nisu naplatili onda stvarno nemaju pojma.
da si kod mene došao (nemam servis) i rekao da ti je pukla felna kad si menjao brzine, prvo bi se smejao a onda te izbacio napolje.
ps. nemoj da se ljutiš, ne mislim ništa loše ali priča je šuplja.
#29
Postavljeno 26 April 2013 - 03:39 PM
Ne lazem (nikad to ne radim, uzgred) - ali kanda ne poznajem terminologiju.
Sad nesto gledam - taj deo nije felna, ne znam kako se zove - ovo sivkasto govance koje je obelezeno na slici... jedan od tih ''zupcica'' je pukao. Lose podesavanje, ''nestrucno rukovanje'' , ili nesto trece - ne znam - deo je pokriven garancijom, svakako.
Kako god - izbegavajte ovaj bajk. Ucite na tudjim greskama, ne na sopstvenim.
#33
Postavljeno 27 April 2013 - 02:17 PM
Bicikli dolaze sa neuštelovanim menjačima, kočnicama, sa nedotegnutim šrafovima, nenacentriranim felnama i labavim žicama (očigledno da su mašinski pleteni, a ne ručno) itd. tako da to iziskuje neko osnovno poznavanje mehanike da bi mogao sam da sve to središ.
Elem ako malo izlistaš forum naćićeš sva moguća uputstva za štelovanje menjača itd, točkova, kočnica.
Znači, prvo sve šrafove koje vidiš na bajsu dotegni, žice na točkovima obavezno proveri i dotegni i nacentriraj točak, menjače prešteluj da rade kako treba, kočnice našteluj, i moja preporuka, otvori nable na točkovima i dobro namasti jer dolaze skoro bez masti. Skini viljušku i podmaži šoljice, podmaži sajle i bužire, i obavezno dotegni zadnju kasetu, moja bila labava pa nisam mogao da uštelujem zadnji menjač i kad sve to uradiš vozićeš se sigurno i bezbedno i bajs će trajati ihahaj uz redovno servisiranje.
Ako ne umeš sam nadji dobrog majstora da ovo sve uradi.
Moja preporuka, nemoj majstoru da odjednom kažeš šta sve treba da uradi jer sigurno neće sve uraditi kako treba, tj. uradiće ofrlje sve odjednom jer je sad sezona i gužva je, pa žure jer su u frci sa vremenom. Idi jednom da našteluje menjače, recimo drugi put da otvori nable i šoljice da ih podmaže i da dotegne zice i nacentrira točkove, itd. kočnice i sajle možeš sam za pola sata...
Ovo sve govorim iz ličnog iskustva jer posedujem Capriolo koji sam morao da izlečim od gore nabrojanih dečjih bolesti, a sad uživam, odličan je to bicikl za rekreaciju kad se utegne.
#34
Postavljeno 30 April 2013 - 09:34 PM
odličan je to bicikl za rekreaciju kad se utegne
@vidak,
da, nadam se da je tako. Hvala na savetima, vidim da cu morati malo i sam da se pozabavim biciklom, naposletku, sto i nije lose, naprotiv.
Kontam da malo preterujem kad se iznerviram, i da su u sustini u pitanju sitnice, kako @milanbike kaze... ali, jbg, zbog tih sitnica moram stalno da se cimam i cimam servisere, a to ne volem.
No, da, ide taj bicikl fino... Sad je, rekao bih, dotegnut, konacno. Meni je cilj da se usudim da predjem do ~ 100km dnevno, srBskim asfaltom, i to je to...
#37
Postavljeno 15 March 2014 - 01:27 AM
Ovi naši takve cene lupaju da je to strašno!
http://www.venerabik... ... ja2014.jpg
#38
Postavljeno 15 March 2014 - 08:06 AM
5500km-2010
6400km-2011
3800km-2012
6080km-2013
7660km-2014
8500km-2015
5000km-2016
Moj zanat mi je dao vrh sa koga ću pasti“... Ako ste dostigli vrh, onda i pad može da bude veličanstven!“ D.V
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika