Jump to content


Fotografije

Planet Bike Beograd, velika pohvala!


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
121 odgovora na ovu temu

#1 aleksandaraco

aleksandaraco
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 194 posts

Postavljeno 25 February 2013 - 03:23 PM

Evo da napisem u par recenica vezano za Planet Bike, jeste da nema neke veze sa prodajom delova na Berzi ali nek se zna...
Stvarno sve preporuke i pohvale imam za njih, vec nekoliko puta su mi slali pouzecem neke delove. Svaki put su mi odgovorili na mejl istoga dana eventualno sutra, da nenabrajam sta sam sve od raznih sitnica do skupljih stvari porucivao i sve stizalo u najkracem mogucem roku, napisacu samo kako su postupili kada sam imao problem sa SLX kocnicom. Zapravo trebao mi je poklopac rezervoara za ulje koji kosta nekih 2-3e, ljidi su kontaktirali direktno Shimano u Japanu za taj deo, ali sam u medjuvremenu sredio kocnicu i javio da je sve u redu sa kocnicom. I nakon par dana su mi poslali mejl da li je kocnica i dalje u redu radi li i ako zatreba pomoc da im se obratim ukoliko bude ponovo pustala ulje na poklopac, da naglasim kontakt je bio iskljucivo mejlom. Eto sutra ocekujem Deore rotore da stignu....
  • 0
Specialized

#2 IgorN

IgorN
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5505 posts

Postavljeno 25 February 2013 - 04:53 PM

Evo da napisem u par recenica vezano za Planet Bike...Stvarno sve preporuke i pohvale imam za njih...


za svaku pohvalu :) bilo bi lepo kad bi to bilo standardno ponasanje svih prodavaca/distributera ali sta je tu je, snalazimo se tim sta imamo, i kad je vec tako ovakvi primeri zaista ulivaju nadu :)
  • 1

#3 vladapile

vladapile
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 482 posts
  • LocationBrus

Postavljeno 25 February 2013 - 06:58 PM

Pa zar moze na Planetbike online narucivanje? Ja nikako da nadjem opciju, gde kako... :(
  • 0

cycling is life, that's why I pedal ...


#4 stolegrom

stolegrom
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4578 posts

Postavljeno 25 February 2013 - 07:00 PM

Covek pomenuo 3x u postu. Sve zavrsio preko mejla. :wink:
  • 0

#5 aleksandaraco

aleksandaraco
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 194 posts

Postavljeno 25 February 2013 - 07:47 PM

Pa zar moze na Planetbike online narucivanje? Ja nikako da nadjem opciju, gde kako... :(

Kada udjes na sajt Planet Bike imas opciju ,,kontakt,, tu napises sta te interesuje i dobijes odgovor, najkasnije sutra dan, bar je tako bilo u mom slucaju svaki put kada sam nesto porucivao od njih.
  • 0
Specialized

#6 pavaobg

pavaobg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1706 posts

Postavljeno 25 February 2013 - 07:59 PM

Od mene pohvale za momka koji radi u Planetovoj radnji na Dorćolu. Uslužan, ljubazan, stručan, sve vreme persira...
  • 0

#7 vladapile

vladapile
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 482 posts
  • LocationBrus

Postavljeno 25 February 2013 - 08:00 PM

Kada udjes na sajt Planet Bike imas opciju ,,kontakt,, tu napises sta te interesuje i dobijes odgovor, najkasnije sutra dan, bar je tako bilo u mom slucaju svaki put kada sam nesto porucivao od njih.


Hvala :wink:
  • 0

cycling is life, that's why I pedal ...


#8 dule0911

dule0911
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2446 posts
  • LocationLestane, Beograd

Postavljeno 25 February 2013 - 08:56 PM

Moja iskustva sa planetom su sarena, bar bila u zadnjih godinu dana.
Planetbike kod Arene.. Pitam prodavca za par stvari, kaze mi da mogu da se oslonim na prikaz stanja na njihovom sajtu, tj ono sto pise na sajtu da ima u odredjenoj radnji, sigurno ce i biti kad dodjem.
Naravno to nije slucaj, par dana posle toga sam otisao u radnju kod autokomande da kupim pumpu, ispostavilo se da je nemaju tu (iako je na sajtu pisalo da je imaju samo tu). Imali su jos jednu na Dorcolu pa sam se provozao do tamo.
Sledeci put kad sam otisao (do arene), hteo sam da kupim neko skuplje cateye svetlo. Sve super, svidelo mi se (cena bas i nije ali sta je tu je), prodavac-pomocnik cak i izvadio baterije iz pakovanja da probam svetlo. Ja vec odlucio, izvadio novac... Posle razgovora sa drugim kolegom, kasnije i poslovodjom, dosli su do zakljucka da ne mogu da mi prodaju to svetlo jer im se nesto ne slaze u sistemu. Kaze poslovodja ovom pomocniku da skloni ta svetla iz izloga/radnje. Pitam poslovodju da li postoji mogucnost da im ostavim novac posto svakako hocu da kupim svetlo, racun mi nije potreban, pa neka oni kasnije provuku kroz sistem ako im je bitno zbog cega god. On (ili jedan od prodavaca, ne secam se vise) mi maltene drcno odgovara i povisenim tonom da ne mogu da mi prodaju robu bez racuna bla bla... Na kraju sam uzeo jeftiniji primerak, iako sam hteo vise para da im ostavim, oni to nisu hteli :?
Jednom sam otisao do radnje na dorcolu ciljano da pogledam par stvari, lokal je bio zatvoren dal zbog sajma/izlozbe ili neceg slicnog, informacije na sajtu naravno nema.

Najbolja iskustva imam sa radnjom na autokomandi. Prodavci ljubazni, uvek hoce da pomognu, itd.
  • 0

#9 pavaobg

pavaobg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1706 posts

Postavljeno 25 February 2013 - 09:07 PM

Ja opet imam dosta loše iskustvo sa Autokomandom. Par dana posle nove godine sam video na sajtu da imaju nešto u radnji, seo u kola i otišao tamo, tražio to nešto, a oni mi ladno kažu da nemaju ništa od bici delova i opreme jer je zima pa ta radnja valja samo ski opremu.
Par nedelja kasnije sam opet na sajtu video da na Atokomandi postoji jedini set Shimsno buržira i sajli za menjač. Opet sam otišao i tražio i dobio isti odgovor. Pošto su mi sajle i buržiri bili jako bitni počeo sam da se objašnjavam sa njima, momak je ušao u aplikaciju, proverio da nisam lud, otvorio vrata koja su mu bila bukvalno iza leđa i za 15 sekundi iz te prostorije doneo paket sajli i buržira.
U prevodu ko mi je kriv kad mi je prvi put trebala neka glupost koja mi nije bila bitna pa se nisam proterivao. Siguran sam da je i ona bila u radnji.
  • 0

#10 dule0911

dule0911
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2446 posts
  • LocationLestane, Beograd

Postavljeno 25 February 2013 - 09:31 PM

Vidis, ja kad sam dosao po pumpu, prvo su mi rekli nema, pa proverili na sajtu videli da pise da ima. Onda kopali, ali je nisu nasli, da bi skapirali da je pumpa na Dorcolu :)
  • 0

#11 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4292 posts

Postavljeno 25 February 2013 - 09:35 PM

Ja opet imam dosta loše iskustvo sa Autokomandom. Par dana posle nove godine sam video na sajtu da imaju nešto u radnji, seo u kola i otišao tamo, tražio to nešto, a oni mi ladno kažu da nemaju ništa od bici delova i opreme jer je zima pa ta radnja valja samo ski opremu.

Isto to se desilo i meni. Samo sto su imali ali im je zatrpano u magacinu i nema sanse da to sada pronadju #-o . A napravio sam spisak za sebe i druge od pola metra. Sto sam zapucao 150 km da ne pricamo. Sreca da nisam isao samo zbog toga u Bg.
  • 0
.

#12 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4654 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 26 February 2013 - 12:11 AM

Haha, to se meni dešava redovno jer ne idem često do BG ili NS pa kad odem nakupi se za spisak a često artikala kao nema pa kad se uvere da na sajtu piše suprotno onda kopaju pa ne nađu pa onda idem u drugu radnju. Nekad zapisujem i šifre i opet se dogodi da se one sa sajta ne poklope sa šiframa artkala u tom njihovom sistemu.
To je po meni veliki minus trebali bi, ako je moguće da dorade taj sistem da bude tačnije ažuriran jer se suviše često događaju neslaganja. Ne znam koliko je to komplikovano, možda jeste zbog obima prodaje ali s druge strane kompjuteri i softver ne greše pa mi nije jasno kako stalno dolazi do razmimoilaženja stanja.
Sajt je korektan ali džaba kad pored njega stalno i za sve treba da se proverava telefonom. Ažurnost sajta bi i njima dosta olakšala, pogotovo tokom sezone kad su gužve.

Korisno bi bilo i da zvanično počnu online prodaju pouzećem a ne samo ovako "underground" :)
Ili bar da procedura prebacivanja robe između prodavnica u različitim gradovima funkcioniše jednostavno a ne uz razne oprečne informacije, te ne može, te zovi tamo gde ima, te zovi tamo gde želiš da stigne pa moraju oni lično da zatraže prebačaj...

A za prodavce sa Autokomande i Dorćola i od mene + n2:thumbsup
  • 0

#13 Hari

Hari
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1921 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 26 February 2013 - 12:13 AM

Sa zaposlenima nikada nije bilo problema i uvek musterijama izlaze u susret, ali u decembru prosle godine ni u jednoj od tri radnje u beogradu nisam nasao sajlu za menjac. Za firmu kao planet ovakav propust je nedopustiv. Svi znamo koliko mesta zauzima jedna sajla menjaca tako da bar 50 komada u radnji moze da stoji u jednoj kutiji za cipele ili na dva eksera. Da sam trazio trake za trcanje i trenazere u sred leta pa da razumem razlog nije sezona i zauzimaju dosta mesta, ali u ovom slucaju nema opravdanja.
  • 0

#14 brutuskrombi

brutuskrombi
  • Members
  • PipPip
  • 58 posts

Postavljeno 26 February 2013 - 09:59 AM

u bg-u sajle su jos i mogle da se nadju, ali ajde nadji buzir za sajlu menjaca....
  • 0

#15 skybeaver

skybeaver
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 180 posts

Postavljeno 26 February 2013 - 10:04 AM

Ja sam im jednom poslao mail. Naručio par delova. Ne sećam se više koliko i koje vrednosti. Nisu me udostojili ni odgovora.

Inače, kada god vidim da ima nešto na stanju, prvo pozovem da proverim, ako ima rezervišem, pa onda idem da pokupim.
  • 0
JoJ

#16 pavaobg

pavaobg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1706 posts

Postavljeno 26 February 2013 - 02:46 PM

Problem Planeta kao firme je, osim aplikacije koja je ponekad netačna, pre svega inertnost koja potiče od praktično monopolističkog položaja. Za razliku od malih radnji kojima je svaki kupac bitan i koje će se i van sezone potruditi da nabave nešto što kupac traži, Planet se mnogo ne obazire na potrebe kupaca. Zimi prodaju ski opremu i ne pada im na pamet da nabavljaju biciklističku. Zato i nemaju elementarne delove i opremu.
Mada, nije to samo njihova karakteristika. Većina velikih u ma kojoj branši radi na sličan način, dok se mali prilagođavaju kupcu koji će im platiti sledeći telefonski račun.
  • 0

#17 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4657 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 26 February 2013 - 02:58 PM

Moja iskustva sa planetom su sarena, bar bila u zadnjih godinu dana.
Planetbike kod Arene.. Pitam prodavca za par stvari, kaze mi da mogu da se oslonim na prikaz stanja na njihovom sajtu, tj ono sto pise na sajtu da ima u odredjenoj radnji, sigurno ce i biti kad dodjem.
Naravno to nije slucaj, par dana posle toga sam otisao u radnju kod autokomande da kupim pumpu, ispostavilo se da je nemaju tu (iako je na sajtu pisalo da je imaju samo tu). Imali su jos jednu na Dorcolu pa sam se provozao do tamo.
Sledeci put kad sam otisao (do arene), hteo sam da kupim neko skuplje cateye svetlo. Sve super, svidelo mi se (cena bas i nije ali sta je tu je), prodavac-pomocnik cak i izvadio baterije iz pakovanja da probam svetlo. Ja vec odlucio, izvadio novac... Posle razgovora sa drugim kolegom, kasnije i poslovodjom, dosli su do zakljucka da ne mogu da mi prodaju to svetlo jer im se nesto ne slaze u sistemu. Kaze poslovodja ovom pomocniku da skloni ta svetla iz izloga/radnje. Pitam poslovodju da li postoji mogucnost da im ostavim novac posto svakako hocu da kupim svetlo, racun mi nije potreban, pa neka oni kasnije provuku kroz sistem ako im je bitno zbog cega god. On (ili jedan od prodavaca, ne secam se vise) mi maltene drcno odgovara i povisenim tonom da ne mogu da mi prodaju robu bez racuna bla bla... Na kraju sam uzeo jeftiniji primerak, iako sam hteo vise para da im ostavim, oni to nisu hteli :?
Jednom sam otisao do radnje na dorcolu ciljano da pogledam par stvari, lokal je bio zatvoren dal zbog sajma/izlozbe ili neceg slicnog, informacije na sajtu naravno nema.

Najbolja iskustva imam sa radnjom na autokomandi. Prodavci ljubazni, uvek hoce da pomognu, itd.


I ja sam otišao iz Zemuna po pumpu na autokomandu, jer je na sajtu stajalo da je imaju, ali prodavac je rekao da je u stvari nemaju, već im se samo vodi na stanju, ali u stvari oni je koriste za njihove potrebe, tj. pumpaju gume na biciklima koji su izloženi tamo.
Još jednom sam otišao po bljeskalicu koja je na internetu bila na stanju, a kad sam otišao da je uzmem, nisu mogli da je nađu, kao u pitanju je greška, a mesecima posle toga im se ista bljeskalica još uvek vodila na stanju.

Naravoučenije, prvo pogledati na netu, pozvati radnju telefonom, rezervisati, pa tek onda krenuti u kupovinu....
  • 0

#18 djape48

djape48
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1050 posts

Postavljeno 27 February 2013 - 12:57 PM

Ja sam ocigledno imao srecu sa PB, jer sve sto sam prvo video na netu je uvek bilo u radnji u koju sam isao (Dorcol, Autokomanda i NBG)
  • 0

#19 vidak

vidak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4657 posts
  • LocationNovi Beograd

Postavljeno 27 February 2013 - 03:14 PM

Ja sam ocigledno imao srecu sa PB, jer sve sto sam prvo video na netu je uvek bilo u radnji u koju sam isao (Dorcol, Autokomanda i NBG)

Jeste, imao si sreću, nego kad se kupuje u PB, treba proveriti koliko komada imaju na stanju, jer ako je ostao jedan komad nečega, velika je verovatnoća da toga uopšte nema, to je moje iskustvo....
  • 0

#20 rick_fox

rick_fox
  • Members
  • Pip
  • 23 posts
  • LocationLoznica

Postavljeno 27 February 2013 - 10:22 PM

Pre nekoliko dana odlučio sam da promenim obruč. Šta ću,gde ću, tražim Rigida Safety Line DP 2000, veličinu 28 ali nikako naći, imaju 26 ali to mi ne treba, nema veze, odlučujem se za ZAC 2000. Gde kupiti??? Igrom slučaja naletim na sajt http://www.zlatnitocak.rs. Registrujem nalog u 17h,naručujem obruč. U 18h zvoni mi mobilni, pitaju jesam li ja taj i taj-kažu šaljemo u ponedeljak(jer sam ja to naručio u subotu). U ponedeljak stiže mi sms da je sve poslato. U utorak već kod mene,sve ok,zapakovano profesionalno da ne može ni na koji način da se ošteti. Toliko o mom iskustvu sa ovim stvarima i o profesionalnosti i ozbiljnosti ovih prodavaca
  • 0




1 članova čita ovu temu

0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika