djole1997[drumas]
#121
Posted 08 May 2013 - 03:57 PM
Eto, u onoj vidljivoj ponudi koja izlazi na prodajnim sajtovima, većina vrhunskih bicikala se nudi sa kompakt pogonom, što svakako nije namenjeno takmičarima, već baš amaterima, što je jasan pokazatelj na kome tržište počiva. Za takmičare važe i uvek će važiti posebni uslovi nabavke.
#122
Posted 08 May 2013 - 04:37 PM
Drug je bio opsednut time da ima Ksyrium SL i na kraju je imao nekoliko pari . U isto vreme ja sam imao Bontrager Race Light stariji model mozda 2002-2003. godina. Ksyrium laksi nekih 250-300 grama. Pricam pricu o potpuno novim Ksyrium-ima a isto je bilo sa svim primercima.
Uglavnom, posto smo vozili cesto zajedno vidim da mi na malim brzinama stalno bezi i da stalno moram da dodajem da bih ga pratio kada premoreni jurimo 20 na sat na leru .
Cim stignemo na 27-28 ili 30 i vise km/h situacija se drasticno menja. Onda on ne moze mene da stigne.
Zbog toga i jos nekih stvari proda on te tockove (za koje sam oduvek verovatno samo ja tvrdio da su g.... od tockova ) i kupi Bontrager Aeolus 5.0. Al/karbon tocak dubine 5 cm i tezi od mojih Bontrager Race Light.
Sada ja njemu (mozda) malo odlazim na malim brzinama, na 30-tak na sat smo tu negde ali zato kada stignemo na 40 on ode kao sto je Kancelara odlazio na Rubeu pre nekoliko godina . Idemo uporedo i onda krene kao da ima motor. Za 3-4 ili 5 sekundi bez ikakvih problema napravi 10-tak metara razlike. Deluje neverovatno ali ko nije doziveo ili vozio ne moze da shvati kako to ide.
Napominjem da je prica o voznji na leru, nizbrdo, provereno ko zna koliko desetina puta.
Malo posle toga sam i ja uzeo kao i prethodne Bontrager Race Light ali iz 2011. godine i prica je genralno ista. Jeste ovaj nov tocak brzi nego stari ali u odnosu na Aeolus i njegovu aerodinamiku nema sta da trazi.
Malo sam budzio moje tockove jer im se freewheel cuo kao mitraljez pa je radila veca kolicina masti da umiri taj umilni zvuk sto je donelo osetno poboljsanje u kotrljanju na leru. Sada mi bezi na 45 km/h .
#131
Posted 08 May 2013 - 09:36 PM
5500km-2010
6400km-2011
3800km-2012
6080km-2013
7660km-2014
8500km-2015
5000km-2016
Moj zanat mi je dao vrh sa koga ću pasti“... Ako ste dostigli vrh, onda i pad može da bude veličanstven!“ D.V
#132
Posted 08 May 2013 - 10:20 PM
A baš tom liku što je prodao tvom drugaru te točkove je nudio u zamenu neki triatlonac iz Zagreba za te točkove, koji su klinčeri, ful karbonske duboke tubular CORIMA točkove, iste kao što vozi Astana. On se nešto dvoumio i troumio, pošto takvi točkovi vrede bar dvaput više i na kraju ipak odustao od zamene. Kakva bi se tek onda zver kotrljala našim drumovima, ostaje da nagađamo.
A naposletku, sve ukazuje na ono što si i ti sve vreme tvrdio, da je točak ipak definitivno najvažniji deo bicikla, za takmičare gotovo od presudnog značaja. Pa može mene duša da zaboli kad neko zaroni DA C50 u neko blatište i pesak na CX trci, al' se čovek time bavi da pobedi, pre svega.
Kada je Žolt prelazio u Radnički, nije pravio nikakav problem što će da vozi Scott Addict sa Ultegra mehanikom, samo je tražio da mu kupe par dobrih točkova. I kupili su mu, par karbonskih FF točkova koji su koštali kao ceo Scott sa normalnim točkovima. I šta je Žolt radio: pobeđivao, razume se (dok im sve skupa nisu biciklove popalili u Mađarskoj).
#134
Posted 09 May 2013 - 09:26 AM
5500km-2010
6400km-2011
3800km-2012
6080km-2013
7660km-2014
8500km-2015
5000km-2016
Moj zanat mi je dao vrh sa koga ću pasti“... Ako ste dostigli vrh, onda i pad može da bude veličanstven!“ D.V
#135
Posted 09 May 2013 - 10:08 AM
equinox glave, to je firma koja radi sa gigantexom,a oni su isto sto i tokrn i novatec. kaseta je ultegra 6700 11-25, gume ultremo ,isto polovne
http://www.dodaj.rs/...MW/dscn0712.jpg
http://www.dodaj.rs/...w7/dscn0710.jpg
#137
Posted 09 May 2013 - 12:08 PM
Sve zavisi koliko ce to da te kosta.Kad vec ne mogu polu-duboki izbor je pao na:
Bontrager Race Lite TLR
ili
Fulcrum racing 5
Pa sta mislite?
Ja ne bih bezao (cak sta vise) ni od ovakvih tockova:
http://www.cikloberz...w.php?id=100100
http://www.cikloberz...w.php?id=100099
Ne znam konkretno da li ovom paru nesto fali ili je problem cena, uglavnom dugo se prodaju.
Jeste da nema industrijske lezajeve, vec konuse, pa kao takav moze da bude "problem" zbog samostalnog odrzavanja neiskusnom vozacu ali je to tocak na koji se retko ko zali. Cini mi se da je tezak oko 1.6-1.7 kg (cisto informativno), kazu da je jak i ja licno ne bih imao nista protiv da ga vozim .
Plus sto za njih u Planetu imate sve moguce rezervne delove, od felne pa do konusa.
#140
Posted 09 May 2013 - 03:34 PM
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users