"Podesavanje" visine sedista i ugla i još par pitanja...
#21
Postavljeno 29 March 2012 - 02:00 PM
plus ovako nešto:
ili:
Ko brine o težini ili izgledu će možda da digne nos na takvu kombinaciju, ali bolje bicikl koji može da se vozi nego koji služi za ukras.
#22
Postavljeno 29 March 2012 - 04:36 PM
Isto tako, sećam se da sam viđala neki mtb, čini mi se da je bio Polar u pitanju kome je napravljen dupli korman, doduše cilj je bio da se napravi više mesta za svetlo ali efekat je bio viši korman i sve je vizuelno lepo leglo.
FalloutBoy: Nije mi problem da nađem neki praistorijski ram (jedan kom - muški crni već par decenija čami na kiši i vetru u dvorištu) ali pitanje je u kakvom je stanju: sve je to zarđalo i čisto sumnjam da neko čuva tako nešto u zatvorenom prostoru: većina i danas dobre mtb bajkove baca gde stigne a posle kukaju kako nisu ni za šta.
U planu je, za neka bolja vremena, da se kao ram iskoristi ram od neke trkačke bicikle, npr od polar furije , jer koliko se sećam kod njih je ram, tj deo gde se montira srednji pogon baš nisko. U stvari, tu bi mi samo smetao korman, sedište i eventualno pogon.
(a da se samo postavi naopačke korman, ima tu mesta za visinske razlike ? )
Fiery: Deluje OK, pogotovo prva slika i trebalo bi da se savršeno uklopi (bar tako vizuelno izgleda). Prva slika: To je deo kojim se uzdiže korman u odnosu na "cev" na koju se montira (neka vrsta nastavka)? (u tom slučaju, taj delić rešiće problem)
Razmišljam i o tome da se dodaju rogovi; ima onih zakrivljenih na koje je moguće premestiti ručice menjača/kočnice(???)
Nešto slično ovome .
U svakom slučaju, smernica nikada dosta. Hvala na trudu.
max. 2005 - 8.000 km
#24
Postavljeno 11 April 2012 - 06:44 PM
Rekoste da ovo ne može da se podešava??? ili?
max. 2005 - 8.000 km
#25
Postavljeno 11 April 2012 - 06:52 PM
Svejedno, trebalo bi da može, odvrneš onaj šraf što se vidi na drugoj slici i komplet sedište nagneš napred i ponovo stegneš šraf...
Lulu si nezgodno slikala, trebalo je iz profila uglavnom ne može da se podešava nešto posebno ali može da se okrene za 180 stepeni (po uzdužnoj osi) i tako spusti volan ali ako je lula sa velikim stepenom onda će dosta da spusti volan!!!
#26
Postavljeno 11 April 2012 - 07:42 PM
Pomeriš sedište napred ili ga malo nagneš (kipuješ) napred???
Svejedno, trebalo bi da može, odvrneš onaj šraf što se vidi na drugoj slici i komplet sedište nagneš napred i ponovo stegneš šraf...
Lulu si nezgodno slikala, trebalo je iz profila uglavnom ne može da se podešava nešto posebno ali može da se okrene za 180 stepeni (po uzdužnoj osi) i tako spusti volan ali ako je lula sa velikim stepenom onda će dosta da spusti volan!!!
Sedište treba da se kipuje. Pokušala sam sa tim šrafom, ali je neki tvrdoglavko pa sam odustala a i nisam bila najsigurnija. Znači, samo da primenim znatno veću silu.
Cilj je da se volan podigne a ne spusti. Odvrtala sam imbus na vrhu, čak ga i izvadila, pokušala da zarotiram ali ni makac ni u jednom smeru. Veća sila?
max. 2005 - 8.000 km
#27
Postavljeno 11 April 2012 - 07:51 PM
Za volan i lulu. Imbus sa gornje strane nema svrhe odvijati jer ona 2 srafa na luli u stvari drze lulu da se ne pomera. Na slici se ne vidi da li izmedju lule i "kape" na kojoj si odvijala imbus ima jos neka podloska. Ako nema ne diraj nista, volan se ne moze podici. Ako ima, skini lulu i tu podlosku, podlosku stavi ispod lule pa lulu na vrh. Onda ces morati da podesis zazor lezaja viljuske, sto skoro sigurno neces moci sama...
#29
Postavljeno 11 April 2012 - 08:33 PM
Znači: eventualno podešavanje visine bi se vršilo tako što bi se prvo skinula lula pa onda postavili novi "prstenovi" (ako ih ima na raspolaganju a kao sam dobro razmela, kod mene ih nema) pa na njih montirala lula? (eh, bili mi mnogo sumnjivi oni "prstenovi")
A ja htela da primenim klasiku: Iščupati - izvući cev na maksimum (trebalo bi da se na njoj nalazi graničnik koji označava dokle je bezbedno izvlačiti cev). Tako mi i treba kad sam htela aluminijum umesto gvožđa .
Evo još par slikica:
Kao što može da se vidi, sedište je malo niže u odnosu na korman tako da mi bukvalno treba dodatna razlika od samo 2-3cm. Ili je samo problem u mojoj glavi, tj preveliki strah (doduše opravdan jer svaka greška oko pogrešnog ugla je neoprostiva): Ipak je mirage mnogo veći u odnosu na pony a uz to ima nešto višlje pedale tako da zahteva i višlje sedište a samim tim i nestabilniji oslonac pri stajanju (na ponici sedište namešteno tako da se oslanjam gotovo celim stopalom o podlogu).
max. 2005 - 8.000 km
#30
Postavljeno 11 April 2012 - 08:43 PM
Po poslednjoj slici koja je postavljena se vidi da nema mesta za pomeranje lule na gore.
Najlaksa varijanta za lako i veliko podizanje visine volana je ovo:
http://www.cikloberz...ow.php?id=65802
#31
Postavljeno 11 April 2012 - 08:45 PM
Fora je u tome što tu nema izvlačenja cevi jer cevi pazi sad -> nema barem ne te koju ti očekuješ, sorry.
Kod tog bajsa cev viljuške prolazi kroz ram i izlazi tu gore gde je montirana lula, osim par lagera i još nekih stvari tu su ti pomenuti prstenovi koji čisto služe da popune prostor, uglavnom su stavljeni između lule i rama (znači ispod lule) a Zare je mislio ako ima tih prstenova iznad lule onad mogu oni da se premeste ispod nje i samim tim bi se lula podigla za veličinu tog prstena (što bi bio mizeran dobitak u visini od nekih 5mm najverovatnije). Nemožeš tu da dodaješ nove prstenove jer bi time smanjila površinu za kačenje lule, ona ne bi mogla komplet da obuhvati cev vile a samim tim ni ona kapa koju si ti zapravo skinula ne bi mogla da se montira...
Ukratko, zaboravi na ovo jer to nije rešenje, tu ništa ne možeš da promeniš. Nova lula bi mogla da promeni stvari ali bi pre kupovine valjalo izmeriti koliki bi bio dobitak u visini volana... Ili onaj nastavak što je Zare predložio...
#32
Postavljeno 11 April 2012 - 09:13 PM
Ja nisam razumela jer sam u glavi imala ideju da jednostavno iščupam cev (ali, ponavljam, "prstenovi", "prstenast izgled" mi je bio krajnje sumnjiv) a ne da preuređujem prstenove.
Uglavnom, sistem shvaćen: skine se lula i visina se reguliše tako što se oduzimaju ili dodaju (ako ih je bilo iznad lule) "prstenovi", pa zatim montira lula.
Uh, to je posao za servisera a ne za amatere
max. 2005 - 8.000 km
#33
Postavljeno 11 April 2012 - 09:34 PM
Divno, samo sam vežbala odvijanje i zavijanje takoreći beskorisnog šrafa ! (beskorisnog u smislu da ništa time ne postižem).
Ni jedna vežba nije beskorisna, sistemom eliminacije ti si bogatija za znanje o načinu na koji se problem NEMOŽE rešiti a praktično stečeno znanje najduže ostaje u glavi
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika