Jump to content


Fotografije

"Podesavanje" visine sedista i ugla i još par pitanja...


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
32 odgovora na ovu temu

#1 gerdap12

gerdap12
  • Members
  • Pip
  • 27 posts

Postavljeno 24 March 2012 - 08:01 PM

Imam veliki problem i veoma ograničena finansijska sredstva za rešavanje istog.

Naime pri vožnji bajka ugao između trupa i nogu (kada je pedala u gornjem položaju) nikako ne sme biti manji od 90 stepeni (čak je poželjno da isti bude veći) [-X : nešto ovako: _|, _/ a nikako ovako _\ i zbog toga već duže vreme jedino mogu da vozim malu poniku 20". Uz to, podizanje sedišta nije izvodljivo iz razloga što nema skakanja, nikako.

Posedujem Polar Miraža (2005 god, niži ram), da li se nekako može srediti da mi odgovara? Da li postoji pogon sa kraćim "drškama-nosačima" pedala (kada bi pedale bile makar samo 1-2cm niže, bilo bi OK) a koji bez problema može da se montira na miraža (pretpostavljam da bi onda najverovatnije trebao da se menja i prednji menjač): Neophodno je da max odstojanje pedale od poda, kada je u gornjem položaju, bude 41-42cm? Da li Zoom nosač upravljača može da se podešava? (uspelo mi je samo da odvrnem šraf, ali ni makac ni gore ni dole) :cry:

Druga neka varijanta bi bila da pony pretvorim u mali bicikl sa brzinama? Da li je izvodljivo i isplativo? Pony je novije proizvodnje i razlikuje se od starih modela. Točkovi 20" su sa duplozidnim Alu felnama, napred je prednja V-brake kočnica koja dobro koči, a zadnja kočnica je nožna (kontraš; pozadi nije predviđeno kačenje v-brake kočnice). Ne treba mi nešto extra ali ni nešto bezveze. Indexni menjači obavezno. Bitniji mi je zadnji pogon ("olakšice" za uspone) nego prednji (tu na kraju krajeva može ostati samo jedan zupčanik) jer nije mi dozvoljeno veliko opterećenje.

Bitno mi je da na kraju imam siguran bajk kojim se može bez problema preći minimum 40-50km dnevno ( u praksi to bi bilo najčešće 20-30 km dnevno) a da mi za to ne treba ceo dan.

Takođe, bila bih vam zahvalna ako bi ste izneli i okvirne vrednosti predloženih modifikacija.
  • 0

#2 Sirius9

Sirius9
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2510 posts
  • LocationStara Pazova

Postavljeno 24 March 2012 - 11:15 PM

n2:smiley-think005

Ako sam dobro shvatio, jedino rešenje za tebe bi bio recumbent bajk jer kod bilo kog klasičnog mtb-a (a još "gora" situacija je kod specjalki) nema ni teoretske šanse da ti ugao između trupa i butne kosti kada je noga u gornjem položaju pedale, bude 90° ili veći. To ti je maltene sedeći (kao na stolici) položaj, jedino čoper se tako vozi i pomenuti recumbent... Džaba i razmišljati o promeni pogona, lule ili šticne, ništa od toga ne može da ti obezbedi traženi ugao...
Poni prepravljati, hmmmm, možda je i izvodljivo uz intenzivne prepravke ali definitivno neisplativo. Poni je singlespeed, ne mogu tek tako da se dodaju brzine, ne bi mogao da koristiš standardnu kasetu nego bi morala da ide neka od onih zadnjih glava što ima konstantno varijabilni prenos (na berzi ih zovu "brzine u glavi" :D ) a pitanje je da li bi zbog širine ona uspela da stane u zadnju vilu, pa onda pletenje točka zbog druge glave pa da li postoje odgovarajuće žice!!! Kako god, mislim da je neisplativo...

... bajk kojim se može bez problema preći minimum 40-50km dnevno ( u praksi to bi bilo najčešće 20-30 km dnevno) a da mi za to ne treba ceo dan.


Pa ovo, ipak, najviše zavisi od vozača a najmanje od bajsa (ako izuzmemo bušenje guma isl. tehničke probleme) veće opterećenje -> veća brzina -> kraće vreme za dati put i suprotno, zakoni fizike u ovom slučaju rade protiv tebe :)
  • 0

profilepic.gif


#3 brko83

brko83
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2939 posts
  • LocationKV !!!

Postavljeno 25 March 2012 - 02:23 AM

Pazi ovako kao sto rece kolega nece da može.

Pravilo je da kada je kurbla u donjem polozaju i peta na pedali noga mora da stoji pravo tako da kada stavis prste na pedalu i vozis ne dolazi do potpunog ispravljanja kolena da ne bi doslo do ostecenja istog.

Sto se tice sedista probaj varijante od blago zakosenog ka napred do ravnog polozaja i vidi koji najvise odgovara.


Ahead set lule kao ta koju imas nemoguce je podesavati kao sto je moglo sa starim sistemom.

Sto se ponike tice imalo bi tu posla i to puno ali ne bi imalo smisla!
  • 0
Kupujem avid arch rival jednu ili obe celjusti!

Kupujem jedan xtr paralelogram u ocuvanom stanju(bez lufta)!

#4 djape48

djape48
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1050 posts

Postavljeno 25 March 2012 - 06:56 PM

Ne vidim u cemu je problem, jel se javlja bol u toku duzih voznji i gde? Sta fali tom Polar-u osim mozda zenskog sedla?
  • 0

#5 Sirius9

Sirius9
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2510 posts
  • LocationStara Pazova

Postavljeno 25 March 2012 - 07:27 PM

Pa s obzirom da kaže:

jer nije mi dozvoljeno veliko opterećenje.

ja sam skontao da čovek ima nekih zdravstvenih problema pa ne sme da se saginje previše i diže teško ili opterećuje se, zato i poni bajs, kod njega je položaj trupa više uspravan nego nagnut napred kao kod mtb-a???
  • 0

profilepic.gif


#6 IgorN

IgorN
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5457 posts

Postavljeno 25 March 2012 - 08:26 PM

Sto se ponike tice imalo bi tu posla i to puno ali ne bi imalo smisla!


Da li zvuci smisleno staviti zadnju glavu sa vise brzina.
SRAM pravi SPECTRO seriju sa 7 brzina i "torpedo" kocnicom.
Koriste se sve komponente koje vec popstoje
samo se preveze glava, Mozda ce cak i zbice odgovarati :)
  • 0

#7 djape48

djape48
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1050 posts

Postavljeno 25 March 2012 - 08:34 PM

Takođe, bila bih vam zahvalna

Svakako bih preporucio zensko sediste umesto muskog od mtb-a :D
  • 0

#8 gerdap12

gerdap12
  • Members
  • Pip
  • 27 posts

Postavljeno 25 March 2012 - 09:06 PM

Hvala na odgovorima.

Znači, i dalje pony i "expresna" brzina od max 10km/h, možda 15km/h; na obrtaje i silu ne mogu da računam. Znate li kako je to dosadno? Nije da sam nešto pre vozila brzo, ali sve što je ispod 15km/h je spoorrrrrrrrroooooooooooo.

n2:smiley-think005
Ako sam dobro shvatio, jedino rešenje za tebe bi bio recumbent bajk jer kod bilo kog klasičnog mtb-a (a još "gora" situacija je kod specjalki) nema ni teoretske šanse da ti ugao između trupa i butne kosti kada je noga u gornjem položaju pedale, bude 90° ili veći. To ti je maltene sedeći (kao na stolici) položaj, jedino čoper se tako vozi i pomenuti recumbent... Džaba i razmišljati o promeni pogona, lule ili šticne, ništa od toga ne može da ti obezbedi traženi ugao...
Poni prepravljati, hmmmm, možda je i izvodljivo uz intenzivne prepravke ali definitivno neisplativo. Poni je singlespeed, ne mogu tek tako da se dodaju brzine, ne bi mogao da koristiš standardnu kasetu nego bi morala da ide neka od onih zadnjih glava što ima konstantno varijabilni prenos (na berzi ih zovu "brzine u glavi" :D ) a pitanje je da li bi zbog širine ona uspela da stane u zadnju vilu, pa onda pletenje točka zbog druge glave pa da li postoje odgovarajuće žice!!! Kako god, mislim da je neisplativo...

... bajk kojim se može bez problema preći minimum 40-50km dnevno ( u praksi to bi bilo najčešće 20-30 km dnevno) a da mi za to ne treba ceo dan.


Pa ovo, ipak, najviše zavisi od vozača a najmanje od bajsa (ako izuzmemo bušenje guma isl. tehničke probleme) veće opterećenje -> veća brzina -> kraće vreme za dati put i suprotno, zakoni fizike u ovom slučaju rade protiv tebe :)


Znam odprilike kako bi trebao da izgleda bajk koji bi mi odgovarao ali za tako nešto trenutno nema se para: Da pedale budu nisko postavljene (kao kod starih pony bicikala i/ili trkačkih: jedino kod te starih ponika mogla sam da pomirim oba pravila oko podešavanja visine; da kada sedim mogu da se oslonim nogom na podlogu a da kada vozim da kada je pedala u donjem položaju noga bude gotovo sasvim ispravljena) tako da mi ostaje dosta mesta za podešavanje visine sedišta, upravljač klasičan kao kod mtb - bitno je da ne bude niži u odnosu na sedište; i naravno dobre kočnice (v-brake su mi sasvim dovoljne - ne bih vozila 100km/h već max 25, ev 30km/h na ravnom) i kvalitetniji indexni menjači.
Recumbent: Ako se misli na one koje se vozi takoreći ležeći, ni oni ne dolaze u obzir. Čoper već može, a ovo http://www.cikloberz... CikloBerza.com bi bilo idealno (sklopivost je totalno nebitna, bezbednost tj ispravnost je prioritet).

Pretpostavljala sam da pony nije jednostavan za prepravku ali se ponadala jer su ipak duplozidne alu felne i jer postoje mtb bicikli sa točkovima od 20" i to sa brzinama (klasičnim a ne u glavi), a već ima ispravnu prednju v-brake kočnicu (sa mojim brzinama generalno i ta jedna bi bila dovoljna, iskustvo) pa sam naivno mislila: zameni se srednji pogon pogonom sa kraćim kurblama ("držačima pedala), zameni se zadnji pogon (odokativno: sadašnja osovina-pogon je iste veličine-prečnika kao kod mtb; ili kompletan točak ako se ispostavi da je tako povoljnije i jednostavnije), dodaju se ručice za menjače i jedna za kočnicu (zadnju), sajle i ostalo se podrazumeva. Mene je brinula zamena srednjeg pogona i gde će da prođu sajle (jer ipak je ram sa mnogo više "krivina" nego mtb), tačnije kako bi posle radile.

Kao što rekoh, ni na opterećenje ni na obrtaje ne smem da računam i tu postoji granica- :cry:

Sto se tice sedista probaj varijante od blago zakosenog ka napred do ravnog polozaja i vidi koji najvise odgovara.


Ovo ću da probam, pa možda i upali pošto me otprilike z******* samo 1cm. Mogu da okrenem pedale bez problema (probala tako što sam se jednom rukom držala za vrata i okrenula pedale unazad) ali u pitanju je granični položaj a ne nameravam da ga vozim do pijace i nazad već duže (ponikom prelazim u proseku 16-17km dnevno neravnog puta: maximalno je bilo 24km). A ako to upali, vozim ga posle kod "Pjera" (a on je udaljen nekih 45-50km, ne znam tačnu kilometražu) pa da vidi da li može da legne srednji pogon sa kraćim kurblama (pretpostavljam da su to oni moji "držači" pedala) i onda sam na konju.

Ne vidim u cemu je problem, jel se javlja bol u toku duzih voznji i gde? Sta fali tom Polar-u osim mozda zenskog sedla?


Ma ništa ne fali miražu, fali meni jer iz zdravstvenih razloga ne smem da izvodim određene pokrete i svako prekoračenje ograničenja sa ogromnom verovatnoćom donosi jako nezgodne situacije (o kojima izbegavam da razmišljam :cry: ). A što se tiče sedišta: Imam ono sa rupom i mogu da kažem da je meni super, mislim bilo je dok sam mogla, tj. smela da vozim miraža. :cry:

Pa s obzirom da kaže:

jer nije mi dozvoljeno veliko opterećenje.

ja sam skontao da čovek ima nekih zdravstvenih problema pa ne sme da se saginje previše i diže teško ili opterećuje se, zato i poni bajs, kod njega je položaj trupa više uspravan nego nagnut napred kao kod mtb-a???


Baš tako, zdravstveni problem. Smem da vozim bajk ali pod uslovom da ne prekršim određena pravila.


Da li je neko nekada nešto petljao oko kurbli u smislu da ih je sekao pa vario. Eh, kada bi to bilo moguće i kasnije bezbedno dobila bih totalno besplatno rešenje. Odseče se parče sa sredine, ponovo zavari, eventualno ojača sa dodatnim šipkama i mašala. =D> #-o (bez smejanja, moliću)
  • 0
km po km ... ==> ... >= 1.000 || 2012 - >1000 km
max. 2005 - 8.000 km

#9 valsorimkaran

valsorimkaran
  • Members
  • PipPipPip
  • 80 posts

Postavljeno 25 March 2012 - 09:18 PM

ja ne vidim u cemu je problem ? poziciju kao na ponici ? a da vozi polara :idea: Stavi korman od ponike na svoj mtb - polar, investicija su ti novi buziri i sajle, korman od ponike i neko udobnije sediste..

edit :
jos nesto zamenuti lulu najkracom mogucom ili ovu postojecu okrenutu ka nazad, i obratiti paznju oko izbora koramana tj da li je lula os ili klasicna, zbog izbora kormana od ponike ili bmx...
  • 0

#10 gerdap12

gerdap12
  • Members
  • Pip
  • 27 posts

Postavljeno 25 March 2012 - 09:28 PM

Sto se ponike tice imalo bi tu posla i to puno ali ne bi imalo smisla!


Da li zvuci smisleno staviti zadnju glavu sa vise brzina.
SRAM pravi SPECTRO seriju sa 7 brzina i "torpedo" kocnicom.
Koriste se sve komponente koje vec popstoje
samo se preveze glava, Mozda ce cak i zbice odgovarati :)


Znaš li možda koliko košta? Jesu li duplozidne alu felne olakšavajuća okolnost (zadnja glava je šira u odnosu na stare pony, odokativno izgleda isto kao kod mtb)?

Svakako bih preporucio zensko sediste umesto muskog od mtb-a :D


A ja svoje sedište ne bih da menjam ni pod razno. :D
[img]http://www.google.rs/imgres?q=sedi%C5%A1te+za+bicikl+sa+rupom&hl=sr&sa=X&biw=1440&bih=785&tbm=isch&prmd=imvnsfd&tbnid=CC5W62Roh2C8zM:&imgrefurl=http://www.kupindo.com/Delovi/9703021_NOVO-SELLE-SCT-CRNO-CRVENO-SEDISTE-SA-RUPOM-&docid=wANK25PYeiFiIM&imgurl=http://www.kupindo.com/NOVO-SELLE-SCT-CRNO-CRVENO-SEDISTE-SA-RUPOM-_slika_O_1261895.jpg&w=1600&h=1200&ei=E4xvT93PIafi4QST8OG_Ag&zoom=1[/img] (boje nisu iste)
  • 0
km po km ... ==> ... >= 1.000 || 2012 - >1000 km
max. 2005 - 8.000 km

#11 gerdap12

gerdap12
  • Members
  • Pip
  • 27 posts

Postavljeno 25 March 2012 - 09:35 PM

ja nevidim u cemu je problem ? poziciju kao na ponici ? a da vozi polara :idea: Stavi korman od ponike na svoj mtb - polar, investicija su ti novi buziri i sajle, korman od ponike i neko udobnije sediste..


Ček, ček... moguće je na polara staviti upravljač-korman isti kakav je na običnim kontrašima (npr. od ponike)? Onda, investicija bi bila samo u buzirima i sajlama jer ima šta da se rastura :D .
Mada, ne znam kako: korman od polara je znatno širi/deblji (alu ram) u odnosu na pony? :(
  • 0
km po km ... ==> ... >= 1.000 || 2012 - >1000 km
max. 2005 - 8.000 km

#12 djape48

djape48
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1050 posts

Postavljeno 25 March 2012 - 09:40 PM

A ja svoje sedište ne bih da menjam ni pod razno. :D

Ok, ti znas bolje od svih sta tebi odgovara. Nadam se da ces naci neko resenje.
P.S. Nabudzena ponika, e to bi bilo zanimljivo videti :D
  • 0

#13 valsorimkaran

valsorimkaran
  • Members
  • PipPipPip
  • 80 posts

Postavljeno 25 March 2012 - 09:43 PM

ti zelis ovakvu poziciju
http://desmond.image....jpg&res=medium
pa samo treba obratiti paznju na deo gde lula hvata korman, da li su iste debljine to mozes proveriti sublerom, mislim da novije ponike imaju standardno 25,4 mm deo gde lula hvata korman, koliko se secam dimenzije neka me neko slobodno ispravi... proiveri to, a onda bi samo morala da promenis buzire i sajle sto je investicija oko 5 do 10 evra zavisno od kvaliteta...
  • 0

#14 Sirius9

Sirius9
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2510 posts
  • LocationStara Pazova

Postavljeno 25 March 2012 - 10:27 PM

Oh ja se izvinjavam, nisam primetio da se žensko krije iza nick-a 8) sory :oops:

Što se tiče prepravki u suštini ništa nije nemoguće, tj. sve može da se sredi i kurble da se skrate i prednji pogon da se uglavi od mtb-a i zadnji točak sa klasičnom kasetom ali je količina tih prepravki velika, maltene bi trebalo poni poseći na delove i ponovo sklopiti/zavariti. (Inače prednji pogon i nije toliko neophodan a ideja sa brzinama u zadnjoj glavi je tehnički mnogo izvodljivja a mislim da bi dala i dobre rezultate...).
Kada je rekumbent u pitanju tu ima mnogo različitih varijanti a siguran sam i da ne bi izašao tako skupo kada bi se sastavila ekipa dobrovoljaca voljnih da napravi bajs od nule.
Evo recimo ova varijanta mi deluje pogodno a voleo bi i lično da iprobam tako nešto :)
Postavljena slika

P.S. malo razočarenje: duple alu felne igraju malu ulogu u bilo kakvoj prepravci, maltene nikakvu, ako bi mogal da uslikaš taj tvoj poni i okačiš par slika lakše bi procenili šta je moguće odraditi :wink:
  • 0

profilepic.gif


#15 valsorimkaran

valsorimkaran
  • Members
  • PipPipPip
  • 80 posts

Postavljeno 25 March 2012 - 10:49 PM

moje misljenje je da je najlakse i najispltljivije da prepravi svog polara mtb u city varijantu :) sto se kaze naci odogovarajucu lulu i korman, zamenutu bizire i sajle, ste nece mnogo kostati a devojka ce imati dobar bicikli sa prednjim suspenzijom, i dobrim kocnicama i pregrst konbinacija prenosa, pa ako treba moze da juri i 40 km/h koliko je noge nose :)
naravno to je moje misljenje, jer ja sam kao klinac hteo od ponike da pravim brzinca, sto i nije ne izvodljivo nakaci se neki menjac za celicne ramove i promeni zadnja glava koja ima kasetu - ili ceo set zubcanika od 5, 6, 7 brzina (stari klasicni nacin) sto predstavlja nove probleme tj treba da se promene zbice tj upletu nove na stari obruc tocaka, e da samo tu je pitanje da li na ramu postoji mesto za zadnje kocnice, sto se kaze igranja do mile volje ;)
  • 0

#16 gerdap12

gerdap12
  • Members
  • Pip
  • 27 posts

Postavljeno 27 March 2012 - 02:32 PM

Čim stignem, kačim slike "ponija". Pretpostavljam da vas zanima ceo ram, zadnji točak (zadnji pogon) i srednji pogon? Nema predviđenog mesta za kačenje kočnice pozadi.

Više mi se sviđa varijanta da malo prepravim miraža nego da experimentišem sa ponikom. Mada, da ne zvučim nezahvalno, mislim da, ukoliko se ispostavi izvodljivo, da će nastradati srednji pogon na miražu tj biti zamenjen sa pogonom sa kraćim kurblama (imam neku ovlaš informaciju da tako nešto postoji i da se ugrađuje u dečije brzince) iz prostog razloga što bi mi odgovarala mogućnost da malčice spustim sedište radi boljeg oslonca pri kretanju, odnosno stajanju.

Imala sam i pre sličnih problema ali nije bilo strašno ako "zgrešim" ali sada problem su veštački kukovi (oba) i nema mesta za pogreške.

U suštini, meni ni ovaj mali pony ne smeta i sa njim može da se stigne prilično daleko: potrebno je dovoljno vremena i dobra volja i istrajnost, i (u mom slučaju) povoljan ili još bolje nikakav vetar (hm, uvek će u bar jednom smeru duvati u lice). Evo, juče i danas se ovde baš razduvao i "prizemljio" me.

Valsorimkaran: jeste otprilike taj položaj, bitno je da nema prekoračenja ugla.
bike01.jpg (crvenom bojom je označen apsolutno nedozvoljen položaj, dok žutom je dozvoljen, ali poželjno je da bude van opsega).

Sirius9: Trotočkaši mi nisu zanimljivi, mada bi mi bilo (možda) najpametnije da vozim nekog trotočkaša.
  • 0
km po km ... ==> ... >= 1.000 || 2012 - >1000 km
max. 2005 - 8.000 km

#17 Sirius9

Sirius9
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2510 posts
  • LocationStara Pazova

Postavljeno 27 March 2012 - 06:36 PM

Imaj samo u vidu da skraćivanje kurbli otežava pedaliranje (sad sam se setio toga) znači što su kurble kraće to je veća sila potrebna da bi se iste okretale a razlika nije zanemarljiva (u odnosu na duže kurble)...
  • 0

profilepic.gif


#18 gerdap12

gerdap12
  • Members
  • Pip
  • 27 posts

Postavljeno 27 March 2012 - 06:54 PM

Imaj samo u vidu da skraćivanje kurbli otežava pedaliranje (sad sam se setio toga) znači što su kurble kraće to je veća sila potrebna da bi se iste okretale a razlika nije zanemarljiva (u odnosu na duže kurble)...


Sve ima cenu: Ova opcija otpada. :( (varijanta je bila da se dosta skrate, tako da bi rezultat bio duplo opterećenje a onda mi jedno brdo i dalje ostaje dužno)
  • 0
km po km ... ==> ... >= 1.000 || 2012 - >1000 km
max. 2005 - 8.000 km

#19 valsorimkaran

valsorimkaran
  • Members
  • PipPipPip
  • 80 posts

Postavljeno 27 March 2012 - 08:40 PM

O poziciji nogu o kojoj ti govoris tj. o zoni gde noge zaklapaju ugao koji si ti obelezila crvenom bojom(ona se postize jako spustenim sicom ili jako malim ramom) nisu zdravi ni za zdravog coveka, u tom uglu se jako tesko vergla stvara se veliki napon u kukovima i kolenima, cak se oseca tezina u donjem delu trbuha i kicme, skracivanje kurbli nije nikako prporucljivo, za svaku visinu coveka postoji preporuka za duzinu kurbli, ako se radi o profesionalnom fitu ali moze se naci na you tubu mnogo toga kako treba da bude pozicija sedenja na biciklu, a posto je stanje kod tebe kakvo jeste i imas proporucena ogracnicenja od strane lekara, moj predlog ti je samo da preporavis korman i da dodjes iz mtb pozicije na city poziciju sedenja...
evo jednog zanimljivog klipa i ako nije za fit city bicikla ali moze da posluzi za razumevanje kako je najbolje da ste pozicionirani na biciklu
  • 0

#20 BikeGremlin

BikeGremlin
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8886 posts
  • LocationNovi Sad
  • Bajk:Scott Speedster

Postavljeno 28 March 2012 - 07:01 PM

Stariji ramovi bicikala su bili pravljeni tako da glava pogona bude niže od tla. MTB je uveo modu da to stoji više, pa su skoro svi novi ramovi tako pravljeni. Zato stariji ramovi omogućavaju da se, sedeći na sicu pravilne visine za vozača, dodirne tle nogama. To je na novim biciklima nemoguće. Dodatna čar starih ramova je obavezno kačenje prednjeg točka nogama pri oštrom zakretanju kormana. :)

Možda je jeftino, a efikasno, rešenje problema pokretača teme da vija neki stari bicikl koji se da dovesti u vozno stanje? Za malo para. Ne znam koliko ovo pomaže, al' eto, sad sam se setio čitajući o starom ponici sa čijeg sica se zemlja mogla domašiti nogama. Zato će retko koji novi ram (pogotovo planinskog bajsa) da reši problem.

Tako se rešava to da je sic dovoljno nisko za hvatanje tla.

Drugi problem je pomenuti ugao. Koliko vidim, jedina opcija je kratak/manji ram sa visokim kormanom, kako bi se sedelo praktično uspravno. Obavezno sic s federima jer će kičma dosta da trpi - kad se oseti koliko može biti već prilično kasno.

Ostaje problem jeftinih brzina, menjača. U to se slabo razumem, koji bi pasovao na stari ram ponike, maksi ponija, ili nešto slično.


U svakom slučaju želim sretan i siguran oporavak i istrajnost u čeličnoj volji!
  • 0

bikegremlin-logo-250x80-1.png





0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika