Uvod u road cycling
#141
Postavljeno 03 June 2013 - 11:01 PM
#142
Postavljeno 04 June 2013 - 06:10 AM
#143
Postavljeno 20 June 2013 - 09:52 PM
#147
Postavljeno 25 June 2013 - 07:31 AM
Inače zvog ovog bajsa sam pitao:
http://www.cikloberz...w.php?id=108141
A pazario je ovog:
http://www.cikloberz...w.php?id=111581
Verovanto bi mu ktm više odgovarao, čak i da je malo manji verovatno je bolje nego kad je veći ali panasonic je nešto bolji a ktm mu se nije baš ni svideo po izgledu.
#148
Postavljeno 25 June 2013 - 01:57 PM
#150
Postavljeno 12 April 2014 - 03:27 PM
e sad hocu da kupim nesto novo, pa gledam nocvog drumasa prednji pogon je 50/34 , bojim se da ce mi 34 biti premalo (mozda i ne ) . to i jeste pitanje bojim se da ce biti situacija da mi je 34 malo , a 50 veliko
#151
Postavljeno 12 April 2014 - 04:52 PM
pitanje : vozim starog drumasa, prednji pogon 52/42 . kad duva vetar tezak pogon , nema sta
e sad hocu da kupim nesto novo, pa gledam nocvog drumasa prednji pogon je 50/34 , bojim se da ce mi 34 biti premalo (mozda i ne ) . to i jeste pitanje bojim se da ce biti situacija da mi je 34 malo , a 50 veliko
Biće. Zato postoji 39 zuba. Ako si jak & lak, u kondiciji, biće ti dovoljno dobar, a ako nisi - uzmeš triple i imaš 50-39-30. Meni to radi posao.
#155
Postavljeno 23 July 2014 - 11:17 AM
Pitam se nešto oko one dodatne oplate, zaštite protiv bušenja... Da li to štiti samo protiv trnja i slično ili i smanjuje mogućnost snakebite-ova makar malo? Mislim može li se reći da bi u nekim situacijama (manja rupica na putu i slično) guma sa zaštitom preživela u odnosu na običnu, na istom pritisku naravno? Jel to ide samo po gaznom sloju? Ako je tako onda verovatno ne pomaže u takvim slučajevima...
#156
Postavljeno 23 July 2014 - 12:01 PM
Ima guma sa zastitom sa strane (snake skin naziv kod schwalbe) i/ili zastitom od snake bite-a (snake bite naziv kod schwalbe) Prvo se odnosi na dodatni sloj sa strane a drugo na dodatni sloj u delu gde se javlja snake bite. Zasto u ovoj kategoriji pitanje o gumama?
#157
Postavljeno 23 July 2014 - 01:19 PM
Pa nemam pojma, vidim ovde se o svačemu diskutovalo a nisam našao zgodnije mesto za početničko pitanje o drumskim gumama... (zaboravih naglasiti da pitam za road gume).
Ja ne bušim skoro nikad, takvi su mi (slabo prometni) putevi i nema mnogo rizle, stakla i otpadaka uz put, ali sam zato više puta precvikao već je počelo da me nervira. Poslednji put prednji točak samo je malčice trucnulo, ne znam šta je bilo jer sam bio iza kamiona, a veoma me zanima. Pošto je asfalt perfektan samo može da bude neki krupniji oštar makadamski kamen ili ona mala rupica što ostane posle merenja debljine asfalta, ne znam šta treće. Pa me interesuju tuđa iskustva, da li je uopšte moguće precvikati gumu na takvu rupu?
#158
Postavljeno 23 July 2014 - 01:49 PM
Za snake-bite jedino rešenje je jako naduvana guma, za drumaša posebno, jer snake-bite prouzrokuje udarac gume u felnu prilikom prelaska preko neke prepreke, zbog slabog pritiska u gumi.
Kupi gume koje se pumpaju na 8 bara pa naviše, trebaće ti jaka pumpa za takve gume, i obavezno pumpanje svaka dva tri dana na maximalan dozvoljen pritisak, ili pred svaku vožnju ako je razmak izmedju vožnji veći od tri dana.
Jeftine, a dobre gume koje koristim su Vittoria Rubino 700x23c za 16e, prodaje ih nikidr na berzi i pumpaju se na 10bar maximalno, svi koji ih voze hvale te gume, ja sam je uzeo skoro jer mi se nova schwalbe lugano posle 1300km raspala, krš teški, izgleda da je stari lager u pitanju jer izgleda kao da je istrulila...
#159
Postavljeno 23 July 2014 - 01:50 PM
Naravno da je moguce, kad god se guma sabije do felne postoji opasnost od ustinuca ili snake bite-a. Da rese taj problem neko poveca pritisak guma, neko uzme sire spoljne gume, neko cak smanji pritisak, neko kupi spoljnu gumu drugog proizvodjaca...
http://www.youtube.c...QSpuhIQg1A#t=83
#160
Postavljeno 23 July 2014 - 02:26 PM
Znam ovaj klip video sam to ranije . Samo ovde nema govora o takvoj prepreci, eventualno kamen 2-3 cm.
Znači kažeš da je moguće, ok. Stvarno izgleda da je to (klasičan bočni snakebite), vratio sam se da vidim ali ne znam tačno jer nije odmah ispustila ali jedna od tih rupa (ima ih nekoliko na deonici) je baš tu negde. Al je bila frka kad je na 60km/h počeo da podrhtava korman i kad sam skontao da je guma poluprazna, ali ukočih zadnjom bezbedno na vreme.
Šta znam, meni je uvek izgledalo da je prečnik tih rupa premali za tako nešto. Već sam bio pre na iskušenju da uzmem peska ili zemlje i da ih popunim .
Kad smo dobili nov put na deonici koja mi je obavezna na svakoj vožnji bio sam srećan ko malo dete, jer su pre toga bili krateri i mučenje, pogotovo kad se noću vraćaš umoran i nisam tad imao dobro svetlo. I kad je završen put nervirale su me te rupe koje kvare doživljaj vožnje po "pisti" i baš sam testirao namerno preko njih i izveo izgleda pogrešan zaključak da se ne može na to cviknuti, već na oko 30km/h točkovi skoro prelete pa sam mislio da je problem samo kod niske brzine. Mada na većoj brzini je dodir kraći ali je i udarac jači...
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika