Jump to content


Fotografije

Capriolo Firebird


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
220 odgovora na ovu temu

#21 arioth

arioth
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2939 posts
  • LocationMagnitogorsk

Postavljeno 27 November 2007 - 08:04 PM

Ne treba biti ovde izricit, to sto Capriolo ili Planet bike nemaju svoju proizvodnju je sasvim normalna pojava. Veliki svetski brendovi su uglavnom 90% sa istoka i tamo se ramovi i proizvode. Daleko od toga da svi oni tamo imaju svoje fabrike! Scott, Specialized, Felt, Yeti, GT, Giant i mnogi drugi su samo jedni od mnogih koji odande narucuju svoje ramove.


To sam i ja hteo upravo da kazem.
  • 0
Before you ask stupid questions, ask GOOGLE first

#22 robhood

robhood
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 867 posts

Postavljeno 27 November 2007 - 08:12 PM

Lepo izgleda,ali Sora delovi [-X
  • 0

#23 mixitron

mixitron
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5802 posts
  • Bajk:Moj, moj

Postavljeno 27 November 2007 - 11:45 PM

Lepo izgleda,ali Sora delovi [-X


Pa jel' lepo piše da je entry level... jedino je problem u ceni.
  • 0

#24 Hari

Hari
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1921 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 28 November 2007 - 04:54 AM

Na ovom bajsu da umesto Capriolo pise neki poznati svetski brend, na njega bi gledali sasvim drugacije. Nikom ne bi smetalo slabija oprema na bajsu i gde je ram proizveden.
Po meni nema razlike u ovome ramu koji se proizvodi na Tajvanu i recimo Meride sa Tajvana. Sluzice i jedan i drugi.

U praksi postoji kontrola kvaliteta proizvoda prema trzistu za koje je proizvod namenjen. Sama kontrola proizvoda u velikoj meri diktira cenu krajnjeg proizvida, a zad zamislite kavko smo mi trziste, i sta mi zahtevamo od proizvodjaca? Samo da je sto jeftinije moguce.

Jedan od problema je sto smo mi strasno razmazeni kupci. Kupujemo i vozimo bicikle koje je veliko pitanje da li nam uopste trebaju, i gledamo samo sta na njima pise i nista vise od toga. Verujte mi na rec velikoj broju ljudi mogao bi prodati Cannondale i da pise cirilicom. Razlog je jednostavan, kradena roba i daleko nize cene od realnih. Kada uzmemo u obzir nov legalan bicikl iz radnje, cena je relativno ok, a problem je veci u nasim platama i standardu. :?
  • 2

#25 gaja

gaja
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 posts

Postavljeno 10 December 2007 - 10:53 AM

To za Tajvance i ramove je apsolutno tačno:

http://www.trigoncycles.com.tw/
  • 0

#26 meffisto

meffisto
  • Members
  • PipPip
  • 41 posts

Postavljeno 10 December 2007 - 06:08 PM

Ne treba biti ovde izricit, to sto Capriolo ili Planet bike nemaju svoju proizvodnju je sasvim normalna pojava. Veliki svetski brendovi su uglavnom 90% sa istoka i tamo se ramovi i proizvode. Daleko od toga da svi oni tamo imaju svoje fabrike! Scott, Specialized, Felt, Yeti, GT, Giant i mnogi drugi su samo jedni od mnogih koji odande narucuju svoje ramove.


Tačno. Ja sam samo pitao odakle su ramovi bez losih namera. Jedan od razloga je i zato sto se pri uvozu takvog rama sa istoka placa carina+PDV sto ume znatno da poveca cenu, na šta se ovde mnogi i žale. Ako se na to dodaju i ostale komponente koje su takodje iz uvoza ispada da je bicikl 100% uvozna roba, a mene je to zanimalo.

Što se tiče Scott, Specialized, Felt, Yeti, GT, Giant i drugih velikih korporacija oni imaju svoje inžinjere i dizajnere koji sami projektuju ram, koji se kasnije samo "sklopi" u nekoj dalekoj zemlji. Međutim, ne bih rekao da je to slučaj i kod Capriolo.

U svakom slučaju verujem da je za ove pare sasvim pristojan bike.
  • 0

#27 spiralc

spiralc
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 170 posts
  • LocationKnjazevac

Postavljeno 13 December 2007 - 11:59 AM

Ramove narucuju iz kine, kao i vecina "proizvodjaca". Znam da je bilo dosta prituzbi na karbonske ramove izradjene u kini.
  • 0

#28 gaja

gaja
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 posts

Postavljeno 14 December 2007 - 02:04 PM

Karbonski ramovi kada se ok urade praktično su neuništivi (mada ima onih koji se deklarišu za masu vozača do 75kg, kod Scott-a npr. tog ograničenja nema - mada je svakako poželjno da vozač bude što lakši). Medjutim, ako su loše napravljeni, postaju prava opasnost i potencijalno samoubilačko orudje. Za razliku od metala, kod kojih se kao prvi znaci bilo kakvih problema (zamora materijala i sl.) pojave naprsline kod karbonskih ramova to nije slučaj..
  • 0

#29 magellan

magellan
  • Members
  • 7 posts

Postavljeno 28 February 2008 - 10:42 PM

već sam prešao prvi 50 km sa firebirdom.Za sada dobro radi,i zadovoljan sam sa ramom
  • 0

#30 Ciklo

Ciklo
  • Administrators
  • 3830 posts
  • Location-= BGD =-
  • Bajk:Pinarello/Trek

Postavljeno 28 February 2008 - 11:26 PM

baci koju sliku :)
  • 0

#31 magellan

magellan
  • Members
  • 7 posts

Postavljeno 01 March 2008 - 01:21 PM

evo slike
Moja rama je prototip druge generacije.Prva je bila samo za slikanje i za potražnje greške.Ovo je skoro konačni,ali u odnosu za prvo ima različite farbanje,varanje i dimenzije.Kod ramove za prodaju,varanje verovatno biće skinut+neke sitne promene sa nalepnicama....do sadašnjih saznanja,ovo je unikat.

Attached Thumbnails

  • firebird2.jpg
  • firebird3.jpg
  • firebird.jpg

  • 0

#32 negas

negas
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 450 posts
  • LocationKako kad !

Postavljeno 27 March 2008 - 05:04 PM

Bajk je OK, vidim na ovom tvom dve sajbne napred, na pogonu?!Prvi je imao tri?
E sad, mozda mogu malo da snize cenu bar za pocetak, dok ne krene prodaja u vecem mahu!
Jer si ga uzeo na kredit, i koiika ti je rata, ako ti nije indiskretno pitanje!
Jer pazi ima soru, a za ove pare ipak moze da se uzme veoma jak polovni i to malo vozen, a sa jacom opremom!!!
  • 0

#33 magellan

magellan
  • Members
  • 7 posts

Postavljeno 28 March 2008 - 12:36 PM

viewtopic.php?f=5&t=9&st=0&sk=t&sd=a&start=90
Evo konfiguracije mojih.Kao što vidiš,ja posebno sam kupio delove(isključivo nove) i na kraju sa starog (Puch) sve smo prebacili na ovu ramu.Sad sam odmerio, 9,5kg je težina mog bicikla,a njihov 10,8.+ovo je najveća rama 57,5cm(više marerijal=viša težina)Ram sam nabavio preko veze,al imaju oni neki plavi drumski za 3000i nešto i onda možeš sam za sebe izabrati i kupiti delove koje tebi odgovaraju.Naravno samo u slučaju ako ti važniji da vođiš od onog da šta voziš.Inače čuo sam i ja da oni imaju neke kredite,treba ih pozvati.
  • 0

#34 negas

negas
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 450 posts
  • LocationKako kad !

Postavljeno 15 April 2008 - 04:24 PM

Hm, magellan, veoma zanimljivo sto si ti uradio, da napakujes drumasa na capriolo ram!
E sad posebno i veoma me interesuje :shock: , kazes imaju nekakve ramove za drumase-plave boje, jer tako ???(ma nije ni bitno, nego si cisto tako rekao u komunikaciji ok)! Jer si ih ti video, da li ih ima dosta, da nije naisla neka mala serija, i da li imaju manje visine, tu na primer kao sto su kod starijih ramova one mere ajd, oko 52-54!
I kazes oko 3000 i nesto din!?jel?
jer ima ne njihovom sajtu?
  • 0

#35 Ciklo

Ciklo
  • Administrators
  • 3830 posts
  • Location-= BGD =-
  • Bajk:Pinarello/Trek

Postavljeno 15 April 2008 - 04:29 PM

drugar je uzeo taj no name plavi pre 2 god u capriolu i jos ga sluzi...
  • 0

#36 negas

negas
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 450 posts
  • LocationKako kad !

Postavljeno 15 April 2008 - 04:44 PM

drugar je uzeo taj no name plavi pre 2 god u capriolu i jos ga sluzi...


Ok, shefe, nego se plasim da li ga ima josu Capriolu?
  • 0

#37 Ciklo

Ciklo
  • Administrators
  • 3830 posts
  • Location-= BGD =-
  • Bajk:Pinarello/Trek

Postavljeno 15 April 2008 - 04:51 PM

bilo je neke price da je slab ispod vrata i da hoce tu da pukne.
  • 0

#38 Hari

Hari
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1921 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 16 April 2008 - 08:19 PM

Ovi ramovi obzirom koliko kostaju vise su nego dobri. Klici pocetnici po klubovima dobijaju takve da voze. Mana koju imaju je losa farba i lako se gule.
  • 0

#39 gaja

gaja
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 posts

Postavljeno 16 April 2008 - 09:23 PM

Uz sve dužno poštovanje ali drumski ram mora da u normalnim uslovima ekspolatacije izdrži 40000 do 50000km (što se u principu smatra i projektovanim radnim vekom za groupset). Ako ram ne može da izdrži ovu kilometražu u normalnim radnim uslovima (a to je vožnja po drumu) onda je po meni opasno voziti takav bicikl.. Jer prelom donje cevi je sličan prelomu viljuške (da ne kažem veoma opasan).
  • 0

#40 negas

negas
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 450 posts
  • LocationKako kad !

Postavljeno 17 April 2008 - 04:43 PM

Pa jeste, al valjda nece da pukne, tek tako, sem ako ne tresnes velikom brzinom u neku rupcagu, neki bunar! Mada to ne prsne tek tako, vec uvek ima nekog risa, pa onda ga treba cesce pregledavati na tom mestu, pa ako ti se pojavi nesto, malo ga opteretis tu i vidis sta je? Nadam se da nece da puca ako ga vozim rekreativno, jer jedno je trka-gde gazis sta god da ti je na putu, a drugo je rekreacija...
  • 0




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika