Parkiranje menjača
#1
Postavljeno 02 November 2007 - 03:04 PM
#2
Postavljeno 02 November 2007 - 07:56 PM
MTB do groba a i posle...
#4
Postavljeno 03 November 2007 - 12:04 AM
Slicnu pricu sam cuo od jednog penzionera (tezak snob) da zimi auto treba podici na klocne da opruge odmaraju. Mislim budalastine ko jos dize kola na klocne? Mozda oni u lazi.
Zadnji put sam otisao do jednog servisa i majstor je zamenio buzir i sajlu i od tada menjac radi kao nov a star je preko 10 godina. (exage) Nikakve price o spustanju menjaca na mali nisam cuo samo je covek napomenuo da vozim izuzetno prljav bicikl i da takav moram da ocistim kako bi mi duze trajao. Rekao je da lanac obrisem posle dve tri voznje i pre sledece podmazem nekim retkim uljem.
#5
Postavljeno 03 November 2007 - 12:56 PM
Drugo, ima logike, da opruge i sajle ne bi bile nategnute svo vreme... e sad koliko je to stvarno bitno u praksi...valjda iskusniji vozači znaju!
#6
Postavljeno 03 November 2007 - 03:59 PM
#7
Postavljeno 03 November 2007 - 04:18 PM
Covek je bio u pravu ,najbolje da ti pocnes da peres svoj bike za pocetak.
Nemoj da se zamaras sa polozajem menjaca i zaverama sa foruma.Tesko da ces ovde procitati nesto tacno i korisno,pogotovo ne od ljudi koji vole MTB i biciklizam uopste .
Ko je jos cuo za postenog finansiskog direktora ?
Shomi vidimo se na sud-u !
#8
Postavljeno 03 November 2007 - 06:46 PM
NIko na forumu nece da iznosi neistine, pogotovo sto vecina ljudi sa foruma redovno rekreativno vozi, takmici se ili su bivsi takmicari. Recimo stariji model XTR zadnjeg menjaca imao je mogucnost dotezanja opruge, kao i neke serije exage manjaca. Sve se svodi na pomeranje jednog srafa koji drzi oprugu menjaca. To se kotistilo kada opruga oslabi ili menjac dobije malo lufta, kako bi mogli preciznije da saltamo. Znaci niko nije izmislio toplu vodu.
U praksi je malo drugacije. Licno ja se toga ne pridrzavam, jer bajs vozim svaki dan, ali to neznaci da ostali treba da slede moj primer. Kod nategnutog menjaca najvise trpe sajla i buzir, dok opruga uglavnom strada poslednja, jer menjac prvo dobije lufta, zatim ga mexanicki ostetimo ili jednostavno zamenimo novijim modelom, sto je najcesci slucaj.
Sa tobom jedino mogu da se slozim da vozis prljav bicikl i da takav treba da ocistis.
#9
Postavljeno 03 November 2007 - 08:04 PM
I to u HAGU, pa ces da platis ti finansijskom direktoruShomi vidimo se na sud-u !
A ti onda nemoj ni da citas ove i druge postove i nemoj ni biti na forumu, utrosi to vreme na pranje bicikla.Ova prica je teska prevara
Zar nisi znao da svi mi koji moderisemo ovde sirimo grozne neistine jer imamo dilove sa servisima bicikala i cilj nam je da se forumasima i gostima foruma sto pre pokvare!!!
MTB do groba a i posle...
#11
Postavljeno 03 November 2007 - 08:37 PM
A možda je ovo subverzija - da vam lanac stalno stoji u iskošenom položaju i isteže se mnogo brže nego što bi inače
#12
Postavljeno 03 November 2007 - 09:09 PM
Takodje, niko ovde nema ama bas nikakve koristi od svega ovoga, pa cak ni MOZAK, sve je na "volonterskoj" osnovi...
I na kraju, ovo nisu KOMANDE, vec preporuke, ko hoce - hoce ko ne - opet lepo, nije moj bajk u takvim rukama
MTB do groba a i posle...
#14
Postavljeno 03 November 2007 - 09:57 PM
#16
Postavljeno 03 November 2007 - 10:21 PM
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika