Jump to content


Fotografije

Randonneurs Srbija - 200km 19. Mart 2011


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
186 odgovora na ovu temu

#141 IgorN

IgorN
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5463 posts

Postavljeno 20 March 2011 - 11:52 AM

respect svima na pokusaju
a double pobednicima,
jer svako ko je ovo zavrsio
jeste istinski pobednik!
  • 0

#142 IONE

IONE
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 980 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 20 March 2011 - 12:00 PM

Utisci Sapcana o voznji(BrrRr) i druzenju su fenomenalni.
OPREMA za voznju...nemojte misliti o tome,nabavite !

Pozdrav za stare i nove drugare =D>
  • 0
<p>Biciklisticki Youtube Kanal Kopirajte link(copy/paste)
https://youtube.com/@ionebike

#143 Primarijus

Primarijus
  • Members
  • PipPipPip
  • 152 posts
  • LocationBaranda

Postavljeno 20 March 2011 - 01:43 PM

Neznam odakle da pocnem, jer me glava boli od sinoc, ne mogu da gledam koliko mi se oci sklapaju. Kisa nas je pratila od ulaska u Sremsku Kamenicu do Iriga, na vencu sneg...u nekim trenucima mi se zavrtelo u glavi na usponu ka vencu. Posle iriga kise nije bilo nekih 10-15 minuta i opet je krenula bez prestanka skroz do Indjije. A na kraju bedak, zaglavio mi se auto u dvoristu. Zeleo bih da se zahvalim coveku koji me je izvukao (neznam kako se zove) i da se izvinim coveku koji vozi belog juga......bar je bio beo dok nisam pokusao da izadjem iz blata.

Postavljena slika

Pohvale svima koji su zavrsili. Sve u svemu, mi koji nismo izvozali do kraja (presli smo 113Km) bilo nam je lepo.
  • 0

#144 Mile

Mile
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 423 posts

Postavljeno 20 March 2011 - 02:06 PM

Pozdrav svima ... Posebno, Spasi, Zeretu, Popedji, Joneti i Radetu, s kojima sam izvezao neke delove puta.

Igor je sinoc najavio da ce biti jos nekih breveta od 200km pa se nadam da se vidimo opet pod boljim vremenskim uslovima.
  • 0
.

#145 zare81

zare81
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 796 posts
  • LocationBeograd, Bežanijska kosa

Postavljeno 20 March 2011 - 02:55 PM

Pozdrav svima ... Posebno, Spasi, Zeretu, Popedji, Joneti i Radetu, s kojima sam izvezao neke delove puta.

Igor je sinoc najavio da ce biti jos nekih breveta od 200km pa se nadam da se vidimo opet pod boljim vremenskim uslovima.

Pozdrav uzvraćen, uz naklon do zemlje. Popeti fixie uz Zmajevac je n:anim_19 Svaka čast, Mile! =D>
Ja sam se peo koristeći 22 x 32 u pojedinim sektorima :oops:
  • 0

#146 Mile

Mile
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 423 posts

Postavljeno 20 March 2011 - 03:16 PM

Pozdrav uzvraćen, uz naklon do zemlje. Popeti fixie uz Zmajevac ...


Hvala i te bi na podrsci. :)
Samo da pojasnim. Fixi sam vozio do one raskrsnice ne Novosadskom putu. Znaci, 40-ak km. Ostalo sam isao sa 49x18 freewheel-om. Na pojedinim mestim sam ipak isao peske, sve teseci sebe da je to zbog toga sto mi je zao potpuno novog lanca. :)
  • 0
.

#147 Ciklo

Ciklo
  • Administrators
  • 3830 posts
  • Location-= BGD =-
  • Bajk:Pinarello/Trek

Postavljeno 20 March 2011 - 03:52 PM

Ljudi svaka čast svima koji su se pojavili na startu. Bravo.


Vratih se iz Bosne upravo, viša sila.
  • 0

#148 Trajkociklista

Trajkociklista
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 480 posts
  • LocationDom mi je tamo gde mi je bi/tricikl :D

Postavljeno 20 March 2011 - 05:07 PM

Helou ! :)


Prvo svaka cast svima sto su se uopste POJAVLI na startu !! A jos veca onima koji su vozili, bilo sa zavrsavanjem ili bez. Koliko god kilometara u onim uslovima koji su poceli uz venac je za svaku pohvalu !!

Ja sam takodje pemdju onima sto nisu zavrsili. Prvo kad sam ostavio kon KC-a da popravim torbu,
shvatim da sam zaboravio kapu kod kuce. Vratim se, pa opet iz pocetka ;) Mislim da nekih 45 minuta posle vas.
Nagazim onda ka Krcedinu i isporsecim 28km/h do kontrole, pa onda lagano na Banstol, da se ne premorim,
jer dug je put.
Do NS-a je vreme bilo skoro savrseno, oko 7 stepeni, oblacno, ali skoro bez kapi kise.
Silazim sa mosta u NS-u biciklistickom, motam oko onog nesternog silaska sa trotoara da se vratim na put,
i kako mi tocak dodiruje asfalt cuje se pfffpfffffpfffffpffffff #-o
Boze moj, normalna stvar, puce guma. Raspakujem se tamo na travi, promenim unutrasnju, ispipam spoljasnu, cista, nema trna, nema nista.
Naduvam, sve ok, krenem do semafora, stanem, krenem za zeleno i posle 50 metara oper pffffpffffffpffffff #-o
da ne verujes ! opet razmintiram sve i prilikom detaljnije inspekcije primetim otvor u spoljasnjoj gumi na boku.
'bem li ga od cega .. #-o
Unutrasnje su se mogle okrpiti, ali pod pritiskom su izlazile kroz tu rupu i pucale.
Inace prilikom jos prvog menjanja primetio sam grupu od jedno 7-8 kako se popese na most i krenuse put Venca ..
A ja na drugu stranu, obelezenom trasom na cijem jednom cosku je bici radnja Fanatic.
Reko kupim novu spoljasnju, i unutrasnju bar jednu i teraj dalje! [-o<
Ja tamo, kad majstor videvsi da imam probusenu gumu rece "nemam guma" Staaa !?
Radnja koja nema NI JEDNU gumu 700c !? Kaze ima u onoj radnji kod kvantasa. Dobro ajde reko, pa peske tamo ..
Stvarno ima guma, i to cak 5-6 komada ! i izbor od plave ili crvene !! Kazem daj jednu crvenu i ubaci dve unutrasnje.
Na sta mi odgovara - nemam unutrasnju. WHAT ?! Nikakvu, a da ne pricam jos o izbotu duzine ventila #-o
Ufffff .. nastavim peske dalje to prvog coska iza kojeg je Planet Bajk. Dobar dan - dobar dan.
Treba mi unutrasnje guma za 28" - kaze hajd samonom u magacin da izabares koju hoves.
Izbor je bio OGROMAN, 16", 20", 26" lake,26" debele,presta, autoventi .. a za 28" samo jedna vrsta,
sa ventilom 47mm duzine.
Ajd reko daj, mada sumljam da ce to da proviri kroz moju felnu.Imam jednu od 52 i jedva moze da se naduva i to uz pomoc adaptera za autoventil.
Gurnem tu 47, kad ono viri samo onaj deo sto se odvrce ! #-o
Nemerem belivit sto bi rekli u Bosni ! Izvadim oni jednu busnu i okrpim, namontiram i teraj dalje ..
45 minuta zakasnejnja u startu, i ova setacka eskurzija po novom sadu su rezultirale ne stizanjem na 2. kontrolu do vremena njenog zatvaranja, pa odustanem .. idem reko precicom kuci, taman cu da stignem
pre prvih sto ce izvesti celu trasu, bar da ih docekam u toplom stanu, spremim corbicu, vrucu gibanicu,caj,keks ..
Uz venac, poce kisa .. da sam stigao na vreme svakako bih vozio, jkna mi je drzala i sve ostalo,
samo rukavice promocile (cuvene zimske Northwave, ne pustaju vetar i vodu - kako da ne! #-o )
te mi se na spustu pri 70km/h itekako smrzose prsti .. a uz venac sto je bilo leepo tooplo :) prosto covek pozeli da je ostatak trase blagi uspon, da mu sve vreme bude toplo :D

Vratih se tama na vreme da pomognem pri vadjenju Mondea iz blata, pa se posle bacih na presvlacanje, kuvanje vorbice i kupovanjem odlicne gibanice u pekari pored ..
Stize Zoran prvi, NAMOCEN putpuno, sa sve brevet kartom ! eto covek ne voli zadnji blatobran na specijalki :D
Odmah posle njega stize kolega bugarin, vozili su zajedno.
I tako svako malo stize neko, neko manje, neko vise mokar ..
15 minuta pre isteka krajnjeg roka cujem glasove ispred vrata, otvaram, ked ono Zoran Lalic i Nikola Nikolic! :)

I tako ..

Organizacija je definitivno bila slaba, pored sveg mog truda.
Sve u svemu lekcija naucena, i za sledeci put otklanjamo te nedostatke.
Kao prvo one strelice - zali boze para za onaj specijalni sprej,osim na znakovima bio je potpuno neprimetan,
a na mokrom putu potpuno nevidljiv #-o
Pronaci puzdano i vidljivo resenje.
Putni list sa vise detalja i orjentira. Zbog nepreciznih cajgera nisu se svima slagala obelezena skretanja,
pa bi pri obelezavanju trase ipak trebalo vise paznje posvetiti markacijama/strelicama.
Kontrole slabe. Trebala je biti jedna tajna, a kontrola u Sm.Mitrovici pdo ljudstvom organizatora.
Osoblje zbog loseg vremena otkazalo dolazak, jer su trebali tamo stici biciklom.
Uozbiljti sopstvene kontrole, pa kolko kosta da kosta, ili se dogovoriti sa loklanim ljudima,
tj lokalima/pekarama/pumpama ali da to odrade kako treba, pecat i vreme, ako treba i da se plati sta treba.

I tako, ne slazem se sa onom narodnom da se prvi macici u vodu bacaju, ali da je prvi put - da se videti ;)

Sto se 200k tice, predlazem da organizujemo na istoj trasi, jer je vec vecini poznata, a i mocicu da je obidjem natenane biciklom i obelezim kako valja.
Da sacekamo da otopli, i da bude stabilno vreme i toplo/suvo za taj dan, pa da opet izvezemo.
Visina startnine ce biti nesto manja, jer su neki troskovi organizovanja vec pokriveni ovom.

No otom potom ..

Evo i rezultata:

Ukupno prijavljenih 40
Nije startovalo (DNS) 12
Nije zavrsilo (DNF) 16

Srartni broj | ime i prezime | vreme |

1. Srdjan Arsenijevic DNF
2. Dejan Pecanac DNF
3. Igor Ralic DNF
4. Nikola Nikolic 13:15
5. Mile Kokotovic 11:55
6. Aleksandar Atanovski DNF
7. Spasoje Spasojevic 10:20
8. Aleksandar Lazarevic DNS
9. Istvan Kaloci DNF
10. Zoran Stojanovic DNS
11. Aleksandar Mirkov DNS
12. Pedja Popović 11:55
13. Ivan Djurić DNF
14. Zoran Maćesić 9:10
15. Zoran Lalić 13:15
16. Nikola Brankov DNF
17. Aleksandar Vukmirović DNF
18. Aleksandar Obradović DNF
19. Radoje Mimović 11:55
20. Jelena i Radomir Papić (tandem) DNS
21. Aleksandar Djurisić DNF
22. Mile Vucenović DNF
23. Boris Novotni DNF
24. Srdjan Bulić DNF
25. Vladimir Stanar 9:40
26. Nenad Rabasović DNS
27. Dejan Ćirić DNS
28. Ivan Isakov 9:40
29. Miroslav Mihailović DNS
30. Vojislav Grujić DNS
31. Ivan Dimitrijević DNS
32. Vladimir Popović DNS
33. Dejan Stosić DNF
34. Zoran Paspalj DNS
35. Marko Kovacević DNS
36. Zarko Knezević 10:20
37. Stefan Todorov 9:20
38. Vladimir Zarković DNF
39. Jovan Eraković 11:55
40. Dejan Petrović DNF
  • 0

#149 srdjoni

srdjoni
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2431 posts
  • LocationNovi Sad

Postavljeno 20 March 2011 - 05:57 PM

Helou ! :)

Organizacija je definitivno bila slaba,
Kontrole slabe.

Pa to definitivno nije posao za jednog čoveka i još ponekog da priskoči ako stigne, nego za tim, i to najbolje iz onih mesta kuda staza ide (znači, za svaki novi uskaču i neki novi ljudi). Mislim da je to izvodljivo, jer nas ima stvarno svuda.
Što se ovog breveta tiče, da bismo svi bili mirne savesti, morale bi biti kontrole i u Vrdniku, Ležimiru, Velikim Radincima i Golubincima, jer bi bilo kakvo petljanje time bilo onemogućeno. To stvarno može da se reši (ako nema tamo nikog) fiskalnim računom iz seoske prodavnice, na kome piše i vreme (makar za kutiju šibica ili žvake).
  • 0
Homesick for a place you've never been...

#150 srdjoni

srdjoni
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2431 posts
  • LocationNovi Sad

Postavljeno 20 March 2011 - 06:33 PM

E da - i mislim da je bilo kakvo kruženje po gradovima vrlo nezgodno, bespotrebno usporava i komplikuje, kao što je ovde bilo sa Novim Sadom i Mitrovicom, prolaske kroz gradove bi trebalo maksimalno pojednostaviti... Negde se drugde može nadoknaditi ta kilometraža.
  • 0
Homesick for a place you've never been...

#151 stolegrom

stolegrom
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4578 posts

Postavljeno 20 March 2011 - 06:43 PM

Posao sam s namerom da izvezem brevet i prihvatio cinjenicu da u nekom delu pokisnem. Ali bas ONOLIKO...Sto rece Mile, presela mi kisurina! Slabijeg do jaceg inteziteta, u kombinaciji sa vetrom, cepala me skoro 3/4 puta od nekih 115km-a. Izuzetno neprijatno i demoralisuce za mene. Na kraju srecan, sto se nisam probudio jutros sa temperaturom 40+.
Svim ucesnicima i onima koji su stigli na cilj - cestitke! n:anim_19
  • 0

#152 srdjoni

srdjoni
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2431 posts
  • LocationNovi Sad

Postavljeno 20 March 2011 - 06:48 PM

Posao sam s namerom da izvezem brevet i prihvatio cinjenicu da u nekom delu pokisnem. Ali bas ONOLIKO...

E pa sad, da si imao nepromočive bermude, drugu bi ti priču pričao... :D
  • 0
Homesick for a place you've never been...

#153 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4279 posts

Postavljeno 20 March 2011 - 07:05 PM

Unutrasnje su se mogle okrpiti, ali pod pritiskom su izlazile kroz tu rupu i pucale.

Zato obavezno u priboru za krpljenje guma nosite i obradjeno i istanjeno parce spoljne kevlarske gume pa ga lepo zalepite unutra na spoljnu gumu gde je rupa. Ne da radi posao, nego ubija :wink: .
  • 0
.

#154 bur

bur
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 511 posts
  • LocationNovi Sad-Zrenjanin

Postavljeno 20 March 2011 - 08:49 PM

Helou ! :)

Organizacija je definitivno bila slaba,
Kontrole slabe.

Pa to definitivno nije posao za jednog čoveka i još ponekog da priskoči ako stigne, nego za tim, i to najbolje iz onih mesta kuda staza ide (znači, za svaki novi uskaču i neki novi ljudi). Mislim da je to izvodljivo, jer nas ima stvarno svuda.
Što se ovog breveta tiče, da bismo svi bili mirne savesti, morale bi biti kontrole i u Vrdniku, Ležimiru, Velikim Radincima i Golubincima, jer bi bilo kakvo petljanje time bilo onemogućeno. To stvarno može da se reši (ako nema tamo nikog) fiskalnim računom iz seoske prodavnice, na kome piše i vreme (makar za kutiju šibica ili žvake).


Jako se slazem sa boljom kontrolom, to sam pominjao i pre Breveta, prvenstveno zbog oka svevideceg/evropskog. To se efikasno i jeftino resava izbegavanjem kruznih trasa i nema precica. A_B_A, kraj. Sto se ovog Breveta tice, bilo je posteno. Doki i ja smo isli poslednji i u onom dupetu posle Mandjelosa (pre koga smo mislili da smo se izgubili i gde sam vec dizao ruke od uklapanja u vreme, za koje sam mislio da posle 10 ujutru nema otvorenu prodavnicu, gde sam mislio da cu uraditi upad u prvu kucu, Doki je morao da jede, flipnuo, izgubio koordinaciju) koje mi je zasijalo kao Vegas, u OTVORENOJ PRODAVNICI, gde smo i jeli jer je bio manji spich, trgovkinja spontano rece "Bili su pre vas isto biciklisti". Kad? Pre dva sata. Mogli su da ne svracaju u prodavnicu, ali eto dokaza.
NAJVAZNIJE
Obelezavanje trase. Mi smo isli kasno, poslednji, besnog kera nigde, nemas koga da pitas. Udjes u Mandjelos, levo ili gore levo? Posle Mandjelosa Doki ode u pizdu materinu na neki makadam, noc, nizbrdo, makadam sirok pravo, asfalt uzi desno, vicem mu desno, ode (slusa covek muziku ne cuje).
Koliko je efikasno obelezavanje sprejevima, jbmlga, evo pri ovim uslovima., kisa. magla, blato, zuris. Ali dobar tekst uz fizicki obilazak staze, nije dovoljan GPS, gde uzimas u obzir stvarne ulice, puteljke, sta god. I ne na polasku, ovde, na forumu, ranije, pa ko kako hoce da se spremi. Da nisam imao Dokijeve oci mrka kapa. Svako otkopcavanje je podvig, naocare su mi nedohvatne. Imao sam jebeni tremor da sam 20 min potrosio da izolirkom nakacim lampu na korman (onu koja mi sluzi da nesto vidim, a ne ona koja mora po propozicijama). I u gradovima postoje nazivi ulica, zgrade institucija (npr. gospoje domacice sa pravom ne znaju koja rostiljnica radi celu noc. ne hrane se, ne vilene nocu, dzabe ih pitas). Znam da bi to bio elaborat, ali meni bi eto pomoglo. Naucim napamet i ne trbaju mi naocare. Vise od onog papirica meni je pomoc dao moj prijatelj 3opaH, Bogu je hvala mnogo ranije pa sam bar sa necim posao grlom u jagode.
Na kraju moram da kazem svoj najaci utisak (ipak je nedelja uvece), KO NIJE VOZIO SA DOKIJEM NE ZNA STA JE OPTIMIZAM (par kilometara pre Indije kaze covek "al mi je legla ona pljeskavica, sad bih mogao da picim i onu od tristo", dok mene gusi zgaravica od iste te pleskavice. Btw ne dopadaju mi se fiskalni racuni, ako bas mora, onda tamo gde se kupuje voda)
Samo to, a ako hocete da vam napisem nesto od utisaka sa 200k sto staje u prihvatljivih 50tak strana zamolite me.
Pozz
  • 0
. . . kašika drvena jedna. Jedna.

#155 Grux

Grux
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 344 posts
  • LocationLeskovac + DST

Postavljeno 20 March 2011 - 09:18 PM


Unutrasnje su se mogle okrpiti, ali pod pritiskom su izlazile kroz tu rupu i pucale.

Zato obavezno u priboru za krpljenje guma nosite i obradjeno i istanjeno parce spoljne kevlarske gume pa ga lepo zalepite unutra na spoljnu gumu gde je rupa. Ne da radi posao, nego ubija :wink: .


To je možda mogla rešiti i izolir traka oko unutrašnje gume. Ja sam mom bratu tako zalepio unutrašnju prošlog proleća i prešao je 50km bez problema (i to 10km brzog offroad spusta), čak je tek mesec dana kasnije zamenio. Traka drži unutrašnju gumu sasvim dobro da se ne širi, ali zato da ne biostala šupljina u unutrašnjoj gumi mora se umotati dok je napumpana, pa je onda malo na silu ubaciti u spoljašnju.
Što se tiče oznaka... šta mislite o štampanoj brošuri gde su fotografijama predstavljena sva skretanja ili karakteristična mesta usput. A dokaz o prolasku kod kontrolnih tačaka može biti i fotografija sa istim kadrom kao i u brošuri, jedino za vreme može biti malo problem.
Ja sam pre dve godine organizovao sa svojim društvom nešto u tom fazonu. Napravio sam rutu i uslikao sva skretanja i karakteristične objekte na ruti. Napisao sam im tesktualno uputstvo o kretanju i dao fotografije, a oni su imali obavezu da se uslikaju kod tih karakterističnih objekata. Bilo je jako zanimljivo, a bilo je vožnje po šumi, livadama i njivama... niko se nije izgubio.
  • 0

#156 zeljkov

zeljkov
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1246 posts
  • LocationBanja Luka

Postavljeno 20 March 2011 - 09:19 PM

bur, molim te...
čekamo.
  • 0

2010: 3582.6 km 2011: 7022.0 km 2012: 6487.9 km 2013: 7271.3 km 2014: 6xxx km
http://zeljkov.wordpress.com


#157 Trajkociklista

Trajkociklista
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 480 posts
  • LocationDom mi je tamo gde mi je bi/tricikl :D

Postavljeno 20 March 2011 - 09:24 PM

Svi predlozi upisani! :) Upravo isto razmisljamo.
Inace se i predlazu trase tipa "tamo i nazad" da bude sto manje mesta, ili uopste da ih nema gde bi neko mogao da skrati trasu.
A ja opet mislim da je ipak zanimljivije kruzna, jer se vise vidi od krajolika, i nema onog dosadnog prolazenja istim putem.
Ali zato da se skrati moze, pa uz minimalne kontrole racunam i na postenje ucesnika.
Mislim nije da kao stizanjem nesto dobijaju, pa zasto bih onda varali ?
Eto ja sam mogao meni da sredim da sam kao stigao na kontrolu u predvidjenom vremenu, izvezem ostatak trase koje bih smestio u predvidjeno vreme, i lepo,
ali mi nije to na pamet palo da uradim. A ispade i po onom "ko zna zasto je do dobro" pa sam bar docekao sve koje su zavrsili, u toplom stanu, sa klopom i picem, od cega ne bi bilo nista da nisam dosao ranije ..
Pouka: jebes uspesan zavrsetak breveta - vazno je drugarsvo!

sto se moje gume tice, da sam poneo rezervnu spoljnu kao svaki savestan randonneur, ne bi bilo problema ;)
cuj gumu, nisam poneo ni taj selptejp! al dobro, na svemu se covek uci ..

putni list sa slikama ? interesantno svakako, mada malo komplikovano za izvesti,i nositi, jer to ne bi bio jedan list ;)
najsigurnija varijanta je track upisan u gps, a za one koji ga nemaju dobro i postojano obelezena skretanja sa znakovima/strelicama uz putni list samo kao referencu.
Vozio sam jednom tako, u Ceskoj, totalno nemajuci pojma ni gde se nalazim ni u kom pravcu idem,
ali kad pritrcim svakoj raskrsnici samo bacim pogled na put, i ako ima strelica skrenem tamo gde pokazuje.
veoma jednostavno i brzo, samo je vidljivost istih kriticna, sto je ovom prilikom zakazalo, a ponoviti se nece nadam se.


Pozzz
  • 0

#158 bur

bur
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 511 posts
  • LocationNovi Sad-Zrenjanin

Postavljeno 20 March 2011 - 09:30 PM

bur, molim te...
čekamo.


Zeza brate, nemam shpurius za takav poduhvat. Pricacu ti licno uz Nektar, a bice i zanimljivije, precisceno, ono sto vredi da ostane u memoriji. Inace Srpsku smo pomerili, tacnije ja sam pomerio za septembar zbog ovih Breveta. Ali dolazimo.
Pozz
  • 0
. . . kašika drvena jedna. Jedna.

#159 dachaa

dachaa
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 534 posts

Postavljeno 20 March 2011 - 09:33 PM

štampanoj brošuri gde su fotografijama


Dobra ideja ali jedino ako bi se Brevet pomerio za Septembar a karta za Brevet bi koštala 1000 RSD i više...mada ko zna, mogli bi i napraviti takvu elektronsku brošuru, okači se na sajt u PDF.u. Pa kome treba nek je downloaduje i za sebe odštampa...
Ali ovo sa skretanjima, pogotovo u gradu jeste problem...gledao sam sledeći brevet, ovako na monitoru sve izgleda jednostavno ali kad se pojaviš na licu mesta, totalni haos ti u glavi. Čak je lakše obeležiti trasu u šumi, jer sve što nije zeleno i braon odskače i samim tim je lako praviti.
Nešto se mislim...bio bi pravi bedak izgubiti se u mraku negde na Divčibarima n2:smiley-think005 n:beg
  • 0
'Pain is temporary... quitting lasts forever'

#160 zeljkov

zeljkov
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1246 posts
  • LocationBanja Luka

Postavljeno 20 March 2011 - 09:54 PM

Pricacu ti licno uz Nektar...


Držim te za riječ... :D
Izvinite za off...
  • 0

2010: 3582.6 km 2011: 7022.0 km 2012: 6487.9 km 2013: 7271.3 km 2014: 6xxx km
http://zeljkov.wordpress.com





1 članova čita ovu temu

0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika