Jump to content


Fotografije

Ozbiljno razmisljanje o prelasku na tubeless


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
89 odgovora na ovu temu

#21 gamzzy

gamzzy
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3667 posts
  • LocationNovi Sad

Postavljeno 01 March 2011 - 02:21 PM

Bontrager XDX Tubeless Ready, ja je vozim, ispod 500g. Sa druge strane Rocket Ron je takođe lagana, nadam se da ću ove godine imati posla sa njom :)
  • 0

#22 arioth

arioth
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2939 posts
  • LocationMagnitogorsk

Postavljeno 01 March 2011 - 02:45 PM

Sa druge strane Rocket Ron je takođe lagana, nadam se da ću ove godine imati posla sa njom :)


Nemoj da se igras sa tubeless-om :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
  • 0
Before you ask stupid questions, ask GOOGLE first

#23 misaxtr

misaxtr
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3059 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 01 March 2011 - 03:04 PM

Capriolo bi trebalo da ove sezone ima i dobrih RUBENA guma - recimo njihove UST SCYLLA TOP DESIGN 26x2,10 495gr; ZEFYROS top design UST 26 x 2,10 475gr; CHARYBDIS TOP DESIGN 26x2,00 UST 495gr....
  • 0
Postavljena slika


MTB do groba a i posle...

#24 acony

acony
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 654 posts
  • LocationEurope

Postavljeno 01 March 2011 - 06:14 PM

Capriolo bi trebalo da ove sezone ima i dobrih RUBENA guma


Jeap cuo sam to vec, i cuh da nece biti nesto skupe, al mene zanima zna li se kada ce to moci da se kupi, tj. kad im pocinje sezona :) ?
  • 0

#25 arioth

arioth
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2939 posts
  • LocationMagnitogorsk

Postavljeno 05 March 2011 - 02:57 PM

Evo lepo dokumentirano kako da predjete na tubeless. Potreban materijal

Sealant. Ja sam koristijo Slime
DSC07805_resize.JPG

Izolir
DSC07807_resize.JPG

Unutrasnja 20"
DSC07806_resize.JPG

POcinjemo sa time sto felnu(moj slucaj Mavic 317) lepo zatvorite da ne bi vazduh isao napolje.
DSC07802_resize.JPG

Posle toga da ne bi trosili celi izolir i da se ne mucite da lepite slobodno mozete da postavite bandaz-traku koja sluzi umesto izolir.
DSC07803_resize.JPG

U medjuvremenu lepo bi bilo da spoljasna guma je oprana kako bi lepse dihtovala za unutrasnjom. Takodje unutrasnju secete celom duzinom kontra ventila. I malo po malo sa strane identicno secete sve dok ne dobijete sirinu gume koje zelite.
  • 0
Before you ask stupid questions, ask GOOGLE first

#26 sveta344

sveta344
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1673 posts

Postavljeno 05 March 2011 - 03:01 PM


Capriolo bi trebalo da ove sezone ima i dobrih RUBENA guma


Jeap cuo sam to vec, i cuh da nece biti nesto skupe, al mene zanima zna li se kada ce to moci da se kupi, tj. kad im pocinje sezona :) ?

Verovatno im sezona pocinje krajem sezone :D
  • 0

#27 arioth

arioth
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2939 posts
  • LocationMagnitogorsk

Postavljeno 05 March 2011 - 03:08 PM

DSC07804_resize.JPG

DSC07808_resize.JPG

DSC07810_resize.JPG

Napomena, unutrasnju gumu secite odprilike nesto sire nego sto vam je felna kako bi ona usla lepo u prosirenje felna ima sa unutrasnje strane. Kada to lepo odradite stavite unutrasnju gumu u felnu i lepo sredite da guma ne izlazi preko felne. Normalno ventil gume ne secete neg koristite kako ventil za pumpanje

DSC07811_resize.JPG
DSC07812_resize.JPG

Kada ovo uradite slobodno mozete da montirate gumu(u mom slucaju Maxxis Crossmark Wire 2.1). Pre toga sipate Sealant u gumu i napumpajte. Samo vodite racuna da to radite kompresorom zbog veceg pritiska i lakse napumpavanje gume. Onda dolazi 10-15min kratak period dok Sealant zatvori sve rupice i stegne. Zatim vam ostaje da lepo uzivate u vopznju
  • 0
Before you ask stupid questions, ask GOOGLE first

#28 sveta344

sveta344
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1673 posts

Postavljeno 05 March 2011 - 03:11 PM

Svaka cast na tutorijalu =D> =D> =D> Interesuje me kako se resava ventil?
  • 0

#29 arioth

arioth
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2939 posts
  • LocationMagnitogorsk

Postavljeno 05 March 2011 - 03:13 PM

U principu mozete da prodjete i bez unutrasnje gume ali ja sam je koristijo jer se lakse upasira guma na felnu i mnogo bolje dihtuje jer se dodiraju guma sa gumom i pod velikim pritiskom to je jaka veza. Samo obavezno pazite da ceo sistem je dovojno "visok" kako bi lepo guma dihtovala. Pod viskoim sistemom podrazumeva se dovoljno krugova izolira ili nesto vise traka. Evo kako izgleda gotov proizvod

DSC07813_resize.JPG


@Sveta Takodje ventil unutrasnje gume koristis za pumpanje
  • 0
Before you ask stupid questions, ask GOOGLE first

#30 sveta344

sveta344
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1673 posts

Postavljeno 05 March 2011 - 03:15 PM

Logicno,hvala :D
  • 0

#31 avid

avid
  • Members
  • PipPip
  • 30 posts

Postavljeno 08 June 2011 - 08:17 PM

Meni jedino nije jasno kako ta tecnost il sta god je zakrpi rupu, dali bi magla da zakrpi ubod eksera? :D
Koliko cesto je treba mijenjati?

U cemu je razlika ako se samo izolira felna,i ako se jos i doda guma?
  • 0

#32 avid

avid
  • Members
  • PipPip
  • 30 posts

Postavljeno 11 June 2011 - 10:00 AM

... re=related
  • 0

#33 avid

avid
  • Members
  • PipPip
  • 30 posts

Postavljeno 11 June 2011 - 12:04 PM

[attachment=4]DSC07804_resize.JPG[/attachment]

[attachment=3]DSC07808_resize.JPG[/attachment]

[attachment=2]DSC07810_resize.JPG[/attachment]

Napomena, unutrasnju gumu secite odprilike nesto sire nego sto vam je felna kako bi ona usla lepo u prosirenje felna ima sa unutrasnje strane. Kada to lepo odradite stavite unutrasnju gumu u felnu i lepo sredite da guma ne izlazi preko felne. Normalno ventil gume ne secete neg koristite kako ventil za pumpanje

[attachment=1]DSC07811_resize.JPG[/attachment]
[attachment=0]DSC07812_resize.JPG[/attachment]

Kada ovo uradite slobodno mozete da montirate gumu(u mom slucaju Maxxis Crossmark Wire 2.1). Pre toga sipate Sealant u gumu i napumpajte. Samo vodite racuna da to radite kompresorom zbog veceg pritiska i lakse napumpavanje gume. Onda dolazi 10-15min kratak period dok Sealant zatvori sve rupice i stegne. Zatim vam ostaje da lepo uzivate u vopznju


Koliko sipas Sealent-a u gumu, i koliko ti ta kolicina moze trajat?
  • 0

#34 himzo

himzo
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1310 posts

Postavljeno 24 May 2013 - 05:04 PM

Al' je iskopah iz mrtvih :oops: . Da li vozi neko tubeless gume na drumašu, da podeli utiske? U poslednje vreme se pojavilo malo više tubeless točkova npr. neke jeftinije varijante su Shimano RS61 i Ultegra točkovi, pa onda nekoliko Fulcrum i Campagnolo 2-way fit opcija. Mada koliko vidim izbor guma je još uvek ograničen a i nisu nešto jeftine.
  • 0
Pozdrav

#35 djole1997

djole1997
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1103 posts
  • LocationBgd-Blokovi

Postavljeno 24 May 2013 - 07:14 PM

Bontrager je uveo novi TLR sistem. Uz tockove dobijes i onu traku pa ako hoces da predjes na tubeless ubacis traku i dobijes tubeless. Bas je onako gotivno,ali ja se drzim klasicnih tockova sa unutr. gumama. :D
  • 0
Our needs are few,our wants are many.

#36 himzo

himzo
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1310 posts

Postavljeno 25 May 2013 - 10:15 AM

Zanimljivo :), šteta što Bontrager točkovi nisu toliko rasprostranjeni. Ma i ja se držim standardnih unutrašnjih, ali mi je interesantna otpornost na bušenje kod tubeless guma i to što ne moraš da nosiš sa sobom unutrašnju.
[youtube_embed5][/youtube_embed5]
  • 0
Pozdrav

#37 stolegrom

stolegrom
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4578 posts

Postavljeno 25 May 2013 - 06:34 PM

Ma zvekni 50ml tecnosti za krpljenje u unutrasnju i Bog da te vidi. :D
  • 0

#38 IgorN

IgorN
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5463 posts

Postavljeno 25 May 2013 - 09:11 PM

Zanimljivo :), šteta što Bontrager točkovi nisu toliko rasprostranjeni. Ma i ja se držim standardnih unutrašnjih, ali mi je interesantna otpornost na bušenje kod tubeless guma i to što ne moraš da nosiš sa sobom unutrašnju.
[youtube_embed5][/youtube_embed5]


a sta ako iseces spoljasnju?
Ovako, dosad, sa unutrasnjom, stavis novu i neki "bajlag" od tetrapaka kraj puta i teras.
Kako se sad snalaze TLR TL vozaci?
  • 0

#39 himzo

himzo
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1310 posts

Postavljeno 25 May 2013 - 09:32 PM

Pa ako isečeš spoljašnju onda staviš "bajlag" i unutrašnju ... koju nisi poneo :mrgreen: . Dobro seča guma je verovatno manje verovatna, više sam mislio na klasične prepreke kao granje, srča, pešaci... Šta kažu MTB drugari, izgleda da je kod njih tubeless zastupljeniji? Kod drumaša koliko vidim ima više tubeless točkova nego guma n2:loony .
  • 0
Pozdrav

#40 IgorN

IgorN
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5463 posts

Postavljeno 25 May 2013 - 11:40 PM

Pa ako isečeš spoljašnju onda staviš "bajlag" i unutrašnju ... koju nisi poneo :mrgreen: . Dobro seča guma je verovatno manje verovatna, više sam mislio na klasične prepreke kao granje, srča, pešaci... Šta kažu MTB drugari, izgleda da je kod njih tubeless zastupljeniji? Kod drumaša koliko vidim ima više tubeless točkova nego guma n2:loony .


slazem se da je manja verovatnoca
ali je mi se cini da je drumska guma osetljivija na secu od MTB gume zbog dimenzija.

Na drumskoj ako imas rez od 10mm i kad vozis na standarnim pritisicma, znaci preko 5 bara
mnogo je vece ostecenje nego kad na mtb gumi imas 20mm rez jer vozis na oko 4 bara i siru gumu.
Mislim, guma se znatno vise deformise, a jos pored toga se drumski uglavnom jos koci rim-brake-om dok se kod vecine modernih mtba koci diskom pa nije problem spolja ojacati gumu izolirkom ili vezicama :)
  • 0




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika