problem
#26
Postavljeno 15 July 2010 - 08:20 PM
Pod uslovom da majstor odma krene da radi tvoje točkove i zanemari sve ostalo ako ima nešto, mislim da neće trajati više od 20-30 minuta, zapravo dovoljno je 5 min/točak ali uglavnom se tu i priča tokom rada, pokazuje nešto, objašnjava pa to traje duže
#27
Postavljeno 15 July 2010 - 08:24 PM
pa mene zanima koliko traje da se uradi balansiranje??? nisam mislio koliko si presao.
Meni je ovo drugo mnogo bitnije od prvog. Tj. kako se majstorluk pokazao, moze li se izboriti sa nedacama koje putevi nose i sl.
#28
Postavljeno 15 July 2010 - 08:33 PM
A bude i felni...sačuvaj me "Božo" pa nipla proleti kroz nju...
Nemoj da te zbunjuje sve ovo, samo želim reći koliko je teško serviseru reći koliko će tačno trajati...mislim može se i zbudžiti, ali verovatno ti to nije u interesu
Ponekad centriranje traje i svega par minuta...kako god bilo, ne stoj serviseru za vratom dok radi, ...znam da to ne vole (ako budeš jednom serviser, znaćeš zašto to kažem )
#29
Postavljeno 15 July 2010 - 08:33 PM
MIslim da se pitanje odnosilo na to koliko vremenski traje sam proces balansiranja tj. centriranja.
Pod uslovom da majstor odma krene da radi tvoje točkove i zanemari sve ostalo ako ima nešto, mislim da neće trajati više od 20-30 minuta, zapravo dovoljno je 5 min/točak ali uglavnom se tu i priča tokom rada, pokazuje nešto, objašnjava pa to traje duže
super onda.
valjda cu moci sutra da vozim bajs,danas me je zezao nos i nisam hteo da vozim,videcemo sutra
pomozi boze
#30
Postavljeno 15 July 2010 - 08:35 PM
To je teško reći jer je svaki točak svoja priča...neki krene dobro pa onda u "zadnjem krugu" pukne jedna, a nekad i druga...pa onda ukapiraš (serviser) da se više isplati staviti sve nove žbice jer se stare koje su bile na raznim temperaturama itd, itd... i nove baš i ne podnose najbolje...pa sve traje duže...
A bude i felni...sačuvaj me "Božo" pa nipla proleti kroz nju...
Nemoj da te zbunjuje sve ovo, samo želim reći koliko je teško serviseru reći koliko će tačno trajati...mislim može se i zbudžiti, ali verovatno ti to nije u interesu
Ponekad centriranje traje i svega par minuta...kako god bilo, ne stoj serviseru za vratom dok radi, ...znam da to ne vole (ako budeš jednom serviser, znaćeš zašto to kažem )
ja cu da blejim po radnji da vidim sta ima od opreme,sta bi moglo da se stavi
#35
Postavljeno 17 July 2010 - 10:33 PM
Znači žice bileu pitanju, ja sam isto imao problem sa žicama i posle centriranja nije se čulo, ali prva terenska vožnja i malo maltretiranje točkova izazvalo je ponovno krcanje. Sada sam i odustao, znam šta zeza i ne mislim o tomesad sam vozio i nije se nista culo,presao 22km i nista
#37
Postavljeno 18 July 2010 - 08:11 AM
#39
Postavljeno 18 July 2010 - 08:58 AM
A: Da li su skupi ovi točkovi za 100e?
B: Ima to i jeftinije da se nađe.
C: Ima za 40e super točkova.
D: Ma može to i jeftinije.
Šta da vam kažem, nemojte se onda žaliti na pucketanje točkova, pogledajte i sami, 40 eura koštaju samo dve poštene gume.
P.S. Ne kažem ja da nam sad svima ostaje da kupimo točkove od 200 eura i rešimo problem pucketanja, već samo da ako kupite kineske patike za 700 dinara ne možete očekivati da će biti udobne i da ćete u njima prevaliti 100.000 km, za te pare one vam obezbeđuju da ne budete bosi i to je to. Udobnost, dizajn, kvalitet i trajanje niste platili pa ni dobili.
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika