japanac [MTB] + [drumas]
#61
Posted 14 July 2010 - 01:39 PM
http://www.sheldonbrown.com/velos.html
http://www.yellowjer...org/helico.html
...šta ima?
2010: 3582.6 km 2011: 7022.0 km 2012: 6487.9 km 2013: 7271.3 km 2014: 6xxx km
http://zeljkov.wordpress.com
#62
Posted 14 July 2010 - 01:46 PM
The Maillard Helicomatic Hub
http://www.sheldonbrown.com/velos.html
http://www.yellowjer...org/helico.html
...šta ima?
e na ovom mom bajsu je 600SH sa 5zupcanika. ovo "...sta ima?" ne kapiram. nemam taj kljuc sa lancem,radapciger i francuski kluc. te 3 alatke mi fale.
#63
Posted 14 July 2010 - 02:20 PM
E, da, ja sam takođe našao gooooooomile vido snimaka na youtube-u gde je precizno objašnjeno bukvalno sve oko servisiranja bajka i kako ide postupak rastavljanja/sastavljanja nečega, i koji alat treba koristiti .... mnogo dobra stvar.
#64
Posted 14 July 2010 - 04:29 PM
...da, da... u pravu si za švajs aparat... ja ne znam kako neke porodice uopšte opstaju bez njega. U našoj porodici švajs aparat je kao član porodice, i mi se svakodnevno oslanjamo na njegove usluge. On je naš drug, prijatelj i brat.
...a i taj jubitu. Svašta pametno se može tamo naučiti. Samo ne valja se tamo puno zadržavati, postaneš prepametan, pa te onda ljudi gledaju na sasvim novi, neobičan način... Kada prelaziš ulicu, ljudi, žene i djeca bježe na drugu stranu ulice...
2010: 3582.6 km 2011: 7022.0 km 2012: 6487.9 km 2013: 7271.3 km 2014: 6xxx km
http://zeljkov.wordpress.com
#66
Posted 14 July 2010 - 06:40 PM
hahhhhaha
h
h
hah
ahahhhalolollololollooll
hhahhhahhahhahhahahahahhha
hhahhhahahhahahahahah
umal ne umreh
ciko ciko a gde ima taj švajs aparat i ja bi jedan uzeo, ako moze u plavoj boji, pa da šetam kroz grad
#67
Posted 14 July 2010 - 07:34 PM
Domaćinov najbolji drug, domaćicina utjeha, dječija razbibriga...
Požurite.... još malo pa nestalo...
...naši švajs aparati su opremljeni i točkićima od kvalitetne gume, tako da ih možete i povesti u šetnju gradom, kao i u slučaju kad idete u posjetu rođacima. Ipak, on je naš drug, i mora se svakodnevno prozračivati iza stambene zgrade, ne manje od 4 sprata, u trajanju od 18 minuta, da bi elektroni u svakom trenutku bili postavljeni u smjeru sjever-jug, što dovodi do kvalitetnijeg vara.
Vaš Varioc d.o.o., Ulica plavih varilaca 14a, 745774 Varilno, tel/fax. 074/457-224
2010: 3582.6 km 2011: 7022.0 km 2012: 6487.9 km 2013: 7271.3 km 2014: 6xxx km
http://zeljkov.wordpress.com
#68
Posted 14 July 2010 - 07:39 PM
...al odoh u off.
....dosta je bilo zasmijavanja, ajmo malo da se uozbiljimo.
japanac, ako bi želio da podijeliš sa nama šta ti treba sa jubitua, pa da vidimo. Masa stvari, a pogotovo vezanih za one starije se ne može naći. Ali zato smo mi tu.
I polako skupljaj alat. Nije to baš toliko skupo.
pozdrav...
2010: 3582.6 km 2011: 7022.0 km 2012: 6487.9 km 2013: 7271.3 km 2014: 6xxx km
http://zeljkov.wordpress.com
#69
Posted 14 July 2010 - 10:58 PM
Ovi svi "noviji" aparati za zavarivanje (sem CO2) su losi do zla Boga. Naime, kalemi im nisu namotani bakarnom vec aluminijumskom zicom sto je lose(2h rada i pregreje se...lose vari..) Bolji su oni stari, neki polovan pa premotavanje, cena je ~50evra za aparat od 90 do 150A varenja trofazni.
Meni treba pomoc kako da skinem 600SH kasetu(zupcanike). Ima 5 zupcanika, a na najmanjem navoj.kako da ga skinem,u koju stranu ide navoj? Poz
#71
Posted 14 July 2010 - 11:10 PM
ovi ljudi sto su ga pre vozali zive u stanu a nemaju ni srafciger,a zadnje 2 god je bio kod mene pa mislim da nikad nije otvaran...bice sutraNavoj je normalan,jer da je kontra odpali bi lancanici.Znaci odvrces ulevo.Ali ima da se pomucis posteno ako nikad nije skidano.
#72
Posted 15 July 2010 - 06:27 AM
...a odvrtanje, WD40, pa natopi, pa eventualno napraviš nekakav priručni alat za odvrtanje "lockring-a", kao i alat za skidanje kasete. On se može napraviti, pa vidi sliku.
...a evo i njihovog seta alata...
Evo ti link do fantastičnog sajta sa video tutorijalima o servisu bicikala: bicycletutor.com
...a evo i jedan sa jubitua:
[youtube_embed2][/youtube_embed2]
2010: 3582.6 km 2011: 7022.0 km 2012: 6487.9 km 2013: 7271.3 km 2014: 6xxx km
http://zeljkov.wordpress.com
#74
Posted 15 July 2010 - 10:05 AM
...slažem se za ovo što reče za novije aparate za varenje...
...a odvrtanje, WD40, pa natopi, pa eventualno napraviš nekakav priručni alat za odvrtanje "lockring-a", kao i alat za skidanje kasete. On se može napraviti, pa vidi sliku.
...a evo i njihovog seta alata...
Evo ti link do fantastičnog sajta sa video tutorijalima o servisu bicikala: bicycletutor.com
...a evo i jedan sa jubitua:
[youtube_embed2][/youtube_embed2]
Zemljace hvala ti. Gleodao sam neke,mislim da cu uspeti ovo da sredim. Pozdrav
#75
Posted 16 July 2010 - 09:55 AM
Izvinte zbog psovki ali sam poprilicno iznerviran,vruchincina a nedaju se skinut.
-----
admin: bez psovki, javi sta si napravio
#76
Posted 16 July 2010 - 10:09 AM
#79
Posted 16 July 2010 - 01:40 PM
#80
Posted 16 July 2010 - 01:57 PM
Kad sam skinuo 5-i zupcanik,na navoju ima neka zelenkasta npr pasta,poprilicno se skorila...sta li je ne znam ali mislim da moze biti neka tecnost protiv odvrtanja koja se posle nekog vremena stvrdne (oko 12h).
Hahahah hohoho, dobar si,
ta zelenkasta "pasta" što se skorila je industrijska mast koju još proizvođač nekog dela stavlja, ako zaviriš u novi novcati zadnji menjač videćeš isto to, čik pogodi čemu služi , ne, nije tečnost protiv odvrtanja
Sve te delove potopiš u razređivač, očistiš nekom četkicom (za zube) i pre sastavljanja opet krkneš mast, ako nemaš neku specjalnu može i kolo-mast (isto je zelena) ili tovatnu mast ili kako god, samo nemoj onu belu, svinjsku
poz
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users