Jump to content


Fotografije

Hollowtech II problem


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
43 odgovora na ovu temu

#21 Vorda

Vorda
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4577 posts
  • LocationZrenjanin

Postavljeno 22 November 2010 - 10:27 PM

koja 4 majku mu
  • 0
puno znoja,malo krvi

#22 karpkg

karpkg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1810 posts

Postavljeno 22 November 2010 - 10:30 PM

Definitivno su ta dva šrafa koja stežu levu kurblu najslabija tačka.
  • 0
"Nesposobni su jedino sposobni da onesposobe sposobne"

#23 stolegrom

stolegrom
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4578 posts

Postavljeno 22 November 2010 - 10:30 PM

Pardon, 2. Zaboravih da na stranu gde su sajbne, kurbla stoji sama od sebe. :lol:
  • 0

#24 Vorda

Vorda
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4577 posts
  • LocationZrenjanin

Postavljeno 22 November 2010 - 10:32 PM

Definitivno su ta dva šrafa koja stežu levu kurblu najslabija tačka.

jesu 100 posto
  • 0
puno znoja,malo krvi

#25 karpkg

karpkg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1810 posts

Postavljeno 22 November 2010 - 10:34 PM

A kod Durejsa je najgore, jer rupe nisu prolazne, nego slepe, i ako se malo zajebeš
sa dužinom šrafa, sleće kurbla kao ništa.
  • 0
"Nesposobni su jedino sposobni da onesposobe sposobne"

#26 Vorda

Vorda
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4577 posts
  • LocationZrenjanin

Postavljeno 22 November 2010 - 10:38 PM

Pravo da vam kazem mene najvise nervira sto je alat 15 eura pa na vise za patronu.A to za duraace je bas sranje,nemos ni da burgijas sa druge strane :mrgreen:
  • 0
puno znoja,malo krvi

#27 karpkg

karpkg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1810 posts

Postavljeno 22 November 2010 - 10:49 PM

Kampanjolo car! Obe kurble fiksirane na poluosovine, koje se spajaju u centru šolje
jednim jedinim šrafom! Čvrstina bez premca, a ekstra jednostavno demontiranje.
  • 0
"Nesposobni su jedino sposobni da onesposobe sposobne"

#28 IgorN

IgorN
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5463 posts

Postavljeno 22 November 2010 - 11:14 PM

stolegrom kaze:
Ako bas mucite muku s tim pogonima, 4 Ti srafa resavaju problem.


Bas suprotno! A sto tripujete?
Public Enemy su davno rekli DONT BELIEVE THE HYPE!
TI sraf je samo laksi od celicnog, i nista vise, nazalost!
Cak je i materijal, svojom elasticnoscu, losiji za srafove od celika.
TI je odlican za neke stvari, ali celik je i dalje primadona u drugima.
Npr: tuniranim CELICNIM vijcima dobijate istu tezinu a vecu sigurnost
nego sa standardnim (DIN ili ISO) vijcima.
Ali ko ce da se zaHebava sa time na strugu?
Das 3 eura po vijku i imas styling/tuning!
I miris i ukus!

Ako hoces jaci sraf uzmi bolji kvalitet, tj vecu zateznu cvrstocu.
U trgovacki kvalitet spada 4.6 i 5.6
i takvi vijci uglavnom nisu deklarisani/"tetovirani"
masinski kvalitet je standardno 8.8
na zahtevnijim mestima ide 10.9
koji je obavezni standard i u auto industriji
a top kvalitet je 12.9.
Obratis li malo paznju, ove cifre su utisnute na kvalitetnim vijcima
(na glavama) na isto tako kvalitetnijim komponentama.
Najkalitetne komponente imaju vijke gradirane sa 12.9
iako se uvrcu u aluminijum, ali ne da vijak ne bi
"proklizao" u navoju, vec da bi do kraja zivota te
komponenete mogao da ih opsluzujes alatom.

A tek u hladnom zavarivanju/belom prahu/zepechenju
TITANIJUM je CAR, i to bez premca!!!
Pa jedino "za njega" postoje paste i masti
pod trgovackim imenom ANTI SIEZE/TI PREP koje omogucavaju
slobodan prelazak elektrona iz jedne drugu komponentu
i na taj nacin sprecavaju bukvalno zavarivanje materijala.
Vecina ovih pasti / masti je crvene boje jer ime je osnonva
komponenta odlican provodnik, bakar! Ima ih i na bazi ALUa
ali su znatno skuplje

Naravno da je potrebno voditi racuna karakteristikama
i preporukama proizvodjaca i trudim se da uvek koristim kvalitetna alat
ali svako ima pravo na svoj pristup.
Bitno je odvrnuti spomenuti vijak!
  • 0

#29 IgorN

IgorN
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5463 posts

Postavljeno 22 November 2010 - 11:29 PM

karpkg tvrdi:
Kampanjolo car! Obe kurble fiksirane na poluosovine, koje se spajaju u centru šolje
jednim jedinim šrafom! Čvrstina bez premca, a ekstra jednostavno demontiranje.


Iako je OFF
MORAM da se slozim.
Cim je izasao HT2 a Campy se jos drzao stare dobre cetvrtke, rekao sam im.
Gospodo, da to valja, to bi Campagnolo davno izumeo!
Nije im se svidelo:)

"Hirtova spojka" kojom Campy sastavlja svoje UT poluosovine
je najjaci i najsigurni mehanicki spoj za prenos energije
u ovom smislu upotrebe (kurba/osovina) prihvatljive tezine.
Izrada je ove spojke je znatno skuplja od druga 2 najzastupljenija sistema
ali se Campy i dalje drzi filozofije ako radis nesto, uradi ga kako treba!
HT2 je zapravo samo prilagodjeni BMX SPLINED s tim da je tamo zastuplej CroMo
a ova TRUVATIV/FSA/RACE FACE varijanta je zapravo prilagodjeni jednostrani ISIS
sa osovinom zbrusenom sa 24 na 20mm na prihvatu za "usamljenu" polugu pogona.

Nazalost, Campy nije toliko prisutan na trzistu
pa nismo, bar ja nisam, jos culi za manu njegovog sistema
ako se izuzmu cena, dimenzije i (de)monataza lezaja :cry:
  • 0

#30 karpkg

karpkg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1810 posts

Postavljeno 22 November 2010 - 11:47 PM

Igore, enciklopedijo!
Jedino gde bih pohvalio Shimano, je što nisu trpali karbon na svako mesto.
Al' nije to što su pametni, nego što su se prethodno zajebali sa ribolovnim priborom!
  • 0
"Nesposobni su jedino sposobni da onesposobe sposobne"

#31 bomber

bomber
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 276 posts

Postavljeno 23 November 2010 - 10:10 AM

Ja iskreno nisam bas cuo puno ljudi da je uspijelo zeznuti taj, kako kazu neki ,los sistem shimanove rasijecene kurble, i pored toga sto je taj sistem zastupljen u MTB pa mislim da bih se usudio reci preko 80%
To sto pojedinci uspiju zeznuti glave vijaka, na pogonu, i cesto na torx vijcima na rotoru, nikako nije konstrukciska greska, vec vecinom neznanje i/ili los alat !
Da se svi pridrzavaju shimanovih preporuka o momentima stezanja, i aplikacije raznih maziva ili u najjednostavnijem slucaju obicne masti, do ovoga ne bi dolazilo.
Takodjer, imbus/usadni kljuc sistem ,je dosta osijetljiv na los alat i nepravilno koristenje, tako da bih prije svega gresku pripisao tome.
Naravno, ne kazem da ne postoje bolja rijesenja,ali ni ona ne mogu biti toliko dobra, da ih se ne moze zeznuti. Kako bi skinuli pogon campa da zeznete njegov vijak ? Ni on nije otporan na pretezanje ili oksidaciju!
  • 0

#32 IgorN

IgorN
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5463 posts

Postavljeno 24 November 2010 - 06:00 PM

Ja iskreno nisam bas cuo puno ljudi da je uspijelo zeznuti taj, kako kazu neki ,los sistem shimanove rasijecene kurble, i pored toga sto je taj sistem zastupljen u MTB pa mislim da bih se usudio reci preko 80%
To sto pojedinci uspiju zeznuti glave vijaka, na pogonu, i cesto na torx vijcima na rotoru, nikako nije konstrukciska greska, vec vecinom neznanje i/ili los alat !
Da se svi pridrzavaju shimanovih preporuka o momentima stezanja, i aplikacije raznih maziva ili u najjednostavnijem slucaju obicne masti, do ovoga ne bi dolazilo.
Takodjer, imbus/usadni kljuc sistem ,je dosta osijetljiv na los alat i nepravilno koristenje, tako da bih prije svega gresku pripisao tome.
Naravno, ne kazem da ne postoje bolja rijesenja,ali ni ona ne mogu biti toliko dobra, da ih se ne moze zeznuti. Kako bi skinuli pogon campa da zeznete njegov vijak ? Ni on nije otporan na pretezanje ili oksidaciju!


Ma, to je samo neciji stav.

Na osnovu broja postova dalo bi se zakljuciti da ovo nije usamljen slucaj.
To bi opet znacilo da ili imas srece, ili si zaista precizan i obazriv prilikom odrzavanja.
Nikako ne mogu da slozim sa bilo cijom tvrdnjom da je ova pojava KONSTRUKCIJSKA GRESKA
vec zelim da se slozim sa tobom da je rec o NEODGOVARAJUCOJ UPOTREBI
iz razloga koje si ti naveo. Ali, to opet ne resava problem.

Takodje je moje misljenje da bi svaki proizvodjac trebalo da
napravi proizvod da bude IDIOT PROOF, barem u najvecoj mogucoj meri,
a da ne ugrozi ostale faktorekoji uticu na cenu, dizajn i sl.

HT2 sistem (i njegovi varijeteti) se primenjenuje na biciklima tog nivoa
koji cini samo manji, ali nama "zagrizenim bajkerima" jedini zanimljivi, segment
ovog veoma velikog trzista, tako da tvoja tvrdnja od 80% nije ni izbliza tacna [-X
Zapitaj prodavce bicikala koliko prodaju bicikla sa HT2 pogonom
a koliko onih sa SIS, CPI, FALCOM ili slicnih? Sigurno 10:1 :)

Davno je jedan veliki bike diler na odusevljenje
mog drugara XT RD-M737 zadnjim menjacem konstatovao:
Da, da, to je lepota, ali zarada je u ovome!
drzeći limeno-plasticni SIS menjac u ruci.
To je dimenzija koju mi "zaludjenici" cesto ne vidimo.

Nije mi jasno kako mislis ZEZNUTI Campy? :D
  • 0

#33 bomber

bomber
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 276 posts

Postavljeno 24 November 2010 - 09:11 PM

Kada sam rekao da se koristi preko 80% mislio sam na segment ozbiljnijih rekreativaca i takmicara. Rijedak je imalo bolji bajk da nema taj sistem, a da ne pricamo o prvoj ugradnji.
I ovde treba razgraniciti "IDIOT PROOF" , mislim da je o tome smjesno i govoriti .

Nije mi jasno kako mislis ZEZNUTI Campy?

pa objasni ti meni razliku izmedju "imbus" vijka kod campy-a i kod shimana ? Tvrdis da ne postoji mogucnost da postupkom "IDIOT PROOF" se taj vijak zezne isto kao bilo koji drugi ? A volio bih vidjeti kako bi ga onda skinuo !
Naravno, ne kazem da taj sistem nije bolji, ali ni malo vise nije "IDIOT PROOF" , cak sto vise misljenja sam da su kvalitetnije i skuplje komponente high tech osijetljivije na znanje od low end komponenata
Vodeci se tom logikom, onda bi mogli reci i za Foxa da nije dobar, jer ga ne moze svako servisirati , i da karbonski dijelovi nisu dobri jer se striktno treba pridrzavati "Nm" :!:
Za mene je logika druga, i mislim da komponenta nije dobra ako ne ispunjava u eksploataciji uslove za koje je namjenjena, a ne ako je ja nisam u stanju servisirati i odrzavati.
  • 0

#34 pri3rak

pri3rak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3504 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 24 November 2010 - 09:46 PM

Mislim da si cak i u toj kategoriji preterao sa procentom.Nije shimano jedini igrac, a kad su pogoni u pitanju i nije najnesto(bolji, laksi, kruci, skuplji,...)
  • 0
Postavljena slika

#35 bomber

bomber
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 276 posts

Postavljeno 24 November 2010 - 10:09 PM

.Nije shimano jedini igrac, a kad su pogoni u pitanju i nije najnesto(bolji, laksi, kruci, skuplji,...)

Slazem se, ali to uopste nije tema, niti je to ko rekao !
A o procentima, pa ok, mozda sam pogresio , ali ne vjerujem puno....pogledajte samo pim my bajk, imalo ozbiljniji bajk ima vecinom HT II.
  • 0

#36 pri3rak

pri3rak
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3504 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 24 November 2010 - 10:18 PM

Pa to u Srbiji jeste tako, ali napolju je mnogo raznovrsnije.HT2 je ovde prilicno pristupacan (ne u radnji, nego preko berze/oglasa) i nekako mislim da ponajvise u tom grmu lezi zec.Inace ima daleko zanimljivijih pogona od drugih proizvodjaca, ali sumnjam da je broj ljudi spremnih da ih plate veliki.
  • 0
Postavljena slika

#37 IgorN

IgorN
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5463 posts

Postavljeno 25 November 2010 - 04:10 PM

Bomber pite:

Nije mi jasno kako mislis ZEZNUTI Campy?

pa objasni ti meni razliku izmedju "imbus" vijka kod campy-a i kod shimana ?


Iako se prvobitno nasalih sad moram veoma ozbiljno:
razliku si sam naveo u svom postu
i to bas u delu koji sam citirao
Imbus je imbus,
shimano je samo shimano
a campy je ipak campy :) :) :)

bomber kaze:
A o procentima, pa ok, mozda sam pogresio ,
ali ne vjerujem puno....pogledajte samo pim my bajk,
imalo ozbiljniji bajk ima vecinom HT II.


Drago mi je da priznajes da si MOZDA pogresio.
Iako si prvo decidno tvrdio "MTB" pa si preformulisao u
"mislio na segment ozbiljnih rekreativaca i takmicara"
smatram da si i tu promasio.

Veoma je subjektivno sta je OZBILJNIJI bajk.
Ne znam na koji PIMP MY BIKE mislis?
Mozda na NAHBS?
  • 0

#38 bomber

bomber
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 276 posts

Postavljeno 25 November 2010 - 04:50 PM

A koliko vidim Igore ti mi dodjes kao neki perfekcionista i cjepidlaka, ali ti i neke stvari treba crtati da bi razumio , i nekako sam stekao utisak da bas volis da drugi pogrese.
Da te podsjetim da si i u temi o budzenju dvofaza bio tako tvrdoglav i nacitan, pa nije bas ispalo ok.
btw, ne bih ti to nikad rekao, ali si me izazvao sledecim: kad vec hoces mak na konac......
1.mogao si i nesto konkretno odgovoriti , dobio si konkretno pitanje, ovako si ispao kao i oni sto se kunu u golf 2
2.

i pored toga sto je taj sistem zastupljen u MTB pa mislim da bih se usudio reci preko 80%

saznaj sta znaci "decidno" pa ponovo pokusaj shvatiti gdje sam ja to ovde decidno tvrdio nesto, i pri tome obrati paznju na "mislim da bih se usudio reci"
Takodjer obrati paznju da sam u prvom postu i rekao u MTB, samim tim neki drugi proizvodjaci ispadaju iz igre
3.kada ovde govorim o HT II pogonu, ja ga dozivljavam kao vlasnistvo takmicara i ozbiljnijih rekreativaca, i onih koji zele da imaju "dobar" bajk, i u opste ga ne vidim na biciklima sa sis, acera, altus i slicnim komponentama i o njima i ne raspravljam.
E vidis, da ne ispadne sad da se pravdam, ponovo cu reci da mislim da u MTB-u i tom segmentu "kvaliteta" je takav sistem pogona zastupljen skoro 80%
4. PIMP MY BIKE ....ne moras ici tako daleko, mislio sam na bicikle u vlasnistvu clanova naseg foruma, koji su izlozeni u istoimenom podforumu ili temi

Dakle, ako sam nesto rekao i pogresio...ok,nikad mi to nije bio problem priznati, ali nemoj da mi izvrces rijeci!
  • 0

#39 Vorda

Vorda
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4577 posts
  • LocationZrenjanin

Postavljeno 25 November 2010 - 04:55 PM

Bre ako se pogledaju sajtovi proizvodjaca vrhunskih mtb ramova na njihovim vrhunskim modelima postoje dve varijacije.Sramova giga pipe i shimano ht2 varijanta.Osim dotezanja leve kurble princip je isti.
  • 0
puno znoja,malo krvi

#40 IgorN

IgorN
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5463 posts

Postavljeno 25 November 2010 - 06:07 PM

bomber kaze:
A koliko vidim Igore ti mi dodjes kao neki perfekcionista i cjepidlaka,
ali ti i neke stvari treba crtati da bi razumio ,
i nekako sam stekao utisak da bas volis da drugi pogrese.
Da te podsjetim da si i u temi o budzenju dvofaza
bio tako tvrdoglav i nacitan, pa nije bas ispalo ok.


sto se mene tice, nema ljutnje :evil:

Drago mi je da sam te "izazvao" jer voleo bih da verujem da
smo izmedju ostalog zbog toga tu, da vrcaju ideje :)
a ne karakterne osobine (kao sto ih ima u ponekom postu) :cry:
Nemam problem da kazem da smatram da je neko pogresio
jer sam dobronameran. Kako to neciji EGO prima,
to je vec druga stvar. Tu nemam uticaj.

Ivan Klajn kaze da sam pogresio :oops:
kada sam umesto "decidirano" napisao "decidno"
zeleci da kazem nedvosmisleno.
Kazao si MTB a mislio si samo na odredjeni segment.
Po meni to nije isto, i samo sam to mislio i samo sam to kazao
nista vise.

Mator jesam ali ne toliko da bih zaboravio tako lepu i bogatu temu
"sa 3 u 2", ali "ja i dalje stojim pri svome" (reče budala u manjini):
Chainline je i za 2 i za 3 sajbne je nepromenjen 47,5mm
jer zavisi od polozaja zadnjih lancanika.
Jednacina kaze da se menjaju polozaji sajbni u zavisnosti od broja.
Sve ostalo je, manje ili vise, budž i radiće manje ili više dobro
u zavisnosti od mnogih drugih faktora.
Covek je trazio pomoc i uradice kako on odluci,
a ne kako ja "tvrdoglav i nacitan"
(zavrsen citat, hvala za ovo drugo :) ) kazem.
Zasto da ne kazem svoje misljenje?
Mozda ga potakne na razmisljanje
i dodje do neke super ideje :)
Ako je nekom mala i srednja OK, super!
Drago mi je zbog njega, a mozda i naucim nesto korisno:)
Ja, barem za sada, necu tako (mala i srednja).
Moj je bio samo jedan od pristupa.
Sebi budžim kako smatram da treba.
Ne secam se da sam bilo kome rekao da je moj nacin
jedini nacin ili da njegov nacin nije OK.
Narocito se to ne bih usudio nekome ko vec vozi tako celu sezonu
i zadovoljan je (sto je opet subjektivno).
Vidi, ako tebi nije ispalo OK, meni jeste, sori.
Jel ovo zvuci kao opravdavanje? UH, da.
Doh, nisam to smeo sebi dozvoliti.
Kazu da je to sramota!
Note to my self: never again!


Ja i dalje nisam dobio odgovor na u šali postavljeno pitanje:
"kako mislis ZEZNUTI Campy?" :) :) :)
Prvo to moras da mi objasnis da bih mogao bilo sta da ti odgovorim :)

A sta fali Golfu 2? Moja zaova imala jednog a sad ga vozi šurnaja :)

Covece, poenta MTB i jeste u slobodi!!! Ko voli ogranicenja ide u drumase :roll:
UCI ovo, UCI ono, tezina, oblik, kreditna kartica, zbice, volan, kocnice, dokle?
Vidjao sam neke 29er FAT TIRE TI SS bajkove sa RECORD UT kurblama
da li su zbog toga su manje MTB od nekog alu bajka sa 3x9 HT2?

E, nije 80%, i nije i nije i nije, i sta sad?
  • 0




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika