Avid Juicy 3 - cesanje rotora
#1
Postavljeno 20 May 2010 - 08:08 AM
Na novom bajsu novi Avid Juicy 3, znaci hidraulicni diskovi.
Novi DART 3 prednji amortizer sa viljuskom.
Cudna pojava:
Na beznacajan pokret volanom pri voznji se nakon ispravljanja volana cuje zuljanje rotora o plocice.
Ako se malko stisne kocnica, prestaje odmah ili neznatno kasnije.
Da li plocice nisu "uradjene" (vrlo malo km je uterano) ili je nesto drugo?
Hvala
#2
Postavljeno 20 May 2010 - 09:30 AM
#5
Postavljeno 20 May 2010 - 10:47 AM
Deformacija viljuske mi je neprihvatljiv razlog - robustna je i nisu u pitanju jaki udarci nego vozikanje po ravnom. Rotore nisam pritegao jer nisam imao odgovarajuci kljuc (mislim da je zvezdasti).
A opet posle neke bankine se nista ne desi. Mozda zaista treba vozati - novo je sve.
#7
Postavljeno 20 May 2010 - 12:54 PM
Samo sto mislim da meni rotor kaci vilu (isto dart 3).
I problem je sto se ovo desava samo u voznji ne i kad recimo krenes da vrtis tocak u mestu i tako dalje, tako da koga sam god pitao sta da uradim po tom pitanju nije mi dao neki konkretan savjet (a ovo me uzasno nervira).
Stoga mi reci da li si siguran da mozda ne grebe vilu ?
Ps.
Evo kako to kod mene izgleda (ovo plavo je od hemijske olovke)
http://www.cikloberz...hp?img=3973&t=n
http://www.cikloberz...hp?img=3972&t=n
http://www.cikloberz...hp?img=3971&t=n
#9
Postavljeno 20 May 2010 - 12:59 PM
#12
Postavljeno 20 May 2010 - 01:08 PM
#16
Postavljeno 20 May 2010 - 01:15 PM
stavi jednu tanku podlosku na osvinu nable da ti se malo rotor odalji od vile ne vlaja da ti tako kaci
Moze neko pojasnjenje za ovo, ili da cimam majstora da mi to sredi ako ce da upali
Jeap i kod mene je m475
Ako si u mogucnosti, namontiraj drugi prednji tocak, pa vidi sta se onda desava. Da pozajmis od nekoga.
Znam da ste rekli, ali ni sam nisam bio siguran dok nisam naskrabo hemijskom pa vidio da se to brise od cesanja. Plus su mi svi serviseri rekli da rotor ne cese, jer stvarno kad okrenes bajs i vrtis prednji tocak sve je ok, jedino se cuje ponekad u voznji.
I nope nisam u mogucnosti da uzmem drugi tocak trenutno.
Orginalne nable, tockovi, kocnice, vila (dakle isto kao na zvanicnom trek set-upu)Ovo je jako blizu,malko mi cudno.Kao da je nabla sira
Jel to rotor od 180 mm
Rotor je 185 mm
Ili je osovina nable uza od 100 mm-a, pa se vila skupi prilikom zatezanja tocka
LOL veze nemam
#18
Postavljeno 20 May 2010 - 01:24 PM
Travel 80/100/120mm
Weight 2223g (4.90 lbs)
Damping Turn Key
Available Springs Coil
Adjustments External Rebound, Lockout, Preload
Steerer Options Stkm Steel 1 1/8", Aluminum 1 1/8"
Crown Forged 6061 T-6 Aluminum
Upper Tubes 28mm, 4130 Steel, Chrome
Lowers Magnesium, Post Disc Mount, Boss Or Disc Specific
Options Remote, 29”
Recommended Rear Shock Bar 2.1
Maximum Rotor Size 160mm
#20
Postavljeno 20 May 2010 - 01:41 PM
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika