PRESTA vs SCHRADER
#1
Postavljeno 04 May 2010 - 12:44 PM
#2
Postavljeno 04 May 2010 - 12:54 PM
#3
Postavljeno 04 May 2010 - 02:04 PM
Ja sam moje skupe DT Swiss točkove,"deflorisao",i stavio sreder,pa kada vec pricamo o tome,pitanje:
Posto su moji 420 SL opciono Tubeless,a sad je otvor za ventil prosiren,da li bih mogao i kako da stavim Tubeless gume?
#4
Postavljeno 04 May 2010 - 02:55 PM
#5
Postavljeno 04 May 2010 - 03:39 PM
Neka moja piskaranja http://ja-pisem-posl...i.blogspot.com/
#6
Postavljeno 04 May 2010 - 06:12 PM
jedino za drumski mislim da je ok presta ventil, jer su te felne jako uzane, pa je valda tako bolje sa manjom rupom
#10
Postavljeno 04 May 2010 - 08:40 PM
#11
Postavljeno 05 May 2010 - 08:04 AM
Nema razbušavanja felne, estetika, a i svaka (mini) pumpa se za 5s konvertuje da duva prestu. Tubeless je težak budž bez preste, nije nemoguće ali ne verujem da može da bude super stabilno kao sa presta ventilom.
#12
Postavljeno 05 May 2010 - 08:18 AM
#13
Postavljeno 05 May 2010 - 08:25 AM
Odvrneš onaj krajnji deo "usta" (gde turaš ventil) izvadiš plastični i gumeni deo, obrneš oba, vratiš, zavrneš i konvertovao si pumpuKako konvertuješ pumpu, ako ne misliš na našrafljivanje adaptera na ventil?
#14
Postavljeno 05 May 2010 - 08:35 AM
Odvrneš onaj krajnji deo "usta" (gde turaš ventil) izvadiš plastični i gumeni deo, obrneš oba, vratiš, zavrneš i konvertovao si pumpuKako konvertuješ pumpu, ako ne misliš na našrafljivanje adaptera na ventil?
...i onda je nataknes na veoma osetljivi presta patrljak koji viri iz ventila i kad mini pumpom probas da naduvas gumu postoji velika verovatnoca da ces isti iskriviti a jednom mi se desilo i da se od cimanja pokida (kenda) unutrasnja na spoju ventila i gume...tako da ja uvek navrnem na ventil onaj mali dodatak i onda pumpam kao da je auto ventil...
Verovatno su tubeless sistemi kvalitetniji ali za sitem sa unutrasnjom gumom schrader ventil je zakon...cak mi je i klasican ventil (onaj sa ponike) bolji od preste.
A o estetici ventila mislim da je bespredmetno govoriti
#16
Postavljeno 05 May 2010 - 09:03 AM
http://upload.wikime... ... e_tall.jpg
#17
Postavljeno 05 May 2010 - 09:30 AM
#18
Postavljeno 05 May 2010 - 11:55 AM
Jel koristi neko prestu na felni sa rupom za auto ventil? Kod kuce mi stoji nekoliko novih unutrasnjih guma sa prestom i nikako da ih isprobam, jer neznam da li smeju da se teraju bez nekog posebnog adaptera na auto-rupi.
Stavi taj "posebni adapter" i uzivaj. Evo slika metalnog adaptera, ali ima ih i plasticnih... (a nisu ni skupi). Bez adaptera mozes da vozis ako ti je pukla guma i imas rezervnu prestu, da bi se odvozao do kuce. Ali za stalnu upotrebu nije.
#19
Postavljeno 05 May 2010 - 12:02 PM
Problemi pumpanja preste, ako uopte postoje, lako se otklanjaju - skoro sve novije pumpe"umeju" da pumpaju oba standarda.
Posto su svi kompresori (koje sam ja video) pravljeni za Schrader, ja na jednom od tockova (zadnjem) uvek imam navijen i adapter:
(kada kupujete adapter, odratite paznju da dolazi sa dihtungom - onom crnom gumicom koja se vidi na drugoj slici. Bez njega ne radi , a na zalost neki to prodaju i bez gumice )
#20
Postavljeno 05 May 2010 - 12:39 PM
Ja vozim već godinu dana prestu a rupe na felni su mi na auto, nisam ni mislio da to može da se nabavi. Jel ima u Planetu ili Capriolu? Dobro nisam zeznuo unutrašnju, jer pri pumpanju ručnom pumpom dolazi do cimanja, što cvimi već napisa.
Ovo za adapter i dihtung potpisujem. Jedino to radi posao, onaj sa prve slike drže u Planetu. Oni adapteri iz tri dela što imaju i iglu za pumpanje lopte, nemaju gumicu i ne funkcionišu, takav sam kupio u Vektoru ili Risu ne sećam se, a ima ih i Capriolo. Svakako mi je dobro došao za fudbalsku i košarkašku loptu, pošto imam još hobija osim bicikla .
Bilo bi super, ako znaš, da nam kažeš i koje gume imaju prestu koja se rastavlja. Ili kako prepoznati. Ja nemam pojma, moje unutrašnje su mislim neke Kenda (jeftine 300tinak din), pa verujem da se ne može vaditi ventil.
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika