roy carroll (road)
#22
Postavljeno 12 February 2010 - 02:56 PM
ko zna sta je...pitacu servisera, nakon sto proverim to sa brzinomerom na kolima....
Vidim da imas SORA 3300 rucice, da li je osmofaz, koji je pogon?
Pozdrav.
hvala na lepim zeljama... a za ovo - paaaa reci cu ti samo da je to sora flight deck triple, a za ostale informacije ces morati da me pitas kao da sam dummie ("KAO" da sam )
#23
Postavljeno 12 February 2010 - 03:46 PM
uputstvo za montažu i podešavanje. Videćeš da sam proizvođač kao najčešći uzrok netač-
nog rada navodi istrošene baterije. Koliko vidim, tvoj model je sa žicom, znači treba ti
jedna baterija, a mislim da kod kineza ne košta više od 30-50 din. Osim toga, proveri
na davaču impulsa (to ti je ono mudo na kraju žice pored koga proleće magnet) postoji
horizontalna crtica, ona treba da se poklopi sa sredinom magneta. Uostalom, ako skineš
uputstvo, tamo ti je sve lepo prikazano.
I na kraju, ako ti bilo šta treba, obrati se Branetu, imaš njegovu adresu na forumu, on je
super lik i sve će da ti objasni. A za Integro, po meni izbegavati, jer su im cene brrrrr...
#24
Postavljeno 12 February 2010 - 04:25 PM
#27
Postavljeno 12 February 2010 - 06:30 PM
Imam tri ciklokompa i to sva tri različita:
- SIGMA 506, žičani, jedna baterija 2032,
- VETTA C500, bežični, jedna 2032 (gore) i jedna 23A, 12V (dole),
- CATEYE CC-MC 100W, bežični, dve 2032 .
Pre mesec dana sam kod kineza kupio 2032 po 30 kinti i 23A za 50 din.
Inače, te litijumske baterije se veoma kurvinski ponašaju, one su i namenjene
malim potrošačima, kao što su memorije i uopšte tamo gde su struje veoma
male. Shodno tome, napon im se skoro ne menja, tako da je instrumentom
dosta teško utvrditi koliko je baterija istrošena. Zato kada ciklokomp počne
da odstupa, preskače ili prekine rad zakratko, pa se vrati, menjati baterije.
I sami proizvođači ciklokompova za siguran rad, preporučuju zamenu jednom
godišnje. Povadite podatke oko Nove godine, upišete u dnevnik, pa menjaj
baterije i sve iz početka.
#30
Postavljeno 12 February 2010 - 07:49 PM
#31
Postavljeno 12 February 2010 - 08:30 PM
Nemoj da te čuje profesor fizike Senzor beleži obrtaje točka u jedinici vremena pa je v = (obim točka * broj reakcija senzora) / jedinica vremena. Nabla se okreće istom brzinom kao i felna, gde god ga staviš isto mu dođe.
Nemoj ni tebe da cuje profesor fizike.
#32
Postavljeno 12 February 2010 - 08:46 PM
Link gde su svi modeli i sva uputstva:
http://www.cateye.co...duct_detail/254
#35
Postavljeno 12 February 2010 - 09:01 PM
Nemoj da te čuje profesor fizike Senzor beleži obrtaje točka u jedinici vremena pa je v = (obim točka * broj reakcija senzora) / jedinica vremena. Nabla se okreće istom brzinom kao i felna, gde god ga staviš isto mu dođe.
Nemoj ni tebe da cuje profesor fizike.
Dobro de, istom ugaonom brzinom
@Zuba
Renata - renomirana firma po pitanju baterija, meni rekoše jedna od najboljih...
256km u 2011.
1592km u 2010.
1987km u 2009.
#36
Postavljeno 12 February 2010 - 09:05 PM
Imali smo u ZASTAVI na nekim mašinama litijumske baterije za čuvanje memorije
koje su trajale i preko 10 godina.
#39
Postavljeno 12 February 2010 - 09:43 PM
Nemoj ni tebe da cuje profesor fizike.
Ne, felna se okreće brže od nable i dok nabla napravi jedan krug, felna napravi tri Sedi jedan... Tačke na nabli i felni prelaze različite puteve jer put zavisi i od ugaone brzine i od udaljenosti od centra rotacije - ali okretanje ide istom brzinom.
#40
Postavljeno 12 February 2010 - 09:45 PM
o tome i ja pričam@Gamzzy
Renata je samo firma koja pravi baterije, a tip je dat brojno/slovnom oznakom
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika