POLAR- DA ILI NE -
#23
Posted 17 October 2009 - 09:54 PM
#24
Posted 17 October 2009 - 10:18 PM
Nesto sumnjam u tu laku oseku cena kada je u pitanju nova roba, pogotovu posle ove godineNegho, zašto potencirati kupovinu SAD? Pred nama je lepa tri meseca oseke u potražnji i posledične lake oseke cena.
Opet da je sada lose kupovati novi bicikl to jeste, mali je izbor,a i kraj je sezone sa velikom izvesnoscu ocajnih uslova za voznju u predstojecem periodu itd ...
#26
Posted 17 October 2009 - 11:08 PM
#27
Posted 17 October 2009 - 11:33 PM
za 46000 dinara ne moze da kupi bolji nov bajk
i ne vidim da mu je neko naveo koji je to bolji bajk. osim filozofije o vilji i kocnicama
Naveden oglas Giant XTC 4 http://www.cikloberz...how.php?id=9852 koji ima mnoooooogo bolji ram,samo ram kosta negde od 350-500e napolju.Oprema otprilike kao Viper + Dart amortizer.Cena 440e NOVO U RADNJI.
#28
Posted 18 October 2009 - 11:29 AM
Moj stav je sledeci:
Za Polara - 500 evra
Nikad...
e ovakvi kao ti su mi najjaci. do prije par godina niste ni znali sta je v break, ima li ste kantilever kocnice bog te.
pametnjakovicu otici u neki shop pogledaj viperov ram, i ram scott aspect40. skoro identicni.
#29
Posted 18 October 2009 - 11:32 AM
za 46000 dinara ne moze da kupi bolji nov bajk
i ne vidim da mu je neko naveo koji je to bolji bajk. osim filozofije o vilji i kocnicama
Naveden oglas Giant XTC 4 http://www.cikloberz...how.php?id=9852 koji ima mnoooooogo bolji ram,samo ram kosta negde od 350-500e napolju.Oprema otprilike kao Viper + Dart amortizer.Cena 440e NOVO U RADNJI.
pa naveo sam taj bajk, al tek kad su utvrdi sta je i koji tacno bajk
#30
Posted 18 October 2009 - 12:27 PM
e ovakvi kao ti su mi najjaci. do prije par godina niste ni znali sta je v break, ima li ste kantilever kocnice bog te.
pametnjakovicu otici u neki shop pogledaj viperov ram, i ram scott aspect40. skoro identicni.
Slucajno znam momka kome si ovo uputio,dugo je on na bicikli sto Mtb sto Drumskoj,sad ne silazi sa drumske i ovo njegovo Polar nikad verovatno znaci i taj Scott Aspect nikad jer su potpuno ista stvar tj kvalitet.To nije neki 'bike snobizam' vec realnost posle voznje razlicitog kvaliteta i probanja razlicitih nivoa opreme.Svojevremeno sam se i ja palio na Polar Vipera tj pre 5 godina da budem precizan,onaj crno-plavi sa pravougaonim cevima itd.To je i dalje lepa bicikla ali kad se daje vise od 400-500e za bajs vredi razmisljati o nekim ozbiljnijim markama jer jednostavno se daju i ozbiljnije pare.Na kraju krajeva kao sto Mix rece ,polako tek je kraj sezone i stvari mogu da odu na neko snizenje .
#31
Posted 18 October 2009 - 01:48 PM
Lupam napamet al ajd da pitam Da slucajno nje radio u Integro-u?Slucajno znam momka kome si ovo uputio,dugo je on na bicikli sto Mtb sto Drumskoj,sad ne silazi sa drumske i ovo njegovo Polar nikad verovatno znaci i taj Scott Aspect nikad jer su potpuno ista stvar tj kvalitet..
#32
Posted 18 October 2009 - 02:03 PM
#34
Posted 18 October 2009 - 03:18 PM
kvaliteta?! neosporno je da je scott ram kvalitetniji, al... ja ne znam nikog kome je polarov ram Mirage, avalanche, viper pukao.
ako je tacno da se momak dugo bavi biciklizmom, onda se izvinjavam zbog svog komentara. al mogao je bar obrazlozit zato ne polar
#35
Posted 18 October 2009 - 03:32 PM
E sad pitanje je po kom merilu je kvalitetniji? Ne znam za podatke o ta dva rama, ali ako su im tezine slicne/slicne, ako su varovi slicnog kvaliteta, onda ne znam po kom osnovu je scott ram pogotovu u ovoj klasi bolji.kvaliteta?! neosporno je da je scott ram kvalitetniji, al... ja ne znam nikog kome je polarov ram Mirage, avalanche, viper pukao.
#37
Posted 18 October 2009 - 03:40 PM
Aspect pa Aspect hahahahhahaa...
#38
Posted 18 October 2009 - 03:46 PM
Sad vidis to treba necime argumentovati.po tehnologiji izrade...
a vjeruj mi da scott aspect40 i polar viper, da su ramovi skoro identicni. jos cu u ponedeljak provjeriti
Danas imas cak i prilicno jeftine ramove koji su hidroformirani, radjeni od 7005 aluminijuma, sa dobrom geometrijom, imaju sva potrebna ojacanja dobro su zavareni pa nemaju nikakve veze sa renomiranim brandovima.
Sad da li je odnos ramova aspect-a i vipera kao izmedju ficje i mercedesa ne znam, treba staviti podatke na sto i videti.Uvek mi na pamet padne pitanje zbog cega bi scott stavljao opremu iz nizih serija na bas dobar ram, ali opet to je samo pitanje, mozda i imaju nekakav razlog.
#39
Posted 18 October 2009 - 04:29 PM
po tehnologiji izrade...
a vjeruj mi da scott aspect40 i polar viper, da su ramovi skoro identicni. jos cu u ponedeljak provjeriti
koje brendove prijatelju?! u Srb, BiH odakle sam, imas capriolo, merida, cube, polar, scott, wheeler, polar, i nesto cannondala. od tih brendova, polar je najbolji omjer cijena kvalitet.
usput, sada vozim konu Stinky, da ne bude da sam vlasnik vipera, pa da ga zbog toga favorizujem
nakon 7godina rada u servisu i prodaji, o svojoj upucenosti necu nista komentarisati
#40
Posted 18 October 2009 - 04:41 PM
Moj stav je sledeci:
Za Polara - 500 evra
Nikad...
e ovakvi kao ti su mi najjaci. do prije par godina niste ni znali sta je v break, ima li ste kantilever kocnice bog te.
pametnjakovicu otici u neki shop pogledaj viperov ram, i ram scott aspect40. skoro identicni.
Sine koji je tvoj problem
Lepo sam napisao u prvoj recenici "MOJ stav je sledeci... bla bla"
Covek je lepo pitao za misljenje i ja sam izneo svoje. Vec 7 godina se bavim biciklizmom i za to vreme sam promenio 8 bicikli... 5 brdskih i 3 drumske. Najjeftinija je kostala 40 eura, a najskuplja 1500 eura. Znaci vozio sam sve i svasta i na osnovu iskustva mogu da kazem to sto sam rekao. Smatram da je Polar sranje i kraj filma. To je MOJE misljenje...
Anyway sledeci put se raspitaj pre nego sto pljunes po nekome na forumu, a sto se tice tih V-break kocnica mogao bi svima da nam pojasnis sta je to? Posto vecina nas ne zna...
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users