Jump to content


Fotografije

Umereni rekreativni trening


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
34 odgovora na ovu temu

#21 misaxtr

misaxtr
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3059 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 20 August 2009 - 10:16 AM

da li sam pravilno postupio što nisam hteo da ih forsiram nakon što su rekla: moraš da staneš barem na 5min.?

Naravno, čak i profi sportisti uče da "osluškuju" znake koje im organizam šalje i po tome se ravnaju.
Osim u slučajevima kada te juri čopor pasa, divlje zveri, pobesneli čobani - tad piči koliko te noge nose, j...š pluća :wink: :wink:
  • 0
Postavljena slika


MTB do groba a i posle...

#22 Ciga

Ciga
  • Members
  • Pip
  • 11 posts

Postavljeno 20 August 2009 - 10:20 AM

da li sam pravilno postupio što nisam hteo da ih forsiram nakon što su rekla: moraš da staneš barem na 5min.?

Naravno, čak i profi sportisti uče da "osluškuju" znake koje im organizam šalje i po tome se ravnaju.
Osim u slučajevima kada te juri čopor pasa, divlje zveri, pobesneli čobani - tad piči koliko te noge nose, j...š pluća :wink: :wink:

:D Na ovoj deonici su sve opcije u igri, jednom je mene i društvo u podnožju jurio pobesneli čoban :mrgreen:
  • 0

#23 driver

driver
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 215 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 19 November 2009 - 05:54 PM

Osim u slučajevima kada te juri čopor pasa, divlje zveri, pobesneli čobani - tad piči koliko te noge nose, j...š pluća :wink: :wink:


tad pluca vise nece reci: "Dosta vise, ne mogu" vec ima da vichu: " Vozi idiote jedan, VOZI!!!!!" :D :wink:

a onda posle toga n:sick0018 hehehe :D
  • 0
Guram bajs pola sata, da bi vozio svega nekoliko sekundi!!!

TO JE PRAVI DOZIVLJAJ!!!
I LUDOST!!!! : )))


Postavljena slika
Postavljena slika

#24 kosta93

kosta93
  • Members
  • 6 posts

Postavljeno 20 November 2009 - 12:28 AM

Jedan mali offtopic al nebih da otvaram novu temu zna li neko gde u ns mogu da popravim(zamenim baterije)na svom pulsmetru imam ga vec 2 3 god stim da ga nisam koristio godinu dana i sad sat pokazuje kao da radi ali nema ocitavanja.Ako neko zna resenje bio bih mu jako zahvalan :)
  • 0

#25 Ciklo

Ciklo
  • Administrators
  • 3830 posts
  • Location-= BGD =-
  • Bajk:Pinarello/Trek

Postavljeno 20 November 2009 - 09:36 AM

Promeni bateriju u predajniku. Verovatno je CR2032 baterija, ali pise sigurno na kapici.
  • 0

#26 teratino

teratino
  • Members
  • PipPip
  • 37 posts
  • LocationKotor, MNE

Postavljeno 25 November 2009 - 12:35 PM

jedno pitanje:
kolika je optimala kadenca za vozenje u stojecem polozaju?
  • 0
It's a signature, not a ****ing novel
Posted Image
Posted Image

#27 mixitron

mixitron
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5802 posts
  • Bajk:Moj, moj

Postavljeno 25 November 2009 - 01:18 PM

Nisam kompetentan ali opisaću svoje iskustvo... jesenas me je strefila havarija i morao sam da na pozajmljenom (premalom) biciklu otpedalam ~6 km do kuće. Da se ne bih tukao kolenima u bradu odvezao sam ceo put stojeći. Još sam pazio na kadencu i gledao da vrtim kao i inače - i opet me slomilo k'o trsku.
  • 0

#28 predator22

predator22
  • Members
  • PipPipPip
  • 91 posts
  • LocationBeograd/LHS/22

Postavljeno 16 December 2009 - 11:34 AM

jedno pitanje:
kolika je optimala kadenca za vozenje u stojecem polozaju?


Sve zavisi koliko kako ti odgovara? Da li je brdo ili ravno? Da li vise vrtis ili ne?
Ja kapiram da je od 50-70 obrtaja, tu negde.
  • 0
Epic < 9800gr.
Postavljena slika

#29 mouse

mouse
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 420 posts
  • LocationNiš

Postavljeno 16 December 2009 - 11:37 AM

jedno pitanje:
kolika je optimala kadenca za vozenje u stojecem polozaju?


Ona pri kojoj ne rikneš nakon 10 okreta pedala... tj. ona kojom možeš da voziš bar jedan osrednji uspon bez prestanka. Ali nemoj se zamarati brojkama, one ne moraju značiti ništa tebi ili nekom drugom, sve je to individualno. Mada ne treba ići u krajnost, i spuštati kadencu na 40, ili ići na 120.
  • 0

#30 gamzzy

gamzzy
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3667 posts
  • LocationNovi Sad

Postavljeno 16 December 2009 - 12:24 PM

Trebalo tako ili ne, ja vrtim van sedišta tako što ubacim u stepen do dva jači prenos. Kada se vratim na sedište vratim prenos gde je bio. Uzbrdo idem na manju kadencu nego na ravnom, ali je princip isti ukoliko ne radim neki trening snage ili sl...
  • 0

#31 Mile

Mile
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 423 posts

Postavljeno 19 January 2010 - 01:44 PM

Koristim isti metod kao i Gamzzy na kratkim i poznatim uzbrdicama. Tada volim da idem 30 uzbrdo, ako mogu. Posle toga 5 minuta odmaram, ali ne znam zasto, uzitaak mi taj kratki napor.

Zamolio bih nekog da me neko nauci kakva se strategija koristi pri vecim i duzim usponima. Da li se i dalje drzi principa da kadenca bude oko 90 a pri tom se smanjuju brzine? Skoro sam uz Avalu (prvi put bajsom) isao oko 10 na sat pa mi je izgledalo kao da idem na Mont Everest. Pogotovo sto je sve bilo u magli pa se nije video ni vrh ni toranj... I sve tako... Vrtim ko lud a da idem sporije is'o bi' u rikverc... n2:bc

avala (9).JPG
  • 0
.

#32 gamzzy

gamzzy
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3667 posts
  • LocationNovi Sad

Postavljeno 20 January 2010 - 06:59 AM

Na dužim usponima nađi neki svoj jak tempo i udri...
  • 0

#33 robhood

robhood
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 867 posts

Postavljeno 04 February 2010 - 02:58 PM

Danas sam malo vozio,uletio u neku baruštinu (nisam video jer je bilo posle spusta) lice mi bilo sav od blata.A nazad vetar u lice kao da vučem prikolicu tako teško ide...
  • 0

#34 Ciga

Ciga
  • Members
  • Pip
  • 11 posts

Postavljeno 02 July 2010 - 09:08 PM

Momci, kada jednu stazu uslovno rečeno prerastete, u pitanju je konstantni uspon od nekih 6.5km, sa možda sveukupno 500m baš jakih uspona, sve ostalo je onako umereno, za nabijanje kondicije dalje, ali ipak uzevši u obzir da je ta vožnja čisto rekreativna i ima za cilj čisto bavljenje nekom fizičkom aktivnošću (ne bih želeo da bez veze ugrožavam kolena eventualno, ali sa druge strane ako to nije slučaj poboljšanje izdržljivosti nije na odmet), da li je bolje istu stazu prelaziti sa jačim prenosom što prilično zahteva od vas da zapnete i stignete mrtvi na cilj ili nastaviti sa vožnjom iste 'po starom', pri čemu vam to više ne predstavlja problem?
  • 0

#35 gamzzy

gamzzy
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3667 posts
  • LocationNovi Sad

Postavljeno 03 July 2010 - 08:55 AM

Momci, kada jednu stazu uslovno rečeno prerastete, u pitanju je konstantni uspon od nekih 6.5km, sa možda sveukupno 500m baš jakih uspona, sve ostalo je onako umereno, za nabijanje kondicije dalje, ali ipak uzevši u obzir da je ta vožnja čisto rekreativna i ima za cilj čisto bavljenje nekom fizičkom aktivnošću (ne bih želeo da bez veze ugrožavam kolena eventualno, ali sa druge strane ako to nije slučaj poboljšanje izdržljivosti nije na odmet), da li je bolje istu stazu prelaziti sa jačim prenosom što prilično zahteva od vas da zapnete i stignete mrtvi na cilj ili nastaviti sa vožnjom iste 'po starom', pri čemu vam to više ne predstavlja problem?

Ako ti samo malo jači prenos toliko teži, onda nisi "prerastao" uspon ;)

Inače, usponi se nikada ne prerastu. Nekada ideš extra a nekada se vučeš jer ne možeš jače. Sve zavisi kakav ti je dan.
  • 0




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika