Giant TCR jedan od prvih generacija.
#1
Postavljeno 09 March 2024 - 08:52 PM
Identican bajs ovom :
https://www.ebay.co....tm/375184090691
S' obzirom da je sve apsolutno isto, da li je ovo mali bicikl za ljude 177-178 cm ? Seat tube je nesto nizi (50cm), vozio sam 52-54, a top tupe je tu negde vozio 54.5, ovo je 53.5.
Mnooooooogo sam istrazivao o prvoj generaciji TCR modela, jer su prvi doneli (bar po GCN kanalu) sloping/compact ram koji se bitno razlikovao od tadasnjih horizontalnih/vertikalnih cevi, pa ne vaze danasnje dimenzije S/M itd. Ovo spada u M, nasao sam i verziju S koja je toliko mala da je za ljude do 160 cm.
Sa druge strane nisam nikad video najveci model L. Prodavani su samo u S/M/L koliko sam ja nasao. Postoji video na GCN na kome ovakav bajs, samo serija TCR ONCE (za spanski tim) samo kultni, gde vozac GCN 10 cm visi od mene ladnjaka vozi seriju ONCE.
Pa me zanima da li sam se zeznuo ako uzmem bajs isti sa onog linka sa eBay ? Grupa je matora 105 (9-speed) a ram je doslovno identican onom sto sam ja nasao. Ispasce me grubo oko 250-260e. Da li neko ima iskustva sa ovim TCR ? Po YT komentarima mnogi ih hvale kao blesavi, ali ja nemam vise podataka o ovom bajsu, kamoli chart size. Bitno mi je da ne bude mali jer je compact size. Promena lule i sedista se podrazumeva, verovatno.
#3
Postavljeno 10 March 2024 - 07:03 AM
#5
Postavljeno 10 March 2024 - 09:05 AM
Edit : gde si iskopao chart size ? Ja se ubih da pronadjem ali nisam uspeo 😀
#8
Postavljeno 10 March 2024 - 01:51 PM
#9
Postavljeno 10 March 2024 - 02:07 PM
Ja sam nasao na jednom oglasu, onom gore da je ST 50, a TT 53.5, sto bi danas ispalo S, a nekad je to bio M. Ja sam mogao da vozim i 52-53x56.
Zato sam sumnjao da ce biti mali, ali videcu, nisam vozio nikad tako star bas i jos TCR.
#10
Postavljeno 12 March 2024 - 05:31 PM
Bicikl je "badava" placen, a jako je ocuvan. Nije bas 10/10, ali blizu. Ipak je star preko 25 godina. Poneo ja komplet inbusa u dzep i hajde u voznju. Nisam stavljao ni 2 drzaca bidona, niti pomeno pumpu, tasnicu, rezervnu gumu, svetla, ama bas nista. Kupio sam flasu vode i razvukao ja otprilike 60 KM. Nisam ni ciklo kacio.
Ovo sam kupio da jasem po gradu i jer sam hteo da probam ovaj antikvitet. Ispalo je da su recenzije sasvim ispravne. Ovo je nesto najbolje sto sam vozio, a vozio sam daleko skuplje i na papiru bolje. Ne samo da su me odusevili menjaci, to radi uvek, ako je podeseno nego ergonomija. Od obicne voznje po gradu, ja na kraju obisao susednu Opstinu. Ama nikakvih bolova u ledjima, mozda jer je lula "upside", na dropovima mi milina sprint. Zao mi samo sto nisam obukao bici odelo. Ali dobro.
Ne znam da li cu ga prodati ili zadrzati, ali vredeo je svake pare. Sigurno da ce mi biti odsad glavni bajs za po gradu, posto ionako sam u "wolt fazonu" kad idem u nabavku tj na ledja.
Mozda ga i prodam. Ali definitivno cu pokusati da kupim jos stariju 100% karbon varijantu od ONCE spanskog tima, tj zutu varijantu.
Ovaj alu sa karbon vilama je tezak tacno 9.2 KG sa pedalama. Hocu sebi da kupim ONCE verziju. Bio sam skeptican prema antikvitetima, ali vise nisam. Bicikl je izuzetno brz, kompaktan, dobar za sprint, cak i uz penjanje na most pod visokim nagibom. Ja ne znam kakvi su novi TCR ali ovo je perverzija od rama. Nije to ni najlepsi bicikl, niti najlaksi, ali da je top top je. Daleko bolji od Stevens Strade, Aspina, Alleza, Caad8 i slicno.
Svidja mi se sto je siv. Nije nesto atraktivan, bas je neutralne boje. Uzivo je mnogo lepsi. Tako da definitivno cu potraziti ONCE seriju. Kolekcionarski. A tek cu da se zaninteresujem za novije TCR. Nisam znao da su tako dobri.
EDIT : Jedino sto nisam dobro uradio je sto sam mogao spustiti rucice menjaca da budu u ravni sa volanom, to cu spustiti da bolje hvatam kocnice na dropovima, ali nisam preterano podesavao bajs. Bila je probna voznja.
Suma sumarum najjaca stvar na bajsu je izuzetan ram, a moram da pohvalim i Mavic Open Pro tockove. Ni milimetar osmice, osecam da su robusni.
#12
Postavljeno 12 March 2024 - 06:18 PM
Hvala, vredi. Eto ovo sam kupio cisto da probam, mislio sam da ce biti polu krs, ali nije. Jako je zahvalan. Mislim da je 210 evra koliko sam ga platio smesna cena. Ako nekog zanima mogu okaciti jos slika, sve su jako vise rezolucije (samo full na linkovima). Generalno lepa zabava za malo para. Sad sam ocio bacio na jos jedan stariji Bianchi.Prelep bicikl. Rekao bih da vredi onog finansijskog stresa sa kurirskom službom
https://www.kupujemp...m_content=oglas
I ovaj antikvitet bih da probam. Ali def cu kupiti Giant TCR Compact Once verziju u originalnoj TDF semi, stvarno je ram top za brzu voznju. Zanimaju me jako TCR modeli. Moram naci temu da pitam za iskustva sa novim verzijama, ako takva postoji.
#16
Postavljeno 14 March 2024 - 05:20 PM
Nisam očekivao da je kraći od OCR-a ali ako veličina odgovara nije ni bitno koliki je.
Inače nemoj mnogo da očekuješ od matorih gvozdenjaka pa makar bili i vrhunski. Bude to ok ali ne može da se meri sa novijim bicikima.
Evo danas sam ga bas bas sprintao. Znaci maksimalni sprint, pa polako, pa opet sprint. Uzivao sam ! Predobar bicikl. Pritom danas me zvao decko iz Nisa, narucio je bajs preko KP, pa je eto prodat. Saljem ga u ponedeljak. Jako jako zahvalan ram. Zivo me zanima kakvi su novi TCR, ovim sam se odusevio. Ako naletim na ONCE verziju kupicu za kolekciju.
Sad cu da narucim neki drugi bicikl. Generalno ovaj TCR ne deluje kao mator, kao da je bio ispred svog vremena iako je mator kao Biblija
#17
Postavljeno 14 March 2024 - 08:43 PM
Giant je radio odlične ramove, teško da tu može biti neke greške. Mene su nervirali sa dimenzijama ramova jer se posle nije znalo koji je koja veličina. Toliko su se zaneli sa nekim svojim merama da su morali da uvedu M/L veličinu jer su pravili nenormalne razlike između 2 veličine.
#18
Postavljeno 14 March 2024 - 08:52 PM
Skroz se slazem. Kod starih modela imali su samo S/M/L, bar koliko sam ja pratio ino forume i opsirno po Internetu. Ovo M/L im doslo nesto kao TT 55 cm. Pa ni M ni L. Generalno te fore sa M/L bih uvek zaobisao, a prakticno spadam bas u M/L. Bolje i M npr pa se lako da resiti lulom, nego L gde nemam fore da skracujem lulu ako je ram 56+ cm. Tehnicki mogu i 53.5/54/55/56 ali uvek bih odabrao varijantu 53.5/54 + lula. E sad nisam pratio geometrije za sedalnu cev. Matore verzije sa pocetka 2000ih sto se tice "slop rama" im je bila ST 50 cm sto bi danas bilo tkzv small, posto su sad obicno 53/54/56, ali makar na ovom TCR koji ide u Nis, je zaista ram fenomenalan. Cak je "duzi" i laksi od npr Stevens Aspina koji je 54x54. Nisam bio "sabijen". Jos da sam turio kao sto nisam lulu od 120 koju sam porucio (stoji 90ka) bilo bi jos lepse.Giant je radio odlične ramove, teško da tu može biti neke greške. Mene su nervirali sa dimenzijama ramova jer se posle nije znalo koji je koja veličina. Toliko su se zaneli sa nekim svojim merama da su morali da uvedu M/L veličinu jer su pravili nenormalne razlike između 2 veličine.
#20
Postavljeno 20 March 2024 - 03:04 PM
Sad trazim mnogo noviji TCR, ovi pogoni deluju robusno, ali svestan sam da nema delova, pa moram da se modernizujem, ali da ih ima, ne bih ga ni menjao. Odlican za sprinteve, a samo me sprint i zanima.
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika