Уколико сам добро схватио, ово су вредности које је могуће постићи уколико је неко утрениран, односно при одређеним идпуњеним условима.. Колико тсчно треба да буде неко утрениран да би превезао х број километара за х време у оној првој варијанти последњи ред? Оно што хоћу да кажем да пракси не знам никог ко вози 1х12 по асфалту 80% своје вожње и то са неаеродинамичним бициклом и широким гумама. Да ли је овде урачунат отпор ваздуха у усправном (мтб) положају. Било би добро да видимо такву табелу за неког друмаша са компакт погоном и 11/30 касетом.
Ne. To su prenosni odnosi.
Nastavak teksta je offtopic (donekle).
Te dve slike predstavljaju odnos kadence, broja zuba na prednjem i zadnjem lančaniku, veličine točka i gume prema brzini. Uzete su fiksne vrednosti (točka, gume i kadence) radi poređenja. Poredio sam prenosni odnos
36/22 i desetofaz 11-36
sa
32 i dvanaestofaz 11-50.
Zbog dopune Vidakovog, i donekle Gremlinovog, odgovora u vezi da li treba ili ne drugi pogon sa više zuba.
Što se tiče treninga (ovo je već totalni Off-topic) to zavisi od toga šta si dobio na rođenju (šta ti je majka priroda udelila) i kada si to počeo da razvijaš.
Nema mnogo kaseta 11-30 (8-faz samo znam). Guma je drumska 700x25.
Sent from my SM-N960F using Tapatalk