Drugari, imam ideju da prepakujem već odličan hibrid, i da ga dodatno kako olakšam tako i da ga ograničim na samo 11 brzina. Hoću brži i lakši bajs i sa što bržom/lakšom opcijom za menjanje brzina.
U pitanju je ovaj bajs https://www.speciali...Text=90916-5002 koji ima 20 brzina u formi napred 48/32T i 11/34T potkovan Shimano Tiagra sistemom menjača.
Šta sam planirao? Za početak "da ga počastim" sa SRAM opremom.
1. Skinuo bih manji prednji zupčanik i ostavio samo onaj sa 48 zuba
2. Skinuo bih menjač napred i pozadi, sa oba šiftera
3. Ugradio bi ovaj šifter za zadnje brzine https://www.bike24.com/p2128810.html
3. Ugradio bih ovaj zadnji menjač - https://www.bike24.com/p2128969.html
4. E sad ide zanimljiv detalj, ugradio bih ovu 9-42T kasetu (kombina 48 zuba napred i 9 pozadi na najmnjem zupčaniku daće bajsu više prostora za ostvarivanje većih brzina) - https://www.bike24.com/p2309525.html
5. Uzeo bih i ove točkove sa 700x28C 32mm gumama - https://www.bike24.com/p2358243.html
Cilj?
Kako vozim kroz skoro idelano ravno područje sa blagim nagibima i padovima, ovo mi je delovalo kao najbolje rešenje za izgranje na jesen, tj. da krenem da pakujem bajs i da bacim novac ko što sam ga bacao za xy stvari u životu.
Neminovno je da će bajs biti brži, ali i da će "uzbdrice" savladavati sa ne toliko muke.
Ideja je potekla od samom Specialized bicika i trenda da se sve više koriste ove opcije sa 1x11 i 1x12 brzina čak i na trkačkim modelima - https://www.speciali...Text=92420-3001
Dajte recite šta mislite o ideji, i da li postoji neka nekompatabilnost oko koje bi trebalo da se brinem, ili koja mi je promakla (posebno za točak, gume i montiranje kasete) ?