Ne, napisao sam da koristim magnetni, tada kada sam ga kupovao pre 6-7 godina nije ni bilo ovih smart, tj. možda i jeste, ali ja za njih nisam ni znao.Jel koristis taj Tacx trenazer?
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
Postavljeno 21 December 2021 - 08:59 PM
Ne mora obavezno da bude tiši.Kojih još prednosti ima taj smart trenažer u odnosu na analogni, osim toga što ima taj senzor brzine, kadence i što je tiši?
Postavljeno 21 December 2021 - 09:07 PM
Slažem se.Svaka cast svakom ko ima volje i ko je dovoljno psihicki jak da provede duze vreme na trenazeru.
Postavljeno 21 December 2021 - 09:10 PM
Ko ozbiljno trenira mora da prostre neki najlon, gde ce da curi znoj i da usmrdi celu prostoriju ili da ukljuci ventilatore da simuliraju vetar i da ga suse. Stvarno bolje mi je da sacekam par hladnih dana i da ne vozim nego da se patim i mucim na trenazeru. al opet kazem, svaka cast ko to moze...
Postavljeno 21 December 2021 - 09:22 PM
E za to služi pominjana podloga koja em služi kao izolacija od buke em skuplja znoj koji pada.Ko ozbiljno trenira mora da prostre neki najlon, gde ce da curi znoj i da usmrdi celu prostoriju ili da ukljuci ventilatore da simuliraju vetar i da ga suse. Stvarno bolje mi je da sacekam par hladnih dana i da ne vozim nego da se patim i mucim na trenazeru. al opet kazem, svaka cast ko to moze...
Postavljeno 21 December 2021 - 09:24 PM
Postavljeno 21 December 2021 - 09:27 PM
Kakve su nam zime zadnjih godina, moze sve da se vozi osim mozda u januaru. Tako je bar bilo zadnjih par godina. Evo sad ce od petka da bude debelo u plusu i milina. I svake godine tako. Par dana hladno, pa par dana da moze da se vozi. I ne zezam se vise sa trenazerom.
Postavljeno 21 December 2021 - 09:32 PM
Eto vidiš koliko smo različiti, ja koristim samo trainerroad i super mi je app.Bez ventilatora ne može. Ja nekad zaboravim da uključim, bukvalno ne prođe 15 sekundi i shvatim da nedostaje. Kod mene mora i prozor da bude otvoren ili bar odškrinut. Ispod trenažera je podloga koja štiti parket i umanjuje buku. Pošto je gumena, znoj se lako pere/briše.
Apsolutno se slažem za aplikacije. Upravo testiram trainerroad (voziš po grafikonu snage, skoro kao i da nema aplikacije) i baš je smaranje. Uglavnom gledam film, a trening app pratim samo povremeno.
Zwift i Rouvy su dosta bolji, ali i oni postanu smaranje na duže staze (mesec i više dana). Ali kad se mešaju međusobno i sa vožnjama napolju, pomognu da brže prođe zima, kiša, sneg...
Postavljeno 22 December 2021 - 06:04 AM
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
Postavljeno 22 December 2021 - 09:33 AM
Pa to može, ali kako znaš kojim intenzitetom da radiš trening?Slažem se da je vrtenje na analognom trenažeru smor, ali samo onda i ako konstantno vrtimo jednim tempom duže vreme. Svakako da se može napraviti sopstveni program na osnovu kojeg trening može biti i zanimljiv i iscrpljujuć a da pri tom ne morate imati skupe turbo trenažere koji podržavaju najnovije aplikacije.
Primera radi, ja u podrumu imam neki stari magnetni trenažer. Na njega okačim na zadnji točak senzor za brzinu, traku za puls oko grudi i pratim parametre na gps uređaju. Prvih 5 do 7 minuta se zagrevam uz lagano opterećenje i veću kadencu. Kada mi se digne puls radim 5 do 7 sesija tako što povećam opterećenje za 2 ili 3 nivoa i motam pedale što brže mogu sa pulsom na oko 90% i tako 60 sekundi. Kad istekne to vreme smanjim opterećenje i povećam kadencu i tako 2 minuta pa onda opet ponovo. To ponovim 5 do 7 puta i na kraju se opet 5 do 7 minuta hladim.
Ovo ispadne kao kratak eksplozivni trening sa sprint deonicama. Niti je lak, niti dosadan, ne traje dugo a kada se završi, noge poprilično gore. Može se to vremenom još pojačati povećavanjem opterećenja u "sprint" deonici ili skraćivanjem vremena "pauze" od 2 minuta.
Takav trenažer košta pedesetak eura polovan ako ne i manje. GPS tako i tako većina već koristi...
Postavljeno 22 December 2021 - 10:44 AM
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
Postavljeno 22 December 2021 - 11:10 AM
Upravo i ja vozim taj magnetni, analogni, nije smart, samo što je povezan senzorima za puls, kadencu i brzinu pa je malo pametniji od najglupljeg.Teško je uz najjednostavniji trenažer pratiti napredak u sitna crevca, ako pri tome nemaš power metar na biciklu ali izvodljivo je.
Na primer, kada si u tom sprintu koji traje jedan minut, zapamtiš koji tačno prenos na biciklu koristiš i koje opterećenje na trenažeru. Potom gledaš da tije puls minimum 90% od maksimuma i dok tako motaš gledaš kojom brzinom se okreće točak,neka to bude recimo 40km/h. I za vreme tog jednog minuta brzina ne sme da padne ispod 40 nikako. Napredak praviš kada umesto 40, povećaš brzinu na 42, pa na 44 i tako dalje. Kada se tako približiš brojci od 50, onda povećavaš opterećenje na trenažeru u sprintu na sledeći nivo itd... Pa ako ti je do merenja, posle nekog vremena vratiš se na nivo na kojem si počeo, čisto da vidiš koliko ti je sada lakše.
Da se razumemo, naravno da je sa smart trenažerima bolje ilakše pratiti napredak, ali sam mišljenja da onaj ko ne želi da potroši novac na isti,može i na onim starim i jednostavnim trenažerima fino da se oznoji kad zapne.
Postavljeno 14 December 2022 - 09:54 AM
Postavljeno 14 December 2022 - 02:10 PM
Preko bike24.de stigle gume 17.11.2022 posle tačno 24 dana od datum plaćanja. Ukupna cena za par guma 47 evra, poštarina 20 evra, ukupno 67 evra. Troškovi carinskog pregleda od 300 dinara plaćeni poštaru prilikom prijema na kućnoj adresi. Montirane isti dan.
Postavljeno 14 December 2022 - 05:53 PM
Preko bike24.de stigle gume 17.11.2022 posle tačno 24 dana od datum plaćanja. Ukupna cena za par guma 47 evra, poštarina 20 evra, ukupno 67 evra. Troškovi carinskog pregleda od 300 dinara plaćeni poštaru prilikom prijema na kućnoj adresi. Montirane isti dan.
carina + PDV ??? nula?
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika