Jump to content


Fotografije

Cruzbike Q45 recumbent

cruzbike rekumbent recumbent mbb

  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
45 odgovora na ovu temu

#21 mirek200

mirek200
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 642 posts

Postavljeno 09 October 2019 - 05:17 AM

Pa i kod obicnih bicikala kod naglih zaustavljanja i kocenja prednjom kocnicom  naglo i jace moze se leteti preko kormana,sto sam ja iskusio kada  mi je  izleteo pas koga vlasnik nije drzao na povodcu. zato  sada ucim sebe da uvek kocim i prednjom i zadnjom i da za jace kocenje pritisnem i zadnju i prednju kocnicu iz navike,da ne bude opet letenje.

 

 

Kod ovog  recumbenta mislim da je teziste malo povoljnije nego na obicnim biciklima zato sto je vozac zavaljen dosta nazad.

 

problem kod ovih bicikala je sto je  malo nizi i neobican  tako da vozaci neki nisu naucili da postoje  ovakvi tipovi bicikala,i tu nema zahebancije, osvetljenje i danju kada je oblacno ,zastavicu obavezno. Kada si  ga vec toliko platio mislim da ne bi trebalo da  stedis na zastavici.


  • 0

#22 chamade

chamade
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2382 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 09 October 2019 - 08:20 AM

zato  sada ucim sebe da uvek kocim i prednjom i zadnjom i da za jace kocenje pritisnem i zadnju i prednju kocnicu iz navike,da ne bude opet letenje.



Pri vožnji bilo kog dvotočkaša, nebitno sa kakvim pogonom, koči se sa obe kočnice istovremeno gde je prednja kočnica glavna a zadnja pomoćna. I uvek će pre biciklista pasti ako oštrije prikoči samo zadnjom.
  • 0
…oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌs
https://picasaweb.go...208760685671353

#23 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 830 posts

Postavljeno 09 October 2019 - 09:46 AM

Za kontrolisana, dozirana kocenja npr na spustu ja kocim uglavnom samo prednjom. Zadnju ukljucujem tek kada ocenim da sam preterao sa brzinom pa moram brze da se zaustavim gde prednja nije dovoljna.

U svakom slucaju se slazem sa Chamadeom, bolje i samo prednja nego samo zadnja.

A kako ti Dule kocis na rekumbentu? Koja kocnica je efikasnija?
  • 0
"I have no idols. I admire work, dedication and competence. "
A. Senna

#24 mirek200

mirek200
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 642 posts

Postavljeno 09 October 2019 - 10:29 AM

nikakav spust nije bio u pitanju,20km/h sam opusteno vozio. prikocio sam maximalno prednjom kocnicom i zadnji tocak na biciklu se podigao,i ja zario nosem.uostalom ja sam napisao da sam pogresio,dasam koristio oba dve kocnice,ne bi se bicikl propeo.


  • 0

#25 niipheus

niipheus
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 809 posts

Postavljeno 09 October 2019 - 11:33 AM

Na spustu gde je brzina prevelika i treba je prilagoditi, dosta efikasnije ce se to uraditi ukoliko se doda prednja na zadnju iz dva razloga. Prvi je sto tezina prelazi napred pri kocenju pa dodavanje zadnje na prednju i nema neke logike jer ce vrlo lako doci do blokade tocka, a drugi razlog je 'cuvanje' kocnice da tako kazem, gde bi prednja kocnica usled ne koriscenja na dugom spustu bila hladna i spremnija za kocenje pa samim tim i efikasnija i sigurnija.

Nisam ovo hteo da pisem kao povod za prepirku, samo navodim svoj nacin razmisljanja. Svako neka koci i neka se prevrce preko volana kako zeli :)

Bajs iz teme je topcina i svaka cast na kupovini. Iako nemam potrebu, uvek sam hteo da probam i ovakav tip bicikla, uvek mi je delovao efikasnije od klasicnog. Jedino sta mi je ovde malo nejasno jeste kako deluje skretanje na njemu s obzirom da je ceo pogon napred, kaci li noga za tocak pri vecem skretanju i kakav je osecaj pedalati u takvim slucajevima?
  • 0

#26 dule0911

dule0911
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1704 posts
  • LocationLestane, Beograd

Postavljeno 09 October 2019 - 12:37 PM

Hvala :)
Noga ne kaci tocak, problem je samo da sa "duze" strane dohvatis pedalu uvek - ovo je vise slucaj za SPD, bez njega nema problema, posto mozes da pomeras nogu na pedali i da je dohvatis makar prstima noge (ili vrhovima prstiju ako je bas mali radijus). Sa SPDom ti je noga fiksirana i nemas tu finu kontrolu kod skretanja da pomeras nogu po pedali. Zbog ovoga ja za uze radijuse skretanja za sada otkacim spoljnu nogu i pedalam samo unutrasnjom, posto su to ionako skretanja gde treba da okrenem bajs u kontra smeru na putu, i tome slicno, pa nije potrebna neka snaga. Sve sire od odprilike 5m radijusa se radi sa obe noge cak i sa SPDom.

Ljudi koji voze ovo malo duze i uvezbani su kazu da se bez problema provlace izmedju pesaka na trotoaru itd - okretan je, samo treba naviknuti mozak jer je drugacije. Takodje, moze da se vozi bez ruku. Meni je za sada uspelo samo na nekoj srednjoj brzini pri srednjem potisku pedala, ali uvezbani rade i na maloj brzini, cak i sa prilicnim skretanjem, mnogo vecim nego sa klasicnim bajsom sto moze da se izvede bez ruku - sto je i logicno jer ovde i noge upravljaju. U tom smislu su noge u kontroli kad se dovoljno uvezba.

@mirek200
Uzecu neku zastavicu, samo prvo svetla da resim. Drugacije kacenje, pozicija svetla, malo limitira mogucnosti oko istih pa istrazujem. Zastavicu moram neku prakticnu za brzo skidanje/stavljanje zbog pakovanja bajsa na poslu.

@Smasher
Generalno je slicno kao na obicnom bajku, prednja je efikasnija. Za sada koristim obe dok se navikavam. Zadnja je isto efikasna, ali to koristim vise kada treba lagano da se zaustavim, nizbrdica ili jaca kocenja uvek obe, uz akcenat na prednju.

Ono sto nedostaje ovde a praktikovao sam na DF bajsu jeste ustajanje i prebacivanje zadnjice da bude odprilike iznad zadnjeg tocka, time povecam efikasnost zadnje kocnice i mogu vise da je koristim za usporavanje. Ovime izbegavam pregrevanje prednje i generalno bolje kocenje kad sam na nizbrdici i tome slicno.
  • 0
Postavljena slika

2012: 4210km
2013: 4098km

#27 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 830 posts

Postavljeno 11 October 2019 - 03:47 AM

A da li si pre kupovine rekumbenta razmisljao o triciklu? Mozda nekome deluje smesno ali ja sam npr video par takvih komada koji imaju tanje gume na tockovima od 24 inca, oni low raceri i bas dobro izgledaju. A i cuo sam da je taj tricikl brzi i od rekumbenta zbog jos nize pozicije sedenja....
  • 0
"I have no idols. I admire work, dedication and competence. "
A. Senna

#28 dule0911

dule0911
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1704 posts
  • LocationLestane, Beograd

Postavljeno 11 October 2019 - 06:47 AM

Jesam razmisljao, ali me odbilo par stvari.
1. Sirina - koristim bajk po BGu i neretko po guzvi, tricikl nije za to, pogotovo ne za provlacenje medju vozilima, kojom god brzinom. Takodje nezgodniji za skladistenje/parkiranje/transport itd.
2. Okretnost - manje okretan nego bicikl, kako god da je realizovano skretanje (okretanjem tockova ili naginjanjem istih).
3. Pozicija sedenja - nisko je dobro za aerodinamiku tj brzinu, lose za saobracaj tj uocljivost od strane drugih.
4. Manje izazovan - nema odrzavanja ravnoteze, povezano sa tacnom 2.
5. Cena - nije uticalo mnogo na odluku ali svejedno. Prilicno su skuplji od bilo cega drugog sa pedalama, ako hoces da uzmes neki koji nije tezak kao tuc.
  • 0
Postavljena slika

2012: 4210km
2013: 4098km

#29 mirek200

mirek200
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 642 posts

Postavljeno 16 October 2019 - 06:05 PM

Kupio i ja rekumbent,pa sta bude, trenutno ne mogu ozbiljno da vozim prekjuce mi skinuli gips nosio sam ga nedelju dana, pao sam sa merdevina i ispao lakat iz lezista nesto je pokidano cim tako sporo prolazi.. Malo ga probao , dule09011  ti si kriv O:) ali  prvi utisci su mi da je rekumbent prava stvar za razne probleme  tipa-kicma,ciste na sedalnom delu,prosirene vene  itd.

 

Prvom prilikom cu morati da ubacim dinamo nablu jer ova fabricka dinama Basta  sto se naslanja na tocak mi se uopste ne svidja.


  • 0

#30 dule0911

dule0911
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1704 posts
  • LocationLestane, Beograd

Postavljeno 16 October 2019 - 06:31 PM

Odlicno, cestitam, neka te dobro sluzi! Predstavi ga/okaci koju fotku kad stignes.
Drugacija je voznja skroz. Prosle nedelje sam zeznuo jedan prsljen pri nezgodnom pokretu, to je bilo u petak, danas sam vec mogao da vozim. Sa klasicnim bajsem sa ovom povredom ne bih mogao 2 meseca da vozim :)

Danas prvi put vozio kroz BG spic, guzva u oba smera. Utisci su da ipak moze da se provlaci kroz guzvu, samo se drugacije pristupa tome. Pri brzini pesaka i sporije tesko se okrenem/skrenem na malom prostoru, ali to se vezba. Ume biti nezgodno ako se provlacim ivicom puta pa moram da skrenem van asfalta, nije lako niti moguce tako precizno izbegavati prepreke kao sa mtb sto sam navikao... Mislim da cu morati sa menjam navike :)
Psi me i dalje mnogo vise smaraju nego na obicnom bajsu, moram sto pre to da resim makar za ove gradske sto se krecu u coporima, mrzi me da vadim bidon na svako malo i masem pogotovo u saobracaju, lakse sa nekim UZ rasterivacem da probam.
  • 0
Postavljena slika

2012: 4210km
2013: 4098km

#31 mirek200

mirek200
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 642 posts

Postavljeno 16 October 2019 - 07:19 PM

Da to i mene fascinira,ruka mi jos izgleda kao balon,a ja prvi put seo na rekumbenta, posle 5 min vozio.Nema sanse da vozim obican bicikl,ali rekumbent i sa ovom erlavom rukom ,moze,ne mnogo ali moze.Pa ima ga na cikloberzi-Nasca-cruiser na prodaju u delu-lezeci bicikli, decko nije obrisao. 20'' napred, 26 '' pozadi, velicina M sto meni odgovara.Maraton plus gume ali prednju sam odmah zamenio jer je bila izlizana ali samo ne jednoj strani,prvi put skidana tako da ja racunam da nije vise od 20000km prosao izgleda kao nov, i suspenzija u fulu ,bas anulira neravnine.

 

Sto se tice saobracaja ,gledao sam i na You-tube , tacno je to da se ne moze precizno voziti kao na obicnom biciklu,ali iskreno receno,svi rekumbenti su napravljeni za putovanja a ne za provlacenje po gradskim ulicama.

 

Meni je malo neobicno kada nailazim na raskrsnicu,nogama napred, nekako mi je smanjeno vidno polje,ali valjda cu se priviknuti,moja je namera da ga vozim na otvorenom putu, a za spartanje po gradu imam city bicikl.

 

Dobro sto si mi rekao za kerove,moracu da nabavim neki biber sprej.Niska pozicija ,odmah se covek oseca nekako ranjiviji.


  • 0

#32 dule0911

dule0911
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1704 posts
  • LocationLestane, Beograd

Postavljeno 16 October 2019 - 08:15 PM

Secam se oglasa, bio je i pre 2 meseca kad sam gledao, lep bajs, pogotovo boja rama. Meni nije odgovarao jer mi je mali, plus sam na kraju odlucio za prednji pogon zbog brda.

Znam da im provlacenje nije primarna namena, ali jbg, ja cu ga dobrim delom tako koristiti tako da moram da vezbam :) Kod tebe bi trebalo da je lakse zbog manjeg tocka i sto su ti noge uvek u istom polozaju pa ne smetaju okretanju tocka.
Moj nema prednju suspenziju ali za sada mi ne smeta, mnogo mi je bitnija zadnja, odlicno su je podesili. Danas sam bas probao silazak sa relativno visokog ivicnjaka, bez problema (naravno pri maloj brzini).

Sledece na spisku, vrv ovog vikenda, je montaza paktregera, za ovo promenljivo vreme uvek nosim dodatnu odecu, muka mi je da vezujem sa elasticnom gurtnom svaki put, lakse je sa torbicom/bisagom.
  • 0
Postavljena slika

2012: 4210km
2013: 4098km

#33 mirek200

mirek200
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 642 posts

Postavljeno 17 October 2019 - 07:03 AM

ovdesam dosta citao o rekumbentima od ljudi koji godinama imaju tu vrstu bicikla i tu sam i naucio za koju visinu idu oznake. Gledao sam na cikloberzi,vidim da nema zasebna tema ,zato predlazem da sva iskustva koja imamo o ovom nacinu voznje pisemo u ovoj temi  sto si ti otvorio da se ne razvodnjava.Ako  se ne slazes, otvoricu zasebnu temu.

 

Uf ,sta ja sve planiram da stavim na bajk ,za sada ne mogu zbog ruke,ali posto imamo biciklisticku stazu jedva cekam da ga ponovo vozim,cekam suprugu da se vrati iz nabavke da bih mogao da smugnem.Juce sam vozio po ulicama oko 20km sto mi je brzo proslo,ali posto sam ukljucio i dinamu,danas blaga upala misica, a zadnjih 5god. pedeset hiljada km. na MTB i trekingu. Em ponovo ucim da vozim bicikl em ko da nisam nikada ni vozio. O:)


  • 0

#34 dule0911

dule0911
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1704 posts
  • LocationLestane, Beograd

Postavljeno 17 October 2019 - 09:27 AM

Imas i ovde podforum i zasebnu temu za generalna iskustva: https://www.2bike.rs.../8493-lezaljka/

Nemam nista protiv da stoji i ovde, samo je mozda tamo logicnije da ce neko traziti u buducnosti.

 

Freebiking sam i ja citao, ali sustinski na kraju mi je prelomio pogon za brda, imam bas dosta brda na koju god stranu da krenem, za ostalo cu se navici. Generalni saveti jesu korisni, ali mnogo zavisi od nacina sedenja (tj lezanja) i toga da li je (i sta) konfigurabilno na nekom ramu. Bas opsirna tema, ali bitno da se vozi :)


  • 0
Postavljena slika

2012: 4210km
2013: 4098km

#35 dule0911

dule0911
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1704 posts
  • LocationLestane, Beograd

Postavljeno 20 October 2019 - 02:06 PM

Par utisaka iz jucerasnje delimicno brdske voznje.

Do 9-10% imam pogona, iako je iznad 8% za moj trenutni nivo kondicije pogon nedovoljan, tj mucim se da bih odrzavao 80 kadencu pa moram da spustim na 60-70. Sa 80 kadencom na 9-9.5% idem oko 8km/h, sto znaci da postoji luft za manji prenos. Sada je 38-42, na MTBu sa istim tockom i 22-32 sam mogao bar 2km/h sporije sa slicnom kadencom. Kad poboljsam kondiciju probacu opet jace nagibe da vidim na cemu sam, tj da li cu napred stavljati neki kompakt pogon sa menjacem, za sada deluje da hocu.
Iznad 10% mogu samo na kratkim usponima sa trenutnin pogonom, ponestane mi snage vrlo brzo. Na nekih 11-12% kad se krece iz mesta krece klizanje tocka. Prilicno tesko, jer treba istovremeno uhvatiti zalet i paziti da tocak ne prokliza :D Iznad toga ne verujem ni da bi mogao da vozim, mozda uz odvajanje ledja od naslona sedista i drzanjem za korman - "pandan" stajanju na obicnom bajsu.

Na manjim nagibima se vozi vrlo slicno kao obican bajk kad se sedi. Brzine su mi bile mozda 10-20% manje nego ranije, ali to pripisujem kondiciji, ne biciklu.

Na ravnom sam definitivno brzi. Retko gde sam imao potpuno ravno da bih ispratio tacno koliko, ali definitivno sam brzi i lakse odrzavam brzinu. Za nizbrdo mi fali pogon preko 40ak km/h. Vetar osecam, ali je subjektivno lakse nego na obicnom, i dalje se borim sa istim ali ide lakse. Da li objektivno ima razlike u brzini, ne znam.

Sediste moram da adaptiram malo. Dodao sam sundjer na naslon za lumbalnu podrsku kojeg cu morati da stanjim na jednom kraju - polse 80og kilometra sam primetio da mi malo smeta.
Bidoni imaju mnogo vise smisla na naslonu sedista nego ispod sedista, ovaj ispod sedista je teze dostupan u voznji, eventualno na nizbrdici ili kad se stoji u mestu.

Jedna negativna stvar, svi spojevi pomalo kvrckaju, moracu da ih podmazem mascu. Na pocetku sam morao to da uradim sa naslonom tj gornjim nosacem istog, izgleda da je opet krenuo da se cuje i pored njega jos 2-3. Cak sam imao utisak da sam sve zivo pretegao, dok nisam podmazao zvuk nije hteo da prestane.

Sa kocenjem ucim kako prolazi vreme... ako krenem da kocim prednjom pa dodam zadnju, pogotovo nizbrdo i u skretanju, katastrofa u najavi. Dva puta mi je proklizao tocak u slicnoj situaciji, nimalo prijatno jer ceo bajk poleti u stranu i izgubim balans. Tako da moram prvo zadnju pa postepeno prednju i onda bude ok.

Iznenadio sam se koliko motorciklista se javilo/pozdravilo me itd, ranije je vise bilo podsmevanja nego pozdrava.
  • 0
Postavljena slika

2012: 4210km
2013: 4098km

#36 Smasher

Smasher
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 830 posts

Postavljeno 20 October 2019 - 02:42 PM

To podsmevanje, to su isključivo lični kompleksi i ništa više. Ljudima je smešno ono u šta se ne razumeju i o čemu nemaju pojma. 

 

 

 

A to za kočenje nizbrdo rekumentom mi je zanimljivo. Eto, tvoje iskustvo kaže da ne možeš da kočiš prednjom pa ako zatreba i zadnjom kao na klasičnom bajsu. Pretpostavljam da to znači da i u svaku krivinu moraš znatno opreznije da ulaziš i da pre same krivine prilagodiš brzinu u kojoj ćeš u krivinu ući, a ne kao na standardnom bajsu gde se puštaš nizbrdo i kočiš tek u poslednjem momentu, pa čak i ako preteraš sa brzinom, možeš da ulaziš u krivinu lagano dozirajući prednju kočnicu i kontrolišući brzinu.... Ako je tako kao što kažeš, onda bih kočenje, odnosno raspored mase tela prilikom kočenja definitivno mogao da pripišem kao "manu" rekumbenta.... 


  • 0
"I have no idols. I admire work, dedication and competence. "
A. Senna

#37 dule0911

dule0911
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1704 posts
  • LocationLestane, Beograd

Postavljeno 20 October 2019 - 06:48 PM

Podsmevanje sam dobio i od jednog bicikliste na drumasu, koji me pretekao na uzbrdici uz podsmeh, ali nije moglo manje da me zanima :D Ne potresam se uopste, cisto pisem utiske.

Drugacije je kocenje definitivno. Mislim da je najvise stvar navike. Mozes i samo prednjom da doziras, ali ako treba da dodas zadnju mnogo je teze tad, nego da je u startu koceno sa njom. Mislim da je ovo vise mana same cruzbike geometrije i zadnjeg amortizera koji bude rasterecen kad se koci prvo prednjom.
Kao prednost u odnosu na kocenje mogu da navedem nize teziste, jer je moguce u startu imati veci ugao (bicikla u odnosu na zemlju) nego na klasicnom bajsu. Telo se izbaci ka spolja (kao na motornim sankama) i stvarno moze fino da se nagne. Jos nemam samopouzdanje da ispitujem granicu, ali to mi je trenutni utisak :)

Veceras montirah zadnji paktreger. Nit je lep niti mu je pozicija dobra za raspored mase ali mi treba za neku ideju sto imam, videcu da li ce se realizovati. Za svakodnevnu voznju ce svakako znaciti, privremeno montirah torbicu na njega, dok ne uzmem nazad svoje bisage. Namerno sam ga stavio pod uglom, vidi se na slici gde sedim zasto, tad bude vise horizontalan, ostavio sam jos malo prostora kad bude i neki teret.

5063abf85a3a5742bb898af7e9be6f55.jpg4d57cf2142c20b7e2488d7fe5419843e.jpg7b61bfae60cb23de0ba6ec3426fdaf5a.jpge1a963277c39665c50de449639eef18d.jpg
  • 2
Postavljena slika

2012: 4210km
2013: 4098km

#38 Ludisha

Ludisha
  • Members
  • PipPipPip
  • 98 posts
  • LocationObrenovac

Postavljeno 20 October 2019 - 07:21 PM

Pa retko koji paktreger je lep, pogotovu oni sto se kace na sticnu obicnog bicikla, ali ako kazemo da vozis cudan bicikli onda se i paktreger totalno uklopio u njega, mozda za neki teret bude efikasniji onaj srednji nosac, al to ces sam proceniti. Nego ako je bicikli za posao a blizi se ono kao jesen zima, kis asneg ( mada leto jos uvek traje kao da je tek pocelo) sta si mislio po pitanju nekih blatobrana kako bi sacuvao odecu za posao, ili ces nositi presvlaku svaki dan.


  • 0

#39 dule0911

dule0911
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1704 posts
  • LocationLestane, Beograd

Postavljeno 20 October 2019 - 08:18 PM

Vozim u bici odeci, na poslu se presvlacim u civilnu :) Trudim se kad idem kolima da donosim cist ves/odnosim prljav. Ne mogu celu rutu u civilnoj, ka poslu mi je 70% puta uzbrdo, oznojio bih se i usmrdeo odecu za ostatak dana. Zbog znojenja cu videti kad zaladni kako ce mi prijati posto imam spust do samog posla, ne bih da se razboljevam - zato sam razmisljao da za hladnije mesece blago elektrifikujem zadnji tocak i smanjim znojenje kad je bas hladno - ali otom potom, ne zurim sto se toga tice.

Blatobrane svejedno planiram, samo da nadjem neke sto lakse i manje upadljive, nikad ih nisam voleo pa ih i sad guram u drugi plan. Svakako ce biti montirani sezonski, do proleca :)


  • 0
Postavljena slika

2012: 4210km
2013: 4098km

#40 dule0911

dule0911
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1704 posts
  • LocationLestane, Beograd

Postavljeno 10 November 2019 - 10:57 PM

Montirani polovni branici za prvu pomoc i nove pedale. Nemam slika iz samog procesa montaze, evo jedna slika danas iz voznje

IMG-20191110-140901.jpg

 

Probao sam bajs par kilometara po blagom off-roadu i iznenadio se da je zapravo upotrebljiv. Gume su slikovi pa ne treba ocekivati cuda, ali uz zalet sam uspeo da izvlacim i krace uspone, uz malo paznje prednji tocak ne kliza previse. Po makadamu je iznenadjujuce udoban i pegla ga sasvim fino. Nove pedale su primetno bolje od starih koje su tu bile za prvu pomoc (shimano m8020 vs. m324).

 

Sto se branika tice...

Napred sam stavio deo zadnjeg 28 branika i ceo prednji 26 branik. 28 sam pokusavao da uglavim jer me prodavac zeznuo i prodao 28 branik kao 26 branik. Nakon mucenja i bezuspesnog pokusavanja ucvrscivanja zadnjeg dela tog branika, isti sam odsekao i umesto njega stavio ceo prednji branik da pokrije zadnji deo tocka (sad se delom preklapaju branici). Pri montazi tog prednjeg sam uspeo nosac delimicno da izvalim iz samog luka, ali se jednim delom drzi pa sam montirao tako da vidim kako ce se ponasati - za divno cudo drzi ok.

Zadnji branik sam montirao SKS, isto polovan kao i prednja kombinacija, lepo se uklopio oko tocka. Nosac najblizi amortizeru je puko i odvojio se od ostatka branika posle ~50km voznje. Znam i razlog, to cu ispraviti dodatnim L profilom u narednim danima. Jednostavno, bio je previse napregnut, u kombinaciji sa truckavim putom nije ni moglo drugacije da se zavrsi. Sto je najgore predpostavio sam da ce se desiti, nego sam se toliko iznervirao oko montaze prednjeg branika da sam na kraju zaboravio.

 

Sve u svemu, drago mi je sto sam prvo uzeo polovne branike da se igram i vidim sta pase, da znam kad narucim nove na sta da obratim paznju. Zadnji branik definitivno mora da ima vise od 3 tacke gde se pricvrscuje i sipke moraju da budu fleksibilne (da im se podesava duzina). Za prednji je nemoguce koristiti prednji branik sa obicnog, mora ili kompletan zadnji branik ili kombinacija dva prednja. Kompletan zadnji branik ce biti elegantnije resenje.

 

Generalno u ovoj boji se nisu lose uklopili uz ostatak bajsa, ali i dalje izgleda bolje bez njih nego sa njima. Iako veoma korisni, i dalje ih mrzim, montaza i zvuk iz voznje su me samo podsetili toga. Cim dodje prolece skidam ih najverovatnije :)


  • 1
Postavljena slika

2012: 4210km
2013: 4098km




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika