Jump to content


Fotografije

Cruzbike Q45 recumbent

cruzbike rekumbent recumbent mbb

  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
57 odgovora na ovu temu

#41 dule0911

dule0911
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2446 posts
  • LocationLestane, Beograd

Postavljeno 19 November 2019 - 02:50 PM

Planiram nabavku bisaga pa sam montirao donji paktreger da vidim sta funkcionise. Par starih Tatonka bisaga koje imam ne odgovaraju na donji nosac. Imaju slican sistem kacenja kao Ortlieb uz jednu bitnu razliku - razmak izmedju donjeg i gornjeg nosaca je veci, gornji nosac je pri samom vrhu bisage, tako da kada se montiraju, udaraju u tlo. Cak ni sa adapterom koji dize paktreger za nekih ~5cm ne bi bila bolja situacija. Na gornjem paktregeru isto ne odgovaraju (zbog prevelikog razmaka izmedju nosaca), plus sam par puta nosio po kisi nesto u njima - nimalo prijatno kada je sve mokro unutra i pored zamotavanja u kesu itd.

 

Montiran donji paktreger u najnizoj poziciji (bez adaptera), pozajmio par Ortlieb Bike-Packer Classic bisaga za probu.

 

2019-11-16-12-47-05.jpg  2019-11-16-12-47-12.jpg  2019-11-16-12-51-42.jpg  2019-11-16-12-53-02.jpg

 

Zakljucak: sa ovako montiranim bisagama kaci tlo prilikom srednjeg skretanja tj naginjanja i prelaska preko vecih ulubljenja (korenje od drveca koje je podiglo trotoar). Ocigledno adapteri nisu za dzabe isporuceni sa paktregerom, ali svakako mislim da bisage vece od ovih ne treba montirati na donji paktreger. Posto mi je to bila glavna dilema, da li uzeti bisage ovih dimenzija ili jedan model veci u Ortlieb asortimanu - ostacu na ovoj dimenziji. Dovoljno su velike, ako bas bude zatrebalo za duze ture, dokupicu gornju torbu za zadnji paktreger. Na zadnji paktreger ako budu isle bisage ici ce verovatno one manje, sto bi na klasicnom biciklu bile prednje... Zbog rasporeda mase, mislim da je bolja ova pozicija za velike bisage, koliko ce biti prakticno u praksi pogotovo sa gradskom voznjom, videcu :) Sam nosac ce uz adapter biti oko 15cm iznad tla (trenutno je 10cm), a bisage ce biti jos par cm nize, ove konkretno su bile oko 6cm iznad tla.

 

Usput sam isti dan sa biciklom svratio do Thule radnje na NBGD u zelji da probam/kupim UpRide 599 krovni nosac, imaju jedan u radnji za probu. Prodavac je probao drugi krovni nosac (Thule ProRide 598, ne odgovara), taj nije ni hteo uz objasnjenje da nece nikako moci sistem kacenja da se uklopi zbog prednjeg pogona, iako sam hteo da skinem i branike radi probe. Sledeci put skidam branike (tj prednji) pa idem ponovo da probam, jer sam ubedjen da moze da se zakaci bajs, ne na preporucen Thule nacin, ali uz minimalno gimnastike moze. Probali smo u nosac za kuku da stavimo, odgovara, cak i sa svim od opreme na bajsu (oba paktregera, branici..). Medjutim nemam kuku na trenutnom autu niti mogu da je lako nabavim jer je stariji model + atesti i drndanja, vec imam namenske Thule krovne nosace sa kanalom gde bi ovakav neki nosac pasovao 1 na 1.

Polovnih ni za leka, bar za sad sto sam trazio. Predlozi dobrodosli ako je neko video negde ovaj nosac na prodaju ili ako neko ima nosac (makar na probu da se ne objasnjavam opet sa prodavcima). Ako prodavac ne bude voljan, porucicu online i ako se ipak ispostavi da ne odgovara vraticu. Kupovinom online postoji neki zakonski vremenski period gde mogu bez objasnjenja da vratim, bese 2 nedelje.


  • 0

#42 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14590 posts

Postavljeno 19 November 2019 - 03:34 PM

Za bisage ti je bolje da napravis banana torbe sa strane, iseces od kartona oblik, sasijes torbe i pojacas ih sa strane do tocka sa nekom laganom plastikom da ne gube oblik. Ili mornarske vrece one su bar 100% nepromocive (link). Napravis od aluminijuma dve ploce i spojis ih sarkama (nesto kao (xtracycle-ov wideloader) pa kada ti ne treba sklopis aluminijumski nosac a kada ti treba otvoris ga i tu stavis mornarsku torbu (link), naravno ti okaci nosac ukoso da prati liniju sedista.


  • 0

#43 flocus

flocus
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 709 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 19 November 2019 - 03:42 PM

Možeš da vratiš, ali neki prodavci zadržavaju procenat u zavisnosti od tipa robe. Nisam siguran da li je to po zakonu ali proveri uslove kupovine na konkretnom sajtu, za svaki slučaj.
Edit: ovo se odnosi na online kupovinu.
  • 0

#44 dule0911

dule0911
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2446 posts
  • LocationLestane, Beograd

Postavljeno 20 November 2019 - 01:22 PM

Znam za to, cak i da izgubim nesto, ako ne uspem da probam model u radnji, nemam drugu opciju sem tako da probam. Kao sto rekoh, bio, hteo da probam, prodavci nisu hteli preterano da se angazuju za taj nosac. Mozda zato sto je poslednji u redu i treba sve ostalo da poskidaju da bi dosli do njega ili rade na procenat pa su forsirali (skuplje) nosace na kuku :)

 

@Dusan011

Zanimljiva ideja za mornarske vrece, razmotricu. Ako mi zatreba dodatnog prostora za duze ture.

Pravljenje torbi ne planiram, nemam vremena niti strpljenja/zivaca za tako nesto (cak i da platim nekome), tako da trazim gotovo resenje - pogotovo jer mi treba nepromocivo. Laptop cesto (skoro svakodnevno) nosim, pa je vodonepropusnost obavezna. Pored toga zelim torbu/bisagu koju mogu za bukvalno par sekundi da skinem/zakacim na bajs. Dosta dugo sam koristio cicak trake za manje torbe ili quick release paktreger koji nikad nije bas quick (bar Zefal model, skida se bez alata, ali ne bas tako brzo), dosta mi je svega toga. Zbog toga mi se Ortlieb i slicni sistemi kacenja svidjaju jer su bukvalno par sekundi (tako mi je i sa Tatonka bisagama koje imam). Jos jedan problem sa banana torbama jeste sto ako okacim nesto na sediste ili iza njega, ta tezina ide na amortizer. Ok, podesicu preload da ne "stosuje" o branik itd, ali dodajem tezinu i skracujem hod. Montazom na donji paktreger i dalje imam malo duzi hod amorta. Laptop nije neki lagani, pogotovo ne sa bisagom i opremom - izaci ce to na minimum 5kg, a ni sam nisam preterano lagan. Cak Ortlieb ima namenske torbe za poslovnu namenu sa dzepom za laptop itd. Skuplje su od bisaga, prilicno, ali su pravog oblika i imaju prakticniji sistem kacenja od obicnih bisaga za nosenje van bajsa.


  • 0

#45 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14590 posts

Postavljeno 20 November 2019 - 03:56 PM

Sta je bilo sa onim prekrivkama za bicikl, ima li razlike u onim originalnim i onim sa aliexpresa?

 

(link)


  • 0

#46 dule0911

dule0911
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2446 posts
  • LocationLestane, Beograd

Postavljeno 20 November 2019 - 08:20 PM

Stigle odavno obe ali nisam stigao da ih testiram usled hronicnog nedostatka vremena posto mi sad to nije toliko bitno, ta ideja unosenja bajsa u radni prostor je otpala nazalost..
Hvala za link za torbe, bas cu baciti pogled. Treba mi neka mala torbica za krace ture, cruzbike pravi jednu koja ide sa donje strane rama (koju sam uzeo kad i bajk). Nije preterano prakticna za otvaranje/zatvaranje, ali je vodootporna sto je plus.
  • 0

#47 dule0911

dule0911
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2446 posts
  • LocationLestane, Beograd

Postavljeno 20 April 2020 - 10:08 PM

2750km predjeno za 7 meseci, palo prvo posteno pranje/sredjivanje od kako sam ga uzeo, skinuti blatobrani za leto.

Ukratko: zadovoljan. Detalji dole, koga zanima.

2020-04-20-13-52-55.jpg 2020-04-20-13-53-10.jpg

 

Neuspela proba Continental Mountain King 2.2, vec sam ih imao pa reko', sto da ne. Nemam fotke bajka/guma van stalka, ali cim se okrene par krugova pedalama (van stalka, pod opterecenjem) krenu kramponi da kace o chain-stay. Mozda i sam tocak treba precentrirati (nemam dropove na prednjem tocku tako da je u tom smislu centriran), ali svakako mislim da su gume previse knap. Svidja mi se kako bajs izgleda sa njima :)

2020-04-18-13-08-23.jpg 2020-04-18-16-01-46.jpg 2020-04-18-16-01-49.jpg

 

Razmislicu o nabavci nekih 2.0 kramponki, zelim da probam neki blazi offroad, nedostaje mi. Sad sam se prilicno uvezbao i stabilniji sam nego u pocetku pa mogu da probam nesto lagano, bez rastresite podloge i ekstremnih uslova. Na kratko sam ih provozao ovako sa kacenjem o chain-stay, na delimicno utabanoj zemlji (ponegde rastresitoj) i 4-5% uspona sam uspeo da odrzavam balans, sto je skroz ok.

 

Par utisaka o samom bajsu:

- gume i dalje kao prvog dana, nemam utisak da se trose a drze sasvim solidno, nijedno busenje - iako ih redovno cistim od zicica, ostrog kamenja i srce, nista jos nije proslo do unutrasnje.

- 1x sistem je zapravo dobra stvar, jedino nerviraju veci skokovi izmedju brzina. Nedostaje mi jedan za nijansu slabiji prenos za velike uspone, ali mislim da necu za sada nista dirati dok ne potrosim kasetu (trenutno je 42T najveci zupcanik)

- spojevi i dalje kvrckaju i zahtevaju povremeno dotezanje QR, pogotovo nervira pogonski tocak - mora bas kretenski jako da se zategne da ne bi kvrckao

- boja je na par mesta oko navoja na ramu deblja i lako se kruni - ne iskljucujem ni da sam pretezao srafove ali ljusti se lakse od bilo kog drugog bajsa koji sam imao, a da ga nisam ja farbao :)

- trake na tockovima su loseg kvaliteta, jedna demontaza/montaza gume je bila dovoljna da probusim gumu, za sada u nedostatku drugih sam obmotao par krugova tesa izolir trake

- ketridz na zadnjem tocku (jedan ili oba) se ne osecaju glatko pod rukom, iako nema lufta, vrte se pomalo grubo i na jednom mestu blago zapinju. Kad se namontira u viljusku vrti se bas lepo, ali je osecaj pod rukom kao na jeftinim Quando nablama. Prednji tocak je odlican po tom pitanju, svakako cu gledati da nabavim alat za zamenu i druge lezajeve.

- lanac je na 306mm za 10 karika, znaci oko 0.3-0.35% istegnutosti, Sram PC-1110. Nisam ocekivao da ce vec sad krenuti da se isteze jer je na 2000km bio i dalje na 305mm, ali sta je tu je. Pride mi prosek kadence nikad nije ispod 80-85, lanac redovno odrzavam.

Za zadnje dve stavke utice i par voznji po kisi sto sam imao jer je lanac pokupio peska, mada opet nije to nista ekstremno niti cesto - samo kad me uhvati kisa, ne idem namenski u blato :)


  • 1

#48 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4653 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 20 April 2020 - 11:37 PM

Koliko ti je dugačak lanac, koliko ima karika? Napravi merku na zidu i meri ga celog, kad ga pereš okači ga na ekser pa proveri povremeno. Najpreciznije je od svega, lepo se vidi i malecki pomak u istrošenosti (recimo razlika između novog lanca i onog malko voženog 500-1000 km) za razliku od drugih metoda, a pogotovo onih glupih alatki :D


  • 0

#49 dule0911

dule0911
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2446 posts
  • LocationLestane, Beograd

Postavljeno 20 April 2020 - 11:58 PM

Ima 114 karika. Alatku za merenje nemam, uvek sam koristio parce metra za to.

Nazalost, jos uvek nisam uzeo quick link koji moze da se skida (ovaj fabricki ne moze tj ne preporucuje se - nisam probao), tako da ga jos uvek nisam skidao, cistim ga na bajsu, tako ga i merim :) Brake cleaner i cetkica, posle ispiranje vodom i izduvavanje vazduhom. Samim tim nisam probao ekser metodu iako sam i to ranije koristio.

 

Praticu stanje svakako u narednih par stotina km i nabavljam rezervni lanac sto pre da imam, najverovatnije Sram PC-1130 - ranije sam bio zadovoljan sa PC-830 kako trajnoscu tako i cenom, za 11s je cena veca svakako pa isplativost i nije neka. Sem ako je neki Shimano lanac bolji u smislu ulozeno/dobijeno i radi bez problema sa Sram kasetom/menjacem.


  • 0

#50 Dusan011

Dusan011
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 14590 posts

Postavljeno 21 April 2020 - 12:23 AM

Ne moze lanac dugo da traje ako se "koso" vozi a obzirom da imas 1x pogon svakako ces ga voziti "koso".


  • 0

#51 mirek200

mirek200
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1370 posts

Postavljeno 21 April 2020 - 03:59 AM

inicijalno istezanje na lancu odmah se pokaze. Svaki lanac tako pocne da se isteze, to sam ukapirao pomocu mernog alata,posle toga stoji na tih 0.20-0.30%,i tu se razlikuje kvalitet,koliko brzo prelazi tu granicu i dolazi do tih 0.50%.Inace ako sam razumeo da cistis lanac posle pranja vazduhom,mislim da to bas i nije korisno,jer se neociscene cestice prasine jos vise nabiju tamo gde ne treba da budu.

 

Sto se tice blagog zapinjanja,ja imam na trekingu Quando nablu pozadi, presao sam 19000km perfektno se vrti i tiho,ali ja sam konus nastelovao tako da se idealno okrece tek kada zategnem zatvaracem nablu, mozda tu proceduru treba i kod tebe uraditi.


  • 0

#52 dule0911

dule0911
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2446 posts
  • LocationLestane, Beograd

Postavljeno 21 April 2020 - 08:31 AM

Sto vise razmisljam o ovoj kramponki/tocku, mislim da treba tocak bolje nacentrirati tj pomeriti felnu malo blize kaseti i problema nece biti... Izmericu sa fabrickim gumama kasnije kad se provozam razmak sa obe strane gume u odnosu na chainstay, mislim da ce i sa njima biti blago pomereno u levo. Problem je sto nemam stalak za centriranje, ne bih opet da koristim stari ram/v-brake za to, nikad nisam umeo uz pomoc toga da uradim kako treba. Sad dilema, da li ostati bez bajsa koji dan zbog gluposti dok se tocak ne centrira, ili da narucujem stalak pa kad stigne da centriram...

 

@mirek200

Nemam konuse, industrijski lezajevi su u pitanju. Samo sam naveo kao poredjenje, quando nabla je takva kao nova - ne vrti se bas glatko tj kao da je pretegnuta, naravno da moze bolje da se podesi naknadno.

Vazduhom ocistim samo kada ispiram vodom da bih izbio vodu, nista vise. Ne radim to bas na svakom ciscenju, obicno samo brake cleaner, krpa i novi sloj teflon spreja.

 

@Dusan011

Nisam ni ocekivao da traje 10k km, samo sam se zacudio sto na 2000km nije uopste bio istegnut a sad odjednom dosao na 0.3%. Sta je tu je.


  • 0

#53 Fiery

Fiery
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2272 posts

Postavljeno 21 April 2020 - 09:27 AM

Sem ako je neki Shimano lanac bolji u smislu ulozeno/dobijeno i radi bez problema sa Sram kasetom/menjacem.

 

Da li je bolji ne bih znao, ali problema u radu nikako ne bi trebalo da bude jer su im dimenzije iste. Možda vredi probati kad dođe vreme.


  • 0

#54 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4653 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 21 April 2020 - 10:21 AM

Znam da jesu, tj trebalo bi da budu, ali bogami moj 1031 da kažem "nema isti korak" kao shimano, tj dužine im se razlikuju (malo ali se razlikuju). 1031 je kao shimano koji je istrošen/izdužen jednu petinu ili četvrtinu životnog veka, samo obrnuto, za toliko je kraći od novog šimana. Dakle "noviji" je od novog :D metar ne laže. Takav slučaj sam video samo jednom u životu, na nekom krš kineskom kwo lancu od tipa 200 din pa nije ni čudo da su ga neprecizno napravili.

Uopšte ne sumnjam da će mi šimano lanci nadživeti ovaj 1031, moj ti je savet Dule drži se šimana. Ja za drugog drumaša 11f imam razne lance 601, 701 901..

 

A što se spojnice tiče za mene je to glupost, imam dve šimano spojnice koje su došle sa lancima, i naravno da ću redovno da skidam i perem kao što sam i do sada sa kineskim 10f spojnicama. Prilično sam siguran da neće biti problema.

 

Mirek, reč "perfektno" je prejaka za Quando nable, one se tako ne okreću ni kada su ganc nove. Jesi li imao nekad u ruci točak sa 105/ultegrom/dura ace ili indrustrijskim ležajevima?

 

Dule taj tvoj lanac od 114 zglobova je 57 linkova tj inča, kada mu se izbaci brza spojnica i ostanu krajevi sa rupama onda je još pola linka/inča kraći. Dakle kad se okači na ekser dužina novog od centra do centra rupe je 56.5 inča tj 1435 milimetara. Za menjanje je kada se izduži 0.5% dakle 7.175 mm. Obeležiš te dve linijice na zidu i to je to. Da znaš ako ti bude trebalo.Druge metode su smešne u poređenju s ovim. Imam preko 10 polovnih/skoro novih/novih lanaca u šteku, nosim onu smešnu alatku kada ih kupujem, ona pokaže odokativno ali ni približno precizno, svi deluju slično. Kući kad ih operem i premerim pokažu se finese, koji je bukvalno ko nov, koji je prešao recimo 8% životnog veka, koji 15 a koji 20%.


  • 0

#55 dule0911

dule0911
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2446 posts
  • LocationLestane, Beograd

Postavljeno 21 April 2020 - 08:28 PM

Iskreno nisam probao da skinem spojnicu jer sam citao da za 11s ide bas tesko, ali probacu sa nekim kljestima sad kad je vec pri kraju, svejedno mi je. Vidim da je Shimnao CN-HG601 slicne cene kao Sram PC-1130 (2900din vs 2600din), mozda probam i sa njim. Treba naci optimalan odnos ulozeno/dobijeno, uskoro ce mi za drugi bajk trebati isto 11s lanac ali x3 posto ce tamo biti za par karika vise od standardne duzine, tako da cu odmah uzeti tri da napravim 2 kompletna.

 

Prednji tocak nije centriran bas najbolje u odnosu na sredinu osovine, proverih danas. Sto sa fabrickom gumom niti sam primetio niti smeta, ali ima nade da mogu 2.2 mountain king da montiram :) Kramponi na njoj mi bas odgovaraju - daju bar neku sansu prednjem pogonu uzbrdo :)


  • 0

#56 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4653 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 21 April 2020 - 09:13 PM

Au ala ti napravi trošak i komplikaciju od svega toga.. Svaki segment što jednostavno kad može komplikovano :D Pa zar 116 nije dovoljno, ima li išta standardno tu?

Najoptimalnije (najekonomičnije) je ovako kako ja radim ali to nije za svakoga :D mene ti potrošni delovi i održavanje košta smešno. Plaćam lance jako malo u odnosu na kilometre koje isteram, plus korišćenje paralelno dva ili tri lanca u rotaciji je mnogo bolje i dugotrajnije, da se ravnomerno troše i kaseta navikava na svaki od njih. To sam sam provalio. Ako isteraš prvi tipa ~10000 km već drugi može lako da se desi da preskače pogotovo na omiljenom 16t lančaniku ili kad se potegne sprint ili uz brdo auzic. Sve to možda i ne važi za sram lance, ako je istina ono što je Fallout pričao stalno da traju 2-3 hiljade km :D

Ona priča tri lanca na jednu kasetu ne pije vodu, može a i ne mora. Nije isto za kasetu da trpi 3x3 hiljade i 3x10 hiljada.

 

Točkove centriraj sam ako umeš, mogu i da ti pozajmim ovaj moj drveni dishing tool/lenjir a možeš ga i napraviti za pola sata ako imaš parče iverice/šperploče i ubodnu testeru. Nebitno je kako stoji točak u odnosu na chainstay, nema veze što je nov i skup ram/bicikl trust no one, možda je ram kriv. Samo alatima veruj, točak se prvo centrira da bude jednak dishing, to je glavno. Ako šta treba tu sam. Šta bi s planom da stavljaš 28" točkove?


  • 0

#57 dule0911

dule0911
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2446 posts
  • LocationLestane, Beograd

Postavljeno 21 April 2020 - 10:07 PM

Komplikacija oko lanca nije za Q45 sa fabrickim pogonom - tu ide jedan lanac standardne duzine, tako da je i zamena prosta. U principu je sve sem rama i sedista standardno - amortizer, kocnice, menjac(i), pogon, kaseta. Pogon je uslovno receno standardan - ima kratke kurble (155mm), ali sem toga nista spec - BB osovina je klasicna cetvrtka :)

 

Za 11s nemam iskustvo koliko ce lanaca isterati kaseta, evo kako sad izgleda (Sram PowerGlide 11-42T):

2020-04-20-13-10-13.jpg

 

Kao umem da centriram, ranije sam ispravljao kad mi se felna iskrivi i tome slicno, medjutim uvek sam to radio uz pomoc pakne v-brake kocnice i uvek je bila muka i drndanje. Hvala za ponudi, javim se kad odlucim sta cu.

 

Od 28 tockova sam odustao za Q45, pretanka guma (i to ne svaka) moze na ovaj ram, sa amortizerom gubi poentu. 650b mozda nekad, za sada ostajem na 26 i 42mm fabrickoj gumi dok ih ne potrosim.

Posto i dalje zelim nesto brze, porucio sam frameset na koji ce ici 28 tockovi, kruci ram bez amorta itd - isto rekumbent, isto Cruzbike, samo malko agresivniji sto se geometrije tice - S40. Za njega ce mi najverovatnije trebati 2 lanca po zameni. Fabricki opremljen S40 ima 42T napred i nazad - koristi lanac od 128 linkova. Meni ce kaseta vrv biti ista tj 42T najveci, a napred za sada gledam neki 30-46 ili 32-48 pogon. Potencijalno ce mi trebati i duzi lanac od fabrickih 128 linkova, iako nikad necu voziti sa ekstremno ukrstenim zbog prednjeg menjaca.

Sve u svemu trebace lanaca, tako da cu morati da uzimam iste i isto istegnute da napravim jedan ceo. Sto znaci nov lanac u najboljem odnosu ulozeno/dobijeno :) Gledam cene preko za nove, isplati se poruciti, samo da carina ne pomisli ako porucim 3-4 lanca da to radim zbog preprodaje i trazi mi JCI i speditera :D


  • 0

#58 Gadjan

Gadjan
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4653 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 21 April 2020 - 10:48 PM

Znam i ja istu muku mučim, hteo bih 5-6 kaseta da dobavim. Čak i kada bih pristao na pdv+carinu (što neću) ostaje taj problem. Već dve prelaze iznos od 50e.. a kada bih poručivao po jednu možda bi čak prošle i bez otvaranja i dažbina (iako ne verujem u to kada je pošiljka iz Evrope a ne Kine) ali je poštarina 10 eura što je neprihvatljivo na svaku kasetu.

Tako da ostaje samo prenesem lično ili da mi neko donese.


  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: cruzbike, rekumbent, recumbent, mbb

0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika