Ta kaseta verovatno može da istera još jedan lanac, treba joj samo malo vremena tj vožnje da se navikne na nov lanac
Skripanje srednjeg pogona i preskakanje lanca
#22
Postavljeno 13 May 2020 - 10:18 AM
Исто је и са новом. Не чуди ме, јер и стара је заиста као нова ...
Јуче сам је пола сата гледао кад сам скинуо точак са бајса и упоређивао са новом, и ја стварно нисам видео никакву разлику на зупчаницима, а камо ли знаке да је потрошена ...
Шта сад да мењам, погон ?
Ta kaseta verovatno može da istera još jedan lanac, treba joj samo malo vremena tj vožnje da se navikne na nov lanac
Колико је то мало времена и може ли та вожња - навикавање да се обави узбрдо ?
#23
Postavljeno 13 May 2020 - 10:41 AM
И шта је боље сад урадити, оставити нову, или вратити "стару" и навикавати је на ланац ? Јер јасно ми је да прескаче нов ланац са старом, ал ми није јасно кад прескаче и са новом ...
#24
Postavljeno 13 May 2020 - 10:54 AM
Визуелно заиста тешко може да се утврди потрошеност касете, осим ако није драстично олешена. Код погона је већ лакшеИсто је и са новом. Не чуди ме, јер и стара је заиста као нова ...
Јуче сам је пола сата гледао кад сам скинуо точак са бајса и упоређивао са новом, и ја стварно нисам видео никакву разлику на зупчаницима, а камо ли знаке да је потрошена ...
Шта сад да мењам, погон ?
Колико је то мало времена и може ли та вожња - навикавање да се обави узбрдо ?
кад зуби постану као ,,ајкулино пераје”.
Прескачу нови ланац и нова касета? Занимљиво.
#25
Postavljeno 13 May 2020 - 11:00 AM
И шта је боље сад урадити, оставити нову, или вратити "стару" и навикавати је на ланац ? Јер јасно ми је да прескаче нов ланац са старом, ал ми није јасно кад прескаче и са новом ...
Не би било лоше да искључиш и потрошеност зуба на погону тако што ћеш пробати други погон са тим ланцем и касетом. Немој куповати, него нађи неки само за пробу који је у бољем стању
#26
Postavljeno 13 May 2020 - 11:09 AM
Nešto se ne slaže, negde grešiš. Ja sam pisao na osnovu mog solidnog xD iskustva sa polovnim lancima i kasetama, razne nijanse tu postoje, i na osnovu onoga što si ti napisao i kako si opisao problem. Čim preskače samo kada jače potegneš a uglavnom može normalno da se vozi, mislim da to može da se navikne i "uvoza". Da li je to 100-200 km ili 400-500 meni lično je skroz nebitno, svakako je samo par vožnji.
E sad nakon ovih novih pisanja ne znam kako može da preskače nov lanac i nova kaseta.. Nije baš jednostavno i lako proceniti da li preskače na kaseti ili pogonu, pogotovo kad nije skroz razvaljeno već onaj samo jedan klik/zub preskoči i štucne (kada je najviša torque sila) pa onda legne i nastavi normalno. Treba osećaja i iskustva, možda ti se učinilo da je nazad a zapravo je napred na pogonu. Slikaj ti te šajbne kvalitetno izbliza pa možda onda neko dopiše koju pametnu. Valja uvek imati u rezervi nove šajbne, kasetu, lanac.
Ja ih imam vala svega, šajbni, nekoliko kaseta, 10ak lanaca, što ganc novih, što kao novih, što sa 10-40% potrošenosti tako da uvek mogu da uparim kombinaciju, a sa novim mogu da testiram stanje.
Smatram pogon/kasetu/lanac ispravnim ako ne preskoči pri sprintu ili penjanju uz ulicu 28% svom snagom.
#27
Postavljeno 13 May 2020 - 11:33 AM
Не знам. Очигледно негде грешим ...
Малопре док сам се враћао кући посматрао сам мало ланац, и чини ми се да се у једном моменту помери бочно. И као да цакне у моменту кад прескочи ... Као да нешто није у оси ...
#28
Postavljeno 13 May 2020 - 11:40 AM
Не би било лоше да искључиш и потрошеност зуба на погону тако што ћеш пробати други погон са тим ланцем и касетом. Немој куповати, него нађи неки само за пробу који је у бољем стању
На ћерином бајсу је исти погон, практично је нов, као и сам бајс ... ако ништа друго не успе пробаћу и ту варијанту ...
Мада стварно не верујем да је до погона, а све мање и да је до касете ... Сад не верујем ни да је до предугачког ланца, нова касета је 11-36, претходна је била 11-32.
#31
Postavljeno 14 May 2020 - 02:00 PM
Pogledaj da ti nije možda kavez zadnjeg menjača iskrivljen
Колико ја видим, није ... е сад, кад је на највећем, мењач практично "уђе" у точак, па се не може баш добро видети ... али све у свему, рекао бих да је то ту негде ... као и да овај погон још није потрошен ...
#33
Postavljeno 15 May 2020 - 08:56 PM
Само да пријавим, проблем решен. Сајла је била претегнута за неколико нијанси богме, а спустио сам мало и предњи мењач ...
Хвала Реља !
Иначе 36 је смејурија у односу на 32 коју сам имао на претходној касети, прелаган је. Искрено не видим му неку сврху, бар не у комбинацији са овим погоном. Можда би био од користи да је бајс оптерећен пртљагом ...
"Стару" касету сам очистио и оставио у штек. Сад кад сам скинуо оно мало штроке с ње засијала је пуним сјајем, и не да није потрошена, него нигде нема трага да је уопште кориштена. Буквално је као нова ...
#34
Postavljeno 05 June 2020 - 08:40 PM
Ипак није било до сајле ни до мењача. А ни до куке мењача на коју сам посумњао након тога ...
Испало је на крају да точак не ваља, тј. да фривил има луфт, па кад запнем узбрдо касета "крене" за ланцем ...
Проблем решен половним као новим дт 1700 точком на који сам вратио "стару" касету, јер сад нову не могу да скинем са старог точка ... толико сам је претегао ...
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika