Mislim da samo biciklisti mogu da razumeju da se bajs stavi na kožni trosed.
Drumas za 30e
#22
Postavljeno 21 February 2017 - 08:58 AM
Verovatno neki vrsni majstor,ipak je jeftinije nego staviti manji tocak...takodje neko je ubaciovao neki veliki tocak, onda je cekicem pravio prostor za njega na down tube
Kako te je jeftinije (i sigurnije) ispalo da ispravljas ovaj ram umesto da kupis drugi? Ako sam te dobro shvatio...
#23
Postavljeno 21 February 2017 - 09:27 AM
Nije stvar toliko u ceni, nego u ramu, ovo je ram radjen za trke, ram iz te serije je pobedio na cuvenom usponu Alpe D.Huez.
Sto se mene tice, ovaj bicikl mi je otvorio nova saznanja oko ispravljanja ramova, tako da nije gubitak vremena, a i posto je poklon,drag mi je ram. Sto se cene tice, ona mi nije bitan faktor, u toj meri, ovo je samo jedan od bajseva iz ergele, njegov cilj je bio da ga vratim u formu, i pritom nesto naucim.
Nekako mi izgleda kao Mad Max bicikl.
Mislim da nece biti problema oko ispravljanja, jer je radjen cold setup, to celik trpi dosta dobro, to je standardna procedura prilikom pravljenja rama. Sad videcemo....
Inace oko same geometrije celicnih ramova, ono sto ja pokusavam da postignem je savrsenstvo, ali to tesko ide, potrebno je sve ose upeglati perfektno, da bi bicikl isao perfektno. Trenutno sam udario u zid, jer nova Trek viljuska ima tolerancije koje su preko onoga sto ja ocekujem od ovog bicikla, dakle ako zelim da mi bajs bude perfektan, moram da ispravljam i novu viljusku, a za to cu malo sacekati da prikupim volje.
Inace skoro svi celicni bicikli koje imam, imaju razne musice oko ucentriranosti, to je kao novo pravljeno, tako da su tolerisali te male greske.
#27
Postavljeno 21 February 2017 - 11:20 AM
Tesko
Imam neke repere (konac visak), ponajvise u voznji, sa voznjom bez ruku, otprilike znam sta se desava kad je kriv prednji tocak, i kad je kriv zadnji tocak.
Uglavnom ucentriran bicikl mora da ide pravo kao po sinama, mora podjednako da prihvata levo i desno skretanje, i mora da bude u centru mase kad se puste ruke, guza se ne meskolji, i mora da ima pravu top tube, de ne ide po dijagonali.
Razlicito se ponasa kad je tocak kriv po horizontalnoj i po vertikalnoj osi, znaci postoje 4 promeljive koje zajedno uticu, vertikakni ugao prednje i zadnjeg tocka, i horizontalno odstupanje tockova od pravca kretanja. Pritom srafovi za korekciju rama, koji steluju zadnje dropove, imaju dijagonalno pomeranje tocka, pa i to treba uzei u obzir kod proracuna. Postoji i detalj gde ej desna strana bicikla teza, pa i nejednaka tezina samog vozaca, tako da bi se doslo do perfekcije, najvise utice savrsena test voznja, kad se dodje do podataka koji su potvrdjeni merenjima, za fina podesavanja.
Uglavnom bez stola za ispravljanje, tezak posao. Kardinalne probleme resim lako, ali da bude perfektan, tesko.
#29
Postavljeno 07 March 2017 - 08:07 PM
Ajao kakva rezurekcija.
Svaka čast za vraćanje iz mrtvih i to u kakvo stanje. Jedna mala sugestija je da bi na taj fixie možda bolje išao bullhorn volan pa još sa braon keperima, bombona.
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
#31
Postavljeno 17 March 2017 - 05:02 PM
U planu je da se uradi klasican trkacki volan, sa braon kozom, medjutim fali mi lula drumska, pa dok ne nabavim, bice ovaj drveni volan, koji imam.
Verovatno ce da ide i neki trkacki pogon, mada ovaj prenos sada je sasvim ok 18 42
Da, klasican trkacki sa braon kozom! I svakako trkacki pogon. Hej, a kako ti koci sada ovo cudo?
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika