RAKETA...do juce su se kleli u ruski titanijum
sad su od Meride uzeli malo magnezijumskog praha
...pa ga svudje turaju...ko Dzejmi Oliver maslinovo ulje
Salim se, naravno da bih rado...probao
Postavljeno 12 October 2016 - 10:45 PM
RAKETA...do juce su se kleli u ruski titanijum
sad su od Meride uzeli malo magnezijumskog praha
...pa ga svudje turaju...ko Dzejmi Oliver maslinovo ulje
Salim se, naravno da bih rado...probao
Postavljeno 13 October 2016 - 03:52 AM
Čelik bolje apsorbuje udarce od aluminijuma. Vrhunski ciklotour bicikli se prave od čelika. Oštećenja čeličnog rama se najlakše saniraju. Svaki majstor sa običnim švajs aparatom može da ga zavari. Većina recumbent (ležećih bicikli) se i dalje pravi od čelika. Kako god čelik će uvek imati svoje mesto u svetu bicikala.
"Jedina prava greška je ona iz koje ne naučimo ništa". H. Ford
Postavljeno 13 October 2016 - 08:28 AM
Znaci da savetujemo coveku da kupi celicni ram?Ili nisam razumeo vase navijanje za celik.Slazem se da ce celik biti u upotebi jos duze vreme.Ako mu je prednost sto svaki nabedjeni majstor moze da ga vari...onda jbg.No nebitno je sve to.mi coveka koji je postavio pitanje nismo ni pitali kakvog on drumasa zeli.Za voznju do pijace ili mozda zeli da trenira ozbiljno ili mu mozda treba za daleka putovanja.Nek se izjasni pa da suzimo izbor.Uostalom koji god da kupi treba to sto pre da uradi i da vozi i da samo vozi.A kacigu treba da kupi prvu Kupovina rama moze da bude nocna mora.Ja sam moj ram trazio godinu dana.Ili je bio preskup,ili je bio u losem stanju,ili mali ili veliki ili mi se nije svidjao.Pricam o polovnim ramovima.ponuda novih kod nas skoro i da ne postoji i svedena je na par karbonaca tipa cr1 sa cenama preko 500 eura.Jos kad bi nam rekao koji mu je budzet za kupovinu rama sve bi bilo jasnije.
Postavljeno 13 October 2016 - 08:30 AM
Nemojmo podcenjivati celik, boj ne bije ubojito oruzje no srce junaka.
Niko ne podcenjuje celicne ramove. Treba da se razjasni oko cega se ova diskusija vodi...ako je to vrhunski biciklizam sem downhill-a, celik kao matrijal nema sta da trazi... i daleko ne stoji ona stara o junaku, srcu i oruzju...
U vrhunskom delu biciklizama boj bije samo tehnologija u proizvodnji, ishrani, pa heteli mi to priznati ili ne i u dopingu...
U biciklizmu za siroke narodne mase, je izbor ogroman i u glavnom se svodi na mogucnosti i afinitete pojedinca.
Karbon je u odnosu na celik i aluminium veoma mlad matrijal pa se netreba cuditi sto je celik jos uvek dosta zastupljen u proizvodnji...
Budite sigurni da celik ni u auto industriju niti u proizvodnji bicikala bilo koje vrste nema svetlu buducnost...
Postavljeno 13 October 2016 - 11:54 AM
Postavljeno 13 October 2016 - 12:05 PM
Postoje uporedne voznje na Youtubu, izmedju celika i karbona, ali niko ne poredi celicni ram sa modernom opremom, vec su svi voznje na starim mehanikama, sa starim tockovima, gumama...
Problem bi bio sa sponzorima, ako se pokaze da celik i nije toliko prevazidjen, a pritom je neunistiv.
Mada mozda i jeste karbon toliko superioran, problem je sto niko to nece da testira
Velika je lova u igri, plus je karbon materijal koji je ogranicenog roka trajanja.
Postavljeno 13 October 2016 - 12:31 PM
Sto se tice bodova pobedio je koliko znam Peter Sagan. Koliko znam on je pobedio u bodovima za 2016 god. mozda bi to moglo biti neko merilo....
Samo razmisli zbog cega je Kris Frum kao i ostali penjaci bolesno mrsav.... Kako nije pobedio ni u jednom sprintu msm... akoje Kris Froom.... sve je to tehnoloski takticki povezano.... Kako nije pobedio u Spaniji ili sta bi tek bilo da je vozio celicno biciklo ??? Pa zato sto su razlike izuzetno male u vrhunskom sportu...
I da apsolutno mislim da ne bi pobedio. Pogotovo god penjaca kao sto je i Frum svaki gram puuuno znaci.... mada smo videli njegov pokusaj voznje drugog bicikla koji je posle par okretaja pedala ostavio i poceo da trci... a nije bio celicni... taj ne bi ni uzeo budi uveren...
Pobedio je Frum ali zahvaljuljuci pre svega timu Skaj i ranom padu Ricia Porta...
Da li stvarno mislis da bi Nino Surter pobedio Juliana Absalona da je vozio celicni ram ili da je bio koji kilogram tezi ???
Druze moj sve je to cistia matematika, tajne oko odnosa tezine i isporucene snage W/kg vise nema .
Postavljeno 13 October 2016 - 12:38 PM
Evo ga grafikon srednjih brzina pobednika, na jednoj trci koja sa nije mnogo menjala kroz vreme Milan - San Remo, postoji skoro ceo prosli vek, opet postoji vise nacina interpretacije, ali brojke su brojke. Zanimljivo za analizu.
http://www.bikeracei...remo-index.html
Postavljeno 13 October 2016 - 01:16 PM
Postavljeno 13 October 2016 - 01:39 PM
Sto se tice bodova pobedio je koliko znam Peter Sagan. Koliko znam on je pobedio u bodovima za 2016 god. mozda bi to moglo biti neko merilo....
Samo razmisli zbog cega je Kris Frum kao i ostali penjaci bolesno mrsav.... Kako nije pobedio ni u jednom sprintu msm... akoje Kris Froom.... sve je to tehnoloski takticki povezano.... Kako nije pobedio u Spaniji ili sta bi tek bilo da je vozio celicno biciklo ??? Pa zato sto su razlike izuzetno male u vrhunskom sportu...
I da apsolutno mislim da ne bi pobedio. Pogotovo god penjaca kao sto je i Frum svaki gram puuuno znaci.... mada smo videli njegov pokusaj voznje drugog bicikla koji je posle par okretaja pedala ostavio i poceo da trci... a nije bio celicni... taj ne bi ni uzeo budi uveren...
Pobedio je Frum ali zahvaljuljuci pre svega timu Skaj i ranom padu Ricia Porta...
Da li stvarno mislis da bi Nino Surter pobedio Juliana Absalona da je vozio celicni ram ili da je bio koji kilogram tezi ???
Druze moj sve je to cistia matematika, tajne oko odnosa tezine i isporucene snage W/kg vise nema .
Rekao si da boj bije samo tehnologija, ali ne razumem gde u tu priču o tehnologiji ulaze taktika, Sagan, Absalon, Port, tim Skaj i neupotrebljiv bicikl neutralne podrške sa nekompatibilnim pedalama. Je l' bi mogao malo bolje da objasniš ako nije problem?
Postavljeno 13 October 2016 - 02:45 PM
Niko ne podcenjuje celicne ramove. Treba da se razjasni oko cega se ova diskusija vodi...ako je to vrhunski biciklizam sem downhill-a
izgleda nismo na istim talasnim duzinama
(ako pricamo o amaterima) sta je "prevazidjeno" na ovom bicikletu sa celicnim ramom, osim sto je OT...
Postavljeno 13 October 2016 - 03:21 PM
Da li bi u realnim uslovima(citaj trka) uticaj razlicitih materijala(identicnih ukupnih tezina) imao vidljiv(merljiv) uticaj?
Imao bi zbog aerodinamike. Tu je karbon u ubedljivoj prednosti jer omogučava lako pravljenje aero komponenti koje nemaju kružni presek, za razliku od npr čelika.
Postavljeno 13 October 2016 - 04:21 PM
Evo ga grafikon srednjih brzina pobednika, na jednoj trci koja sa nije mnogo menjala kroz vreme Milan - San Remo, postoji skoro ceo prosli vek, opet postoji vise nacina interpretacije, ali brojke su brojke. Zanimljivo za analizu.
Svaka čast na postavljenom linku brojnih trka Milan-San Remo od 1907-2016.
- trka iz 1958 i trka iz 2016 imaju istu prosečnu brzinu, oko 42 km/h.
Ako nasumice bacimo pogled na pobednike, opet imamo zanimljivosti, recimo:
Eddy Mercks je pobedio 7 puta, kakav je bajs vozio…?gde su se menjači nalazili na bajsu…? Itd……
-1966 = 43 km/h,
-1967 = 44 km/h
-1969 = 43 km/h
-1971 = 38 km/h
-1972 = 43 km/h
-1975 = 37 km/h
-1976 = 42 km/h
Da spomenem da je više puta bio pozitivan. Jednom prilikom i priznao i rekao da priznaje krivicu s tim da je pogrešio jer je verovao doktoru. (izvor je WikipediA)
4. Da spomenem i pobednika pomenute trke iz 2006 Filippo Pozzato, prosečna brzina je bila oko 45 km/h.
Kažnjen je 2012 na tri meseca jer je radio sa ozloglašenim (infamous) doktorom Michele Ferrari u periodu 2005-2008. (izvor WikipediA)
5. itd......
Postavljeno 13 October 2016 - 05:59 PM
Rekao si da boj bije samo tehnologija, ali ne razumem gde u tu priču o tehnologiji ulaze taktika, Sagan, Absalon, Port, tim Skaj i neupotrebljiv bicikl neutralne podrške sa nekompatibilnim pedalama. Je l' bi mogao malo bolje da objasniš ako nije problem?
Napisao sam tacno ovo:
U vrhunskom delu biciklizama boj bije samo tehnologija u proizvodnji, ishrani, pa heteli mi to priznati ili ne i u dopingu...
Ako pazljivo procitas recenicu do kraja nece trebati nikakvo objasnjenje ...
Mada ako nekom treba da obrazlazem sta je razlika kada se tokom 3500km vuce teret veci od npr. 1kg a pri tome vecina trke se odvija u Alpima i Pirenejima onda i nemam sta da obrazlazem...
Postavljeno 13 October 2016 - 06:55 PM
Karbon
Koliko ja znam imaju bicikli sa čeličnim ramovima ispod 7kg kao što imaju i sa karbonskim ramovima ispod 6kg. Bicikli su ograničeni na 6,8kg tako da sve ispod toga nije bitno, sa druge strane ima dosta pro tour vozača koji voze bicikle preko 7kg-a. Isto tako imaš i Induraina koji nikada ne bi osvojio Tour da je težina najbitnija stvar ali jeste bitna. Nije bitna prosečna brzina trke treba videti koliki je prosek vati pobednika. Frum nije vozio neutralan bicikl jer mu je bio mali i to se vidi iz aviona.
And now something completely different
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika