Jump to content


Fotografije

Novajlija treba pomoc oko izbora bicikla :)


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
22 odgovora na ovu temu

#1 Sladjan85

Sladjan85
  • Members
  • 4 posts

Postavljeno 14 October 2015 - 01:45 PM

Pozdrav svima. Prvi put sam ovde. Ne koristim PC, kuckam sa telefona, pa sam listao teme... koliko sam mogao. Naime vozim vec 2 godine obican Scout Hummer bajs. Vozio sam do Novog Sada i Beograda sto su rute od 100-200 km. Treba mi pomoc oko novog bicikla.

Kao prvo ljudi su rekli da sam lud, jer vozim vece razdaljine sa celicnim ramom i debelim gumama. To sam znao i bez njih :) E sad imam 200 evra. Mada mogu da prodam i telefon da dobijem jos 60e. Moj scout hummer sam izuzetno nalickao. Cesto se ljudi okrecu. Ja sam teski amater. Ne razumem se uopste u delove. Samo volim da vozim "lep" bicikli. Scout Hummer me sluzio odlicno 2 godine. Sad isto izgleda savrseno. Menjao sam mu lanac, zadnju kasetu. Trebao bih i prednji pogon. No odustao sam. Ne zamerite ako se lose izrazim kod nekih delova. Ja sam laik.


Prvo sam razmisljao kakav bajs da uzmem. Mislio sam da idem na trkalice polovne. No ja sam iz malog mesta. Zeznuto mi to narucivanje preko neta. Pojma nemam sta ce mi stici. Sto puta sam uzimao preko neta ali bajs mi je bas skakljiv. Svaki izgleda dobro.... i tako gledam ja nove bajsove.

Odlucio sam se za treking (aluminijumski ram / rogovi) Scout Discovery Fitness. Imaju i trkalice, sa rucicama ali ne znam koliko sam ja dobar za trkalice. Nisam ih vozio nikad. Odlucio sam se za treking. Rute bi bile 100-200km na dan. Recimi proslo leto sam svaki dan vozio prosecno 40 km vrlo tezak bajs. Rekord mi je 200 (2x100).


Pa imam par veoma amaterskih pitanja.

1. Da li je najbolje uzeti treking za amatersku voznju u proseku 50km na dan ?

2. Da li je Scout Discovery okej za amatere ? Ima li nesto bolje ? (cena na netu oko 33000 u Veneri, u mom malom mestu isti 23000)