Džabe kad se meni nikako nije svideo, baš baš. I ta geometrija/izgled ko neki treking (podseća me na firebird
) a i čisto crna boja. Uzeo sam ipak onog Fudžija iz Subotice.
http://www.2bike.rs/...-1#.VeGaf32nD1v
Jedino što je Giant zvučnije ime i mlađi ali to mi ne znači ništa kad je i ovaj očuvan maksimalno a jako lep. Nemam svoje slike još, a na onima ne izgleda tako dobro kao uživo. Još ga nisam ni oprao ni podesio šticnu, sedlo i korman idealno. A ta čuvena džajantova geometrija i vozne karakteristike ja čisto sumnjam da bih mogao da sednem i da primetim neku razliku u ramovima da kažem aha ovo bolje ide ili je udobnije šta već, bolja kontrola, naleganje u krivine... Nisam ja taj nivo, meni je presudan izgled težina a i grupa i točkovi su mi se više dopali. Jes frankeštajn pravi
ali je sve u izuzetnom stanju, biće slika sutra-prekosutra. Čak je i lanac kao nov, potpuno neistegnut. A tek kako sve radi... ja nemam reči, kako to glatko ide, šalta i kako ubrzava... strašno kakav tenk sam ja vozio do skoro.
Dosta je i lagan za moje pojmove i to godište (2008) i cenu, ispod 9kg bez pedala, s njima 9.1
A što se tiče frankeštajn dela, šamaraljke, kočnice, prednji menjač i lanac su 6600, zadnji je 6700, kaseta 5600 12-27, pogon r600. Čak je i kaseta u odličnom stanju, a ostalo ko novo uključujući i gume. Ni sajle ne treba da se menjaju, bukvalno nikakvo ulaganje ne treba za sad a očekivao sam da bar nešto škripi. Ram 54 čini mi se da mi je potpuno taman. Malo sam samo probao 20ak km po ravnom, videću još po brdima pa da izvedem zaključak, za sad nisam našao nijednu manu, osim što teže kontrolišem van sica i ne mogu (ne smem) da sprintam svom snagom kao na mtb-u gde nisam imao utisak da ću pasti ni kad se ljuljam i gazim maksimalno kao na finišu neke etape. I mislim da će mi biti teško uzbrdo ali ipak više volim što je kompakt nego triple. A ovo Ponza sedlo mi dosta tvrdo nema šanse bez uloška, sa njim je ok ali tek ću da vidim šta će biti posle 100-200km u cugu.