Jump to content


Fotografije

Campagnolo 2009


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
14 odgovora na ovu temu

#1 misaxtr

misaxtr
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3059 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 20 June 2008 - 12:48 PM

Campagnolo je pripremio za 2009. godinu novitet zvani 11 - 11-to brzinsku mehaniku pretočenu u serije chorus, record i SUPER RECORD. Kombinacije kaseta će biti 11-23T, 11-25T, 12-25T and 12-27T.
Sve ovo znači i promenu šiftera, menjača, pogona...a Italijeni su se svojski potrudili da Super record izgleda "zastrašujuće karbonski".
Ostaje za one sa DUBOKIM džepom da odluče - Dura Ace - Super record - Sram red...
Slika govori više od reči, pa evo kako ove komponente izgledaju:

Attached Thumbnails

  • campagnolo 2009 mix.jpg

  • 0
Postavljena slika


MTB do groba a i posle...

#2 Biodiesel

Biodiesel
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 771 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 20 June 2008 - 12:50 PM

Come to me my jungle friend.........

=P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~
  • 0
Bože mili, čuda velikoga!
Kad se ćaše po zemlji Srbiji,
po Srbiji zemlji da prevrne
i da druga postane sudija,...

o__
_.>/ _
(_) \(_)

#3 mixitron

mixitron
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5802 posts
  • Bajk:Moj, moj

Postavljeno 22 June 2008 - 11:37 AM

Ovo je slikano u kućnoj radinosti, blago srećnom vlasniku... PS ima li još neko utisak da nasloni na šamaraljkama izgledaju kao da su od kože? :)
  • 0

#4 Biodiesel

Biodiesel
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 771 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 22 June 2008 - 07:42 PM

Čini se kao da postoji neki šav sa strane šamaraljki :shock:

Šta ćeš, ima se može se..... :-s
  • 0
Bože mili, čuda velikoga!
Kad se ćaše po zemlji Srbiji,
po Srbiji zemlji da prevrne
i da druga postane sudija,...

o__
_.>/ _
(_) \(_)

#5 spiralc

spiralc
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 170 posts
  • LocationKnjazevac

Postavljeno 23 June 2008 - 02:47 PM

Volim campagnolo, al 11-faz - nekako mi se cini nepotrebnim komplikovanjem.
  • 0

#6 mixitron

mixitron
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5802 posts
  • Bajk:Moj, moj

Postavljeno 23 June 2008 - 10:32 PM

Volim campagnolo, al 11-faz - nekako mi se cini nepotrebnim komplikovanjem.


Pozdravljam sve što znači da je više nego dovoljan mtb/drum 9/10faz zastareo - i krenuo ka jeftinijim vodama :D

(na koliko li se ovde menja lanac...)
  • 0

#7 Biodiesel

Biodiesel
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 771 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 24 June 2008 - 10:54 AM

(na koliko li se ovde menja lanac...)


Na svaki' par 'dina (čitaj čim otplatiš kredu za prošli) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
  • 0
Bože mili, čuda velikoga!
Kad se ćaše po zemlji Srbiji,
po Srbiji zemlji da prevrne
i da druga postane sudija,...

o__
_.>/ _
(_) \(_)

#8 gaja

gaja
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 posts

Postavljeno 24 June 2008 - 11:00 AM

Ko ima para, a hoće ekstra kvalitet može da pogleda ovaj sajt:

http://www.thm-carbones.de/english/

Campagnolo, Shimano, SRAM.. to je sve konfekcija (koja istini za volju radi ok posao, ali nije vrh).
  • 0

#9 Biodiesel

Biodiesel
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 771 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 25 June 2008 - 10:01 AM

=D> =D> =D> =D> =D>

Nabasao sam par puta na ovaj sajt. Posebno zadovoljstvo mi pričinjava kada vidim ovakve stvari...

Schaltwerk.jpg

ALI o takvim komponentama u Srbiji može da razmišlja samo manjina stanovništva.....(da ne govorimo o populaciji koja može da priušti sebi te komponente, a interesuje se za biciklizam, a ne za hajabusu ili porše turbo s :shock: ).

Zaključak...o ovim delovima razmišljam kao o kakvoj lepoj slici...nemam je ali ipak uživam gledajući je... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ooooooooo gr'ota od boga :roll:
  • 0
Bože mili, čuda velikoga!
Kad se ćaše po zemlji Srbiji,
po Srbiji zemlji da prevrne
i da druga postane sudija,...

o__
_.>/ _
(_) \(_)

#10 durango

durango
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 464 posts
  • LocationDete sa Kriptona!!!!

Postavljeno 25 June 2008 - 11:00 AM

ALI o takvim komponentama u Srbiji može da razmišlja samo manjina stanovništva.....(da ne govorimo o populaciji koja može da priušti sebi te komponente, a interesuje se za biciklizam, a ne za hajabusu ili porše turbo s :shock:


U pravu si 100%.Kao i za posao,kad imas vremena za trening ( ako ne radis nigde ) onda nemas para.Kad se covek zaposli,dodje do nekog nazovi novca ali onda nema vremena za druge stvari ( na PR. za svakodnevni trenig i td...).
I ja bih voleo da vozim kao i vecina od nas ovaj Campagnollo 2009.Vidi se da je odlican.Mozda ga i kupim ( za desetak godina ) kada mu padne cena,jer ce onda vec biti neka serija Campy 2020.... :mrgreen:
  • 0
Passo di Gavia

#11 misaxtr

misaxtr
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3059 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 25 June 2008 - 11:42 AM

Ezoteričnih proizvođača i proizvoda ima dosta, ali je kod njih problem što su komponente koje proizvode višestruko skuplje od najjačih road ili offroad varijanti velikih kompanija. Kada smo kod THM-a, recimo njihov pogon za MTB - Clavicula košta BEZ lančanika - dakle samo kurble i BB 928 eur. Pri tom, lageri nisu ni keramički, već je to opcija koja još više poskupljuje celu stvar. Stoga, ove komponente mogu kupiti samo bogati pojedinci, timovi i njihovi vozači ih neće imati, kako god jaki bili, jer jednostavno - da li se i kome može da se isplati trening sa ovakvim komponentama...koliko god to lepo i ekskluzivno izgledalo, ne može da radi bolje 3-4-i više puta za koliko je veća cena istih.
A i sponzorima će se VEOMA teško objasniti zašto treba da daju hiljade i hiljade eur više za delić karbona i malo aluminijuma...hehe, na zapadu se svaki cent meri i vaga pre nego se da...
Što reče biodiesel, na ovo treba gledati kao na lepu sliku ili umetničku fotografiju sa stanovišta Srpskog MTB-a :mrgreen:
  • 0
Postavljena slika


MTB do groba a i posle...

#12 gaja

gaja
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 905 posts

Postavljeno 25 June 2008 - 09:20 PM

Da budem iskren, kad sam imao problema s Truvativ pogonom, došao sam u iskušenje da naručim ovaj Clavicula pogon, mislim se, `ajd bar jednom u životu da puknem pare za nešto što je apsolutni vrh (sa sve keramičkim ležajevima). Ali onda sam zaključio da bih po istoj logici mogao da uzmem i viljušku. Pa verovatno ne bih stao na tome, nego bih se setio da bih mogao i nov ram, npr. titanijumski Ghisalo od 750 grama. I onda kad čovek napravi računicu dodje do toga da mu 10000 jura nije dovoljno. LEW racing točkovi su npr. oko 10000 evra, a ubedljivo su najlakši (oko 850 grama par). Mislim da negde postoji optimalan odnos cena/performanse i da je to negde oko 1500-2000 jura za drumski bajk (za MTB ne mogu da govorim jer ne pratim), a u tu cenu dodju uglavnom konfekcijske komponente. I ono što je po meni još bitnije, jeste kolika je trajnost tih komponenti. Negde sam pročitao da je projektovani radni vek za bilo koji groupset oko 40000km (što je - gledano sa stanovišta nekog ozbiljnijeg rekreativca koji predje 10000km godišnje oko 4 godine). Da li se nekome ko ne skupi ni 5000km godišnje isplati da npr. za ovaj Campagnolo groupset pukne 1600-2000 jura (koliko cenim da mu je cena), a da mu bicikl posle stoji za ukras ne znam. Ali je opet i činjenica da u Srbiji klinci koji najviše voze i treniraju, ako nemaju bogate roditelje teško sebi mogu da priušte ovako nešto..
  • 0

#13 durango

durango
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 464 posts
  • LocationDete sa Kriptona!!!!

Postavljeno 25 June 2008 - 10:02 PM

u Srbiji klinci koji najviše voze i treniraju, ako nemaju bogate roditelje teško sebi mogu da priušte ovako nešto..

I ne treba im to.Ako imaju jaku volju i godinama vredno treniraju imace rezultate i sa nizim klasama.I sam kazes da jedna grupa na pr.105 moze da predje otprilike 40 000 km ( opet zavisi i to od dosta faktora..).Za nekih 1500 eura mogu da voze par godina sto bi na pr.iznosilo oko 500 eura po sezoni sto i nije mnogo a zavrsice posao....
Kasnije treba podizati standard... :mrgreen:
  • 0
Passo di Gavia

#14 Hari

Hari
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1921 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 26 June 2008 - 12:43 AM

Zavisi nasta se odnosi. Lanac i lancanik menjaju se na par hiljada, nable bar jednom godisnje otvoriti i podmazati, a po potrebi menjati konuse i kuglice. Da ta amortizacija kosta 500 eura godisnje svi klubovi bi odavno propali.

Prosecna amortizacija jedne specijalke u klubu kod klinaca za sezonu:

Un. gume 5 komada
lepak i flekice
Sp. gume 3-4 komada (michelin megamium - speedium)
lanac i lancanik (osmofaz)
Traka za volan
sajla i buzir
soljice volana


Jedan od problema je sto menjamo delove zato sto su izasli novi, a ne sto su propali. Tesko je nekom rekreativcu prodati specijalku sa devetofazom kad postoji desetofaz. 8)
  • 0

#15 durango

durango
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 464 posts
  • LocationDete sa Kriptona!!!!

Postavljeno 26 June 2008 - 07:54 PM

Da ta amortizacija kosta 500 eura godisnje svi klubovi bi odavno propali.

NIsam mislio na amortizaciju nego na cenu bicikle koja ako se podeli za tri godine dostize nekih 500 eura po godini..
  • 0
Passo di Gavia




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika