Campagnolo 2009
#1
Postavljeno 20 June 2008 - 12:48 PM
Sve ovo znači i promenu šiftera, menjača, pogona...a Italijeni su se svojski potrudili da Super record izgleda "zastrašujuće karbonski".
Ostaje za one sa DUBOKIM džepom da odluče - Dura Ace - Super record - Sram red...
Slika govori više od reči, pa evo kako ove komponente izgledaju:
MTB do groba a i posle...
#3
Postavljeno 22 June 2008 - 11:37 AM
#5
Postavljeno 23 June 2008 - 02:47 PM
#6
Postavljeno 23 June 2008 - 10:32 PM
Volim campagnolo, al 11-faz - nekako mi se cini nepotrebnim komplikovanjem.
Pozdravljam sve što znači da je više nego dovoljan mtb/drum 9/10faz zastareo - i krenuo ka jeftinijim vodama
(na koliko li se ovde menja lanac...)
#8
Postavljeno 24 June 2008 - 11:00 AM
http://www.thm-carbones.de/english/
Campagnolo, Shimano, SRAM.. to je sve konfekcija (koja istini za volju radi ok posao, ali nije vrh).
#9
Postavljeno 25 June 2008 - 10:01 AM
Nabasao sam par puta na ovaj sajt. Posebno zadovoljstvo mi pričinjava kada vidim ovakve stvari...
ALI o takvim komponentama u Srbiji može da razmišlja samo manjina stanovništva.....(da ne govorimo o populaciji koja može da priušti sebi te komponente, a interesuje se za biciklizam, a ne za hajabusu ili porše turbo s ).
Zaključak...o ovim delovima razmišljam kao o kakvoj lepoj slici...nemam je ali ipak uživam gledajući je...
ooooooooo gr'ota od boga
Kad se ćaše po zemlji Srbiji,
po Srbiji zemlji da prevrne
i da druga postane sudija,...
o__
_.>/ _
(_) \(_)
#10
Postavljeno 25 June 2008 - 11:00 AM
ALI o takvim komponentama u Srbiji može da razmišlja samo manjina stanovništva.....(da ne govorimo o populaciji koja može da priušti sebi te komponente, a interesuje se za biciklizam, a ne za hajabusu ili porše turbo s
U pravu si 100%.Kao i za posao,kad imas vremena za trening ( ako ne radis nigde ) onda nemas para.Kad se covek zaposli,dodje do nekog nazovi novca ali onda nema vremena za druge stvari ( na PR. za svakodnevni trenig i td...).
I ja bih voleo da vozim kao i vecina od nas ovaj Campagnollo 2009.Vidi se da je odlican.Mozda ga i kupim ( za desetak godina ) kada mu padne cena,jer ce onda vec biti neka serija Campy 2020....
#11
Postavljeno 25 June 2008 - 11:42 AM
A i sponzorima će se VEOMA teško objasniti zašto treba da daju hiljade i hiljade eur više za delić karbona i malo aluminijuma...hehe, na zapadu se svaki cent meri i vaga pre nego se da...
Što reče biodiesel, na ovo treba gledati kao na lepu sliku ili umetničku fotografiju sa stanovišta Srpskog MTB-a
MTB do groba a i posle...
#12
Postavljeno 25 June 2008 - 09:20 PM
#13
Postavljeno 25 June 2008 - 10:02 PM
I ne treba im to.Ako imaju jaku volju i godinama vredno treniraju imace rezultate i sa nizim klasama.I sam kazes da jedna grupa na pr.105 moze da predje otprilike 40 000 km ( opet zavisi i to od dosta faktora..).Za nekih 1500 eura mogu da voze par godina sto bi na pr.iznosilo oko 500 eura po sezoni sto i nije mnogo a zavrsice posao....u Srbiji klinci koji najviše voze i treniraju, ako nemaju bogate roditelje teško sebi mogu da priušte ovako nešto..
Kasnije treba podizati standard...
#14
Postavljeno 26 June 2008 - 12:43 AM
Prosecna amortizacija jedne specijalke u klubu kod klinaca za sezonu:
Un. gume 5 komada
lepak i flekice
Sp. gume 3-4 komada (michelin megamium - speedium)
lanac i lancanik (osmofaz)
Traka za volan
sajla i buzir
soljice volana
Jedan od problema je sto menjamo delove zato sto su izasli novi, a ne sto su propali. Tesko je nekom rekreativcu prodati specijalku sa devetofazom kad postoji desetofaz.
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika