Hmm...Sa brda na drum
#1
Postavljeno 19 April 2014 - 09:48 PM
1. http://www.cikloberz...w.php?id=143726 najskuplji menju njima ali mi deluje kao i da je opravdano zbog karbonskih delova..e sad me zanima dal je vredan tih para i sta mu sve fali
2. http://www.cikloberz...w.php?id=135846 deluje mi vrlo lep na pogled ali nema nikakvih informacija u oglasu sem tih znakova niti mesta odklae je prodavac samo ime i broj ? da li je sigurno pokusavati da trugujem sa ovim prodavcem ? takodje ako ima nekih zamerki na bajs
3. http://www.cikloberz...w.php?id=142279 ovaj mi se najvise svidja prvenstveno zbog cene jer je najjeftiniji od svih ali opet ram je 56 a meni bi trebao 54 jer sam 182cm mada valjda ta 2 cm nece toliko znaciti
4. http://www.cikloberz...w.php?id=148098 i ovaj takojde malo visi nego sto bi mi odgovaralo ali mi se takodje svidja
ako vi imate neki predlog za mene bilo bi super inace ne znam koliko mi je pamento sada prodavati mtb i kupovati drumasa ili cekati zimu ( ih ko ce cekati sada jos celu sezonu )
#2
Postavljeno 19 April 2014 - 10:09 PM
E sad, moj savet ti je da ne prodajes mtb ako ne moras posto nisi nikada vozio drumasa, super ako ti bude odgovaralo, ali sta ako ti ne bude odgovarao polozaj? Ostao si bez svog bajsa, a novi ne mozes da vozis...
Nego lepo ti skupi (pozajmi nekih 100 eura), imas da nadjes dobre starije polovnjake sa boljom opremom... Mani se samaraljki i boljih specijalki za prvi bajs (te vrste). Ne padaju im cene toliko tako da i da prodas sledece godine da uzmes neki bolji neces puno izgubiti, a uci ces u materiju i znaces sta da trazis i sta ti odgovara.
Sto se tice samih komponenti, svaka ce ti raditi posao ako dobro odrzavas i ako joj nije dusa u nosu..
To ti je neki moj savet, a ostalo je na tebi sta ces i kako ces...
ps. ako se ne razumes da procenis istrosenost delova, obavezno nadji nekoga ko zna ili nosi kod majstora da ti potvrdi pa tek onda kupuj (ali nekog tvog, ne nekog koga prodavac predlozi posto ima dosta prevara)...
#3
Postavljeno 19 April 2014 - 10:26 PM
#4
Postavljeno 19 April 2014 - 10:32 PM
#5
Postavljeno 19 April 2014 - 10:35 PM
#6
Postavljeno 20 April 2014 - 01:58 AM
Off...Kako je ruzan oblik kormana na ovom skautu nemogu da verujem da nisu mogli da nadju neki moderniji oblik....
Kupujem jedan xtr paralelogram u ocuvanom stanju(bez lufta)!
#7
Postavljeno 20 April 2014 - 09:54 AM
#8
Postavljeno 20 April 2014 - 11:06 AM
A sto se tice polozaja neces biti kao na mtb-u kad uhvatis gore korman zato sto si opet mnogo ispruzeniji, al skontaces kad pocnes da vozis (osim ako uzmes manji ram nego sto ti treba).
Opet ponavljam da ti je moj savet, posebno ako ces da ostavljas napolju bajs dok si na treningu ili gde vec sve ides, kupis nesto losije za pocetak da vidis da li ti odgovara ili ne, lako ces kasnije da kupis nesto bolje kada budes znao na cemu si
Nesto ovako (nisam gledao sta je bolje, slucajno sam odabrao ova dva)
http://www.cikloberz...w.php?id=133488
http://www.cikloberz...w.php?id=148082
Ja sam 11 godina vozio stari drumas i bio prezadovoljan sa istim, da mi nisu ukrali i sad bih ga vozio. I da, kod starijih drumasa uglavnom ide nijansu veci ram nego kod novijih (tako kazu, ja nemam pojma koje je bio velicine moj stari ram)
Svi noviji drumasi imaju quick release na tockovima tako da ako ces ostavljati znaj da moras i tockove da zakljucavas da ne bi ostao bez njih...
Edit. nisam ti odgovorio sto se tice jacine tockova, imam oko 100 kg i mozda jednom u dve godine moram malo da iscentriram tocak, inace ga ne stedim uopste, ne skacem preko bankina, ali zato skacem preko rupa... Naleteo sam na par rupa (na Fruskoj Gori uglavnom), tako sam odvalio par puta da sam mislio da ce mi puci felna, a svaki put je izdrzala i nikada se nista nije desilo sem probusene gume...
E da, kod drumasa posebno obrati paznju na pritisak u gumama, mora biti uvek skroz naduvana guma ili ces dobiti snake bite na unutrasnjoj, kao i ja vec par puta...
#9
Postavljeno 20 April 2014 - 09:12 PM
ako bih uzimao foks prvo sto bih uradio je skinu blatobrane i te kocnice i stavio normlane za drumasa ni meni se ne svidjaju te obicne vbrake kocniceDrumske samaraljke + klasicne v-vrake celjusti kao na tom Fokusu = bicikl bez kocnica.
ma nije ni to problem uvek je ili meni na vidiku ili treneru...nije to problem par puta sam ostavio bajs po 2-3h bez nadzora na keju niko mu nista nije skinio, ni lampucu onu malu sto se skida u pola sekunde ni tocak koji ima leptira niti sic tako da neverujem da ce mi tockovi dobijati noge a sto se tice da li ce mi odgovarati...mislim da oce jer sanse da mi se drumas kao druams ne svidi su 2% a to je jedino jer nemogu da skacem sa njim ko sa mtbom...ali mislim da mogu da predjem sa mtba na drumasa bez problema samo da nadjem jedan dobarOpet ponavljam da ti je moj savet, posebno ako ces da ostavljas napolju bajs dok si na treningu ili gde vec sve ides, kupis nesto losije za pocetak da vidis da li ti odgovara ili ne, lako ces kasnije da kupis nesto bolje kada budes znao na cemu si
#10
Postavljeno 20 April 2014 - 09:45 PM
msm da ti je ovaj ram mali. Campagnolo je top brend za drumase, Chorus je (tada bio) njihova druga po kvalitetu grupa stim da je sad aktuelna postavka ima 11 lancanika nazad, tako da msm da je ovo 20 (a ne 10) godina stara masin. Poenat je u kakvom je stanju, a to je tesko ustanoviti iz fotki.a mozda ovaj http://www.cikloberz...w.php?id=147895 pristojno mi izgleda visina mi je perfektan jer kao sto je rekao u postu gore da za starije treba za nijansu veci ranm taman taj 1cm ali sto se tice mehanike ne znam nsita o campagnolu pa ako moze neko koju rac o njemu da kaze al inace su mi uzasne sticna i ova lula to bih odmah promenio samo sto je lulu koliko vidim zavarena za vilu ?
Lula nije zavarena za ram nego je rec o starijem sistemu vile sa navojem i lule koja se ubacuje u vrat vile (threaded-quill) u poredjenju sa vilama bez navoja i lulama koje obuhvataju vrat vile (a-head)
to sto se desilo nekoliko puta ne znaci da ce da se desi uvek. Ne bih voleo da da sledeci post bude tipa: ukraden...predlazem da poslusas iskusnijema nije ni to problem uvek je ili meni na vidiku ili treneru...nije to problem par puta sam ostavio bajs po 2-3h bez nadzora na keju niko mu nista nije skinio, ni lampucu onu malu sto se skida u pola sekunde ni tocak koji ima leptira niti sic tako da neverujem da ce mi tockovi dobijati noge...Opet ponavljam da ti je moj savet, posebno ako ces da ostavljas napolju bajs dok si na treningu ili gde vec sve ides, kupis nesto losije za pocetak da vidis da li ti odgovara ili ne, lako ces kasnije da kupis nesto bolje kada budes znao na cemu si
#11
Postavljeno 20 April 2014 - 09:56 PM
inace sto se tice kradje mislim da ce mi pre ukrasti bajs u biciklani nego ngde gde je prometno u sta sam i imao prilike da se uverim
#13
Postavljeno 20 April 2014 - 10:49 PM
#15
Postavljeno 21 April 2014 - 05:56 PM
#17
Postavljeno 21 April 2014 - 06:54 PM
Taj Bianchi mnogo lepo izgleda i nije ti uopšte mali, oprema je tipa doživotna i ako je sve tako kao što piše (a liči da jeste), to bi vredelo uzeti. Samo da je do 200 evra.
I tata bi sine
I ja bih rado uzeo tako nešto za 200 samo što na žalost nema. Cene su uglavnom ili nešto jače od realnih ili debelo preduvane, stvarno treba dosta truda i vremena da se ulovi nešto odgovarajuće veličine a očuvano i povoljno.
I ja prelazim u drumadžije definitivno, ako ne ovo leto onda na jesen/proleće sigurno pa redovno pratim berzu.
#18
Postavljeno 21 April 2014 - 07:08 PM
pa tako sam nesto i mislio samo viljuska prednja ili sto sam vidjao i prednja i zadnja carbon ostalo alu cak neverujem da za 500-600e moze da se uzme full carbon sa ok opremom posto znam da je bicno ram+viljuska karbon oko 300-350e a gde je grupa gde su tockovi i sve to...Ne treba ti vise para od toga. Karbona ce biti, verovatno prednja viljuska. Ima vremena za karbonski ram .
recimo nesto ovako http://www.cikloberz...w.php?id=142187 za 500e bi mi leglo piff nista mu ne faili oprema sve ok nije losa al nije ni neka prfi ko duraace kep ima malo karbona na sebi ocuvan skoro ko nov....sta vise
#19
Postavljeno 21 April 2014 - 09:02 PM
#20
Postavljeno 21 April 2014 - 09:22 PM
što se tiče cene onog bicikla koju sam predložio, to je samo zbog toga što sam to povezao sa iskustvom onog koji bicikl kupuje i konkretne bicikle. Takve bicikle su po klubovima ranije vozili do raspadanja i to su zaista super kvalitetni delovi i materijali, ali to je za nekog ko poznaje bicikle i mehaniku do detalja i ima rešenu soluciju održavanja i tretmana takvog bicikla. Dakle, po meni je to pre bicikl za kraj karijere, nego za početak. Ne kažem da ga vlasnik možda neće prodati, pre svega ljubiteljima klasike (kojih ima kod nas, ako se to tržište u međuvremenu nije zasitilo), ali bih ja pokušao sa mojom cenom. Ko traži, mož' i da dobije.
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika