rucke volana
#21
Postavljeno 26 July 2013 - 08:32 PM
Za 40-50000 dinara može da se kupi vrlo pristojan polovan bicikl, mnogo bolji od tih novih koje si naveo. Bitno je definisati koji tip želiš, a model ili brend biraš prema dostupnom na tržištu.
Otvori temu u kupovini, definiši šta hoćeš (MTB, trekkng, city...), koja ti je veličina potrebna i do koliko para i dobićeš vrlo stručnu pomoć kako u izboru tako i realnoj ceni i info da li je neki prodavac od poverenja ako je neko od stalnih prodavaca.
#25
Postavljeno 27 July 2013 - 08:48 AM
Za skidanje koristim istu tehniku koja je vec predlozena sa spricem i iglom, samo sto nisam do sad skidao neke skupocene gripove tako da zabodem iglu po sred gripa jedno dva puta (negde gde se ubod nece primecivati) i grip spadne ocas posla.
#26
Postavljeno 27 July 2013 - 08:54 AM
Ja bih izbegao mast i ulja jer oni, za razliku od vode i deterdženta, ostaju mnogo duže "aktivni"
#27
Postavljeno 27 July 2013 - 03:56 PM
#29
Postavljeno 31 July 2013 - 03:41 PM
ako voziš MTB nemoj uzimati ergo, jer ako voziš off-road mogu da prave problem pošto ne možeš da menjaš položaj ruku na volanu, ja nemam problem sa Ergon ručkama (imaju lock-on), ali vozim hibrid i samo po asfaltu, meni se ruke odmoriše sa njima.
evo posle par dana voznje mogu ti reci da su gripovi hiljadu putam udobniji off road nego asfalt (nemam pojma kako) po asfaltu mi lepo drze ruke (ne boli jedino malo mi ostane otisak zato sto sam uzeo veci ram pa moram sad uzeti onu podesavajucu lulu ili jos kracu lulu) a off road ide extra , tamo ne osetis nista, pre osetim svaku rupu a sad nista....
#30
Postavljeno 31 July 2013 - 04:31 PM
A za bilo kakve gripove, preporuka uvek lock-on. Nema proklizavanja, a nema ni problema sa (de)montiranjem. Nisam ja Armstrong, da stalno držim pri ruci igle i špriceve.
#32
Postavljeno 01 August 2013 - 07:44 AM
Postavljanjem ergo dela nešto niže, šake dobijaju više prostora i ne oslanjaju se stalno u zglobovima. A i položaj ergo dela je nešto paralelniji sa zemljom, pa pruža bolji oslonac. Naravno, sâm lock mehanizam znači da mogu vrlo lako da podešavam gripove u toku vožnje i promenim ugao ako primetim bilo kakav problem.
#34
Postavljeno 01 August 2013 - 01:24 PM
Nisam mislio da su ergo gripovi neudobni u off-road-u (u nekoj laganoj vožnji van asfalta su ok), ali agresivniji off-road zahteva stalno pomeranje šaka na gripovima, različite uglove hvatanja volana, pa može biti nezgodno, pošto su pokreti sa ergo gripovima dosta ograničeni.
ako voziš MTB nemoj uzimati ergo, jer ako voziš off-road mogu da prave problem pošto ne možeš da menjaš položaj ruku na volanu, ja nemam problem sa Ergon ručkama (imaju lock-on), ali vozim hibrid i samo po asfaltu, meni se ruke odmoriše sa njima.
evo posle par dana voznje mogu ti reci da su gripovi hiljadu putam udobniji off road nego asfalt (nemam pojma kako) po asfaltu mi lepo drze ruke (ne boli jedino malo mi ostane otisak zato sto sam uzeo veci ram pa moram sad uzeti onu podesavajucu lulu ili jos kracu lulu) a off road ide extra , tamo ne osetis nista, pre osetim svaku rupu a sad nista....
#35
Postavljeno 01 August 2013 - 02:18 PM
Nisam mislio da su ergo gripovi neudobni u off-road-u (u nekoj laganoj vožnji van asfalta su ok), ali agresivniji off-road zahteva stalno pomeranje šaka na gripovima, različite uglove hvatanja volana, pa može biti nezgodno, pošto su pokreti sa ergo gripovima dosta ograničeni.
ako voziš MTB nemoj uzimati ergo, jer ako voziš off-road mogu da prave problem pošto ne možeš da menjaš položaj ruku na volanu, ja nemam problem sa Ergon ručkama (imaju lock-on), ali vozim hibrid i samo po asfaltu, meni se ruke odmoriše sa njima.
evo posle par dana voznje mogu ti reci da su gripovi hiljadu putam udobniji off road nego asfalt (nemam pojma kako) po asfaltu mi lepo drze ruke (ne boli jedino malo mi ostane otisak zato sto sam uzeo veci ram pa moram sad uzeti onu podesavajucu lulu ili jos kracu lulu) a off road ide extra , tamo ne osetis nista, pre osetim svaku rupu a sad nista....
Bas tako a i ne moze se ostvariti cvrst hvat na ergo gripovima....
Kupujem jedan xtr paralelogram u ocuvanom stanju(bez lufta)!
#36
Postavljeno 02 August 2013 - 11:54 PM
jeste, mozes ti da ih stegnes ali nije to to, ... ali bas sam zadovoljan sa njima , svidja mi se takodje sto se ne vrte oko volana nego su bas fioksirani , a i sada sam nasa idealan polozaj ( paralelno sa zemljom ali koji stepen nize , bas kao caneee , zaista je najbolja pozicija ) . presao sam sigurno 300+km na njima i bas su udobni, malo je bolelo u dlanu ( ali u laktu nista) a sad niti boli na dlanu niti u laktovima
#37
Postavljeno 03 August 2013 - 03:34 PM
Inače ih još uvek držim nešto iznad horizontale, ali ću još da spuštam, previše se oslanjam na zglob. Prsti nisu utrnuli ni posle 95 km cimanja po svemu i svačemu, ali nije prijatno. Osim toga, kako sam se i plašio, ergo deo na ovim Syncross gripovima je suviše mali, trebalo bi da bude bar 2 cm "dublji". Ipak, za sada osetno udobnije od običnih gripova.
@tealk Postaviću neku sliku kad nađem položaj koji meni najviše odgovara.
1 članova čita ovu temu
0 članova, 1 gosta, 0 anonimnih korisnika