budza [cyclo-cross]
#22
Postavljeno 23 June 2013 - 10:38 AM
Javi ako kupiš retrovizor kako se pokazao. Ja sam se mislio da ga uzmem, al nikako da dođe na dnevni red.
Marathon gume jesu teške, ali su neprobušive i jako dugovečne. Ja bi ih zadržao do proleća. Vozio bi ih mazohistički i nabio kondiciju. Za kišne uslove su sigurno bolje od slikova. Na proleće kad krene lepo vreme bi ih skinuo i stavio neke lake slikove i uživao.
Druga opcija je da ih prodaš. Vidi kako se kreću cene i da li možeš da izvučeš iz njih neke pristojne pare koje bi uložio u druge gume.
#24
Postavljeno 23 June 2013 - 11:40 AM
Hteo sam da ubacim tako neke crvene detalje posto ih malo ima na ramu, ali gledajuci onu sliku mozda je ipak previse sareno
Taj retrovizor nikako da kupim iako nije skup jer sve razmisljam da je onaj sto ide na volan sigurno prakticniji ali je ruzan, a za ovaj na kacigu se razmisljam da li se uopste nesto vidi na njemu. Javljam kad kupim neki...
#25
Postavljeno 23 June 2013 - 12:10 PM
Stavi ih u oglase bez skidanja sa bicikla pa vidi da li ćeš uspeti da ih prodaš. Dimenzija 700x32C je dosta nezgodna jer većina turera vozi šire gume, ali možda se nađe neko ko traži baš njih. Ako ih prodaš imaćeš sasvim pristojan budžet za nove ili novo-polovne gume karakteristika kakve želiš.
Pitanje je koji retrovizor je praktičniji. Taj na volanu je dobro rešenje, ali pored toga što je ružan, naročito na tvom biciklu, on je takav da nekada traži pomeranje iz trenutne pozicije da bi video šta te interesuje.
Retrovizore na kacigama sam video da koriste ljudi u ozbiljnim godimama i verujem da ih nisu džabe izabrali. Oni prate pokrete glave i verujem da su odlični.
#26
Postavljeno 23 June 2013 - 04:15 PM
Dimenzija 700x32C je dosta nezgodna jer većina turera vozi šire gume, ali možda se nađe neko ko traži baš njih.
ja obozavam ovu dimenziju guma, ako iskljucimo drumase
za grad i lagani turing odlicna dimenzija, dovoljno debela da umereno ponese, dovoljno tanaka da bude brza! na prethodnom trekingu (ima ga negde u PMB) sam imamo par takvih i sit se navozao, sto po gradu sto van grada. i da nisam miran sa gumama rado bi ih otkupiio.
e sad, Paja ima pravo da bas i nisu za CX bajk, al ja bi ih na tvom mestu potrosio ove sezone pa onda kupio ili 23ke ili neke CX, zavisi sta vozis vise. ili ih frkni u oglase sa slikam tako sa bajka, neko ce se naci
uzgred lep bajk, glasam za crvenu traku, samo za nijansu tamniju
#29
Postavljeno 24 June 2013 - 01:13 PM
http://keindl-sport.... ... ct-318.jpg
Za razliku od njegovog i mog koji ima te neke uglove pod kojim se savija, sto se meni iskreno ne svidja, ali oni su pravljeni tako valjda zbog samaraljki...
#31
Postavljeno 24 June 2013 - 05:02 PM
Šta je kompakt volan?
koliko mi se cini "kompaktni" "drumski" volani su nastali pojavom integralnih rucica kocnica i rucica menjaca tkzv "brifter" (BRake-shIFTER) rucica, kao sto su Shimano STI, Campgnolo ErgoPower i jos poneki model ponekog proivodjaca.
Pojava ovih komandnih rucica dovela je do toga da su vozaci vise vremena provodili drzeci dlanove na i/ili oko ovih rucica u odnosu na bicikle sa razdvojenim komandama. Da bi kompenzovali razliku u rastojanju u odnosu na, do tada, tradicionalne polozaje trebalo je staviti ili kracu lulu ili skratiti deo "volana" pre kojeg nastaje krivina na dole, odnosno mesta gde se "brifter" rucica pricvrscuje na volan. Tako je nastao "skraceni" tj "compact" volan kojem je krivina "bliza" lulici nego kod "standardnog volana.
Sem ove duzinske dimenzije (reach) volan poseduje jos jednu bitnu karakteristiku, a to je "dubina" (drop) koja predstavlja razdaljinu izmedju 2 vodoravne ravni, jedne u kojoj se nalazi osovina srednjeg dela volana (koji se hvata u lulu) i druge u kojoj se nalaze 2 osovine koje prolaze kroz kruzne otvore krajeva volana, pa tako (osim standardnih i skracenih) razlikujemo i duboke i plitke volane.
Sam oblik krivine i duzinu ravnog dela krajeva volana razlikuju se od modela do modela a od tehnickih karakteristika su jos bitni sirina volana i nacin merenja sirine kao i precnik prihvata za lulicu.
#33
Postavljeno 25 June 2013 - 02:14 PM
Sa Shimano šamaraljkama kao što su tvoje, kompakt su ubedljivo najudobniji; mogu da se postave tako da je prelaz sa volana na šamaraljku ravan a da su dropovi i dalje upotrebljivi. Nije ni nešto skupa promena, vidim na oglasima i 42 i 44 širinu za oko 25 evra.Jel vozi neko neki od onih kompakt drumskih volana, citam da su ljudi zadovoljni, da je dosta udoban, pa kad vec menjam traku...
#35
Postavljeno 26 June 2013 - 11:00 AM
Na prvoj slici postoji ugao između tzv. "rampi" volana i šamaraljki, dok je na drugoj taj prelaz potpuno ravan tako da možeš udobno da držiš šaku bilo gde od ugla volana do samog vrha šamaraljki.
Na tvom volanu tako kako je namešten taj ugao nije preveliki, ali su zato dropovi praktično neupotrebljivi - ako se držiš za sam kraj, ne možeš da dohvatiš ručice, a ako se držiš za srednji ravni deo sa kog možeš da dohvatiš ručice, onda su ti šake i zglobovi u vrlo neprirodnom i neudobnom položaju. Sa kompakt volanom dobijaš mnogo udobniji i prirodniji položaj šaka u svim pozicijama.
#36
Postavljeno 26 June 2013 - 11:44 AM
#37
Postavljeno 26 June 2013 - 01:28 PM
#38
Postavljeno 03 July 2013 - 05:54 PM
To je valjda taj kompakt otprilike kao oni fsa, ali nisam siguran...
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika