Jump to content


Fotografije

budza [cyclo-cross]


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
62 odgovora na ovu temu

#21 neu3no

neu3no
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 297 posts

Postavljeno 22 June 2013 - 11:12 PM

jebiga. godine iskustva. :)
Evo ti Photoshop fajl pa se igraj. http://www.sendspace.com/file/c6hpta
  • 0
Hibridni drumaš

#22 pavaobg

pavaobg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1706 posts

Postavljeno 23 June 2013 - 10:38 AM

Trake su ti najjefiniji pimp pa možeš da se igraš menjajući ih. Uz crno sedište bi crna bila odlična, ali bi i crvena bila super da razbie monotoniju.
Javi ako kupiš retrovizor kako se pokazao. Ja sam se mislio da ga uzmem, al nikako da dođe na dnevni red.
Marathon gume jesu teške, ali su neprobušive i jako dugovečne. Ja bi ih zadržao do proleća. Vozio bi ih mazohistički i nabio kondiciju. Za kišne uslove su sigurno bolje od slikova. Na proleće kad krene lepo vreme bi ih skinuo i stavio neke lake slikove i uživao.
Druga opcija je da ih prodaš. Vidi kako se kreću cene i da li možeš da izvučeš iz njih neke pristojne pare koje bi uložio u druge gume.
  • 0

#23 neu3no

neu3no
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 297 posts

Postavljeno 23 June 2013 - 11:14 AM

Te maratonke su doslovno neprobušive.

Ja bi da probam Ultremo ZX kojima je poskidana sva zaštita zbog preformansi i težine.
  • 0
Hibridni drumaš

#24 budza

budza
  • Members
  • PipPipPip
  • 112 posts

Postavljeno 23 June 2013 - 11:40 AM

I ja sam tako cuo, ali nekako mi tesko idu, imam na starom bajsu cst 622-37 od 600 din i cini mi se da lepse idu, ove su nekako bas tvrde...
Hteo sam da ubacim tako neke crvene detalje posto ih malo ima na ramu, ali gledajuci onu sliku mozda je ipak previse sareno :)
Taj retrovizor nikako da kupim iako nije skup jer sve razmisljam da je onaj sto ide na volan sigurno prakticniji ali je ruzan, a za ovaj na kacigu se razmisljam da li se uopste nesto vidi na njemu. Javljam kad kupim neki...
  • 0

#25 pavaobg

pavaobg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1706 posts

Postavljeno 23 June 2013 - 12:10 PM

Čudno je da je iko i montirao Marathon plus na cx spravu. Njihva namena je touring gde se neprobušivost i izdržljivost stavljaju ispred brzine. Sneža iha arči svuda po svetu i uživa u svim njihovim blagodetima.
Stavi ih u oglase bez skidanja sa bicikla pa vidi da li ćeš uspeti da ih prodaš. Dimenzija 700x32C je dosta nezgodna jer većina turera vozi šire gume, ali možda se nađe neko ko traži baš njih. Ako ih prodaš imaćeš sasvim pristojan budžet za nove ili novo-polovne gume karakteristika kakve želiš.

Pitanje je koji retrovizor je praktičniji. Taj na volanu je dobro rešenje, ali pored toga što je ružan, naročito na tvom biciklu, on je takav da nekada traži pomeranje iz trenutne pozicije da bi video šta te interesuje.
Retrovizore na kacigama sam video da koriste ljudi u ozbiljnim godimama i verujem da ih nisu džabe izabrali. Oni prate pokrete glave i verujem da su odlični.
  • 0

#26 branimir

branimir
  • Members
  • PipPipPipPip
  • 192 posts

Postavljeno 23 June 2013 - 04:15 PM

Dimenzija 700x32C je dosta nezgodna jer većina turera vozi šire gume, ali možda se nađe neko ko traži baš njih.


ja obozavam ovu dimenziju guma, ako iskljucimo drumase :mrgreen:

za grad i lagani turing odlicna dimenzija, dovoljno debela da umereno ponese, dovoljno tanaka da bude brza! na prethodnom trekingu (ima ga negde u PMB) sam imamo par takvih i sit se navozao, sto po gradu sto van grada. i da nisam miran sa gumama rado bi ih otkupiio.
e sad, Paja ima pravo da bas i nisu za CX bajk, al ja bi ih na tvom mestu potrosio ove sezone pa onda kupio ili 23ke ili neke CX, zavisi sta vozis vise. ili ih frkni u oglase sa slikam tako sa bajka, neko ce se naci :wink:
uzgred lep bajk, glasam za crvenu traku, samo za nijansu tamniju :D
  • 0

#27 budza

budza
  • Members
  • PipPipPip
  • 112 posts

Postavljeno 24 June 2013 - 11:54 AM

Ne bih isao na 23-ke, cx sam i uzeo da bih mogao da stavim deblje gume, mislio sam isto 32 samo neke lakse i slik.
Jel vozi neko neki od onih kompakt drumskih volana, citam da su ljudi zadovoljni, da je dosta udoban, pa kad vec menjam traku... :)
  • 0

#28 pavaobg

pavaobg
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1706 posts

Postavljeno 24 June 2013 - 12:06 PM

Šta je kompakt volan?
  • 0

#29 Rade_NS

Rade_NS
  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 471 posts
  • LocationNovi Sad

Postavljeno 24 June 2013 - 01:13 PM

Koliko ja znam, kompakt volan je ovo

http://keindl-sport.... ... ct-318.jpg

Za razliku od njegovog i mog koji ima te neke uglove pod kojim se savija, sto se meni iskreno ne svidja, ali oni su pravljeni tako valjda zbog samaraljki... :)
  • 0
Vidimo se kad se vidimo, cujemo se kad se cujemo...

#30 budza

budza
  • Members
  • PipPipPip
  • 112 posts

Postavljeno 24 June 2013 - 01:53 PM

Da, na to sam mislio...
  • 0

#31 IgorN

IgorN
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5466 posts

Postavljeno 24 June 2013 - 05:02 PM

Šta je kompakt volan?


koliko mi se cini "kompaktni" "drumski" volani su nastali pojavom integralnih rucica kocnica i rucica menjaca tkzv "brifter" (BRake-shIFTER) rucica, kao sto su Shimano STI, Campgnolo ErgoPower i jos poneki model ponekog proivodjaca.

Pojava ovih komandnih rucica dovela je do toga da su vozaci vise vremena provodili drzeci dlanove na i/ili oko ovih rucica u odnosu na bicikle sa razdvojenim komandama. Da bi kompenzovali razliku u rastojanju u odnosu na, do tada, tradicionalne polozaje trebalo je staviti ili kracu lulu ili skratiti deo "volana" pre kojeg nastaje krivina na dole, odnosno mesta gde se "brifter" rucica pricvrscuje na volan. Tako je nastao "skraceni" tj "compact" volan kojem je krivina "bliza" lulici nego kod "standardnog volana.

Sem ove duzinske dimenzije (reach) volan poseduje jos jednu bitnu karakteristiku, a to je "dubina" (drop) koja predstavlja razdaljinu izmedju 2 vodoravne ravni, jedne u kojoj se nalazi osovina srednjeg dela volana (koji se hvata u lulu) i druge u kojoj se nalaze 2 osovine koje prolaze kroz kruzne otvore krajeva volana, pa tako (osim standardnih i skracenih) razlikujemo i duboke i plitke volane.

Sam oblik krivine i duzinu ravnog dela krajeva volana razlikuju se od modela do modela a od tehnickih karakteristika su jos bitni sirina volana i nacin merenja sirine kao i precnik prihvata za lulicu.
  • 0

#32 budza

budza
  • Members
  • PipPipPip
  • 112 posts

Postavljeno 24 June 2013 - 09:02 PM

Tako nesto sam i skapirao, i posto nisam trkac i nije mi bitno da mi pozicija bude najaerodinamicnija zato sam razmisljao da uzmem taj volan...
  • 0

#33 Fiery

Fiery
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2272 posts

Postavljeno 25 June 2013 - 02:14 PM

Jel vozi neko neki od onih kompakt drumskih volana, citam da su ljudi zadovoljni, da je dosta udoban, pa kad vec menjam traku... :)

Sa Shimano šamaraljkama kao što su tvoje, kompakt su ubedljivo najudobniji; mogu da se postave tako da je prelaz sa volana na šamaraljku ravan a da su dropovi i dalje upotrebljivi. Nije ni nešto skupa promena, vidim na oglasima i 42 i 44 širinu za oko 25 evra.
  • 0

#34 budza

budza
  • Members
  • PipPipPip
  • 112 posts

Postavljeno 25 June 2013 - 09:34 PM

@fiery Nisam bas razumeo kako to da prelaz bude ravan? Meni one i sad ravno stoje u odnosu na tlo npr...
  • 0

#35 Fiery

Fiery
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2272 posts

Postavljeno 26 June 2013 - 11:00 AM

Uporedi ove dve slike:

Postavljena slika

Postavljena slika

Na prvoj slici postoji ugao između tzv. "rampi" volana i šamaraljki, dok je na drugoj taj prelaz potpuno ravan tako da možeš udobno da držiš šaku bilo gde od ugla volana do samog vrha šamaraljki.

Na tvom volanu tako kako je namešten taj ugao nije preveliki, ali su zato dropovi praktično neupotrebljivi - ako se držiš za sam kraj, ne možeš da dohvatiš ručice, a ako se držiš za srednji ravni deo sa kog možeš da dohvatiš ručice, onda su ti šake i zglobovi u vrlo neprirodnom i neudobnom položaju. Sa kompakt volanom dobijaš mnogo udobniji i prirodniji položaj šaka u svim pozicijama.
  • 0

#36 budza

budza
  • Members
  • PipPipPip
  • 112 posts

Postavljeno 26 June 2013 - 11:44 AM

kapiram, zbunilo me sto kod mene jeste mali taj ugao, ali znaci meni je to malo cudno namesteno. Nikad ranije nisam vozio drop bar i kad sam pitao par servisera do kojih sam svracao kako se namesta taj volan prema meni oni kazu "onako kako ti odgovara". Ali ja ne znam jos sta mi odgovara :) Moram da nadjem dovoljno vremena da prostudiram sve varijante, ima dosta pisano o tome po netu, pa da isprobavam koja mi je najbolja ili da odmah uzmem kompakt. Meni ovako kako je namesteno nije smetalo nesto, posto uglavnom ruke drzim gore na samaraljkama, kad hocu da idem brze i da promenim poziciju onda stavim ruke skroz dole odakle i ne mogu da se dohvate rucice, a kad idem nizbrdo onda drzim onako na sredini da mogu da dohvatim kocnice sa max silom.
  • 0

#37 Fiery

Fiery
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2272 posts

Postavljeno 26 June 2013 - 01:28 PM

Ja relativno često vozim u dropovima i za to mi je volan koji sam ranije imao uopšte nije odgovarao (identičnog je oblika kao tvoj) - čim se malo duže vozi u dropovima ruka automatski traži položaj negde između ona dva ravna "ergo" dela. Klasični okrguli oblik bi rešio problem sa dropovima ali on pravi taj neudobni ugao kod šamaraljki, naročito sa Shimanom starije generacije, tako da je za mene kompakt bio najbolje rešenje.
  • 0

#38 budza

budza
  • Members
  • PipPipPip
  • 112 posts

Postavljeno 03 July 2013 - 05:54 PM

Jel to ovakav volan? http://www.cikloberz...w.php?id=102272
To je valjda taj kompakt otprilike kao oni fsa, ali nisam siguran...
  • 0

#39 zare

zare
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 4281 posts

Postavljeno 03 July 2013 - 06:17 PM

Nije ali lici. Ja imam taj Bianchi, kupio sam ga cim se pojavio jer mi je licilo da je slican kompaktu ali je negde izmedju.
  • 0
.

#40 budza

budza
  • Members
  • PipPipPip
  • 112 posts

Postavljeno 03 July 2013 - 07:31 PM

Eee divota, znaci ni to nije to... Nigda nema tih fsa da se nadju...
  • 0




0 članova čita ovu temu

0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika