Pa menjao bih kad se ovo sjebe i kad ne bude zadovoljavalo moje potrebe ( kad se bas izvezbam pa krenem u ozbiljnije off poduhvate), a i radije bih sad ubacio x4 i vozio bajs ovo leto nego cekao do sledeceg leta zbog x7... Pa planiram uopste da vozim off. Sta znam, mislio sam da ima da se uci. Ipak nije isto u kojoj cu brzini na kakavu prepreku naici, na koji nacin, kad kocim, itd. Mislim da tu ima mnogo stvari koje treba nauciti... Ne bih bas rizikovao da oprema strada zbog neke neuvezbanosti (ako je to uopste moguce). Ne znam ljudi, vise pricam napamet, nisam strucan...
Sram x4 je u klasi alivio mada je za moj pojam mnogo bolje uradjen nego alivio.Kada se lepo nasteluje radice ko sat i mimimum dve godine ces biti zadovoljan kompletnim radom njegovih komponenti.
Konstantno insistiram na osmofazu jer je jeftin za odrzavanje a rekreativcma sasvim dovoljan,kasete i lance koji spadaju u potrosnu robu ces placati duplo manje nego za devetofaz, sto i nije tako mala razlika.Kasnije kada budes bio nezadovoljan nekim delom lako je zameniti samo njega za klasu ili dve bolji deo a najbtnije je da opremis svoj bajk i iskoristis leto pred tobom......
Sto se tice ucenja ofroad voznje......Itekako ima sta da se uci i postize, kako budes napredovao sa vozackim stazom dobijaces na kondiciji, osecaju, razvijaces svoj stil voznje i unapredjivati ga......Ako budes vezbao ekstremniji oblik ofroada preporuka za kacigu i laki pressure suit je obavezna(mada ih ja nenosim i ako ih imam)....
Ono sto je najbitnije voznja ofroad nije voznja po parkicu i uvek ali uvek ima sta da se nauci ali u tome je draz......