Sram je ponovo krenuo u napad i evo noviteta za 2009 godinu.
Za pocetak, Reba ce dobiti opciju sa vec pominjanim “Maxle lite 20mm sistemom osovine, naravno, ostaje i standardna QR opcija. Takodje, Reba dobija i movu “sasiju”, slicnu kao SID 2008, suplju AL66TV krunu, post mount nosace za disk ( internacionalni standard polako ali sigurno gubi bitku ). RS nema nameru da se adaptira i prihvati 15QR osovinski standard koji su vec usvojili FOX, Marzocchi i Shimano. Maksimalni hod Rebe je sada 120 mm, sto Rebu sa ovim hodom svrstava vise u trail viljuske.
Novo vazdusno ogibljenje kao i plivajuca negativna komora ce biti zaduzene da sa “penastim” podnazivanjem glavnog klipa osiguraju bolji linearni rad i lepsi osecaj u voznji.
Motion control kod modela Reba SL i Race je pretrpeo neznatne izmene, a Reba world cup je dobila Black box verziju sa sve titanijumskim hardverom i dual flow kompresionim i rebound kolom. Tezina Rebe za 26” modele bicikala bice ista kao i kod ovosezonskih modela.
Revelation je manje “unapredjen” – hod je povecan na 140mm, takodje sada ovaj model ima i laksu suplju krunu. Od 2009, Revelation ima i opciju 20mm Maxle lite osovine.
Avid je pripremio novu liniju disk kocnica – ELIXIR. Zelja Avidovih strucnjaka je da poboljsaju kontrolu sile kocenja i rezultat je upravo ovo.
Sa malo revidiranim polozajem klipa i unutrasnjosti, Elixir treba da doprinese manjem inicijalnom “stisku” kljesta na rotor, a u isto vreme da poboljsaju finu kontrolu kocenja daljim pritiskanjem rucice. Ovo za posledicu takodje ima i stilizovaniji rezervoar koji se sada gotovo uklopio u “siljas” dizajn tela kocnice.
Kljesta imaju u sebi vece klipove ( velicine izmedju modela Juicy i Code ), kao i plocice koji se postavljaju sa gornje strane i kako kazu “rade” bolje i daju vecu silu od modela Juicy. Nov dizajn rotora generacije G3 laksi je za 10g od G2 serije i ima tisi rad.
Za sada je obelodanjen model Elixir R sa opcionom karbonskom rucicom. Tezina ovog modela je 375 gr za 160mm varijantu, sto je 20 gr lakes od Juicy varijante.
Primecuje se odmah odsustvo dugmeta za podesavanje udaljenosti plocica od rotora, ali se vec govori da bi u modelu CR to bilo ubaceno kao standardna opcija. I pored inovacija, Elixir je najavljen kao dodatak, a ne zamena za Juicy modele, ipak, Juicy karbon ce biti izbacen iz opcije za 2009.
Truvativ – iako nije u samoj zizi interesovanja, njegovi noviteti ga vracaju u sam vrh konkurenata na trzistu MTB-a.
Stylo dobija OCT verziju – suplje kurble i 80 gr manju tezinu u odnosu na sadasnje modele. LAncanici dobijaju jos precizniju obradu i lepsi izgled sa tzv. Poliranim Super aluminijumom. Kokpit sekcija je dozivela najvise promena –cak 18 novih linija volana i jedna nova lula su u opticaju za 2009. Godinu.
Volani top klase Noir su od karbona ii mace 2 tipa ravnih volana i 3 krivih, tezine od impozantnih 120 gr pa navise i to sve u OS verziji – 31,8mm.
Za one koji preferiraju alu volane – tu su Stylo serije – World cup ( tezine 145 gr za ravni volan ), a takodje i Race, Team i SL, sa nizom opcija ravnih i krivih volana.
Za one koji preferiraju DH i freeride, tu je masivni BooBar sa svojih 780mm sirine.
Lule se nece bitnije menjati, a u igri ce bit ii nova 170AKA – all mountain varijanta. Pedale ostaju iste, s tim d ace ih biti u raznim varijantama zavrsne obrade ( srebrna, purpurna, bela…)
Sram 2009
Started By
misaxtr
, Apr 21 2008 10:44 PM
7 odgovora na ovu temu
#4
Postavljeno 22 April 2008 - 09:10 PM
Nije rec ovde ko sta koristi vec promovisu se novi prozivodi. Od novih produkta najvise paznje sam obratijo na nov Revelation pa i na novo Stylo OCT (Open Core Technology). Kako bi hteo jednog vakog lepotana. Pa da priznam i Stylo volan je izradjen fenomenalno. Jos da vidimo kako ce sve ovo da radi u praksi
Before you ask stupid questions, ask GOOGLE first
#5
Postavljeno 20 May 2008 - 02:51 PM
Kada ce samo da naprave X0 prednji menjac? To je jedini nedostatak SRAM-a, posto je prednji XTR definitivno bolji od X9 i svi top modeli su iskljucivo sa X0 zadnjim i XTR prednjim.
#6
Postavljeno 23 May 2008 - 03:22 PM
Cuo sam da FireX ima neki celicni deo koji korodira. Valjda je i to ispravljeno sa novim delovima.
#8
Postavljeno 02 August 2008 - 02:15 PM
Kako sto je Recon za 2008 podeljen u 2 varijante, jedna za XC i jedna za Am tako od 2009 Rock Shox deli i Toru. Znaci modeli do 100mm bice u Xc klasi a modeli od 100-130mm bice u AM klasi. A evo kako izgleda XC Tora Race
Before you ask stupid questions, ask GOOGLE first
0 članova čita ovu temu
0 članova, 0 gosta, 0 anonimnih korisnika