Jump to content


Fotografije

Potreban savet za kupovinu guma!


  • Molimo uloguj se da bi odgovorio
6 odgovora na ovu temu

#1 Niksa

Niksa
  • Members
  • 9 posts

Postavljeno 27 February 2008 - 11:39 PM

Pozdrav bajkeri! Prolece samo sto nije pa se valja pripremiti... Evo problema. Hocu da zamenim postojece kramponke sa nekim gumama za asvalt. Posto sam pocetnik, trebam savet. Koja guma, dimenzije(koliko uzane), proizvodjac? Sadašnje su 26"x1.95. Interesuje me sledece:ako stavim uze spoljne gume da li cu morati da menjam i unutrasnje?! ps Vozim Capriolo Pogoniu tako da ne zelim da ulazem prevelika sredstva u gume. U prevodu sto jeftinije, to bolje! Hvala puno u napred!
  • 0

#2 mixitron

mixitron
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5802 posts
  • Bajk:Moj, moj

Postavljeno 28 February 2008 - 08:21 AM

26x1.75, kenda, prošle godine su bile oko 400 din komad. Ne moraš da menjaš unutrašnju, samo pazi kad montiraš da ti ne ostane uštinuta unutrašnja između spoljnje i felne (ovo se uvek pazi, al' čisto da se napomene). Problem kod njih je što se krvnički teško navlače ako felna ima malo dublji zid, pa računja na dosta fizikalisanja, i nabavi skidače guma, lomi njih umesto prstiju. :)

/naravno, ako menjaš u servisu, onda nije problem, ali kad/ako budeš krpio na putu, da znaš šta te čeka/

Inače, da znaš da se ove gume neće baš najbolje snalaziti sa akrobacijama i egzibicijama - nema skakanja osim pažljivo sa ivičnjaka. Može napred, ako imaš amortizer koji lepo radi, pozadi nikako. Procveta od šale.
  • 0

#3 Hari

Hari
  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1921 posts
  • LocationBeograd

Postavljeno 28 February 2008 - 08:23 AM

Planet, Capriolo servisi itd...... Do 26X1.4 nemoras menjati unutrasnju gumu. Ja vozim 26X1.75 i za grad ok.
  • 0

#4 barda

barda
  • Members
  • PipPipPip
  • 133 posts
  • LocationNovi Sad

Postavljeno 28 February 2008 - 11:41 AM

Moja preporuka su Schwalbe Silento 26x1.75 Semi-Slick